Μετά από έναν μήνα χρήσης, οι σιλοκόνες δείχνουν καλής ποιότητας αλλά μάλλον όχι όσο στιβαρές θα έπρεπε ώστε να μη λυγίζουν την ώρα που τις μεταφέρεις στον καταψύκτη. Επίσης πρέπει να έχεις μία κενή flat επιφάνεια στην κατάψυξη γιατί ακριβώς επειδή δεν είναι στιβαρές, λυγίζουν και χύνονται νερά. Η δική μου κατάψυξη είναι πάντα γεμάτη και είναι δύσκολο για την ώρα να κάνω παγάκια, ειδικά με τις στρογγυλές. Για την ώρα δεν μυρίζουν τα παγάκια όπως με άλλες που έχω δοκιμάσει.
Οι στρογγυλές εννοείται πως καθώς τις γεμίζεις, το νερό σπρώχνει το καπάκι και αφήνει αναπόφευκτα ένα μικρό κενό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό και τα παγάκια βγαίνουν κάπως σαν Κρόνοι :)
Οι τετράγωνες είναι οι πιο εύκολες σε γέμισμα και σε μεταφορά. Τα καπάκια κλείνουν πολύ καλά στην τετράγωνη και στους ρόμβους