Το Galaxy Watch4 διαθέτει απλό σχεδιασμό με συνεχές μεταλλικό πλαίσιο Armor Aluminum. Προσφέρει αίσθηση πολυτέλειας και λειτουργικότητα, τόσο για τις προπονήσεις σας όσο και για τις καθημερινές σας εργασίες.
μυνήματα στέλνει?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Το Galaxy Watch4 διαθέτει απλό σχεδιασμό με συνεχές μεταλλικό πλαίσιο Armor Aluminum. Προσφέρει αίσθηση πολυτέλειας και λειτουργικότητα, τόσο για τις προπονήσεις σας όσο και για τις καθημερινές σας εργασίες.
Απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα έξυπνο ρολόι με εκτεταμένες λειτουργίες και δυνατότητες, καθώς και σε αυτούς που ενδιαφέρονται για την παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής τους κατάστασης. Μεταξύ άλλων, προσφέρει παρακολούθηση των καρδιακών σας παλμών, της σωματικής σας δραστηριότητας και των επιπέδων στρες.
Το Galaxy Watch4 διαθέτει απλό σχεδιασμό με συνεχές μεταλλικό πλαίσιο Armor Aluminum. Προσφέρει αίσθηση πολυτέλειας και λειτουργικότητα, τόσο για τις προπονήσεις σας όσο και για τις καθημερινές σας εργασίες.
Παρακολουθήστε την πρόοδό σας στο fitness με το πρώτο smartwatch που μετρά τη σύνθεση του σώματος. Μάθετε το ποσοστό λίπους, σκελετικών μυών και υγρών του σώματός σας, μαζί με πολλά άλλα για να επιτύχετε τους στόχους σας. Ο νέος αισθητήρας Samsung BioActive καταγράφει τη σύνθεση του σώματός σας σε πραγματικό χρόνο για να σας βοηθήσει στη διαχείριση των στόχων της φυσικής σας κατάστασης.
Παρακολουθήστε τις δραστηριότητές σας και τις βαθμολογίες fitness στο smartwatch και το smartphone σας. Μετρήστε βήματα, τσεκάρετε τις θερμίδες και διατηρήστε τις επιδόσεις σας με το GPS. Το Galaxy Watch4 ανιχνεύει τη σωματική δραστηριότητα καταγράφοντας το πρόγραμμά σας και υποστηρίζει πάνω από 90 ασκήσεις, για μια πιο ακριβή αναφορά των προπονήσεών σας.
Απολαύστε κάθε βήμα που κάνετε με τους φίλους και την οικογένειά σας με το Galaxy Watch4. Καταγράψτε τα βήματά σας και ανταγωνιστείτε τους φίλους σας σε διασκεδαστικούς αγώνες μέσω ενός ζωντανού πίνακα μηνυμάτων. Με τις προκλήσεις μπορείτε να κερδίσετε αναμνηστικά σήματα και υπάρχει ένα σύστημα βαθμών που κάνει την άσκηση διασκεδαστική και κοινωνικά ανταποδοτική, δίνοντάς σας κίνητρο.
Γνωρίστε τον αισθητήρα Samsung BioActive που κάνει μέτρηση αρτηριακής πίεσης και ηλεκτροκαρδιογράφημα σε πραγματικό χρόνο. Μετά τη βαθμονόμηση, οι αισθητήρες ελέγχουν γρήγορα την πίεση του αίματός σας. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό μέσω του ΗΚΓ και να στείλετε δεδομένα κατευθείαν στο smartphone σας, για να μπορείτε να τα μοιραστείτε εύκολα.
Το σύστημα παρακολούθησης ύπνου καταγράφει και αναλύει ολιστικά τα στάδια του ύπνου σας ενώ ξεκουράζεστε. Οι βελτιωμένες σε σχέση με προηγούμενα Samsung Galaxy smartwatches επιλογές μέτρησης σας επιτρέπουν τον έλεγχο των επιπέδων οξυγόνου στο αίμα σας και τα μοτίβα ροχαλητού.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπερ:
- Πιανει περισσοτερες ασκησεις (πχ ποδηλατο εσωτερικου χωρου)... αν και αν θυμαμαι αυτο το κανουν και τα band smartwatches που ειναι στο 1/3 της τιμης του...
Κατα:
1)
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ επιλογη για συνδεση με κινητα εκτος Samsung. Δεν ξερω αν η Samsung το κανει επιτηδες ή η εφαρμογη της (Wearable) ειναι εντελως για το διαολο, αλλα η συνδεση (pair) με αλλα κινητα ειναι ενας εφιαλτης! Μπορει να γινει pair σημερα και αμεσα σε 8 ωρες να πρεπει να κανεις reset ξανα το ρολοι (χανοντας ολα φυσικα τα δεδομενα του & την ιστορικοτητα) για να ξανασυνδεθει... και μετα παλι το ιδιο! Και ξανα...
Το εχω παει γυρω στις 3 φορες ηδη σε service της Samsung και η απαντηση: συνδεστε το με Samsung κινητο!!!
2)
Ισως η χειροτερη διαρκεια μπαταριας στην μεχρι τωρα ιστορια των smartwatch... μεσα στη μερα μπορει να χρειαζεται και 2 full φορτισεις...
3)
Αν πας να ξεφορτωσεις εφαρμογες απ το ρολοι (μιλαμε για τα εντελως σκουπιδια ή τα faces που δεν θες)... το ρολοι μπορει να υπολειτουργει ή και να χρειαζεται ξανα reset...
Ακομα κλαιω τα 130 ευρω που εδωσα για το ρολοι...
Η Μπαταρία Δεν έχει την αυτονομία που αναγράφει, απο 75% σε 20% μεσα σε 1-2 ώρες χωρίς τακτική χρήση. Για Health Monitoring αν το σκέφτεται κανείς καλύτερα να το αποφύγει και να πάρει κάτι με καλύτερη αυτονομία.
Τα έχει όλα και οι λειτουργίες του είναι πέραν του δέοντος.
Η μπαταρία του όμως είναι ανεπαρκής. Αν έχεις ανοιχτό το WiFi και το Bluetooth και δεις την ώρα κανά δύο φορές, απαντήσεις σε τηλέφωνο και μιλήσεις σε κλήση, η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 16 ώρες.
Ειναι μοντέλο του 2021 που σημαίνει οτι κάθεται χρονια στο κουτί και η μπαταρία προφανως εχει "χαλασει". βγάζει με το ζόρι μια μερα. σε γενικές γραμμές για παλιό ρολόι κακο δεν ειναι . την δουλεια του την κανει
Πολύ καλό καθημερινό ρολόι tracker το μόνο που θα ήθελα ήταν να κρατάει λίγο παραπάνω η μπαταρία του. Με ανοιχτά BT και WiFi κάθε βράδυ θέλει φόρτιση.
Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και είναι όπως το πήρα, δεν έχει πάθει τίποτα. και το χρησιμοποιώ και παρα πολύ
Εξαιρετικό σε όλα, έχει άπειρες δυνατότητες. το μόνο κακό η μπαταρία του που στην αρχή κρατάει 2 μέρες και μετά από 2 χρόνια, οριακά 1.5 μέρα με χαμηλή φωτεινοτητα
Είναι αρκετά καλό αρκεί να πάρεις το σωστό μέγεθος για το χέρι σου το μόνο που με χαλάει είναι η μπαταρία αλλά για τα λευτα του είναι μια χαρά .
Χρήσιμο ρολογάκι φαίνεται, όμως αν δεν έχεις κινητό Samsung κάνεις μισές δουλειές.
10/04 Update: Αν δεν έχεις κινητό samsung το ρολόι είναι σκέτη ταλαιπωρία. Εκτός από την καθημερινή φόρτιση που χρειάζεται (αυτό το περίμενα) το μεγάλο του πρόβλημα είναι πως όταν αποσυνδεθεί χάνει τις ρυθμίσεις και δεν το αναγνωρίζει το κινητό (xiaomi).
Έτσι κάθε φορά θα πρέπει να το κάνεις reset για να το αναγνωρίσει.
Κάθε πρωί η ίδια δουλειά, λες και μας περισσεύει χρόνος.
Από την αρχή ρυθμίσεις κλπ. σαν να το αγόρασες μόλις τώρα.
Eπομένως, μάλλον θα πάει για πώληση και θα πάρω κάτι άλλο.
Μετάβαση από Mi Band 5 και με γνώση της μικρής μπαταρίας που διαθέτει.
Ήθελα αλλαγή σε κάτι καλύτερο, λίγο πιο κομψό και διαφορετικό.
Επειδή ήθελα κάτι για να το χρησιμοποιώ κατά 98% για την ώρα αλλά και με έξτρα δυνατότητες εάν τις χρειαστώ, ήταν η πρώτη μου επιλογή σε ένα budget που μπορούσα να διαθέσω.
Πρωτίστως, η μπαταρία του πέφτει γρήγορα, με ανοιχτό bluetooth και εξοικονόμηση μπαταρίας για ένα 24ωρο, αλλά αν το έχεις αποκλειστικά για ώρα με απενεργοποιημένο το bluetooth και με non-animated καντράν, η μπαταρία μπορεί να αντέξει μέχρι 3 μέρες βαριά-βαριά, το οποίο δεν με ενοχλεί.
Κυρίως μου τραβάει μπαταρία στον ύπνο που κάνει καταμέτρηση.
Design-wise είναι πανέμορφο, με υπέροχη οθόνη για τα δικά μου γούστα, αλλά θέλει οπωσδήποτε θήκη και τζάμι προστασίας λόγω ευαίσθητου υλικου (γυαλί και αλουμίνιο).
Συνδέθηκε αμέσως στο S23 μου χωρίς προβλήματα.
Μετράει με ακρίβεια, είναι ελαφρύ στο χέρι και με πολύ μαλακό λουράκι σιλικόνης, το οποίο παραδόξως δε με πείραξε ένεκα αλλεργική.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη για την δική μου προσωπική χρήση.
Φυσικά και υπάρχουν φθηνότερες επιλογές, αλλά το συγκεκριμένο είναι μια εξαιρετική επιλογή αν παραβλέψεις τη μπαταρία του και είσαι συνειδητοποιημένος για τι χρήση το θέλεις.
παιδιά πραγματικά η μπαταρία του δεν μπορεί να κρατήσει ούτε μια μέρα. !
τιμιο ρολογακι αλλα για την τιμη του υπερεκτιμημενο. Προσωπικα το αγορασα μονο για αναγνωση PDF σε στιγμες που δεν επιτρεπεται να βγαλεις το κινητο ;). περνας PDF και φωτογραφιες μεσω εφαρμογων. εχει πολλα βιντεο στο youtube με οδηγιες. thank me later!
η μπαταρία του διαρκεί με το ζόρι μια μέρα γι'αυτό αν η μπαταρία του διαρκούσε περισσότερο θα ήταν πολύ καλύτερο.
Το εχω 3 χρονια και το εχω λιωσει. Απλός λιτός σχεδιασμός, μπορει και παίρνει διάφορες εφαρμογές λόγω του wearos, μπορεις ακομα και να σερφαρεις (να μπεις youtube, fb κτλπ) αλλα φυσικα με πολυ περιορισμενες ταχυτητες. Βαζεις φωτο στο ρολοι, αλλαζεις και κανεις custom ολα τα watchfaces, μετρησεις ειναι καλες (το συγκριναμε πλαι πλαι με apple watch, και ενα xiaomi smartwatch και εβγαζαν και τα 3 το ιδιο αποτελεσμα). Ανοιγει ακομα και αρχεια pdf. Τωρα η μπαταρια.... Μιλαμε για ενα πραγματικο smartwatch με ολες τις διαθεσιμες λειτουργιες οποτε η διαρκεια της μπαταριας ειναι αρκετα μικρη και ειναι αναμενόμενο, ΑΛΛΑ εαν δεν το εχεις μονίμως συνδεμένο με το κινητο και το εχεις να μετραει μονο παλμους βηματα και αθληση, η μπαταρια βγαζει λιγο παραπανω απο 3 μερες. Γενικοτερα ειναι πολυ ανθεκτικο το εχω χτυπησει παρα πολλες φορες, κανω μπανιο με αυτο και δεν εχει παθει τπτ μεχρι στιγμης.
λίγο κολλάει αλλά νταξ κάνει τη δουλειά πιστεύω οι μετρήσεις είναι σωστές αν δεν ήταν θα το είχα καταλάβει πάντως
2 χρόνια μετά και το ρολόι δουλεύει όπως την πρώτη μέρα. Δεν μετάνιωσα στιγμή για την αγορά του. Με έχει βολέψει στο περπάτημα στο τρέξιμο και στην γυμναστική μου. Επίσης σου δείχνει την σύσταση του σώματος με ποσοστά λίπους και μυικής μάζας. Συνδύασε το με την εφαρμογή facer και μπορείς να έχεις άπειρα καντράν για το ρολόι σου.
πολύ τίμιο το ρολογακι αλλά πρέπει να τι φορτίσεις 1 φορά τη μέρα κάποιες φορές 2 την ημέρα με καλή χρήση του.. θα μπορούσε και καλυτερα με βάση την τιμή του
θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν εμάς τους android users με το Samsung pay να μπορούσαμε να το αλλάζαμε με google pay
3 μήνες κάτοχος, έχει μπει σε θάλασσα και πισίνα και δουλεύει άψογα. Μετράει καλά, ελέγχω πίεση, παλμούς, βήματα, ύπνο. Δεν ανιχνεύει καλά το ροχαλητό . Η μπαταρία τίμια (για samsung) κρατάει οριακά 2 μέρες με κανονική χρήση (όχι τηλεφωνήματα και πολλές ειδοποιήσεις όμως) , φορτίζει γρήγορα και υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης από το κινητό - αν έχει λειτουργία κοινής χρήσης ισχύος. Δεν αποσυνδέεται με το παραμικρό, έχει ικανοποιητική εμβέλεια. Βολικό στο χέρι, πολλές επιλογές σε λουράκια για να αλλάζει όψη και γενικά ένα πολύ καλό smart watch. Δεν αθλούμαι για να τσεκάρω πολλά , σε απλή καθημερινή χρήση όμως είναι ό,τι πρέπει. Θέλει προστασία για την οθόνη έτσι ώστε να μην γρατζουνιστεί (αν και είναι αρκετά ανθεκτική) . Ομιλία και ήχος πολύ καλός αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει και σε τηλεφώνημα.
Πολυμορφικό και κομψό, κανει ότι υποσχεται, ομως η μπαταρια του ειναι για κλάμματα. Δεν βγαζει ουτε μια μερα... Δεν το ευχαριστιεμαι , συνεχει το βαζω σε "εξοικονομηση ενεργειας" οποτε ειναι σαν ενα κοινό ρολοι.
Ποιοτικό!
Όμορφο.
Κάνεις τα πάντα σε επίπεδο ANDROID και ας μετράει 4 χρόνια στην αγορά!
Εξαιρετική η τιμή του στα 125 € αλλά η μπαταρία του είναι απογοητευτική.
Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ χαλάει τα πάντα.
Εάν το χρησιμοποιείς συχνά μέσα στην μέρα θέλει φόρτιση 2 και 3 φορές.
Μεγάλος μπελάς, μόνο και μόνο για αυτό δεν το προτείνω.
Κατά την γνώμη μου δώστε παραπάνω χρήματα και πηγαίντε κατευθείαν στο 6.
Αγόρασα με τεράστια επιφύλαξη το εν λόγω gadget.
Με συσκευή Samsung και ακουστικα Samsung νομίζω ότι το ρολόι είναι μόνοδρομος να ειναι στο Samsung ecosystem.
Η αρχική ενεργοποίηση και παραμετροποίηση πήρε κανα δίωρο.
Δεν πίστευα ποτέ μου ότι στα 40mm θα χωρούσαν τόσα πράγματα να δεις και να κάνεις. Έχει κάποιες εξαιρετικές λειτουργίες που δεν περίμενα οτι χρειαζόμουν μέχρι να τις δω.
Χρονόμετρο, ξυπνητήρι, do not desturb,gps εξαιρετικα ακριβές, παρακολούθηση ύπνου και άσκησης. Ορισμένες εφαρμογές όπως το Whats app, το maps,το gmail και το Spotify που ειναι εντυπωσιακά καλές με πολλά features για smartwatch ώστε να μη χρειαστεί να πιάσεις τηλέφωνο όπως κάποιες γρήγορες προσεκτικά προεπιλεγμένες απαντήσεις.
Η οθόνη ευκρινέστατη και φωτεινή κάτω τον ήλιο ενώ παραμένει εξαιρετικά ακριβής στις εντολές. Η ποιότητα κατασκευής είναι κάτι που δεν τίθεται καν ως θέμα συζήτησης αφού είναι άριστη. Δεν ειναι για σκληρές συνθήκες αλλα ειναι όμορφο και δίνει στυλ.
Τι θα ήθελα παραπάνω:
Το YT να μπορεί να παίζει ήχο απο το ηχείο του smartwatch όπως κανει το Spotify
Οταν σου στέλνουν φωνητικά μηνύματα να μπορείς να τα ακους αντι να κοιτάς στο τηλέφωνο.
Αρνητικό μεχρι στιγμής μόλις ένα και ειναι η μπαταρία. Με power use βγάζει με το ζόρι μέρα και η φόρτιση στα 5W υπερβολικα αργή. Το καλό είναι ωστόσο ότι φορτίζει ασύρματα απο το κινητό μου (Note 20). Σε 7 ώρες υπνο το βράδυ χάνει περίπου 20% της φόρτισης του.
Συμπερασματικά: Ένα εξαιρετικο smartwatch για κάποιον που θέλει κάτι entry level απο τη Samsung. Αν σας αρέσει ως εμπειρία αλλά θέλετε κατι παραπάνω σίγουρα κάποιο επόμενο μοντέλο με μεγαλύτερη οθόνη (πχ 44mm) και πιο γρήγορη φόρτιση ειναι καλές λύσεις αλλα πραγματικά δεν ακόμα και αυτή λύση ειναι μια καλή επιλογή που δε θα μετανιώσετε
το ρολόι το φοράω ασταμάτητα μαλλον 2 χρόνια και.. είναι ότι καλύτερο. μιλάω στο τηλέφωνο, ακούω μουσική, συνδέεται αμέσως, ανιχνεύει κινήσεις αμέσως μόνο του. έχει όλα τα προγράμματα γυμναστικής που μπορεί να φανταστείς. μετράει ακόμα και πίεση.
worth it! ️
πολύ καλό ρολόι,αλλά όχι για τώρα. Υπάρχουν πολλά καινούργια Ίδη smart watch αλλά αν θες κάτι οικονομικά καλό είναι αυτό το ρολόι ΑΛΛΑ υπάρχουν και θετικά και αρνητικά
θετικά:
κάθεται καλά στο χέρι αλλά αν έχεις μικρό πάρε το ποιο μικρό,οι δυνατότητες του είναι πολλές και καλές έχει πολλά αθλήματα για καταγραφή, και παλμούς, άγχος, ύπνος ,οξυγόνο αίματος, ΗΚΓ και πίεση του σώματος. ΠΡΟΣΟΧΉ,τα τελευταία 2 είναι αν έχεις Samsung κινητό λόγο του Samsung health monitor που δεν το έχει αλλά android. Έχει και άλλα θετικά αλλά δείτε τα σε άλλες κρητικές.
αρνητικά:
μετά από τρία χρόνια η μπαταρία του είναι αρκετά κακία και μου κατάντησε να διαρκεί 10 ώρες χωρίς ιδιαίτερη χρήση και καινούργια να είναι . Το λουράκι θέλει αλλαγή λόγο ότι είναι λίγο λιωμένο αλλά και πάλι το έχω 3 χρόνια απλά αν το πάρεις και το θες για καιρό να ξέρεις αυτό με το λουρί, κολλάει μερικές φορές λόγο ότι είναι όχι και πολύ καλός ο επεξεργαστής και είναι στο android 13. Τα pixels είναι Κάπος φανερά λόγο ότι δεν έχει μεγάλο resolution. Όταν βάζω συνεχείς μέτρηση μερικές φορές δεν μου την μετράει αλλά είναι λογικό γιατί έχω μικρό χέρι και έπρεπε να πάρω το μικρότερο. Σε θέμα γρατζουνιάς είναι λίγο κακά τα πράγματά λόγο ότι αν το κοπάνας μέτρια θα φύγει η μπογιά με τον καιρό και αφήνει δαχτυλιές.
Τελικό συμπέρασμα: Αν θες να πάρεις κάτι οικονομικά καλό και δεν σε πολύ ενοχλούν τα αρνητικά που έχει πάρτο αλλά σου προτείνω να πάρεις το watch 5 για μερικές βελτιώσεις.
Σαν ποιότητα κατασκευής φαίνεται πολύ καλό. Οι μετρήσεις και όλα τα εργαλεία που έχει είναι επίσης άψογα. αλλά ρε παιδιά αντέχει δεν αντέχει 12 ώρες χωρίς καμία ιδιαίτερη χρήση... Δε γίνεται να το βγάζεις κάθε τόσο και λιγάκι να το φορτίζεις. Δε θα το ξανά έπαιρνα αν μπορούσα να επιλέξω λόγω της κάκιστης μπαταρίας του.
μετά από 2 μέρες που το είχα μόλις μπήκα στην θάλασσα έσβησε. Έχει πάει για σέρβις κ περιμένω να δω τι θα μου πουν. Εγώ θέλω επιστροφή χρημάτων μετά απ' αυτό κ όχι αντικατάσταση. Βέβαια περιμένω να δω θα βρουν ελαττωματικό το προϊόν η θα πουν κάτι άλλο. Αναμένω κ επιστρέφω με ότι νεότερο
το πήραν πίσω κ μου επέστρεψαν τα λεφτά. εγγύηση το Σκρουτζ 5 αστέρια γι αυτο
Σε όλα του καλά αλλά αυτή η μπαταρία υποφέρει... Δεν έχει μεγάλη αυτονομία μόνο αυτό, θέλει κάθε 2 μέρες σίγουρα φόρτισμα. Κρίμα...
Το ρολόι ειναι κορυφαίο σε όλα εκτός απο δύο κύρια μειονεκτήματα.. α, είναι υπερευαίσθητο, σε πτώση χαμηλή γίνεται κομμάτια η οθόνη.β, Η μπαταρία με Bluetooth σε συνδεσημοτητα ,βγάζει κανα 8ωρο.
Υπερ:
- Πιανει περισσοτερες ασκησεις (πχ ποδηλατο εσωτερικου χωρου)... αν και αν θυμαμαι αυτο το κανουν και τα band smartwatches που ειναι στο 1/3 της τιμης του...
Κατα:
1)
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ επιλογη για συνδεση με κινητα εκτος Samsung. Δεν ξερω αν η Samsung το κανει επιτηδες ή η εφαρμογη της (Wearable) ειναι εντελως για το διαολο, αλλα η συνδεση (pair) με αλλα κινητα ειναι ενας εφιαλτης! Μπορει να γινει pair σημερα και αμεσα σε 8 ωρες να πρεπει να κανεις reset ξανα το ρολοι (χανοντας ολα φυσικα τα δεδομενα του & την ιστορικοτητα) για να ξανασυνδεθει... και μετα παλι το ιδιο! Και ξανα...
Το εχω παει γυρω στις 3 φορες ηδη σε service της Samsung και η απαντηση: συνδεστε το με Samsung κινητο!!!
2)
Ισως η χειροτερη διαρκεια μπαταριας στην μεχρι τωρα ιστορια των smartwatch... μεσα στη μερα μπορει να χρειαζεται και 2 full φορτισεις...
3)
Αν πας να ξεφορτωσεις εφαρμογες απ το ρολοι (μιλαμε για τα εντελως σκουπιδια ή τα faces που δεν θες)... το ρολοι μπορει να υπολειτουργει ή και να χρειαζεται ξανα reset...
Ακομα κλαιω τα 130 ευρω που εδωσα για το ρολοι...
Η Μπαταρία Δεν έχει την αυτονομία που αναγράφει, απο 75% σε 20% μεσα σε 1-2 ώρες χωρίς τακτική χρήση. Για Health Monitoring αν το σκέφτεται κανείς καλύτερα να το αποφύγει και να πάρει κάτι με καλύτερη αυτονομία.
Τα έχει όλα και οι λειτουργίες του είναι πέραν του δέοντος.
Η μπαταρία του όμως είναι ανεπαρκής. Αν έχεις ανοιχτό το WiFi και το Bluetooth και δεις την ώρα κανά δύο φορές, απαντήσεις σε τηλέφωνο και μιλήσεις σε κλήση, η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 16 ώρες.
1052 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνμυνήματα στέλνει?
Nai
Αξίζει να το πάρεις αυτή τη στιγμή; ή να κοιτάξω κάτι αλλο;
Αξίζει και με το παραπάνω . Είναι πολύ καλό , κομψό και βολικό . Το πήρα δώρο για την γυναίκα μου και το έχει ευχαριστηθεί . Είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση .
Καλημέρα. Ελληνικό μενού υποστηρίζει?
Ναι
είναι αδιάβροχο στη θάλασσα για κολύμπι και βουτιά ένα μέτρο; αν πάρει νερό το καλύπτει η Samsung; παρακαλώ μόνο ιδιοκτήτες, ξέρω τι γράφουν τα specs.
Το Galaxy Watch4 διαθέτει απλό σχεδιασμό με συνεχές μεταλλικό πλαίσιο Armor Aluminum. Προσφέρει αίσθηση πολυτέλειας και λειτουργικότητα, τόσο για τις προπονήσεις σας όσο και για τις καθημερινές σας εργασίες.
Απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα έξυπνο ρολόι με εκτεταμένες λειτουργίες και δυνατότητες, καθώς και σε αυτούς που ενδιαφέρονται για την παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής τους κατάστασης. Μεταξύ άλλων, προσφέρει παρακολούθηση των καρδιακών σας παλμών, της σωματικής σας δραστηριότητας και των επιπέδων στρες.
Το Galaxy Watch4 διαθέτει απλό σχεδιασμό με συνεχές μεταλλικό πλαίσιο Armor Aluminum. Προσφέρει αίσθηση πολυτέλειας και λειτουργικότητα, τόσο για τις προπονήσεις σας όσο και για τις καθημερινές σας εργασίες.
Παρακολουθήστε την πρόοδό σας στο fitness με το πρώτο smartwatch που μετρά τη σύνθεση του σώματος. Μάθετε το ποσοστό λίπους, σκελετικών μυών και υγρών του σώματός σας, μαζί με πολλά άλλα για να επιτύχετε τους στόχους σας. Ο νέος αισθητήρας Samsung BioActive καταγράφει τη σύνθεση του σώματός σας σε πραγματικό χρόνο για να σας βοηθήσει στη διαχείριση των στόχων της φυσικής σας κατάστασης.
Παρακολουθήστε τις δραστηριότητές σας και τις βαθμολογίες fitness στο smartwatch και το smartphone σας. Μετρήστε βήματα, τσεκάρετε τις θερμίδες και διατηρήστε τις επιδόσεις σας με το GPS. Το Galaxy Watch4 ανιχνεύει τη σωματική δραστηριότητα καταγράφοντας το πρόγραμμά σας και υποστηρίζει πάνω από 90 ασκήσεις, για μια πιο ακριβή αναφορά των προπονήσεών σας.
Απολαύστε κάθε βήμα που κάνετε με τους φίλους και την οικογένειά σας με το Galaxy Watch4. Καταγράψτε τα βήματά σας και ανταγωνιστείτε τους φίλους σας σε διασκεδαστικούς αγώνες μέσω ενός ζωντανού πίνακα μηνυμάτων. Με τις προκλήσεις μπορείτε να κερδίσετε αναμνηστικά σήματα και υπάρχει ένα σύστημα βαθμών που κάνει την άσκηση διασκεδαστική και κοινωνικά ανταποδοτική, δίνοντάς σας κίνητρο.
Γνωρίστε τον αισθητήρα Samsung BioActive που κάνει μέτρηση αρτηριακής πίεσης και ηλεκτροκαρδιογράφημα σε πραγματικό χρόνο. Μετά τη βαθμονόμηση, οι αισθητήρες ελέγχουν γρήγορα την πίεση του αίματός σας. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό μέσω του ΗΚΓ και να στείλετε δεδομένα κατευθείαν στο smartphone σας, για να μπορείτε να τα μοιραστείτε εύκολα.
Το σύστημα παρακολούθησης ύπνου καταγράφει και αναλύει ολιστικά τα στάδια του ύπνου σας ενώ ξεκουράζεστε. Οι βελτιωμένες σε σχέση με προηγούμενα Samsung Galaxy smartwatches επιλογές μέτρησης σας επιτρέπουν τον έλεγχο των επιπέδων οξυγόνου στο αίμα σας και τα μοτίβα ροχαλητού.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπερ:
- Πιανει περισσοτερες ασκησεις (πχ ποδηλατο εσωτερικου χωρου)... αν και αν θυμαμαι αυτο το κανουν και τα band smartwatches που ειναι στο 1/3 της τιμης του...
Κατα:
1)
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ επιλογη για συνδεση με κινητα εκτος Samsung. Δεν ξερω αν η Samsung το κανει επιτηδες ή η εφαρμογη της (Wearable) ειναι εντελως για το διαολο, αλλα η συνδεση (pair) με αλλα κινητα ειναι ενας εφιαλτης! Μπορει να γινει pair σημερα και αμεσα σε 8 ωρες να πρεπει να κανεις reset ξανα το ρολοι (χανοντας ολα φυσικα τα δεδομενα του & την ιστορικοτητα) για να ξανασυνδεθει... και μετα παλι το ιδιο! Και ξανα...
Το εχω παει γυρω στις 3 φορες ηδη σε service της Samsung και η απαντηση: συνδεστε το με Samsung κινητο!!!
2)
Ισως η χειροτερη διαρκεια μπαταριας στην μεχρι τωρα ιστορια των smartwatch... μεσα στη μερα μπορει να χρειαζεται και 2 full φορτισεις...
3)
Αν πας να ξεφορτωσεις εφαρμογες απ το ρολοι (μιλαμε για τα εντελως σκουπιδια ή τα faces που δεν θες)... το ρολοι μπορει να υπολειτουργει ή και να χρειαζεται ξανα reset...
Ακομα κλαιω τα 130 ευρω που εδωσα για το ρολοι...
Η Μπαταρία Δεν έχει την αυτονομία που αναγράφει, απο 75% σε 20% μεσα σε 1-2 ώρες χωρίς τακτική χρήση. Για Health Monitoring αν το σκέφτεται κανείς καλύτερα να το αποφύγει και να πάρει κάτι με καλύτερη αυτονομία.
Τα έχει όλα και οι λειτουργίες του είναι πέραν του δέοντος.
Η μπαταρία του όμως είναι ανεπαρκής. Αν έχεις ανοιχτό το WiFi και το Bluetooth και δεις την ώρα κανά δύο φορές, απαντήσεις σε τηλέφωνο και μιλήσεις σε κλήση, η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 16 ώρες.
Ειναι μοντέλο του 2021 που σημαίνει οτι κάθεται χρονια στο κουτί και η μπαταρία προφανως εχει "χαλασει". βγάζει με το ζόρι μια μερα. σε γενικές γραμμές για παλιό ρολόι κακο δεν ειναι . την δουλεια του την κανει
Πολύ καλό καθημερινό ρολόι tracker το μόνο που θα ήθελα ήταν να κρατάει λίγο παραπάνω η μπαταρία του. Με ανοιχτά BT και WiFi κάθε βράδυ θέλει φόρτιση.
Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει, το έχω εδώ και 2 χρόνια και είναι όπως το πήρα, δεν έχει πάθει τίποτα. και το χρησιμοποιώ και παρα πολύ
Εξαιρετικό σε όλα, έχει άπειρες δυνατότητες. το μόνο κακό η μπαταρία του που στην αρχή κρατάει 2 μέρες και μετά από 2 χρόνια, οριακά 1.5 μέρα με χαμηλή φωτεινοτητα
Είναι αρκετά καλό αρκεί να πάρεις το σωστό μέγεθος για το χέρι σου το μόνο που με χαλάει είναι η μπαταρία αλλά για τα λευτα του είναι μια χαρά .
Χρήσιμο ρολογάκι φαίνεται, όμως αν δεν έχεις κινητό Samsung κάνεις μισές δουλειές.
10/04 Update: Αν δεν έχεις κινητό samsung το ρολόι είναι σκέτη ταλαιπωρία. Εκτός από την καθημερινή φόρτιση που χρειάζεται (αυτό το περίμενα) το μεγάλο του πρόβλημα είναι πως όταν αποσυνδεθεί χάνει τις ρυθμίσεις και δεν το αναγνωρίζει το κινητό (xiaomi).
Έτσι κάθε φορά θα πρέπει να το κάνεις reset για να το αναγνωρίσει.
Κάθε πρωί η ίδια δουλειά, λες και μας περισσεύει χρόνος.
Από την αρχή ρυθμίσεις κλπ. σαν να το αγόρασες μόλις τώρα.
Eπομένως, μάλλον θα πάει για πώληση και θα πάρω κάτι άλλο.
Μετάβαση από Mi Band 5 και με γνώση της μικρής μπαταρίας που διαθέτει.
Ήθελα αλλαγή σε κάτι καλύτερο, λίγο πιο κομψό και διαφορετικό.
Επειδή ήθελα κάτι για να το χρησιμοποιώ κατά 98% για την ώρα αλλά και με έξτρα δυνατότητες εάν τις χρειαστώ, ήταν η πρώτη μου επιλογή σε ένα budget που μπορούσα να διαθέσω.
Πρωτίστως, η μπαταρία του πέφτει γρήγορα, με ανοιχτό bluetooth και εξοικονόμηση μπαταρίας για ένα 24ωρο, αλλά αν το έχεις αποκλειστικά για ώρα με απενεργοποιημένο το bluetooth και με non-animated καντράν, η μπαταρία μπορεί να αντέξει μέχρι 3 μέρες βαριά-βαριά, το οποίο δεν με ενοχλεί.
Κυρίως μου τραβάει μπαταρία στον ύπνο που κάνει καταμέτρηση.
Design-wise είναι πανέμορφο, με υπέροχη οθόνη για τα δικά μου γούστα, αλλά θέλει οπωσδήποτε θήκη και τζάμι προστασίας λόγω ευαίσθητου υλικου (γυαλί και αλουμίνιο).
Συνδέθηκε αμέσως στο S23 μου χωρίς προβλήματα.
Μετράει με ακρίβεια, είναι ελαφρύ στο χέρι και με πολύ μαλακό λουράκι σιλικόνης, το οποίο παραδόξως δε με πείραξε ένεκα αλλεργική.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη για την δική μου προσωπική χρήση.
Φυσικά και υπάρχουν φθηνότερες επιλογές, αλλά το συγκεκριμένο είναι μια εξαιρετική επιλογή αν παραβλέψεις τη μπαταρία του και είσαι συνειδητοποιημένος για τι χρήση το θέλεις.
παιδιά πραγματικά η μπαταρία του δεν μπορεί να κρατήσει ούτε μια μέρα. !
τιμιο ρολογακι αλλα για την τιμη του υπερεκτιμημενο. Προσωπικα το αγορασα μονο για αναγνωση PDF σε στιγμες που δεν επιτρεπεται να βγαλεις το κινητο ;). περνας PDF και φωτογραφιες μεσω εφαρμογων. εχει πολλα βιντεο στο youtube με οδηγιες. thank me later!
η μπαταρία του διαρκεί με το ζόρι μια μέρα γι'αυτό αν η μπαταρία του διαρκούσε περισσότερο θα ήταν πολύ καλύτερο.
Το εχω 3 χρονια και το εχω λιωσει. Απλός λιτός σχεδιασμός, μπορει και παίρνει διάφορες εφαρμογές λόγω του wearos, μπορεις ακομα και να σερφαρεις (να μπεις youtube, fb κτλπ) αλλα φυσικα με πολυ περιορισμενες ταχυτητες. Βαζεις φωτο στο ρολοι, αλλαζεις και κανεις custom ολα τα watchfaces, μετρησεις ειναι καλες (το συγκριναμε πλαι πλαι με apple watch, και ενα xiaomi smartwatch και εβγαζαν και τα 3 το ιδιο αποτελεσμα). Ανοιγει ακομα και αρχεια pdf. Τωρα η μπαταρια.... Μιλαμε για ενα πραγματικο smartwatch με ολες τις διαθεσιμες λειτουργιες οποτε η διαρκεια της μπαταριας ειναι αρκετα μικρη και ειναι αναμενόμενο, ΑΛΛΑ εαν δεν το εχεις μονίμως συνδεμένο με το κινητο και το εχεις να μετραει μονο παλμους βηματα και αθληση, η μπαταρια βγαζει λιγο παραπανω απο 3 μερες. Γενικοτερα ειναι πολυ ανθεκτικο το εχω χτυπησει παρα πολλες φορες, κανω μπανιο με αυτο και δεν εχει παθει τπτ μεχρι στιγμης.
λίγο κολλάει αλλά νταξ κάνει τη δουλειά πιστεύω οι μετρήσεις είναι σωστές αν δεν ήταν θα το είχα καταλάβει πάντως
2 χρόνια μετά και το ρολόι δουλεύει όπως την πρώτη μέρα. Δεν μετάνιωσα στιγμή για την αγορά του. Με έχει βολέψει στο περπάτημα στο τρέξιμο και στην γυμναστική μου. Επίσης σου δείχνει την σύσταση του σώματος με ποσοστά λίπους και μυικής μάζας. Συνδύασε το με την εφαρμογή facer και μπορείς να έχεις άπειρα καντράν για το ρολόι σου.
πολύ τίμιο το ρολογακι αλλά πρέπει να τι φορτίσεις 1 φορά τη μέρα κάποιες φορές 2 την ημέρα με καλή χρήση του.. θα μπορούσε και καλυτερα με βάση την τιμή του
θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν εμάς τους android users με το Samsung pay να μπορούσαμε να το αλλάζαμε με google pay
3 μήνες κάτοχος, έχει μπει σε θάλασσα και πισίνα και δουλεύει άψογα. Μετράει καλά, ελέγχω πίεση, παλμούς, βήματα, ύπνο. Δεν ανιχνεύει καλά το ροχαλητό . Η μπαταρία τίμια (για samsung) κρατάει οριακά 2 μέρες με κανονική χρήση (όχι τηλεφωνήματα και πολλές ειδοποιήσεις όμως) , φορτίζει γρήγορα και υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης από το κινητό - αν έχει λειτουργία κοινής χρήσης ισχύος. Δεν αποσυνδέεται με το παραμικρό, έχει ικανοποιητική εμβέλεια. Βολικό στο χέρι, πολλές επιλογές σε λουράκια για να αλλάζει όψη και γενικά ένα πολύ καλό smart watch. Δεν αθλούμαι για να τσεκάρω πολλά , σε απλή καθημερινή χρήση όμως είναι ό,τι πρέπει. Θέλει προστασία για την οθόνη έτσι ώστε να μην γρατζουνιστεί (αν και είναι αρκετά ανθεκτική) . Ομιλία και ήχος πολύ καλός αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει και σε τηλεφώνημα.
Πολυμορφικό και κομψό, κανει ότι υποσχεται, ομως η μπαταρια του ειναι για κλάμματα. Δεν βγαζει ουτε μια μερα... Δεν το ευχαριστιεμαι , συνεχει το βαζω σε "εξοικονομηση ενεργειας" οποτε ειναι σαν ενα κοινό ρολοι.
Ποιοτικό!
Όμορφο.
Κάνεις τα πάντα σε επίπεδο ANDROID και ας μετράει 4 χρόνια στην αγορά!
Εξαιρετική η τιμή του στα 125 € αλλά η μπαταρία του είναι απογοητευτική.
Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ χαλάει τα πάντα.
Εάν το χρησιμοποιείς συχνά μέσα στην μέρα θέλει φόρτιση 2 και 3 φορές.
Μεγάλος μπελάς, μόνο και μόνο για αυτό δεν το προτείνω.
Κατά την γνώμη μου δώστε παραπάνω χρήματα και πηγαίντε κατευθείαν στο 6.
Αγόρασα με τεράστια επιφύλαξη το εν λόγω gadget.
Με συσκευή Samsung και ακουστικα Samsung νομίζω ότι το ρολόι είναι μόνοδρομος να ειναι στο Samsung ecosystem.
Η αρχική ενεργοποίηση και παραμετροποίηση πήρε κανα δίωρο.
Δεν πίστευα ποτέ μου ότι στα 40mm θα χωρούσαν τόσα πράγματα να δεις και να κάνεις. Έχει κάποιες εξαιρετικές λειτουργίες που δεν περίμενα οτι χρειαζόμουν μέχρι να τις δω.
Χρονόμετρο, ξυπνητήρι, do not desturb,gps εξαιρετικα ακριβές, παρακολούθηση ύπνου και άσκησης. Ορισμένες εφαρμογές όπως το Whats app, το maps,το gmail και το Spotify που ειναι εντυπωσιακά καλές με πολλά features για smartwatch ώστε να μη χρειαστεί να πιάσεις τηλέφωνο όπως κάποιες γρήγορες προσεκτικά προεπιλεγμένες απαντήσεις.
Η οθόνη ευκρινέστατη και φωτεινή κάτω τον ήλιο ενώ παραμένει εξαιρετικά ακριβής στις εντολές. Η ποιότητα κατασκευής είναι κάτι που δεν τίθεται καν ως θέμα συζήτησης αφού είναι άριστη. Δεν ειναι για σκληρές συνθήκες αλλα ειναι όμορφο και δίνει στυλ.
Τι θα ήθελα παραπάνω:
Το YT να μπορεί να παίζει ήχο απο το ηχείο του smartwatch όπως κανει το Spotify
Οταν σου στέλνουν φωνητικά μηνύματα να μπορείς να τα ακους αντι να κοιτάς στο τηλέφωνο.
Αρνητικό μεχρι στιγμής μόλις ένα και ειναι η μπαταρία. Με power use βγάζει με το ζόρι μέρα και η φόρτιση στα 5W υπερβολικα αργή. Το καλό είναι ωστόσο ότι φορτίζει ασύρματα απο το κινητό μου (Note 20). Σε 7 ώρες υπνο το βράδυ χάνει περίπου 20% της φόρτισης του.
Συμπερασματικά: Ένα εξαιρετικο smartwatch για κάποιον που θέλει κάτι entry level απο τη Samsung. Αν σας αρέσει ως εμπειρία αλλά θέλετε κατι παραπάνω σίγουρα κάποιο επόμενο μοντέλο με μεγαλύτερη οθόνη (πχ 44mm) και πιο γρήγορη φόρτιση ειναι καλές λύσεις αλλα πραγματικά δεν ακόμα και αυτή λύση ειναι μια καλή επιλογή που δε θα μετανιώσετε
το ρολόι το φοράω ασταμάτητα μαλλον 2 χρόνια και.. είναι ότι καλύτερο. μιλάω στο τηλέφωνο, ακούω μουσική, συνδέεται αμέσως, ανιχνεύει κινήσεις αμέσως μόνο του. έχει όλα τα προγράμματα γυμναστικής που μπορεί να φανταστείς. μετράει ακόμα και πίεση.
worth it! ️
πολύ καλό ρολόι,αλλά όχι για τώρα. Υπάρχουν πολλά καινούργια Ίδη smart watch αλλά αν θες κάτι οικονομικά καλό είναι αυτό το ρολόι ΑΛΛΑ υπάρχουν και θετικά και αρνητικά
θετικά:
κάθεται καλά στο χέρι αλλά αν έχεις μικρό πάρε το ποιο μικρό,οι δυνατότητες του είναι πολλές και καλές έχει πολλά αθλήματα για καταγραφή, και παλμούς, άγχος, ύπνος ,οξυγόνο αίματος, ΗΚΓ και πίεση του σώματος. ΠΡΟΣΟΧΉ,τα τελευταία 2 είναι αν έχεις Samsung κινητό λόγο του Samsung health monitor που δεν το έχει αλλά android. Έχει και άλλα θετικά αλλά δείτε τα σε άλλες κρητικές.
αρνητικά:
μετά από τρία χρόνια η μπαταρία του είναι αρκετά κακία και μου κατάντησε να διαρκεί 10 ώρες χωρίς ιδιαίτερη χρήση και καινούργια να είναι . Το λουράκι θέλει αλλαγή λόγο ότι είναι λίγο λιωμένο αλλά και πάλι το έχω 3 χρόνια απλά αν το πάρεις και το θες για καιρό να ξέρεις αυτό με το λουρί, κολλάει μερικές φορές λόγο ότι είναι όχι και πολύ καλός ο επεξεργαστής και είναι στο android 13. Τα pixels είναι Κάπος φανερά λόγο ότι δεν έχει μεγάλο resolution. Όταν βάζω συνεχείς μέτρηση μερικές φορές δεν μου την μετράει αλλά είναι λογικό γιατί έχω μικρό χέρι και έπρεπε να πάρω το μικρότερο. Σε θέμα γρατζουνιάς είναι λίγο κακά τα πράγματά λόγο ότι αν το κοπάνας μέτρια θα φύγει η μπογιά με τον καιρό και αφήνει δαχτυλιές.
Τελικό συμπέρασμα: Αν θες να πάρεις κάτι οικονομικά καλό και δεν σε πολύ ενοχλούν τα αρνητικά που έχει πάρτο αλλά σου προτείνω να πάρεις το watch 5 για μερικές βελτιώσεις.
Σαν ποιότητα κατασκευής φαίνεται πολύ καλό. Οι μετρήσεις και όλα τα εργαλεία που έχει είναι επίσης άψογα. αλλά ρε παιδιά αντέχει δεν αντέχει 12 ώρες χωρίς καμία ιδιαίτερη χρήση... Δε γίνεται να το βγάζεις κάθε τόσο και λιγάκι να το φορτίζεις. Δε θα το ξανά έπαιρνα αν μπορούσα να επιλέξω λόγω της κάκιστης μπαταρίας του.
μετά από 2 μέρες που το είχα μόλις μπήκα στην θάλασσα έσβησε. Έχει πάει για σέρβις κ περιμένω να δω τι θα μου πουν. Εγώ θέλω επιστροφή χρημάτων μετά απ' αυτό κ όχι αντικατάσταση. Βέβαια περιμένω να δω θα βρουν ελαττωματικό το προϊόν η θα πουν κάτι άλλο. Αναμένω κ επιστρέφω με ότι νεότερο
το πήραν πίσω κ μου επέστρεψαν τα λεφτά. εγγύηση το Σκρουτζ 5 αστέρια γι αυτο
Σε όλα του καλά αλλά αυτή η μπαταρία υποφέρει... Δεν έχει μεγάλη αυτονομία μόνο αυτό, θέλει κάθε 2 μέρες σίγουρα φόρτισμα. Κρίμα...
Το ρολόι ειναι κορυφαίο σε όλα εκτός απο δύο κύρια μειονεκτήματα.. α, είναι υπερευαίσθητο, σε πτώση χαμηλή γίνεται κομμάτια η οθόνη.β, Η μπαταρία με Bluetooth σε συνδεσημοτητα ,βγάζει κανα 8ωρο.
Υπερ:
- Πιανει περισσοτερες ασκησεις (πχ ποδηλατο εσωτερικου χωρου)... αν και αν θυμαμαι αυτο το κανουν και τα band smartwatches που ειναι στο 1/3 της τιμης του...
Κατα:
1)
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ επιλογη για συνδεση με κινητα εκτος Samsung. Δεν ξερω αν η Samsung το κανει επιτηδες ή η εφαρμογη της (Wearable) ειναι εντελως για το διαολο, αλλα η συνδεση (pair) με αλλα κινητα ειναι ενας εφιαλτης! Μπορει να γινει pair σημερα και αμεσα σε 8 ωρες να πρεπει να κανεις reset ξανα το ρολοι (χανοντας ολα φυσικα τα δεδομενα του & την ιστορικοτητα) για να ξανασυνδεθει... και μετα παλι το ιδιο! Και ξανα...
Το εχω παει γυρω στις 3 φορες ηδη σε service της Samsung και η απαντηση: συνδεστε το με Samsung κινητο!!!
2)
Ισως η χειροτερη διαρκεια μπαταριας στην μεχρι τωρα ιστορια των smartwatch... μεσα στη μερα μπορει να χρειαζεται και 2 full φορτισεις...
3)
Αν πας να ξεφορτωσεις εφαρμογες απ το ρολοι (μιλαμε για τα εντελως σκουπιδια ή τα faces που δεν θες)... το ρολοι μπορει να υπολειτουργει ή και να χρειαζεται ξανα reset...
Ακομα κλαιω τα 130 ευρω που εδωσα για το ρολοι...
Η Μπαταρία Δεν έχει την αυτονομία που αναγράφει, απο 75% σε 20% μεσα σε 1-2 ώρες χωρίς τακτική χρήση. Για Health Monitoring αν το σκέφτεται κανείς καλύτερα να το αποφύγει και να πάρει κάτι με καλύτερη αυτονομία.
Τα έχει όλα και οι λειτουργίες του είναι πέραν του δέοντος.
Η μπαταρία του όμως είναι ανεπαρκής. Αν έχεις ανοιχτό το WiFi και το Bluetooth και δεις την ώρα κανά δύο φορές, απαντήσεις σε τηλέφωνο και μιλήσεις σε κλήση, η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 16 ώρες.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!