Μηχανές Κουρέματος

Philips Multigroom Series QG3320/15

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
-
Περιοχή Χρήσης
Αυτιά/Μύτη
Τύπος
Σετ
Τροφοδοσία Ρεύματος
-
Βάση Τοποθέτησης
-
Πλήρως Αδιάβροχη
-
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
2

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
-
Χρόνος Λειτουργίας
35 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (27)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 6
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς μηχανής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Kostas_Stefanidis28
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elias.charitopoulos
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_C
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NiCkR21
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακρια απο την συγκεκρημενη συσκευη ειναι προβληματικη..Εγω την εχω μονο για ξυρισμα! Μετα απο ενα χρονο χρησης επιβεβαιώνω το ιδιο ακριβως προβλημα που εχουν οι προλαλησαντες...Η κεφαλή δεν κουμπώνει καλα με αποτελεσμα να εχει πολλα κενα και μολις την βαζεις μπρος κουνιεται παρα πολυ και κανει σπαστικο θορυβο και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο....Και δεν καλυπτει αυτο το πραγμα η εγγυηση, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Εδωσα 40 ευρω ενω την προηγουμενη μηχανη που ειχα την πληρωσα 45 και μου ειχε παει 5 χρονια και ακομα δουλευει με πολυ βεβαια χαμηλη αποδοση! ΜΑΚΡΙΑ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Veloudos
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο που την έχω η αυτονομία της έχει περιοριστεί πολύ και οι κεφαλές δεν κουμπώνουν εξίσου καλά όπως τις πρώτες μέρες. Δεν άξιζε τα λεφτά της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gabcdefg
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από θέμα απόδοσης άψογη ΑΛΛΑ η κεφαλή μετά από 1 χρόνο απλά δεν κουμπώνει και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο.... απάτη κανονική. Ελπίζω να είναι μόνο σε μένα και να μην τη πάτησαν κ αλλοι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • blacknikos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι πολύ καλό για καθημερινή χρήση μέχρι 30-45 λεπτά χρήσης, δηλαδή η διαφορά είναι με τις πιο ακριβές στο μοτέρ. Το συγκεκριμένο είναι για οικιακή χρήση, έχει άλλες επαγγελματικές με μοτέρ που αντέχουν μέχρι και 4 ώρες με μπαταρία και με πρίζα 8-10 ώρες. Απλά να ξέρετε είναι μηχανή περιποίησης, αν θέλετε ξυριστική πάρτε αυτές με τα τρία στρογγυλά κοφτάκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glomboska
    1
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά από την εταιρεία και από την μηχανή έχει σπάσει εκεί που κουμπώνει η κεφαλές χωρίς λόγο και δεν αναγνωρίζει η εταιρεία τίποτα ούτε 6 μήνες δεν κρατάει μακριά από αυτούς, άσε που σε λίγο καιρό δεν κόβει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pwnos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω κανενα εξαμηνο. Αρκετα ικανοποιημενος: σκαλες, εργαλειο για τη μυτη, καλη μπαταρια που με μια φορτιση βγαζει 7-8 ξυρισματα. Ως αρνητικο θα ελεγα οτι οντως θελει πολλες επαναληψεις για να παρει καποια απο τα γεννια του προσωπου το οποιο κουραζει...απ'την αλλη ισως φταινε και τα γεννια μου που σε καποια σημεια δε βοηθανε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thodoris5321
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω πάνω από ένα χρόνο. Πολύ μέτρια μηχανή, θέλεις πολλά περάσματα για να πάρει τα γένια, και εγώ έχω σχετικά μαλακά γένια. Θέλεις μισή ώρα σίγουρα για να το κάνεις σωστά. Το ότι έχει πολλές σκάλες μου φάνηκε στην αρχή θετικό, αλλά τελικά είναι άχρηστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J0ker21
    1
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χαλαει το πλαστικο π αλλαζεις την κεφαλη κ τρίζει πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο να μην σου σπαει τα νευρα αλλα στα σπαει οτι πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο.... Λιγα λεφτα αλλα δν το συνιστώ μετα απο 5 μηνες μ το εκανε αυτο,εχει πολυ τζόγο η κεφαλη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • foudou80
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμή της(λίγο πάνω από €20 την αγόρασα) είναι τόσο δελεαστική που φαντάζει πολύ έξυπνη αγορά. Στην πράξη όμως, δεν είναι και ότι καλύτερο..... Το εξάρτημα για τη μύτη είναι μια χαρά, αλλά η κεφαλή για τα γένια δεν κόβει και τόσο καλά.... Θέλει τόσα πολλά περάσματα που καταντά κουραστικό...... Για το σώμα, όπου οι τρίχες δεν είναι τόσο σκληρές ή πυκνές όπως στο πρόσωπο, ίσως να είναι εντάξει. Δεν έκανα τέτοια χρήση, οπότε δεν έχω γνώμη.
    Ένα χρόνο μετά και με μια πτώση από μισό μέτρο, χάλασε το κούμπωμα της κεφαλής, με συνέπεια να μη κόβει σωστά με το "χτενάκι" που ρυθμίζει το μήκος. Τώρα δουλεύει μόνο χωρίς χτενάκι, κρατώντας την κεφαλή με το δάχτυλο στη θέση της...
    "Ψεύτικη" κατασκευή, αλλά σε χαμηλή τιμή. Δίνεις το 20ρικο και αν βγάλει ένα χρόνο, έκανε απόσβεση.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marich23
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την επιλογη μου για τα λεφτα της αξιζει και με το παραπανω..Επισης η δυνατοτητα προσαρμογης του μηκους κοπης ειναι πολυ καλη ! Φυσικα αδιαβροχη.. νομιζω ηταν η καλυτερη επιλογη και παντα με την αξιοπιστια της Philips

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charidimos Vasilikakis
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μέρες ψαξίματος κατέληξα σε αυτή και νομίζω πως πλέον δικαιώνομαι!
    Άριστη σχέση τιμής ποιότητας! Φαίνεται να μην κολλάει πουθενά! Η δυνατότητα να ρυθμίσεις το μήκος σου λύνει τα χέρια και σου προσφέρει ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο!
    Θα δοκιμαστεί και σε σώμα σύντομα..

    edit: μετά από 1.5 χρόνο με μέτρια χρήση δεν κουμπώνει καλά και πρέπει να την κρατάς. Επίσης οι λεπίδες σταμάτησαν να κόβουν καλά και σου τραβάνε τις τρίχες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kolovos176
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μικρο μεγεθος, πολυ πρακτικη.
    Κανει εξαιρετικα τη δουλεια της.
    Μεγαλο συν τα αξεσουαρ που εχει (κεφαλη για μυτη-αυτια και ρυθμιζομενη σκαλα απο 1 εως 18 χιλιοστα)
    Διαρκεια μπαταριας δε νομιζω να χρειαστει κανεις παραπανω, ενω ειναι και αδιαβροχη.
    Την πηρα και σωθηκα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπουκωνει στο κούρεμα.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χάλασε το μοτέρ μετά απο ελάχιστο χρόνο λειτουργίας.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ μετρια ειδικα για ξυρισμα...

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι χειρότερο υπάρχει τσάμπα τα λεφτά που έδωσα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 1 χρονο λειτουργιας ξελασκαρουν οι κεφαλες και φυσικα ποναει. γενικα φθηνη αισθηση.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καθαρίζετε εύκολα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο πολύ καλή επιλογή για χαμηλής τιμή μηχανή , έπειτα από 4,5 χρόνια !!! χρήσης ακόμα λειτουργεί πλήρως και η μπαταρία είναι πολύ καλή για τα χρόνια της ..... την καθαρίζω κάτω από νερό και δεν έχει κανένα θέμα ! Τα
    έχει βγάλει τα λεφτά της με το παραπάνω ! Απίστευτη ....... αγορά 2016... 2021 και ακόμα προχωρά ακάθεκτη

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    0
  • Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    0
  • Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

13 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
-
Περιοχή Χρήσης
Αυτιά/Μύτη
Τύπος
Σετ
Τροφοδοσία Ρεύματος
-
Βάση Τοποθέτησης
-
Πλήρως Αδιάβροχη
-
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
2

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
-
Χρόνος Λειτουργίας
35 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (27)

  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 6
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Καθαρισμός
  • Ισχύς μηχανής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Kostas_Stefanidis28
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elias.charitopoulos
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristos_C
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NiCkR21
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακρια απο την συγκεκρημενη συσκευη ειναι προβληματικη..Εγω την εχω μονο για ξυρισμα! Μετα απο ενα χρονο χρησης επιβεβαιώνω το ιδιο ακριβως προβλημα που εχουν οι προλαλησαντες...Η κεφαλή δεν κουμπώνει καλα με αποτελεσμα να εχει πολλα κενα και μολις την βαζεις μπρος κουνιεται παρα πολυ και κανει σπαστικο θορυβο και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο....Και δεν καλυπτει αυτο το πραγμα η εγγυηση, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Εδωσα 40 ευρω ενω την προηγουμενη μηχανη που ειχα την πληρωσα 45 και μου ειχε παει 5 χρονια και ακομα δουλευει με πολυ βεβαια χαμηλη αποδοση! ΜΑΚΡΙΑ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Veloudos
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στον ένα χρόνο που την έχω η αυτονομία της έχει περιοριστεί πολύ και οι κεφαλές δεν κουμπώνουν εξίσου καλά όπως τις πρώτες μέρες. Δεν άξιζε τα λεφτά της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gabcdefg
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από θέμα απόδοσης άψογη ΑΛΛΑ η κεφαλή μετά από 1 χρόνο απλά δεν κουμπώνει και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο.... απάτη κανονική. Ελπίζω να είναι μόνο σε μένα και να μην τη πάτησαν κ αλλοι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • blacknikos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι πολύ καλό για καθημερινή χρήση μέχρι 30-45 λεπτά χρήσης, δηλαδή η διαφορά είναι με τις πιο ακριβές στο μοτέρ. Το συγκεκριμένο είναι για οικιακή χρήση, έχει άλλες επαγγελματικές με μοτέρ που αντέχουν μέχρι και 4 ώρες με μπαταρία και με πρίζα 8-10 ώρες. Απλά να ξέρετε είναι μηχανή περιποίησης, αν θέλετε ξυριστική πάρτε αυτές με τα τρία στρογγυλά κοφτάκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • glomboska
    1
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά από την εταιρεία και από την μηχανή έχει σπάσει εκεί που κουμπώνει η κεφαλές χωρίς λόγο και δεν αναγνωρίζει η εταιρεία τίποτα ούτε 6 μήνες δεν κρατάει μακριά από αυτούς, άσε που σε λίγο καιρό δεν κόβει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pwnos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω κανενα εξαμηνο. Αρκετα ικανοποιημενος: σκαλες, εργαλειο για τη μυτη, καλη μπαταρια που με μια φορτιση βγαζει 7-8 ξυρισματα. Ως αρνητικο θα ελεγα οτι οντως θελει πολλες επαναληψεις για να παρει καποια απο τα γεννια του προσωπου το οποιο κουραζει...απ'την αλλη ισως φταινε και τα γεννια μου που σε καποια σημεια δε βοηθανε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thodoris5321
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω πάνω από ένα χρόνο. Πολύ μέτρια μηχανή, θέλεις πολλά περάσματα για να πάρει τα γένια, και εγώ έχω σχετικά μαλακά γένια. Θέλεις μισή ώρα σίγουρα για να το κάνεις σωστά. Το ότι έχει πολλές σκάλες μου φάνηκε στην αρχή θετικό, αλλά τελικά είναι άχρηστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J0ker21
    1
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χαλαει το πλαστικο π αλλαζεις την κεφαλη κ τρίζει πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο να μην σου σπαει τα νευρα αλλα στα σπαει οτι πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο.... Λιγα λεφτα αλλα δν το συνιστώ μετα απο 5 μηνες μ το εκανε αυτο,εχει πολυ τζόγο η κεφαλη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • foudou80
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τιμή της(λίγο πάνω από €20 την αγόρασα) είναι τόσο δελεαστική που φαντάζει πολύ έξυπνη αγορά. Στην πράξη όμως, δεν είναι και ότι καλύτερο..... Το εξάρτημα για τη μύτη είναι μια χαρά, αλλά η κεφαλή για τα γένια δεν κόβει και τόσο καλά.... Θέλει τόσα πολλά περάσματα που καταντά κουραστικό...... Για το σώμα, όπου οι τρίχες δεν είναι τόσο σκληρές ή πυκνές όπως στο πρόσωπο, ίσως να είναι εντάξει. Δεν έκανα τέτοια χρήση, οπότε δεν έχω γνώμη.
    Ένα χρόνο μετά και με μια πτώση από μισό μέτρο, χάλασε το κούμπωμα της κεφαλής, με συνέπεια να μη κόβει σωστά με το "χτενάκι" που ρυθμίζει το μήκος. Τώρα δουλεύει μόνο χωρίς χτενάκι, κρατώντας την κεφαλή με το δάχτυλο στη θέση της...
    "Ψεύτικη" κατασκευή, αλλά σε χαμηλή τιμή. Δίνεις το 20ρικο και αν βγάλει ένα χρόνο, έκανε απόσβεση.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marich23
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την επιλογη μου για τα λεφτα της αξιζει και με το παραπανω..Επισης η δυνατοτητα προσαρμογης του μηκους κοπης ειναι πολυ καλη ! Φυσικα αδιαβροχη.. νομιζω ηταν η καλυτερη επιλογη και παντα με την αξιοπιστια της Philips

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Charidimos Vasilikakis
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μέρες ψαξίματος κατέληξα σε αυτή και νομίζω πως πλέον δικαιώνομαι!
    Άριστη σχέση τιμής ποιότητας! Φαίνεται να μην κολλάει πουθενά! Η δυνατότητα να ρυθμίσεις το μήκος σου λύνει τα χέρια και σου προσφέρει ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο!
    Θα δοκιμαστεί και σε σώμα σύντομα..

    edit: μετά από 1.5 χρόνο με μέτρια χρήση δεν κουμπώνει καλά και πρέπει να την κρατάς. Επίσης οι λεπίδες σταμάτησαν να κόβουν καλά και σου τραβάνε τις τρίχες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kolovos176
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μικρο μεγεθος, πολυ πρακτικη.
    Κανει εξαιρετικα τη δουλεια της.
    Μεγαλο συν τα αξεσουαρ που εχει (κεφαλη για μυτη-αυτια και ρυθμιζομενη σκαλα απο 1 εως 18 χιλιοστα)
    Διαρκεια μπαταριας δε νομιζω να χρειαστει κανεις παραπανω, ενω ειναι και αδιαβροχη.
    Την πηρα και σωθηκα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπουκωνει στο κούρεμα.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χάλασε το μοτέρ μετά απο ελάχιστο χρόνο λειτουργίας.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ μετρια ειδικα για ξυρισμα...

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι χειρότερο υπάρχει τσάμπα τα λεφτά που έδωσα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 1 χρονο λειτουργιας ξελασκαρουν οι κεφαλες και φυσικα ποναει. γενικα φθηνη αισθηση.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν καθαρίζετε εύκολα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπράβο πολύ καλή επιλογή για χαμηλής τιμή μηχανή , έπειτα από 4,5 χρόνια !!! χρήσης ακόμα λειτουργεί πλήρως και η μπαταρία είναι πολύ καλή για τα χρόνια της ..... την καθαρίζω κάτω από νερό και δεν έχει κανένα θέμα ! Τα
    έχει βγάλει τα λεφτά της με το παραπάνω ! Απίστευτη ....... αγορά 2016... 2021 και ακόμα προχωρά ακάθεκτη

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    0
  • Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    0
  • Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    2
  • Δες τα όλα
25% κουπόνι από το κατάστημα TENGO μέχρι 25/06!
25% κουπόνι από το κατάστημα TENGO μέχρι 25/06!
Δες περισσότερα