What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
giorgosmpouris331

Έχει windows?? Έχει google??τρέχει παιχνίδια όπως Minecraft ,Roblox κτλπ.βολεβει η κάμερα ;;;

Username

2 Replies

sTeLiOs_SaT

Εχει windows και υποστηρίζει αναβαθμηση στα 11 . Επίσης επειδή παιζω και παιχνιδια και το εχω δοκιμάσει ειμαι απολύτως ευχαριστημένος . Fortnite 50-60fps με performance mod. Minecraft χωρις κανενα lag . Euro truck μια χαρα . Και γενικα σχεδον ολα τα ελαφρια games τα παιζει ανετα .

Username
PAPADAS_

Έχει windows και google αλλά στα παιχνίδια κολλάει πάρα πολύ η κάμερα δεν είναι καλή σε σχέση ποιότητας και δεν βολεύει εκεί που είναι

2 Comments

Username