Ανδρικά Ρολόγια

Emporio Armani Renato Ανδρικό Ρολόι 43mm Χρονογράφος Μπαταρίας με Ασημί Μεταλλικό Μπρασελέ

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικό ρολόι της Emporio Armani για εμφανίσεις με στυλ και κομψότητα.

• Μηχανισμός: Μπαταρίας Quartz

• Μέγεθος: 43 mm

• Αδιάβροχο: 5 Atm (Πλύσιμο Χεριών)

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

81 56
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από ShopLab 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Ρολόγια στη σελίδα του ShopLab

Αξιολογήσεις (274)

Αξιολογήσεις

  1. 215
  2. 44
  3. 12
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ευανάγνωστο καντράν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Αίσθηση στιβαρότητας
  • Βάρος στον καρπό
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Filippos_Papazhs

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φουλ ωραίο ρολογάκι . Και για κάθε μέρα και για ποιο εξόδους .
    Το μόνο αντίθετο είναι ότι δεν είναι όσο μπλε φαίνεται στην εικόνα . Είναι ποιο σκούρο αλλά αν βάλεις φλας είναι οκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Nalm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει μικρορύθμιση στο μπρασελέ για να προσαρμόσεις το μέγεθος σωστά, με αποτέλεσμα είται να είναι λίγο σφιχτό είτε λίγο χαλαρό. Υπαρχου ακόμα και κινέζικα που στην άκρη του μπρασελέ έχουν δυνατότητα μικρής προσαρμογής χωρίς να βγάλεις κομάτι της αλυσίδας. Κατά τα άλλα είναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_Theodorou86
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Value , στιβαρό και ποιοτική κατασκευή . Το έχω 3 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα . Και μπάνιο ξεχάστηκα και έκανα στο ντουζ και δεν έπαθε τίποτα . Επίσης δε μαυρίζει πουθενά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TARIELI_NADIBAITZE
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It's very beautiful and stylish, working good! My favorite company .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elsa_mig
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο σε τέλεια τιμή με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας και σε απίστευτη συσκευασία.Άμεση εκτέλεση και αποστολή της παραγγελίας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Donn777
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    5/5 χωρίς δεύτερη σκέψη. Ένα εξαιρετικό ρολόι για καθημερινή χρήση, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία πολυτελείας, όμως για την τιμή των ~100€ αποτελεί άριστη επιλογή και αξίζει απόλυτα την αγορά του.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eythymios_Mpliamtis
    3
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, λίγο χαλαρή η καδένα στον καρπό, αυτό δεν φωσφορίζει στο σκοτάδι, θα το φοράω όπως και να έχει. Υπόψιν το πίσω μέρος όταν βγει το καπάκι, για να ξαναμπεί θέλει ειδικό μηχάνημα και καλούπι σε πρέσα για να κλείσει, το γράφω για να γνωρίζουν όσοι το πήραν σε περίπτωση που το πάνε για να αλλάξουν μπαταρία, ο ρολογάς θα πρέπει να διαθέτει το μηχάνημα και το καλούπι με την διάμετρο του ρολογιού για να το ξανακλείσει. Επίσης την εγγύηση δεν την αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία της ARMANI, RIST, γιατί το κατάστημα που το πήρα τυχαίνει να μην είναι συνεργαζόμενο με αυτούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Chanell
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό ρολόι για δώρο! Όποιος ενδιαφέρεται πως αλλάζουμε μπαταρία αλλά και ρυθμίζουμε μπρασελέ έχω φτιάξει αυτό το βίντεο με διάφορες περιπτώσεις. Αν σας άρεσε μη ξεχάσετε να κάνετε ένα like και μία εγγραφή στο κανάλι! Ευχαριστώ https://www.youtube.com/watch?v=HimA0kcOJ_o

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafilis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ρολόι σε αυτήν την τιμή είναι μονόδρομος. Κυριλέ και όχι κιτς.
    Είναι ένα ρολόι που θα το προσέξουν και θα πάρεις κομπλιμέντα, σου δίνει ένα "κύρος" , δείχνει μια "ανώτερη βαθμίδα" άμα δεν ξέρεις την τιμή του (γιατί είναι φθηνό και εμπορικό πολύ).
    Το καντράν γυαλίζει είναι πανέμορφο, η ώρα και τα δευτερόλεπτα επίσης με ακρίβεια.
    Στα αρνητικά του ότι δεν είναι τόσο άνετο, ότι γρατσουνιέτε εύκολα και ότι το bracelet του είναι ματ και όχι γυαλιστερο.

    Δεν μετανιώνω την αγορά του και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! Είναι κόσμημα!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stef_Kats
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή τιμή για επώνυμο ρολόι. Εμφανισιακά είναι άψογο, ατσάλινο, αδιάβροχο (ελπίζω :) ) Το παράγγειλα χτες, το πήρα σήμερα... Λες και πήγα σε μαγαζί δίπλα μου. Άψογοι όλοι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariosPro
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρις να το εχω βρεξει και ενω το εχω προσεγμενο και στο κουτι του και το χρησιμοποιω μονο στη δουλεια ξεκινησε να θαμπωνει το τζαμι απο μεσα σαν να πηρε νερο ενω δεν το εχω βρεξει ποτε.
    Δεν αξιζει τα λεφτα του υπαρχουν αντιστοιχα καλυτερα ρολογια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχετικά ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_kritikos62
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι ειδικά για κάποιον που δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τον χώρο τον ρολογιών. Το έχω αρκετά χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα, αξίζει σίγουρα τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_P9
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι με ατσάλινο μπρασελέ τόσο για μια casual έξοδο, όσο και για μια πιο ειδική περίσταση. Το χρώμα στο εσωτερικό είναι βαθύ μπλε όπως στην πρώτη φωτογραφία και όχι το πιο φωτεινό που φαίνεται στην τρίτη. Ρύθμισα μια φορά την ώρα πριν ένα μήνα και φαίνεται να πηγαίνει με ακρίβεια δευτερολέπτου μέχρι και σήμερα. Αυτό που δεν έγινε άμεσα αντιληπτό σε μένα από την περιγραφή είναι ο δείκτης 24ώρου ο οποίος προχωράει με την ώρα και όχι με τους χρονομετρητές. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι τον χρονομετρητή των δευτερολέπτων ο οποίος είναι στη θέση 0,5 αντί για 60 όπως δείχνει στις φωτογραφίες. Το ρολόι είναι λίγο βαρύ στον καρπό για τα πρώτα λεπτά που το φοράω αλλά μετά το συνηθίζω.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asmo_Deus
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο αρνητικο ειναι οτι το κουμπομα του μπορει να ανοιξει απο φυσικες κινησεις του καρπου. Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος.

    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.dafno14
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι, το πήρα στα 95 ευρώ, πιστεύω αξίζει τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • helaf81
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εντυπωσιακό, αξίζει φουλ τα λεφτά του (το βρηκα με 67€) Απλά προσοχή στις απομιμήσεις! Κυκλοφορούν παρά πολλές…

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nontasb3697
    4
    20 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και στιβαρό ρολόι αλλά τις πρώτες κιόλας ημέρες το τζάμι χαράχτηκε βαθιά.
    Θέλει πολύ προσοχή να μην ακουμπήσει πουθενά.
    Επιπλέον, με τον ιδρώτα μαυρίζει το χέρι από το μπρασελέ.
    Σε επικοινωνία που είχα με τον πωλητή, μου είπε ότι το μπρασελέ είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και δεν μαυρίζει. Το χέρι όμως δείχνει άλλα.
    Παραθέτω φωτογραφία τραβηγμένη λίγες ημέρες μετά την αγορά και μετά από τρίψιμο του χεριού με νερό και σαπούνι. Διακρίνεται το μαύρισμα σαν μελανιά όπως "κάθεται" το μπρασελέ.
    Κατά βάση για τα λεφτά του είναι ένα καλό ρολόι (δεδομένης της μάρκας πάντα).

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Aslanidis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το πήρα 90€ και πραγματικά σε αυτά τα λεφτά είναι ότι καλύτερο! Στυλάτο, κομψό, όμορφο, υπέροχος χρωματισμός του καντράν και γενικά ούτε βαρύ ούτε ελαφρύ... όσο πρέπει!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitriskrl
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο ρολόι αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα όμορφο ρολόι μάρκας με μεταλικό μπασελέ. Γενικά δίνει την αίσθηση στιβαρότητας στο χέρι και ανταγονίζεται αρκετά ακριβότερες κατασκευές. Επίσης ένα θετικό είναι πως οι δείκτες που διαθέτει ως χρονογράφος είναι πλήρως λειτουργικοί καθώς έχει τύχει σε ρολόγια της τάξης των 150 $ να είναι μόνο διακοσμητικοί. Περί αντοχής και του κατά πόσο εύκολα γρατζουνιέται το τζαμάκι δεν εκφέρω άποψη καθώς δεν το έχω από αρκετό διάστημα. Συνολικά είναι μια πολύ καλή επιλογή και για δώρο καθώς στο σκρουτζ η τιμή του αρχίζει από αρκετά χαμηλά αναλογικά με αντίστοιχα ρολόγια.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σχετικά ευανάγνωστο καντράν
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_Tinos
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρσ το εν λογω ρολοι στην τιμη των 74 ευρω. Ομορφο πολυ δειχνει πιο ακριβο της τιμης του. Αλλα προσοχηηη. Γραντζουνιεται πολυ ευκολα. Η μονη μου σκεψη είναι γιατι το βρίσκεις ΑΠΟ 75 εως μεχρι κσι 280 σε διάφορα σαιτ. Το μονο που με εβαλε σε σκεψεις.ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 17 .3.2022 .το ρολοι εχει ξεθωριάσει το μεταλλικο στεφάνι με χρηση 3 με 4 φορές την εβδομάδα .με πολύ προσοχή να μην τρίβεται με μπουφαν και υφάσματα.η ωρα κάθε μηνα παει 2 με 3 λεπτά πισω

    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kamikazi11
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 1 χρόνο και είμαι ευχαριστημένος πολύ με το ρολόι , αν το προσέχεις δεν παθαίνει γρατζούνιες, προσοχή στις απομιμήσεις.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tom_Arg
    3
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ρολόι το έχω 1ο χέρι από το 2018. Ως πρώτο ρολόι μου άρεσε και το αγόρασα χωρίς να γνωρίζω από μάρκες.

    Το ρολόι δείχνει ωραίο για κάποιον που δεν έχει δοκιμάσει καλά ρολόγια.

    Δεν το έχω βρέξει ποτέ και συνεχίζω με θετικά/ αρνητικά

    Θετικά:
    - Χρώμα καντράν
    - Δε μου φαίνεται το καντράν γεμάτο με το χρονογράφο κι έτσι βλέπεις εύκολα την ώρα

    Αρνητικά:
    - Κάσα και τζάμι χαράσονται με το παραμικρό
    - Το μπρασελέ είναι ματ, δε γυαλίζει.

    Αγοράστε Bulova, Seiko, Citizen σε αυτό το εύρος μπάτζετ γιατί θα έχετε πιο καλό σε υλικά κατασκευής ρολόι και φυσικά αντιπροσωπία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • unknown user
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε αυτό το ρολόι ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Σε σχέση με ένα παρόμοιο tissot (Tissot Chrono XL Classic) που έχω φαίνεται τελείως ψεύτικο, αλλά έχουν και μεγάλη διαφορά στην τιμή. Όσον αφορά τον μηχανισμό, δεν έχω να πω κάτι γιατί είναι μπαταρίας που σημαίνει ότι έχει καλή ακρίβεια. Το καντράν του είναι πολύ μούφα και φαίνεται τελείως ψεύτικο, αυτό νομίζω είναι το χειρότερο κομμάτι του κατά την άποψη μου, Είναι ελαφρύ, θα το ήθελα πιο βαρύ και το bracelet του ούτε μου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη ούτε φαίνεται κακό. Για νερό δεν θα εμπιστευόμουν να το βρέξω, ειδικά να το βάλω στην θάλασσα, προσωπικά. Γενικά είναι ένα ρολόι που κάνει 85 ευρώ (δεν ξέρω γιατί κάποιοι το πουλάνε 350+). Δεν μπορείς να πεις ότι με αυτό θα φαίνεται ότι φοράς ένα ακριβό ρολόι, φαίνεται ότι είναι από τα φθηνά. Προσωπικά θα προτιμούσα με λίγο παραπάνω λεφτά κάποιο από τα citizen (ειδικά η σειρά με τον eco-drive μηχανισμό) ή seiko. Δεν θα το ξανά αγόραζα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eygenios_Sotiriadis
    5
    15 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το πήρα δεν μπορώ να έχω άποψη για αντοχή στο χρόνο το εχω φορέσει 1 τέταρτο και νιώθω μεγιστανας

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos_christos1587017724
    3
    14 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κινέζικης κατασκευής και μέτριας ποιότητας fashion brand,προτιμηστε το αν είστε νεαρής ηλικίας και κοιτάτε περισσότερο την αισθητική πλευρά σε ενα ρολόι.Ελαφρύ και άνετο στο χέρι.Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα Orient,Citizen ή Seiko.

    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim_anag
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του ρολογιού εδώ και δύο ημέρες, απόλυτα ικανοποιημένος με τη μόνη διαφορά ότι χαράζει σχετικά εύκολα.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efera-to-kreas
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαντάζει υπερπολυτελές και σε καμία περίπτωση δεν φαίνεται οτι είναι τόσο οικονομικό. Ζητάει ακριβό ντύσιμο για να αναδειχτεί. Πολύ ικανοποιημένος!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick Tsonis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο και κομψό ρολόι. Φαίνεται για ρολόι πολύ μεγαλύτερης αξίας. Είναι απλό χωρίς περιττά πράγματα. Εύκολο στη ρύθμιση τόσο της ώρας όσο και του μήκους. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzoumanis8
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι τέλειο ένα μόνο κακό έχει οι γρατζουνιές..το φοράω κάθε μέρα από την μέρα που το πήρα και το έχω γύρω στους 4 μήνες ξαι έχει παρά πολλές γρατσουνιές οποίος το πάρει και δεν το φοράει κάθε μετά θα είναι τέλεια

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The_Judge
    1
    26 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόνο το όνομα πληρώνεις...0 στα άλλα...Ατσουμπαλη εφαρμογή και κακής ποιοτητας υλικό...Απλά το θέμα είναι ότι αν κάποιος δεν έχει δει ποτέ Ποιοτικοτατο ρολόι..Αυτό το βλέπει ρολεξ με 100€

    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φουλ ωραίο ρολογάκι . Και για κάθε μέρα και για ποιο εξόδους .
    Το μόνο αντίθετο είναι ότι δεν είναι όσο μπλε φαίνεται στην εικόνα . Είναι ποιο σκούρο αλλά αν βάλεις φλας είναι οκ

    0
  • Δεν έχει μικρορύθμιση στο μπρασελέ για να προσαρμόσεις το μέγεθος σωστά, με αποτέλεσμα είται να είναι λίγο σφιχτό είτε λίγο χαλαρό. Υπαρχου ακόμα και κινέζικα που στην άκρη του μπρασελέ έχουν δυνατότητα μικρής προσαρμογής χωρίς να βγάλεις κομάτι της αλυσίδας. Κατά τα άλλα είναι καλό

    0
  • Value , στιβαρό και ποιοτική κατασκευή . Το έχω 3 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα . Και μπάνιο ξεχάστηκα και έκανα στο ντουζ και δεν έπαθε τίποτα . Επίσης δε μαυρίζει πουθενά

    2
  • It's very beautiful and stylish, working good! My favorite company .

    2
  • Υπέροχο σε τέλεια τιμή με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας και σε απίστευτη συσκευασία.Άμεση εκτέλεση και αποστολή της παραγγελίας

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (11)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικό ρολόι της Emporio Armani για εμφανίσεις με στυλ και κομψότητα.

• Μηχανισμός: Μπαταρίας Quartz

• Μέγεθος: 43 mm

• Αδιάβροχο: 5 Atm (Πλύσιμο Χεριών)

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί δείχνει την ώρα με ακρίβεια και μπορείς να διαβάσεις την ώρα με ευκολία.

Χαρακτηριστικά

  • Λετουργίες: Χρονογράφος ακριβείας, ενδείξεις 24ωρου, λεπτών,  δευτερολέπτων και ημερομηνίας
  • Αναδιπλούμενο κούμπωμα butterfly που διατηρεί την λεπτότητα του ρολογιού
  • Μέγεθος λουριού: 22mm
  • Κρύσταλλο: Ορυκτό Ειδικής Σκλήρυνσης
  • Υλικό Κάσας: Ανοξείδωτο Ατσάλι
  • Χρώμα Καντράν: Μπλε
  • Χρώμα Κάσας: Ασημί
  • Χρώμα Λουριού: Ασημί

Brand

Βασικά Χαρακτηριστικά

Υλικό
Μεταλλικό Μπρασελέ
Χρώμα Λουριού
Ασημί
Χρώμα Καντράν
Μπλε

Γενικά Χαρακτηριστικά

Λειτουργία
Αναλογικό
Αδιάβροχο
Πλύσιμο Χεριών (5 Atm)
Χρονογράφος
Ναι
Μηχανισμός
Μπαταρίας
Μέγεθος
43 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (274)

  1. 215
  2. 44
  3. 12
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ευανάγνωστο καντράν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Αίσθηση στιβαρότητας
  • Βάρος στον καρπό
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Filippos_Papazhs

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φουλ ωραίο ρολογάκι . Και για κάθε μέρα και για ποιο εξόδους .
    Το μόνο αντίθετο είναι ότι δεν είναι όσο μπλε φαίνεται στην εικόνα . Είναι ποιο σκούρο αλλά αν βάλεις φλας είναι οκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_Nalm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει μικρορύθμιση στο μπρασελέ για να προσαρμόσεις το μέγεθος σωστά, με αποτέλεσμα είται να είναι λίγο σφιχτό είτε λίγο χαλαρό. Υπαρχου ακόμα και κινέζικα που στην άκρη του μπρασελέ έχουν δυνατότητα μικρής προσαρμογής χωρίς να βγάλεις κομάτι της αλυσίδας. Κατά τα άλλα είναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_Theodorou86
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Value , στιβαρό και ποιοτική κατασκευή . Το έχω 3 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα . Και μπάνιο ξεχάστηκα και έκανα στο ντουζ και δεν έπαθε τίποτα . Επίσης δε μαυρίζει πουθενά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TARIELI_NADIBAITZE
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It's very beautiful and stylish, working good! My favorite company .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elsa_mig
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχο σε τέλεια τιμή με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας και σε απίστευτη συσκευασία.Άμεση εκτέλεση και αποστολή της παραγγελίας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Donn777
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    5/5 χωρίς δεύτερη σκέψη. Ένα εξαιρετικό ρολόι για καθημερινή χρήση, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία πολυτελείας, όμως για την τιμή των ~100€ αποτελεί άριστη επιλογή και αξίζει απόλυτα την αγορά του.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eythymios_Mpliamtis
    3
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, λίγο χαλαρή η καδένα στον καρπό, αυτό δεν φωσφορίζει στο σκοτάδι, θα το φοράω όπως και να έχει. Υπόψιν το πίσω μέρος όταν βγει το καπάκι, για να ξαναμπεί θέλει ειδικό μηχάνημα και καλούπι σε πρέσα για να κλείσει, το γράφω για να γνωρίζουν όσοι το πήραν σε περίπτωση που το πάνε για να αλλάξουν μπαταρία, ο ρολογάς θα πρέπει να διαθέτει το μηχάνημα και το καλούπι με την διάμετρο του ρολογιού για να το ξανακλείσει. Επίσης την εγγύηση δεν την αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία της ARMANI, RIST, γιατί το κατάστημα που το πήρα τυχαίνει να μην είναι συνεργαζόμενο με αυτούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Chanell
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό ρολόι για δώρο! Όποιος ενδιαφέρεται πως αλλάζουμε μπαταρία αλλά και ρυθμίζουμε μπρασελέ έχω φτιάξει αυτό το βίντεο με διάφορες περιπτώσεις. Αν σας άρεσε μη ξεχάσετε να κάνετε ένα like και μία εγγραφή στο κανάλι! Ευχαριστώ https://www.youtube.com/watch?v=HimA0kcOJ_o

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pafilis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ρολόι σε αυτήν την τιμή είναι μονόδρομος. Κυριλέ και όχι κιτς.
    Είναι ένα ρολόι που θα το προσέξουν και θα πάρεις κομπλιμέντα, σου δίνει ένα "κύρος" , δείχνει μια "ανώτερη βαθμίδα" άμα δεν ξέρεις την τιμή του (γιατί είναι φθηνό και εμπορικό πολύ).
    Το καντράν γυαλίζει είναι πανέμορφο, η ώρα και τα δευτερόλεπτα επίσης με ακρίβεια.
    Στα αρνητικά του ότι δεν είναι τόσο άνετο, ότι γρατσουνιέτε εύκολα και ότι το bracelet του είναι ματ και όχι γυαλιστερο.

    Δεν μετανιώνω την αγορά του και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! Είναι κόσμημα!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stef_Kats
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή τιμή για επώνυμο ρολόι. Εμφανισιακά είναι άψογο, ατσάλινο, αδιάβροχο (ελπίζω :) ) Το παράγγειλα χτες, το πήρα σήμερα... Λες και πήγα σε μαγαζί δίπλα μου. Άψογοι όλοι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariosPro
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρις να το εχω βρεξει και ενω το εχω προσεγμενο και στο κουτι του και το χρησιμοποιω μονο στη δουλεια ξεκινησε να θαμπωνει το τζαμι απο μεσα σαν να πηρε νερο ενω δεν το εχω βρεξει ποτε.
    Δεν αξιζει τα λεφτα του υπαρχουν αντιστοιχα καλυτερα ρολογια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχετικά ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_kritikos62
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι ειδικά για κάποιον που δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τον χώρο τον ρολογιών. Το έχω αρκετά χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα, αξίζει σίγουρα τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_P9
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι με ατσάλινο μπρασελέ τόσο για μια casual έξοδο, όσο και για μια πιο ειδική περίσταση. Το χρώμα στο εσωτερικό είναι βαθύ μπλε όπως στην πρώτη φωτογραφία και όχι το πιο φωτεινό που φαίνεται στην τρίτη. Ρύθμισα μια φορά την ώρα πριν ένα μήνα και φαίνεται να πηγαίνει με ακρίβεια δευτερολέπτου μέχρι και σήμερα. Αυτό που δεν έγινε άμεσα αντιληπτό σε μένα από την περιγραφή είναι ο δείκτης 24ώρου ο οποίος προχωράει με την ώρα και όχι με τους χρονομετρητές. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι τον χρονομετρητή των δευτερολέπτων ο οποίος είναι στη θέση 0,5 αντί για 60 όπως δείχνει στις φωτογραφίες. Το ρολόι είναι λίγο βαρύ στον καρπό για τα πρώτα λεπτά που το φοράω αλλά μετά το συνηθίζω.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asmo_Deus
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο αρνητικο ειναι οτι το κουμπομα του μπορει να ανοιξει απο φυσικες κινησεις του καρπου. Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος.

    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.dafno14
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ρολόι, το πήρα στα 95 ευρώ, πιστεύω αξίζει τα λεφτά του.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • helaf81
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εντυπωσιακό, αξίζει φουλ τα λεφτά του (το βρηκα με 67€) Απλά προσοχή στις απομιμήσεις! Κυκλοφορούν παρά πολλές…

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nontasb3697
    4
    20 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και στιβαρό ρολόι αλλά τις πρώτες κιόλας ημέρες το τζάμι χαράχτηκε βαθιά.
    Θέλει πολύ προσοχή να μην ακουμπήσει πουθενά.
    Επιπλέον, με τον ιδρώτα μαυρίζει το χέρι από το μπρασελέ.
    Σε επικοινωνία που είχα με τον πωλητή, μου είπε ότι το μπρασελέ είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και δεν μαυρίζει. Το χέρι όμως δείχνει άλλα.
    Παραθέτω φωτογραφία τραβηγμένη λίγες ημέρες μετά την αγορά και μετά από τρίψιμο του χεριού με νερό και σαπούνι. Διακρίνεται το μαύρισμα σαν μελανιά όπως "κάθεται" το μπρασελέ.
    Κατά βάση για τα λεφτά του είναι ένα καλό ρολόι (δεδομένης της μάρκας πάντα).

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos Aslanidis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το πήρα 90€ και πραγματικά σε αυτά τα λεφτά είναι ότι καλύτερο! Στυλάτο, κομψό, όμορφο, υπέροχος χρωματισμός του καντράν και γενικά ούτε βαρύ ούτε ελαφρύ... όσο πρέπει!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitriskrl
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο ρολόι αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα όμορφο ρολόι μάρκας με μεταλικό μπασελέ. Γενικά δίνει την αίσθηση στιβαρότητας στο χέρι και ανταγονίζεται αρκετά ακριβότερες κατασκευές. Επίσης ένα θετικό είναι πως οι δείκτες που διαθέτει ως χρονογράφος είναι πλήρως λειτουργικοί καθώς έχει τύχει σε ρολόγια της τάξης των 150 $ να είναι μόνο διακοσμητικοί. Περί αντοχής και του κατά πόσο εύκολα γρατζουνιέται το τζαμάκι δεν εκφέρω άποψη καθώς δεν το έχω από αρκετό διάστημα. Συνολικά είναι μια πολύ καλή επιλογή και για δώρο καθώς στο σκρουτζ η τιμή του αρχίζει από αρκετά χαμηλά αναλογικά με αντίστοιχα ρολόγια.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σχετικά ευανάγνωστο καντράν
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos_Tinos
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρσ το εν λογω ρολοι στην τιμη των 74 ευρω. Ομορφο πολυ δειχνει πιο ακριβο της τιμης του. Αλλα προσοχηηη. Γραντζουνιεται πολυ ευκολα. Η μονη μου σκεψη είναι γιατι το βρίσκεις ΑΠΟ 75 εως μεχρι κσι 280 σε διάφορα σαιτ. Το μονο που με εβαλε σε σκεψεις.ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 17 .3.2022 .το ρολοι εχει ξεθωριάσει το μεταλλικο στεφάνι με χρηση 3 με 4 φορές την εβδομάδα .με πολύ προσοχή να μην τρίβεται με μπουφαν και υφάσματα.η ωρα κάθε μηνα παει 2 με 3 λεπτά πισω

    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kamikazi11
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 1 χρόνο και είμαι ευχαριστημένος πολύ με το ρολόι , αν το προσέχεις δεν παθαίνει γρατζούνιες, προσοχή στις απομιμήσεις.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tom_Arg
    3
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ρολόι το έχω 1ο χέρι από το 2018. Ως πρώτο ρολόι μου άρεσε και το αγόρασα χωρίς να γνωρίζω από μάρκες.

    Το ρολόι δείχνει ωραίο για κάποιον που δεν έχει δοκιμάσει καλά ρολόγια.

    Δεν το έχω βρέξει ποτέ και συνεχίζω με θετικά/ αρνητικά

    Θετικά:
    - Χρώμα καντράν
    - Δε μου φαίνεται το καντράν γεμάτο με το χρονογράφο κι έτσι βλέπεις εύκολα την ώρα

    Αρνητικά:
    - Κάσα και τζάμι χαράσονται με το παραμικρό
    - Το μπρασελέ είναι ματ, δε γυαλίζει.

    Αγοράστε Bulova, Seiko, Citizen σε αυτό το εύρος μπάτζετ γιατί θα έχετε πιο καλό σε υλικά κατασκευής ρολόι και φυσικά αντιπροσωπία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • unknown user
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε αυτό το ρολόι ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Σε σχέση με ένα παρόμοιο tissot (Tissot Chrono XL Classic) που έχω φαίνεται τελείως ψεύτικο, αλλά έχουν και μεγάλη διαφορά στην τιμή. Όσον αφορά τον μηχανισμό, δεν έχω να πω κάτι γιατί είναι μπαταρίας που σημαίνει ότι έχει καλή ακρίβεια. Το καντράν του είναι πολύ μούφα και φαίνεται τελείως ψεύτικο, αυτό νομίζω είναι το χειρότερο κομμάτι του κατά την άποψη μου, Είναι ελαφρύ, θα το ήθελα πιο βαρύ και το bracelet του ούτε μου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη ούτε φαίνεται κακό. Για νερό δεν θα εμπιστευόμουν να το βρέξω, ειδικά να το βάλω στην θάλασσα, προσωπικά. Γενικά είναι ένα ρολόι που κάνει 85 ευρώ (δεν ξέρω γιατί κάποιοι το πουλάνε 350+). Δεν μπορείς να πεις ότι με αυτό θα φαίνεται ότι φοράς ένα ακριβό ρολόι, φαίνεται ότι είναι από τα φθηνά. Προσωπικά θα προτιμούσα με λίγο παραπάνω λεφτά κάποιο από τα citizen (ειδικά η σειρά με τον eco-drive μηχανισμό) ή seiko. Δεν θα το ξανά αγόραζα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eygenios_Sotiriadis
    5
    15 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το πήρα δεν μπορώ να έχω άποψη για αντοχή στο χρόνο το εχω φορέσει 1 τέταρτο και νιώθω μεγιστανας

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos_christos1587017724
    3
    14 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κινέζικης κατασκευής και μέτριας ποιότητας fashion brand,προτιμηστε το αν είστε νεαρής ηλικίας και κοιτάτε περισσότερο την αισθητική πλευρά σε ενα ρολόι.Ελαφρύ και άνετο στο χέρι.Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα Orient,Citizen ή Seiko.

    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim_anag
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του ρολογιού εδώ και δύο ημέρες, απόλυτα ικανοποιημένος με τη μόνη διαφορά ότι χαράζει σχετικά εύκολα.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efera-to-kreas
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαντάζει υπερπολυτελές και σε καμία περίπτωση δεν φαίνεται οτι είναι τόσο οικονομικό. Ζητάει ακριβό ντύσιμο για να αναδειχτεί. Πολύ ικανοποιημένος!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick Tsonis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο και κομψό ρολόι. Φαίνεται για ρολόι πολύ μεγαλύτερης αξίας. Είναι απλό χωρίς περιττά πράγματα. Εύκολο στη ρύθμιση τόσο της ώρας όσο και του μήκους. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzoumanis8
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι τέλειο ένα μόνο κακό έχει οι γρατζουνιές..το φοράω κάθε μέρα από την μέρα που το πήρα και το έχω γύρω στους 4 μήνες ξαι έχει παρά πολλές γρατσουνιές οποίος το πάρει και δεν το φοράει κάθε μετά θα είναι τέλεια

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • The_Judge
    1
    26 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόνο το όνομα πληρώνεις...0 στα άλλα...Ατσουμπαλη εφαρμογή και κακής ποιοτητας υλικό...Απλά το θέμα είναι ότι αν κάποιος δεν έχει δει ποτέ Ποιοτικοτατο ρολόι..Αυτό το βλέπει ρολεξ με 100€

    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φουλ ωραίο ρολογάκι . Και για κάθε μέρα και για ποιο εξόδους .
    Το μόνο αντίθετο είναι ότι δεν είναι όσο μπλε φαίνεται στην εικόνα . Είναι ποιο σκούρο αλλά αν βάλεις φλας είναι οκ

    0
  • Δεν έχει μικρορύθμιση στο μπρασελέ για να προσαρμόσεις το μέγεθος σωστά, με αποτέλεσμα είται να είναι λίγο σφιχτό είτε λίγο χαλαρό. Υπαρχου ακόμα και κινέζικα που στην άκρη του μπρασελέ έχουν δυνατότητα μικρής προσαρμογής χωρίς να βγάλεις κομάτι της αλυσίδας. Κατά τα άλλα είναι καλό

    0
  • Value , στιβαρό και ποιοτική κατασκευή . Το έχω 3 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα . Και μπάνιο ξεχάστηκα και έκανα στο ντουζ και δεν έπαθε τίποτα . Επίσης δε μαυρίζει πουθενά

    2
  • It's very beautiful and stylish, working good! My favorite company .

    2
  • Υπέροχο σε τέλεια τιμή με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας και σε απίστευτη συσκευασία.Άμεση εκτέλεση και αποστολή της παραγγελίας

    1
  • Δες τα όλα
81,56 €
4,00 € σε Skroutz Point