Πραγματικα δεν μπορω να αντιληφθω τις αρνητικες κριτικες. Με εσωσε και απο αντιβιωσεις και απο αζελαικά και απο soolantra! ΤΡΟΜΕΡΟ σκευασμα-το καλυτερο που εχω χρησιμοποιησει εδω και πολλα χρονια για τη ροδοχρου μου. Ισως οι περισσοτεροι δεν το θελουν γιατι δεν ξερουν να το χρησιμοποιησουν σωστα. Κατ'αρχας δρα και στην ακμη ξεραίνοντας-επιταχυνοντας την αποδρομη των φλεγμονωδών στοιχειων (σπυράκια κλπ). Κατα δευτερον, πρεπει να χρησιμοποιησεις την καταλληλη ποσοτητα για να μην "λερωσεις" το προσωπο (ειναι πυκνό σαν κρεμα και εχει εντονο χρωματισμο) και να το κατανειμεις σωστα. Οταν ομως το κανεις ολα ειναι οκ. Τωρα ως προς τη ροδοχρου, τι να πω, ηρεμησα. Ουτε καυσος, ουτε εξαρσεις, ουτε τσιμπηματα. Για τις ευρυαγγειες δεν θα ελεγα οτι τις εδιωξε, αλλα τις καλυπτει επαρκως. Σταματησε ομως τα σπτωματα της ροδοχρου! Το μονο που πρεπει να γνωριζετε ομως ειναι οτι κανει συμπτωματικη δραση, δηλαδη αν το σταματησετε το προβλημα επανερχεται (οπως ηταν) για αυτο και πρεπει να το χρησιμοποιησετε ταυτοχρονα με την θεραπευτικη αγωγη του δερματολογου σας για πιο μονιμα αποτελεσματα.