Δεν είμαι επαγγελματίας, όμως φτιάχνω τα νύχια μου μόνη μου εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια. Έχω δοκιμάσει διάφορα. Δεν ξέρω γιατί έχουν πάρει τόσες κακές κριτικές. Για εμένα είναι πολύ εντάξει! Μάλιστα έχουν πιο χρήσιμα φρεζάκια σε σχήμα από αλλά που είναι πιο ακριβά. Έχουν κάνει την προετοιμασία της ονυχιαίας πλάκας και του δέρματος /των υπονυχίων μου πολύ εύκολη!Πιστευω ότι κάθε χέρι είναι διαφορετικό απλώς! Ίσως να μην ταιριάζουν σε όλους! Επίσης ίσως για έναν επαγγελματία που τα χρησιμοποιεί πιο συχνά να έχουν άλλη φθορά! Δεν το γνωρίζω. Για εμένα είναι μια χαρά, πραγματικά! ?