Παγοθήκες

Freshty Παγοθήκη από Σιλικόνη 49 Θέσεων με Καπάκι Μαύρη 3τμχ

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 1 Θήκη για 6 Μεγάλα Παγάκια
  • 1 Θήκη για 6 Στρογγυλά Παγάκια
  • 1 Θήκη για 37 Μικρά Παγάκια
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 1 μέρα πριν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Σιλικόνη
Μέγεθος Πάγου
XL
με Δοχείο Αποθήκευσης
Όχι
με Καπάκι
Ναι
Αριθμός Θέσεων
49 Θέσεων
Χρώμα
Μαύρο
Τεμάχια
3 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (12)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • teomatios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ακριβό, καλή ποιότητα, σίγουρα δεν είναι απαραίτητο, το πήρα μόνο για τα τετράγωνα παγάκια, αν είχε μόνο από αυτά θα ήταν τοπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonaidas3001
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικα οι τετραγωνες και οι ρομβοι ειναι μια χαρα και κανουν καλοι δουλεια. οι σφαιρες δεν θα ελεγα οτι ειναι και πολυ καλες λογο τις σιλικονης που δεν κλεινουν καλα και το αποτελεσμα ειναι λιγο περιεργο.... Το υλικο φαινετε σωστο αλλα αυτο θα το δειξει ο χρονος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros.bais
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από έναν μήνα χρήσης, οι σιλοκόνες δείχνουν καλής ποιότητας αλλά μάλλον όχι όσο στιβαρές θα έπρεπε ώστε να μη λυγίζουν την ώρα που τις μεταφέρεις στον καταψύκτη. Επίσης πρέπει να έχεις μία κενή flat επιφάνεια στην κατάψυξη γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι στιβαρές, λυγίζουν και χύνονται νερά. Η δική μου κατάψυξη είναι πάντα γεμάτη και είναι δύσκολο για την ώρα να κάνω παγάκια, ειδικά με τις στρογγυλές. Για την ώρα δεν μυρίζουν τα παγάκια όπως με άλλες που έχω δοκιμάσει.

    Οι στρογγυλές εννοείται πως καθώς τις γεμίζεις, το νερό σπρώχνει το καπάκι και αφήνει αναπόφευκτα ένα μικρό κενό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και τα παγάκια βγαίνουν κάπως σαν Κρόνοι :)

    Οι τετράγωνες είναι οι πιο εύκολες σε γέμισμα και σε μεταφορά. Τα καπάκια κλείνουν πολύ καλά στην τετράγωνη και στους ρόμβους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εύχρηστα και ελαφριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτρια ποιότητα.Η θήκη για τα στρογγυλά παγάκια χάνει πολύ νερό από τα πλάγια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είναι ακριβό, καλή ποιότητα, σίγουρα δεν είναι απαραίτητο, το πήρα μόνο για τα τετράγωνα παγάκια, αν είχε μόνο από αυτά θα ήταν τοπ.

    0
  • Γενικα οι τετραγωνες και οι ρομβοι ειναι μια χαρα και κανουν καλοι δουλεια. οι σφαιρες δεν θα ελεγα οτι ειναι και πολυ καλες λογο τις σιλικονης που δεν κλεινουν καλα και το αποτελεσμα ειναι λιγο περιεργο.... Το υλικο φαινετε σωστο αλλα αυτο θα το δειξει ο χρονος

    1
  • Μετά από έναν μήνα χρήσης, οι σιλοκόνες δείχνουν καλής ποιότητας αλλά μάλλον όχι όσο στιβαρές θα έπρεπε ώστε να μη λυγίζουν την ώρα που τις μεταφέρεις στον καταψύκτη. Επίσης πρέπει να έχεις μία κενή flat επιφάνεια στην κατάψυξη γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι στιβαρές, λυγίζουν και χύνονται νερά. Η δική μου κατάψυξη είναι πάντα γεμάτη και είναι δύσκολο για την ώρα να κάνω παγάκια, ειδικά με τις στρογγυλές. Για την ώρα δεν μυρίζουν τα παγάκια όπως με άλλες που έχω δοκιμάσει.

    Οι στρογγυλές εννοείται πως καθώς τις γεμίζεις, το νερό σπρώχνει το καπάκι και αφήνει αναπόφευκτα ένα μικρό κενό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και τα παγάκια βγαίνουν κάπως σαν Κρόνοι :)

    Οι τετράγωνες είναι οι πιο εύκολες σε γέμισμα και σε μεταφορά. Τα καπάκια κλείνουν πολύ καλά στην τετράγωνη και στους ρόμβους

    3
  • εύχρηστα και ελαφριά.

    0
  • Μέτρια ποιότητα.Η θήκη για τα στρογγυλά παγάκια χάνει πολύ νερό από τα πλάγια

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

119 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Υλικό
Σιλικόνη
Μέγεθος Πάγου
XL
με Δοχείο Αποθήκευσης
Όχι
με Καπάκι
Ναι
Αριθμός Θέσεων
49 Θέσεων
Χρώμα
Μαύρο
Τεμάχια
3 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (12)

  1. 6
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • teomatios

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ακριβό, καλή ποιότητα, σίγουρα δεν είναι απαραίτητο, το πήρα μόνο για τα τετράγωνα παγάκια, αν είχε μόνο από αυτά θα ήταν τοπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonaidas3001
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικα οι τετραγωνες και οι ρομβοι ειναι μια χαρα και κανουν καλοι δουλεια. οι σφαιρες δεν θα ελεγα οτι ειναι και πολυ καλες λογο τις σιλικονης που δεν κλεινουν καλα και το αποτελεσμα ειναι λιγο περιεργο.... Το υλικο φαινετε σωστο αλλα αυτο θα το δειξει ο χρονος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros.bais
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από έναν μήνα χρήσης, οι σιλοκόνες δείχνουν καλής ποιότητας αλλά μάλλον όχι όσο στιβαρές θα έπρεπε ώστε να μη λυγίζουν την ώρα που τις μεταφέρεις στον καταψύκτη. Επίσης πρέπει να έχεις μία κενή flat επιφάνεια στην κατάψυξη γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι στιβαρές, λυγίζουν και χύνονται νερά. Η δική μου κατάψυξη είναι πάντα γεμάτη και είναι δύσκολο για την ώρα να κάνω παγάκια, ειδικά με τις στρογγυλές. Για την ώρα δεν μυρίζουν τα παγάκια όπως με άλλες που έχω δοκιμάσει.

    Οι στρογγυλές εννοείται πως καθώς τις γεμίζεις, το νερό σπρώχνει το καπάκι και αφήνει αναπόφευκτα ένα μικρό κενό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και τα παγάκια βγαίνουν κάπως σαν Κρόνοι :)

    Οι τετράγωνες είναι οι πιο εύκολες σε γέμισμα και σε μεταφορά. Τα καπάκια κλείνουν πολύ καλά στην τετράγωνη και στους ρόμβους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εύχρηστα και ελαφριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτρια ποιότητα.Η θήκη για τα στρογγυλά παγάκια χάνει πολύ νερό από τα πλάγια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είναι ακριβό, καλή ποιότητα, σίγουρα δεν είναι απαραίτητο, το πήρα μόνο για τα τετράγωνα παγάκια, αν είχε μόνο από αυτά θα ήταν τοπ.

    0
  • Γενικα οι τετραγωνες και οι ρομβοι ειναι μια χαρα και κανουν καλοι δουλεια. οι σφαιρες δεν θα ελεγα οτι ειναι και πολυ καλες λογο τις σιλικονης που δεν κλεινουν καλα και το αποτελεσμα ειναι λιγο περιεργο.... Το υλικο φαινετε σωστο αλλα αυτο θα το δειξει ο χρονος

    1
  • Μετά από έναν μήνα χρήσης, οι σιλοκόνες δείχνουν καλής ποιότητας αλλά μάλλον όχι όσο στιβαρές θα έπρεπε ώστε να μη λυγίζουν την ώρα που τις μεταφέρεις στον καταψύκτη. Επίσης πρέπει να έχεις μία κενή flat επιφάνεια στην κατάψυξη γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι στιβαρές, λυγίζουν και χύνονται νερά. Η δική μου κατάψυξη είναι πάντα γεμάτη και είναι δύσκολο για την ώρα να κάνω παγάκια, ειδικά με τις στρογγυλές. Για την ώρα δεν μυρίζουν τα παγάκια όπως με άλλες που έχω δοκιμάσει.

    Οι στρογγυλές εννοείται πως καθώς τις γεμίζεις, το νερό σπρώχνει το καπάκι και αφήνει αναπόφευκτα ένα μικρό κενό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και τα παγάκια βγαίνουν κάπως σαν Κρόνοι :)

    Οι τετράγωνες είναι οι πιο εύκολες σε γέμισμα και σε μεταφορά. Τα καπάκια κλείνουν πολύ καλά στην τετράγωνη και στους ρόμβους

    3
  • εύχρηστα και ελαφριά.

    0
  • Μέτρια ποιότητα.Η θήκη για τα στρογγυλά παγάκια χάνει πολύ νερό από τα πλάγια

    0
  • Δες τα όλα