Κάρτες Ήχου

Creative Sound Blaster Z ​Εσωτερική PCI Express Κάρτα Ήχου 5.1 σε Κόκκινο χρώμα

Η εσωτερική κάρτα ήχου της Creative κουμπώνει σε μια θύρα PCI Express της μητρικής κάρτας του υπολογιστή σας για να αναβαθμίσει την ποιότητα ήχου, όταν το on-board chip ήχου δεν καλύπτει τις ανάγκες σας. Τα τελευταία χρόνια, τα on-board chips ήχου των μητρικών καρτών έχουν αναβαθμιστεί, εξυπηρετώντας την απαιτήσεις ενός μέσου χρήστη. Συνεπώς, οι εσωτερικές κάρτες ήχου προτείνονται σε όσους έχουν απαιτήσεις για ήχο υψηλής ποιότητας και περισσότερες δυνατότητες επεξεργασίας του. Δες όλη την περιγραφή

  • Κανάλια 'Ηχου: 5.1
  • Interface: PCI Express

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο ήχος που παράγει είναι καθαρός και έχει ικανοποιητικό αριθμό συνδέσεων.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η εσωτερική κάρτα ήχου της Creative κουμπώνει σε μια θύρα PCI Express της μητρικής κάρτας του υπολογιστή σας για να αναβαθμίσει την ποιότητα ήχου, όταν το on-board chip ήχου δεν καλύπτει τις ανάγκες σας. Τα τελευταία χρόνια, τα on-board chips ήχου των μητρικών καρτών έχουν αναβαθμιστεί, εξυπηρετώντας την απαιτήσεις ενός μέσου χρήστη. Συνεπώς, οι εσωτερικές κάρτες ήχου προτείνονται σε όσους έχουν απαιτήσεις για ήχο υψηλής ποιότητας και περισσότερες δυνατότητες επεξεργασίας του.

  • Κανάλια 'Ηχου: 5.1
  • Interface: PCI Express

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο ήχος που παράγει είναι καθαρός και έχει ικανοποιητικό αριθμό συνδέσεων.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ήχος

Κανάλια 'Ηχου
5.1
Εσωτερική
Ναι

Συνδεσιμότητα

Interface
PCI Express
Θύρες S/PDIF
Ναι

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Κόκκινο
Σειρά Προϊόντος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (47)

Αξιολογήσεις

  1. 35
  2. 5
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Πλήθος συνδέσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εύχρηστο software
  • sToNe_gARdEN
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εβαλα σε logitech z625 και τα ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ. Πολυ πιο καθαρος ηχος και τα μπασα πλεον ειναι μπασα δεν ειναι αυτο το πραγμα που τριζουν ολα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ethnik471
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν από τότε που βγήκε και πλέον πήρε θέση και στο καινούργιο μου setup καθώς δεν συγκρίνεται ούτε με την καλύτερη onboard κάρτα ήχου ειδικά για gaming.

    Την χρησιμοποιώ σε Windows 11 και δουλεύει σταθερότατα. Το software της έχει αναβαθμιστεί αρκετά και πλέον δουλεύει και σωστά.

    Προσωπικά την χρησιμοποιώ κυρίως με ένα headset hyperx cloud alpha και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η πιστότητα και η σαφήνεια του ήχου είναι εξαιρετική.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaos.moschovakis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παλια είχα την audigy 2 zs, που επεζα παιχνιδια. απο ενα μαμα via97 κατι ειχα δει διαφορα.
    αργοτερα εβαλα μια x-fi platinum σε αλλο συστημα που πηρα απο αλλη onboard καρτα.
    σημερα εβαλα αυτη την καρταρα σε καινουργιο συστημα.

    εκπληκτικη!!
    γενικα ο ηχος ειανι το τελευταιο upgrade που κανω παντα και στην αρχη παντα το σκεφτομαι αλλα έχοντας γνώση απο τις παλιότερες καρτες, παντα περνω την αποφαση και ποτε μα ποτε δε το εχω μετανιώσει.

    τα δουλευω σε ηχεια logitech 5,1 Χ-540 που τα εχω καμμια δεκαετία (επομενη αναβαθμιση θα ειναι τα ηχεια μου σε logitech Z906)

    παντως ότι καρτα ήχου είχα στο τελος την έκαψα μετα απο μερικά χρόνια. να δουμε αυτή ποσο θα αντέξει!

    αγοράστε άφοβα, αξίζει κάθε €€

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dim8dark
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καρτα ηχου ειναι πολυ καλη.Δεν ξερω αν συστηνεται για επαγγελματιες αλλα για music-movies-gaming ειναι οτι πρεπει.Το software ειναι πολυ καλο και εχει ηδη και ετοιμες επιλογες οπως στα παιχνιδια αναλογα τι τυπο παιζεις.Παραδειγμα θα βρεις επιλογη για witcher η call of duty.Συνδεσα τα Logitech z33 και ειδα τρομερη διαφορα στην ενταση.Εκει που τα ειχα τερμα παραδειγμα τα εχω στην μεση.Στο gaming βλεπεις ομως αισθητη διαφορα το πως ακους εντονα ηχους που δεν ακουγες.
    Ενα αρνητικο που το θεωρω μεγαλο ειναι οτι εχει ενα εντονο κοκκινο φως και σου χαλαει το design.Υπαρχουν λυσεις αλλα πρεπει να το ανοιξεις για να το αφαιρεσεις.Προσωπικα σκεφτομαι να βαψω το λαμπακι με μωβ σπρει και θα δειξει.Οταν γινει θα βαλω φωτογραφιες για αποτελεσμα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Georgiopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άπαιχτη κάρτα και θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Άλλο επίπεδο σε σχέση με τον onboard ήχο της μητρικής.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mylonasextr
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κ Α Τ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η ΚΑΡΤΑ ΗΧΟΥ.116 DB ΕΞΟΔΟΣ .ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΗΧΟΣ και ειδικα τωρα μετα το καινουριο πατσακι της μαμας CREATIVE ανοιγει και η επιλογη DIRECT SOUND.ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΗΧΟ.παρτε την αφοβα.Α!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ RGBιστες ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ LED ΧΡΩΜΑ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Koulis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια παρα πολυ καλη προταση για ενα start sound setup σε ενα πολυ καλο gaming pc , εγω ειμαι παρα πολυ ευχαριστιμενος εχει απο ολες τις εξοδους και ενα πολυ καλο 5,1 συνδυαστε το με μια ηχομπαρα η ενα καλο 5,1 ηχειων και Αντε γεια στον ηχο σας θα μεινετε πολυ ευχαριστημένοι! VFM

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrhstos_305
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω στην κατοχη μου την καρτα απο 20-5-2014. δεν ειχα σκοπο να κανω κριτικη αλλα θελω να γλιτωσω μερικους απο περιττα εξοδα. η καρτα αξιζει κ με το παραπανω ΑΛΛΑ αφοτου εγκατεστησα τα windows 10 ειχα θεματακια με τα πισω ηχεια απο το 5.1. Το να σβησω τους drivers κ να τους εγκαταστησω ξανα ελυνε το προβλημα κατα καιρους. Αλλα πριν κανα μηνα που βγηκαν οι τελευταιοι drivers κ εγινε ενημερωση τα πισω ηχεια επαψαν να λειτουργουν μονιμα. δοκιμασα κ διαφορετικα αλλα κ εκει ειχα το ιδιο αποτελεσμα. μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της creative προχθες κ μου ειπαν να περιμενω απαντηση απο ενα διαγνωστικο που μου ειπαν να τρεξω. καλη η καρτα κ με τελειο ηχο ειδικα αν εχετε κ ενα καλο ηχοσυστημα αλλα οχι για τα windows 10 δυστυχως. οι drivers δεν αξιζουν. αν καποιος το σηκωνει η τσεπη του δωστε τα 30 ευρω παραπανω κ παρτε την ΑΕ-5. αν οχι κ θελετε σονι κ ντε αυτην την καρτα τοτε μην επενδυσετε σε 5.1

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Lyr
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλή κάρτα.. μου κάνει σπασίματα με linux, ωστόσο.. αν έχετε σκοπό να την πάρετε βεβαιωθείτε πως είστε σε windows :P
    Θα συνιστούσα κάρτες ήχου με usb.

    • Ποιότητα ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melodeus
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πείρα το 2020 και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από αυτή και πιστεύω κυρίως αυτοί σαν εμένα που δεν είχανε κάρτα ήχου και θα βάλουνε αυτήν θα δούνε τεράστια διαφορά ακόμα και με απλά ακουστικά και ηχεία όπως είδα και εγώ, την συνιστώ με χίλια !
    17.6.20 Λοιπόν ότι έγραψα ποιο πάνω ισχύει η κάρτα είναι φωτιά και θα δείτε μεγάλη διαφορά ΑΛΛΑ η driver τις είναι άθλιοι και θα σας κάνει να την μισήσετε όπως εγώ τώρα , άλλοι λένε ότι τους κάνει θέμα μια φορά το 6μηνο έμενα πάντως μου έχει κάνει 5 φορές σε 1,5 μήνα και σήμερα που μιλάμε ακόμα προσπαθώ να την κάνω πάλι να δουλέψει . . . για αυτόν τον λόγο από εμπειρία μου και να σας προλάβω ΠΡΟΣΟΧΗ εγώ αν είχα την δυνατότητα θα πήγαινα στην εξωτερική G6 η ταλαιπώρια που μου κάνει τώρα με σκοτώνει άπλα . . .

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BackPropagation
    1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άκουσα διαφορά στον ήχο σε σχέση με την on board ήχου. Πιο δυνατός και καθαρός ήχος. Δεν θα πω πολλά για τον ήχο έιναι γνωστά. Αξίζει τα λεφτά της. Το λογισμικό είναι πολύ καλό αν και θα ήθελα να έχει κάποιες συντομεύσεις, όπως αλλαγή από headphones σε speakers και τούμπαλιν. Ξέρω οτι για πολλούς θα είναι ασήμαντο αλλά έχει ένα πολύ δυνατό κόκκινο led φως η κάρτα και κάποιος έχει τζάμι μπορεί να τον ενοχλεί.

    TLDR:
    + τα έχουν πει και άλλοι, αξίζει, πάρτε την
    - το λογισμικό θέλει κάποιες συντομεύσεις
    - πολύ φωτεινό κόκκινο led φως που δεν απενεργοποιείται.

    Update: 9/11/2020 . Δεν ξέρω τι συμβαίνει με την κάρτα πολλά προβλήματα συμβατότητα και με windows 10 και με Linux.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipawn3r
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω κανει 3 αναβαθμισεις PC τα τελευταια 10 χρονια και ειναι το μονο hardware που εχω κρατησει απο την αρχη.
    Χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου απο τις stock καρτες ηχουν, ακομα και απο High end μητρικων.
    Ευκολο software που με μικρες ρυθμισεις στο EQ το αποτελεσμα γινεται ακομα καλυτερο.
    Το μονο ενοχλητικο, τα κοκκινα LED τα οποια ειτε τα κοβεις, ειτε τα τυλιγεις με μονοτικη, αν σε ενοχλουν.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theoκ
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλός ήχος για την τιμή της την έχω 3 χρόνια και είμαι ευχαριστημένος με τα 3 set ακουστικά που χρησιμοποιώ αλλα ο driver είναι για τα μπάζα και το software αρχαίο

    2 φορές κατά καιρούς παιδευτικά πολύ για να να δουλέψει
    Τη πρώτη δεν δούλευε μετά από windows update και τη δεύτερη μετά από bios update στην asus μητρική

    Την πουλάνε ακόμα τη διαφημίζουν στο site τους αλλα δεν την υποστηρίζουν με σωστούς drivers όταν φτιάξουν όποτε το θυμηθούν είναι πολύ μέτριοι...

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MaLaMaTiNaS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτική κάρτα ήχου. Είχα την Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro και δεν με είχε εντυπωσιάσει καθόλου. Απογείωσε τον ήχο και νόμιζε κανείς ότι πήρα καινούργια ηχεία. Το software αρκετά καλό χωρίς προβλήματα. Ικανοποιητικό και το μικρόφωνο που περιέχετε αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prosektikos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά θα συμπληρώσω τα θετικά σχόλια των υπολοίπων! Το λογισμικό της αν και λίγο απαρχαιωμένο εμφανισιακά και λειτουργικά, είναι φοβερό και προσφέρει μπόλικη παραμετροποίηση. Πολύ όμορφο κουτί και φοβερό το γεγονός ότι προσφέρει δικό της switch και μπορείς να έχεις μόνιμα πάνω και ηχεία και ακουστικά.

    Δυστυχώς δεν γίνεται να κλείσεις το κόκκινο φως της κάρτας, θα μπορούσαν να το έχουν ελεγχόμενο μέσω του driver.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS451245
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πριν βαλω την καρτα ο ηχος ακουγοταν χαλια νωμιζα ότι δεν θα δω μεγαλη διαφορα επειδή δεν ειχα καλα μεγαφωνα τα ειχα παρει 30 € και τα δυο . Αλλα η διαφορα ηταν πολύ μεγαλη καθαρος ηχος και ακούγετε πολύ πιο δυνατα Η ενσωματωμένη είχε χαμηλή ισχυ στην εξοδο ειχα το volume στη μεση στο 5 και τωρα στο 2 ενθουσιαστηκα με το αποτέλεσμα και τελικά αλλαξα και τα μεγάφωνα Η καρτα ηχου είναι απαραίτητη γιατι ανεβάζει πολύ την ποιότητα και στα πιο φτηνά μεγαφωνα

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias_Unknown
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα Φωτάκια(Κόκκινα) του δεν κλείνουν ούτε αλλάζουν χρώμα, οπότε άμα σε ενοχλούν τα κόβεις η τα καλύπτεις με κάτι.
    Το μόνο αρνητικό κατά την γνώμη μου είναι η απώλεια του stereo direct στα headphones(Η Καινούριες κάρτες το υποστηρίζουν ΑΕ-5,7 κτλ).

    Γενικός προτείνω να αποφύγετε το SBZ/Zx και να πάτε στο SB ΑΕ-5/7/9.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Εύχρηστο software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • melkoras1337
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας την 1,5 χρόνο έχω να πω τα καλύτερα για την ποιότητα ήχου. Η αύξηση στην ένταση ήχου, ειδικά σε ακουστικά (HyperX Cloud) σε σχέση με την ενσωματωμένη της μητρικής μου (Realtek® ALC887) κάτι παραπάνω από αισθητή. Προσωπικά με ένταση στα Windows 100% και τέρμα τα ακουστικά, με την ενσωματωμένη μετά βίας έλεγα ότι "είναι δυνατά" και με την Sound Blaster Z με το ζόρι μπορούσα να ακούω σε τέτοια ένταση επί ώρα.
    Δεν γνωρίζω όμως κατά πόσο θα δείτε βελτίωση που να δικαιολογεί την αγορά σε σχέση με καλύτερες υλοποιήσεις ενσωματωμένων (πχ Realtek® ALC1220 που έχει και Headphone AMP).
    Το software είναι επαρκές αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Παρόλα αυτά η πολύ κακή υποστήριξη της Creative για drivers, που συνεπάγεται μηδενική υποστήριξη για Linux, με άφησε με μια πικρή γεύση.
    Για τα λεφτά της είναι πολύ καλή, αλλά προσέξτε αν δουλεύεται σε Linux ή dual boot, καλύτερα να πάτε σε κάποια άλλη εταιρία με υποστήριξη ή external DAC.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karamolegkos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα σε αυτήν μετά από ήδη πολύ καλή on board σε μητρική της asus. Υπήρξε διαφορά προς το καλύτερο απλά ήταν μικρή. Πάντως όπως και να έχει είναι φθηνή για αυτό που προσφέρει. 5/5

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariosbs
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κάρτα σε ποιοτητα ήχου τα σπάει. Δεν περίμενα να ακούσω τέτοια διαφορά και ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Σαφώς εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και ο σωστός ηχητικός εξοπλισμός να εκμεταλλευτεί την ποιοτητα της κάρτας .

    Πολύ ωραία τα μενού από το προγραμμα της κάρτας, δυο μόνο μειονεκτήματα είδα. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις την απόσταση του subwoofer. Όποτε είναι λίγο θέμα να το φέρεις στην σωστή φάση με τα ηχεία τα main, ενώ δεν μπορείς να ρυθμίσεις την ακριβή αποκοπή στο cross από τους δορυφόρους. Και τα δυο αυτά λύνονται άνετα με τη χρήση software όπως π.χ. του Apo equalizer. Κάτι που ο καθένας καλό θα ήταν να χρησιμοποιεί ή κάτι αντίστοιχο.

    Η κάρτα σαν κάρτα έχει υπέροχη ποιοτητα και πολλές πολλές συνδέσεις. Αυτά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonidasvasiliadis
    5
    14 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον εχω την X470 msi gamimg carbon,τα παιχνιδια με την onboard ηταν αψυχα κυριολεκτικα.Εχω τα θρυλικα logitech z5500 και μολις εβαλα την καρτα επαθα λαλα!Στο Battlefield V ακουγα τους αντιπαλους που σερνονταν στα χορτα!!!Οι ηχοι των οπλων αλλαξαν εντελως,οι βομβαρδισμοι λες και ηταν μες στο σπιτι,μιλαμε αλλο πραμα!Στη μουσικη ειχα κατι αλμπουμ σε flac και εκει ακομα ο ηχος ηταν εξαιρετικος αλλα για να ειμαι ειλικρινης δε την εχω ρυθμισει ακομα οσο θα πρεπε και πιστευω πως αν ειχα καλυτερα ηχεια θα ηταν αντε γεια.Διαβαζα διαφορες αξιολογησεις οτι ναι μεν αλλα και μπουρδες.Οποιος εχει "αυτι" καταλαβαινει,αμα εισαι 50% κουφος μη περιμενεις να καταλαβεις διαφορα.Ο ηχος ειναι θεμα καθαρα προσωπικη αποψη!Οποιος θελει το κατι παραπανω να την ΑΓΟΡΑΣΕΙ και αν διαθετει λεφτα να παει και σε ακομα καλυτερη οχι ομως με ηχεια των 100 ευρω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sgi1
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν δεν έχετε απαιτήσεις ή ειστε ικανοποιημενοι απο την onboard δεν χρειάζεται αλλαγή.

    Για φθηνά ηχεία προσφέρει επιλογές όπως το SBX crystalizer το οποίο κάνει εντονότατη τη διαφορά προς το καλύτερο.

    Το sub ανταποκρίνεται καλύτερα, χωρις να νιωθεις οτι μπουκώνει απο το μπάσο , όπως το παθαινα με την onboard.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYAGGELOS_KALPAKIS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπηκαν πανω audio technica 50mx και αποθεωθηκαν. Δεν μπορω να ακουσω πανω απο 40% ενταση πλεον ενω πριν με την motherboard ως πηγη ηχου το εβαζα 90% και ηθελα παραπανω. Ακομα και τα ηχεια μου που ειναι 2.1 πηραν πολυ ενταση και ποιοτητα. Το προγραμμα ειναι ευκολο και απλο, η κατασκευη ποιοτικη και εχει και ενα κοκκινο led που την κανει πολυ ομορφη. Δεν μου εχει χτυπησει ποτε το προγραμμα μεχρι τωρα. Παρτε την και δεν θα το μετανιωσετε. Μετα απο αυτο δεν γυρνας σε ηχο mobo.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.mentz
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τώρα δε ξέρω τι onboard sound chipset έχει ο καθένας, εγώ πάντως που είχα ένα όχι τόσο καινούργιο ή uber, έχω το Realtek ALC887 και η διαφορά ήταν εμφανής από τη πρώτη στιγμή που έβαλα την SBZ. To λογισμικό της είναι πάρα πολύ καλό, η κάρτα έχει καλό shielding και δεν έχει παρεμβολές, μπορεί να κάνει και encode σε Dolby και DTS. Βρήκα το 1ο πάρα πολύ καλό, το 2ο όχι τόσο. Ίσως πρέπει να δω λίγο τις ρυθμίσεις για το DTS, αν και προτιμώ το Dolby. Γενικά κατά τη γνώμη μου η κάρτα αξίζει την αγορά της.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik_lazard
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εβαλα μια περιοδο που εριχνα χρημα για το pc και τοτε νομιζα οτι ηταν κατι το υπερβολικο, μιας που ειχε ηδη καλη καρτα ηχου η μητρικη. Πραγματικα επαθα την πλακα μου. Εχω κανει απειρες αναβαθμισεις, μετα απο τον ssd, το επομενο must για μενα η καρτα ηχου. Η συγκεκριμενη ειναι απιστευτη.. Πολυ ευχρηστο λογισμικο καθαρος και δυνατος ηχος. Αξιζει τα λευτα της με κλειστα ματια

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota1975
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο την χρησιμοποιώ, την αγόρασα σε λίγο πιο φθηνή τιμή λόγο προσφοράς.Σε headset δεν την έχω δοκιμάσει, δεν τα αντέχω και πολύ ώρα στο κεφάλι μου όσο καλά και αν είναι,οπότε μπορώ να πώ μόνο για 2.1 μιάς και είμαι κάτοχος ενός Logitech Z623 (200 watt).Να πώ πρώτα οτι το PC μου χρησιμοποιείτε για παιχνίδια όλων τον ειδών,ταινίες,μουσική.Και στα τρία δεν έχω κανένα παράπονο,ειδικά στην μουσική είναι τόσο καθαρός ο ήχος (σε μεγάλη ένταση όπως είπα πρίν 200 watt ήχος)που ακούω ακόμα και το γρατσούνισμα της χορδής απο την κιθάρα.Τώρα αν αξίζει να την πάρετε`όποιος θέλει να κάνει ένα πράγμα πολύ καλά,ας ψάξει αλλού και να μην λέει το μακρύ και το κοντό του.Όποιος θέλει να κανει πράγματα all around η κάρτα είναι τέλεια.Στην Αμερική στο Amazon που κοιτάζω αυτή την στιγμή είναι πιο ακριβή απο εδώ, κάτι ξέρουν αυτοί παραπάνω :)Πάρτε την με κλειστά μάτια αν θέλετε τα παιχνίδια σας να ακούγοντε καθαρά,οι ταινίες σας δυνατά και καθαρά και η μουσική σας κρυστάλλινη.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sagnol
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα αρκετα ευχαριστημενος με την συγκεκριμενη, απογειωνει πραγματικα τον ηχο σε οτιδηποτε συνδεσετε, ειδικα σε headset, σε κανει να αντιλαμβανεσε για το που ειναι ο εχθρος σε FPS games. Δινει μπασο και κρυσταλικο ηχο. Παρολαυτα, αν εχετε μεγαλη καρτα γραφικων ισως δυσκολευτειτε να την περασετε, το προγραμμα που εχει θα σας πεδεψει λιγο μεχρι που να βρειτε τα σωστα settings και να μαθετε να το λειτουργειτε, το κοκκινο led λαμπακι δεν εχει επιλογη να το βγαλετε οποτε θα σας καταστρεψει την εικονα του κουτιου αν εχετε χρωμα εκτος του κοκινου... Ακομη δε καταφερα να συνδεσω 2.1 ηχεια στην υποδοχη 2.1 παρολαυτα δουλευουν κανονικα αποτι νομιζω σαν 5.1 στην πρωτη υποδοχη και τελος το μικρωφονο που παρεχετε ειναι πολυ χαλια δυστηχως,δυσκολα στεκετε στο μονιτορ,δεν εχει noise cancelation και η ποιοτητα του ειναι ιδια με ενος μικροφονου φτηνου headset. Περα απο αυτα η τιμη ειναι λιγο υψηλη αλλα αν ειστε fan του ηχου θα σας οικανοποιησει..

    • Ποιότητα ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την εβαλα σε logitech z625 και τα ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ. Πολυ πιο καθαρος ηχος και τα μπασα πλεον ειναι μπασα δεν ειναι αυτο το πραγμα που τριζουν ολα.

    3
  • Την έχω σχεδόν από τότε που βγήκε και πλέον πήρε θέση και στο καινούργιο μου setup καθώς δεν συγκρίνεται ούτε με την καλύτερη onboard κάρτα ήχου ειδικά για gaming.

    Την χρησιμοποιώ σε Windows 11 και δουλεύει σταθερότατα. Το software της έχει αναβαθμιστεί αρκετά και πλέον δουλεύει και σωστά.

    Προσωπικά την χρησιμοποιώ κυρίως με ένα headset hyperx cloud alpha και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η πιστότητα και η σαφήνεια του ήχου είναι εξαιρετική.

    7
  • παλια είχα την audigy 2 zs, που επεζα παιχνιδια. απο ενα μαμα via97 κατι ειχα δει διαφορα.
    αργοτερα εβαλα μια x-fi platinum σε αλλο συστημα που πηρα απο αλλη onboard καρτα.
    σημερα εβαλα αυτη την καρταρα σε καινουργιο συστημα.

    εκπληκτικη!!
    γενικα ο ηχος ειανι το τελευταιο upgrade που κανω παντα και στην αρχη παντα το σκεφτομαι αλλα έχοντας γνώση απο τις παλιότερες καρτες, παντα περνω την αποφαση και ποτε μα ποτε δε το εχω μετανιώσει.

    τα δουλευω σε ηχεια logitech 5,1 Χ-540 που τα εχω καμμια δεκαετία (επομενη αναβαθμιση θα ειναι τα ηχεια μου σε logitech Z906)

    παντως ότι καρτα ήχου είχα στο τελος την έκαψα μετα απο μερικά χρόνια. να δουμε αυτή ποσο θα αντέξει!

    αγοράστε άφοβα, αξίζει κάθε €€

    3
  • Η καρτα ηχου ειναι πολυ καλη.Δεν ξερω αν συστηνεται για επαγγελματιες αλλα για music-movies-gaming ειναι οτι πρεπει.Το software ειναι πολυ καλο και εχει ηδη και ετοιμες επιλογες οπως στα παιχνιδια αναλογα τι τυπο παιζεις.Παραδειγμα θα βρεις επιλογη για witcher η call of duty.Συνδεσα τα Logitech z33 και ειδα τρομερη διαφορα στην ενταση.Εκει που τα ειχα τερμα παραδειγμα τα εχω στην μεση.Στο gaming βλεπεις ομως αισθητη διαφορα το πως ακους εντονα ηχους που δεν ακουγες.
    Ενα αρνητικο που το θεωρω μεγαλο ειναι οτι εχει ενα εντονο κοκκινο φως και σου χαλαει το design.Υπαρχουν λυσεις αλλα πρεπει να το ανοιξεις για να το αφαιρεσεις.Προσωπικα σκεφτομαι να βαψω το λαμπακι με μωβ σπρει και θα δειξει.Οταν γινει θα βαλω φωτογραφιες για αποτελεσμα.

    6
  • Είναι άπαιχτη κάρτα και θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Άλλο επίπεδο σε σχέση με τον onboard ήχο της μητρικής.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

49 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
andresalonika

Σε αυτοενισχυόμενα ηχεία με σύνδεση οπτικής θα έχει διαφορά σε σχέση με την on board κάρτα της μητρικής;

Giannis_P!

Με σύνδεση οπτικής δεν έχεις τη δυνατότητα χρήσης του Equalizer. Ποιοτικά έχει διαφορά το θέμα είναι πόση παραμετροποίηση θες να κάνεις από το πρόγραμμα της κάρτας. Μέσω του player του υπολογιστή ίσως να μπορέσεις να κάνεις αλλαγές στο equalizer.

pousairema

Εχει κανεις κανα Preset για μουσικη? Να πει ρυθμισεις ή να το στειλει? Η γενικοτερα ρυθμισεις?

Chris M.

Τι ρυθμιση θες ? Εξαρτάται απο τα ακουστικά σου. Παίξε με το EQ.

Παντα σβηστο το SBX studio..το ανοιγεις σε παιχνιδια και τaiνιες με ρυθμιση 5.1 στα options

Simon_says

εχει παρομοιο loudness equlaization feuture οπως εχουν μερικοι οδηγοι της realtek?

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ήχος

Κανάλια 'Ηχου
5.1
Εσωτερική
Ναι

Συνδεσιμότητα

Interface
PCI Express
Θύρες S/PDIF
Ναι

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Κόκκινο
Σειρά Προϊόντος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Η εσωτερική κάρτα ήχου της Creative κουμπώνει σε μια θύρα PCI Express της μητρικής κάρτας του υπολογιστή σας για να αναβαθμίσει την ποιότητα ήχου, όταν το on-board chip ήχου δεν καλύπτει τις ανάγκες σας. Τα τελευταία χρόνια, τα on-board chips ήχου των μητρικών καρτών έχουν αναβαθμιστεί, εξυπηρετώντας την απαιτήσεις ενός μέσου χρήστη. Συνεπώς, οι εσωτερικές κάρτες ήχου προτείνονται σε όσους έχουν απαιτήσεις για ήχο υψηλής ποιότητας και περισσότερες δυνατότητες επεξεργασίας του.

  • Κανάλια 'Ηχου: 5.1
  • Interface: PCI Express

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ο ήχος που παράγει είναι καθαρός και έχει ικανοποιητικό αριθμό συνδέσεων.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (47)

  1. 35
  2. 5
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Πλήθος συνδέσεων
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εύχρηστο software
  • sToNe_gARdEN
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εβαλα σε logitech z625 και τα ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ. Πολυ πιο καθαρος ηχος και τα μπασα πλεον ειναι μπασα δεν ειναι αυτο το πραγμα που τριζουν ολα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ethnik471
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω σχεδόν από τότε που βγήκε και πλέον πήρε θέση και στο καινούργιο μου setup καθώς δεν συγκρίνεται ούτε με την καλύτερη onboard κάρτα ήχου ειδικά για gaming.

    Την χρησιμοποιώ σε Windows 11 και δουλεύει σταθερότατα. Το software της έχει αναβαθμιστεί αρκετά και πλέον δουλεύει και σωστά.

    Προσωπικά την χρησιμοποιώ κυρίως με ένα headset hyperx cloud alpha και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η πιστότητα και η σαφήνεια του ήχου είναι εξαιρετική.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaos.moschovakis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παλια είχα την audigy 2 zs, που επεζα παιχνιδια. απο ενα μαμα via97 κατι ειχα δει διαφορα.
    αργοτερα εβαλα μια x-fi platinum σε αλλο συστημα που πηρα απο αλλη onboard καρτα.
    σημερα εβαλα αυτη την καρταρα σε καινουργιο συστημα.

    εκπληκτικη!!
    γενικα ο ηχος ειανι το τελευταιο upgrade που κανω παντα και στην αρχη παντα το σκεφτομαι αλλα έχοντας γνώση απο τις παλιότερες καρτες, παντα περνω την αποφαση και ποτε μα ποτε δε το εχω μετανιώσει.

    τα δουλευω σε ηχεια logitech 5,1 Χ-540 που τα εχω καμμια δεκαετία (επομενη αναβαθμιση θα ειναι τα ηχεια μου σε logitech Z906)

    παντως ότι καρτα ήχου είχα στο τελος την έκαψα μετα απο μερικά χρόνια. να δουμε αυτή ποσο θα αντέξει!

    αγοράστε άφοβα, αξίζει κάθε €€

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dim8dark
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καρτα ηχου ειναι πολυ καλη.Δεν ξερω αν συστηνεται για επαγγελματιες αλλα για music-movies-gaming ειναι οτι πρεπει.Το software ειναι πολυ καλο και εχει ηδη και ετοιμες επιλογες οπως στα παιχνιδια αναλογα τι τυπο παιζεις.Παραδειγμα θα βρεις επιλογη για witcher η call of duty.Συνδεσα τα Logitech z33 και ειδα τρομερη διαφορα στην ενταση.Εκει που τα ειχα τερμα παραδειγμα τα εχω στην μεση.Στο gaming βλεπεις ομως αισθητη διαφορα το πως ακους εντονα ηχους που δεν ακουγες.
    Ενα αρνητικο που το θεωρω μεγαλο ειναι οτι εχει ενα εντονο κοκκινο φως και σου χαλαει το design.Υπαρχουν λυσεις αλλα πρεπει να το ανοιξεις για να το αφαιρεσεις.Προσωπικα σκεφτομαι να βαψω το λαμπακι με μωβ σπρει και θα δειξει.Οταν γινει θα βαλω φωτογραφιες για αποτελεσμα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Georgiopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άπαιχτη κάρτα και θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Άλλο επίπεδο σε σχέση με τον onboard ήχο της μητρικής.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mylonasextr
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κ Α Τ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η ΚΑΡΤΑ ΗΧΟΥ.116 DB ΕΞΟΔΟΣ .ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΗΧΟΣ και ειδικα τωρα μετα το καινουριο πατσακι της μαμας CREATIVE ανοιγει και η επιλογη DIRECT SOUND.ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΗΧΟ.παρτε την αφοβα.Α!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ RGBιστες ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ LED ΧΡΩΜΑ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Koulis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια παρα πολυ καλη προταση για ενα start sound setup σε ενα πολυ καλο gaming pc , εγω ειμαι παρα πολυ ευχαριστιμενος εχει απο ολες τις εξοδους και ενα πολυ καλο 5,1 συνδυαστε το με μια ηχομπαρα η ενα καλο 5,1 ηχειων και Αντε γεια στον ηχο σας θα μεινετε πολυ ευχαριστημένοι! VFM

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrhstos_305
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω στην κατοχη μου την καρτα απο 20-5-2014. δεν ειχα σκοπο να κανω κριτικη αλλα θελω να γλιτωσω μερικους απο περιττα εξοδα. η καρτα αξιζει κ με το παραπανω ΑΛΛΑ αφοτου εγκατεστησα τα windows 10 ειχα θεματακια με τα πισω ηχεια απο το 5.1. Το να σβησω τους drivers κ να τους εγκαταστησω ξανα ελυνε το προβλημα κατα καιρους. Αλλα πριν κανα μηνα που βγηκαν οι τελευταιοι drivers κ εγινε ενημερωση τα πισω ηχεια επαψαν να λειτουργουν μονιμα. δοκιμασα κ διαφορετικα αλλα κ εκει ειχα το ιδιο αποτελεσμα. μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της creative προχθες κ μου ειπαν να περιμενω απαντηση απο ενα διαγνωστικο που μου ειπαν να τρεξω. καλη η καρτα κ με τελειο ηχο ειδικα αν εχετε κ ενα καλο ηχοσυστημα αλλα οχι για τα windows 10 δυστυχως. οι drivers δεν αξιζουν. αν καποιος το σηκωνει η τσεπη του δωστε τα 30 ευρω παραπανω κ παρτε την ΑΕ-5. αν οχι κ θελετε σονι κ ντε αυτην την καρτα τοτε μην επενδυσετε σε 5.1

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Lyr
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλή κάρτα.. μου κάνει σπασίματα με linux, ωστόσο.. αν έχετε σκοπό να την πάρετε βεβαιωθείτε πως είστε σε windows :P
    Θα συνιστούσα κάρτες ήχου με usb.

    • Ποιότητα ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melodeus
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πείρα το 2020 και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από αυτή και πιστεύω κυρίως αυτοί σαν εμένα που δεν είχανε κάρτα ήχου και θα βάλουνε αυτήν θα δούνε τεράστια διαφορά ακόμα και με απλά ακουστικά και ηχεία όπως είδα και εγώ, την συνιστώ με χίλια !
    17.6.20 Λοιπόν ότι έγραψα ποιο πάνω ισχύει η κάρτα είναι φωτιά και θα δείτε μεγάλη διαφορά ΑΛΛΑ η driver τις είναι άθλιοι και θα σας κάνει να την μισήσετε όπως εγώ τώρα , άλλοι λένε ότι τους κάνει θέμα μια φορά το 6μηνο έμενα πάντως μου έχει κάνει 5 φορές σε 1,5 μήνα και σήμερα που μιλάμε ακόμα προσπαθώ να την κάνω πάλι να δουλέψει . . . για αυτόν τον λόγο από εμπειρία μου και να σας προλάβω ΠΡΟΣΟΧΗ εγώ αν είχα την δυνατότητα θα πήγαινα στην εξωτερική G6 η ταλαιπώρια που μου κάνει τώρα με σκοτώνει άπλα . . .

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BackPropagation
    1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άκουσα διαφορά στον ήχο σε σχέση με την on board ήχου. Πιο δυνατός και καθαρός ήχος. Δεν θα πω πολλά για τον ήχο έιναι γνωστά. Αξίζει τα λεφτά της. Το λογισμικό είναι πολύ καλό αν και θα ήθελα να έχει κάποιες συντομεύσεις, όπως αλλαγή από headphones σε speakers και τούμπαλιν. Ξέρω οτι για πολλούς θα είναι ασήμαντο αλλά έχει ένα πολύ δυνατό κόκκινο led φως η κάρτα και κάποιος έχει τζάμι μπορεί να τον ενοχλεί.

    TLDR:
    + τα έχουν πει και άλλοι, αξίζει, πάρτε την
    - το λογισμικό θέλει κάποιες συντομεύσεις
    - πολύ φωτεινό κόκκινο led φως που δεν απενεργοποιείται.

    Update: 9/11/2020 . Δεν ξέρω τι συμβαίνει με την κάρτα πολλά προβλήματα συμβατότητα και με windows 10 και με Linux.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipawn3r
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω κανει 3 αναβαθμισεις PC τα τελευταια 10 χρονια και ειναι το μονο hardware που εχω κρατησει απο την αρχη.
    Χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου απο τις stock καρτες ηχουν, ακομα και απο High end μητρικων.
    Ευκολο software που με μικρες ρυθμισεις στο EQ το αποτελεσμα γινεται ακομα καλυτερο.
    Το μονο ενοχλητικο, τα κοκκινα LED τα οποια ειτε τα κοβεις, ειτε τα τυλιγεις με μονοτικη, αν σε ενοχλουν.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theoκ
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλός ήχος για την τιμή της την έχω 3 χρόνια και είμαι ευχαριστημένος με τα 3 set ακουστικά που χρησιμοποιώ αλλα ο driver είναι για τα μπάζα και το software αρχαίο

    2 φορές κατά καιρούς παιδευτικά πολύ για να να δουλέψει
    Τη πρώτη δεν δούλευε μετά από windows update και τη δεύτερη μετά από bios update στην asus μητρική

    Την πουλάνε ακόμα τη διαφημίζουν στο site τους αλλα δεν την υποστηρίζουν με σωστούς drivers όταν φτιάξουν όποτε το θυμηθούν είναι πολύ μέτριοι...

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MaLaMaTiNaS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτική κάρτα ήχου. Είχα την Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro και δεν με είχε εντυπωσιάσει καθόλου. Απογείωσε τον ήχο και νόμιζε κανείς ότι πήρα καινούργια ηχεία. Το software αρκετά καλό χωρίς προβλήματα. Ικανοποιητικό και το μικρόφωνο που περιέχετε αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Prosektikos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά θα συμπληρώσω τα θετικά σχόλια των υπολοίπων! Το λογισμικό της αν και λίγο απαρχαιωμένο εμφανισιακά και λειτουργικά, είναι φοβερό και προσφέρει μπόλικη παραμετροποίηση. Πολύ όμορφο κουτί και φοβερό το γεγονός ότι προσφέρει δικό της switch και μπορείς να έχεις μόνιμα πάνω και ηχεία και ακουστικά.

    Δυστυχώς δεν γίνεται να κλείσεις το κόκκινο φως της κάρτας, θα μπορούσαν να το έχουν ελεγχόμενο μέσω του driver.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS451245
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πριν βαλω την καρτα ο ηχος ακουγοταν χαλια νωμιζα ότι δεν θα δω μεγαλη διαφορα επειδή δεν ειχα καλα μεγαφωνα τα ειχα παρει 30 € και τα δυο . Αλλα η διαφορα ηταν πολύ μεγαλη καθαρος ηχος και ακούγετε πολύ πιο δυνατα Η ενσωματωμένη είχε χαμηλή ισχυ στην εξοδο ειχα το volume στη μεση στο 5 και τωρα στο 2 ενθουσιαστηκα με το αποτέλεσμα και τελικά αλλαξα και τα μεγάφωνα Η καρτα ηχου είναι απαραίτητη γιατι ανεβάζει πολύ την ποιότητα και στα πιο φτηνά μεγαφωνα

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias_Unknown
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα Φωτάκια(Κόκκινα) του δεν κλείνουν ούτε αλλάζουν χρώμα, οπότε άμα σε ενοχλούν τα κόβεις η τα καλύπτεις με κάτι.
    Το μόνο αρνητικό κατά την γνώμη μου είναι η απώλεια του stereo direct στα headphones(Η Καινούριες κάρτες το υποστηρίζουν ΑΕ-5,7 κτλ).

    Γενικός προτείνω να αποφύγετε το SBZ/Zx και να πάτε στο SB ΑΕ-5/7/9.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Εύχρηστο software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • melkoras1337
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχοντας την 1,5 χρόνο έχω να πω τα καλύτερα για την ποιότητα ήχου. Η αύξηση στην ένταση ήχου, ειδικά σε ακουστικά (HyperX Cloud) σε σχέση με την ενσωματωμένη της μητρικής μου (Realtek® ALC887) κάτι παραπάνω από αισθητή. Προσωπικά με ένταση στα Windows 100% και τέρμα τα ακουστικά, με την ενσωματωμένη μετά βίας έλεγα ότι "είναι δυνατά" και με την Sound Blaster Z με το ζόρι μπορούσα να ακούω σε τέτοια ένταση επί ώρα.
    Δεν γνωρίζω όμως κατά πόσο θα δείτε βελτίωση που να δικαιολογεί την αγορά σε σχέση με καλύτερες υλοποιήσεις ενσωματωμένων (πχ Realtek® ALC1220 που έχει και Headphone AMP).
    Το software είναι επαρκές αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Παρόλα αυτά η πολύ κακή υποστήριξη της Creative για drivers, που συνεπάγεται μηδενική υποστήριξη για Linux, με άφησε με μια πικρή γεύση.
    Για τα λεφτά της είναι πολύ καλή, αλλά προσέξτε αν δουλεύεται σε Linux ή dual boot, καλύτερα να πάτε σε κάποια άλλη εταιρία με υποστήριξη ή external DAC.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karamolegkos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα σε αυτήν μετά από ήδη πολύ καλή on board σε μητρική της asus. Υπήρξε διαφορά προς το καλύτερο απλά ήταν μικρή. Πάντως όπως και να έχει είναι φθηνή για αυτό που προσφέρει. 5/5

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariosbs
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κάρτα σε ποιοτητα ήχου τα σπάει. Δεν περίμενα να ακούσω τέτοια διαφορά και ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Σαφώς εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και ο σωστός ηχητικός εξοπλισμός να εκμεταλλευτεί την ποιοτητα της κάρτας .

    Πολύ ωραία τα μενού από το προγραμμα της κάρτας, δυο μόνο μειονεκτήματα είδα. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις την απόσταση του subwoofer. Όποτε είναι λίγο θέμα να το φέρεις στην σωστή φάση με τα ηχεία τα main, ενώ δεν μπορείς να ρυθμίσεις την ακριβή αποκοπή στο cross από τους δορυφόρους. Και τα δυο αυτά λύνονται άνετα με τη χρήση software όπως π.χ. του Apo equalizer. Κάτι που ο καθένας καλό θα ήταν να χρησιμοποιεί ή κάτι αντίστοιχο.

    Η κάρτα σαν κάρτα έχει υπέροχη ποιοτητα και πολλές πολλές συνδέσεις. Αυτά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonidasvasiliadis
    5
    14 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον εχω την X470 msi gamimg carbon,τα παιχνιδια με την onboard ηταν αψυχα κυριολεκτικα.Εχω τα θρυλικα logitech z5500 και μολις εβαλα την καρτα επαθα λαλα!Στο Battlefield V ακουγα τους αντιπαλους που σερνονταν στα χορτα!!!Οι ηχοι των οπλων αλλαξαν εντελως,οι βομβαρδισμοι λες και ηταν μες στο σπιτι,μιλαμε αλλο πραμα!Στη μουσικη ειχα κατι αλμπουμ σε flac και εκει ακομα ο ηχος ηταν εξαιρετικος αλλα για να ειμαι ειλικρινης δε την εχω ρυθμισει ακομα οσο θα πρεπε και πιστευω πως αν ειχα καλυτερα ηχεια θα ηταν αντε γεια.Διαβαζα διαφορες αξιολογησεις οτι ναι μεν αλλα και μπουρδες.Οποιος εχει "αυτι" καταλαβαινει,αμα εισαι 50% κουφος μη περιμενεις να καταλαβεις διαφορα.Ο ηχος ειναι θεμα καθαρα προσωπικη αποψη!Οποιος θελει το κατι παραπανω να την ΑΓΟΡΑΣΕΙ και αν διαθετει λεφτα να παει και σε ακομα καλυτερη οχι ομως με ηχεια των 100 ευρω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sgi1
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν δεν έχετε απαιτήσεις ή ειστε ικανοποιημενοι απο την onboard δεν χρειάζεται αλλαγή.

    Για φθηνά ηχεία προσφέρει επιλογές όπως το SBX crystalizer το οποίο κάνει εντονότατη τη διαφορά προς το καλύτερο.

    Το sub ανταποκρίνεται καλύτερα, χωρις να νιωθεις οτι μπουκώνει απο το μπάσο , όπως το παθαινα με την onboard.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EYAGGELOS_KALPAKIS
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπηκαν πανω audio technica 50mx και αποθεωθηκαν. Δεν μπορω να ακουσω πανω απο 40% ενταση πλεον ενω πριν με την motherboard ως πηγη ηχου το εβαζα 90% και ηθελα παραπανω. Ακομα και τα ηχεια μου που ειναι 2.1 πηραν πολυ ενταση και ποιοτητα. Το προγραμμα ειναι ευκολο και απλο, η κατασκευη ποιοτικη και εχει και ενα κοκκινο led που την κανει πολυ ομορφη. Δεν μου εχει χτυπησει ποτε το προγραμμα μεχρι τωρα. Παρτε την και δεν θα το μετανιωσετε. Μετα απο αυτο δεν γυρνας σε ηχο mobo.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.mentz
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τώρα δε ξέρω τι onboard sound chipset έχει ο καθένας, εγώ πάντως που είχα ένα όχι τόσο καινούργιο ή uber, έχω το Realtek ALC887 και η διαφορά ήταν εμφανής από τη πρώτη στιγμή που έβαλα την SBZ. To λογισμικό της είναι πάρα πολύ καλό, η κάρτα έχει καλό shielding και δεν έχει παρεμβολές, μπορεί να κάνει και encode σε Dolby και DTS. Βρήκα το 1ο πάρα πολύ καλό, το 2ο όχι τόσο. Ίσως πρέπει να δω λίγο τις ρυθμίσεις για το DTS, αν και προτιμώ το Dolby. Γενικά κατά τη γνώμη μου η κάρτα αξίζει την αγορά της.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik_lazard
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εβαλα μια περιοδο που εριχνα χρημα για το pc και τοτε νομιζα οτι ηταν κατι το υπερβολικο, μιας που ειχε ηδη καλη καρτα ηχου η μητρικη. Πραγματικα επαθα την πλακα μου. Εχω κανει απειρες αναβαθμισεις, μετα απο τον ssd, το επομενο must για μενα η καρτα ηχου. Η συγκεκριμενη ειναι απιστευτη.. Πολυ ευχρηστο λογισμικο καθαρος και δυνατος ηχος. Αξιζει τα λευτα της με κλειστα ματια

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota1975
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο την χρησιμοποιώ, την αγόρασα σε λίγο πιο φθηνή τιμή λόγο προσφοράς.Σε headset δεν την έχω δοκιμάσει, δεν τα αντέχω και πολύ ώρα στο κεφάλι μου όσο καλά και αν είναι,οπότε μπορώ να πώ μόνο για 2.1 μιάς και είμαι κάτοχος ενός Logitech Z623 (200 watt).Να πώ πρώτα οτι το PC μου χρησιμοποιείτε για παιχνίδια όλων τον ειδών,ταινίες,μουσική.Και στα τρία δεν έχω κανένα παράπονο,ειδικά στην μουσική είναι τόσο καθαρός ο ήχος (σε μεγάλη ένταση όπως είπα πρίν 200 watt ήχος)που ακούω ακόμα και το γρατσούνισμα της χορδής απο την κιθάρα.Τώρα αν αξίζει να την πάρετε`όποιος θέλει να κάνει ένα πράγμα πολύ καλά,ας ψάξει αλλού και να μην λέει το μακρύ και το κοντό του.Όποιος θέλει να κανει πράγματα all around η κάρτα είναι τέλεια.Στην Αμερική στο Amazon που κοιτάζω αυτή την στιγμή είναι πιο ακριβή απο εδώ, κάτι ξέρουν αυτοί παραπάνω :)Πάρτε την με κλειστά μάτια αν θέλετε τα παιχνίδια σας να ακούγοντε καθαρά,οι ταινίες σας δυνατά και καθαρά και η μουσική σας κρυστάλλινη.

    • Ποιότητα ήχου
    • Εύχρηστο software
    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος συνδέσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sagnol
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα αρκετα ευχαριστημενος με την συγκεκριμενη, απογειωνει πραγματικα τον ηχο σε οτιδηποτε συνδεσετε, ειδικα σε headset, σε κανει να αντιλαμβανεσε για το που ειναι ο εχθρος σε FPS games. Δινει μπασο και κρυσταλικο ηχο. Παρολαυτα, αν εχετε μεγαλη καρτα γραφικων ισως δυσκολευτειτε να την περασετε, το προγραμμα που εχει θα σας πεδεψει λιγο μεχρι που να βρειτε τα σωστα settings και να μαθετε να το λειτουργειτε, το κοκκινο led λαμπακι δεν εχει επιλογη να το βγαλετε οποτε θα σας καταστρεψει την εικονα του κουτιου αν εχετε χρωμα εκτος του κοκινου... Ακομη δε καταφερα να συνδεσω 2.1 ηχεια στην υποδοχη 2.1 παρολαυτα δουλευουν κανονικα αποτι νομιζω σαν 5.1 στην πρωτη υποδοχη και τελος το μικρωφονο που παρεχετε ειναι πολυ χαλια δυστηχως,δυσκολα στεκετε στο μονιτορ,δεν εχει noise cancelation και η ποιοτητα του ειναι ιδια με ενος μικροφονου φτηνου headset. Περα απο αυτα η τιμη ειναι λιγο υψηλη αλλα αν ειστε fan του ηχου θα σας οικανοποιησει..

    • Ποιότητα ήχου
    • Πλήθος συνδέσεων
    • Μέτριας ευχρηστίας software
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την εβαλα σε logitech z625 και τα ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ. Πολυ πιο καθαρος ηχος και τα μπασα πλεον ειναι μπασα δεν ειναι αυτο το πραγμα που τριζουν ολα.

    3
  • Την έχω σχεδόν από τότε που βγήκε και πλέον πήρε θέση και στο καινούργιο μου setup καθώς δεν συγκρίνεται ούτε με την καλύτερη onboard κάρτα ήχου ειδικά για gaming.

    Την χρησιμοποιώ σε Windows 11 και δουλεύει σταθερότατα. Το software της έχει αναβαθμιστεί αρκετά και πλέον δουλεύει και σωστά.

    Προσωπικά την χρησιμοποιώ κυρίως με ένα headset hyperx cloud alpha και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η πιστότητα και η σαφήνεια του ήχου είναι εξαιρετική.

    7
  • παλια είχα την audigy 2 zs, που επεζα παιχνιδια. απο ενα μαμα via97 κατι ειχα δει διαφορα.
    αργοτερα εβαλα μια x-fi platinum σε αλλο συστημα που πηρα απο αλλη onboard καρτα.
    σημερα εβαλα αυτη την καρταρα σε καινουργιο συστημα.

    εκπληκτικη!!
    γενικα ο ηχος ειανι το τελευταιο upgrade που κανω παντα και στην αρχη παντα το σκεφτομαι αλλα έχοντας γνώση απο τις παλιότερες καρτες, παντα περνω την αποφαση και ποτε μα ποτε δε το εχω μετανιώσει.

    τα δουλευω σε ηχεια logitech 5,1 Χ-540 που τα εχω καμμια δεκαετία (επομενη αναβαθμιση θα ειναι τα ηχεια μου σε logitech Z906)

    παντως ότι καρτα ήχου είχα στο τελος την έκαψα μετα απο μερικά χρόνια. να δουμε αυτή ποσο θα αντέξει!

    αγοράστε άφοβα, αξίζει κάθε €€

    3
  • Η καρτα ηχου ειναι πολυ καλη.Δεν ξερω αν συστηνεται για επαγγελματιες αλλα για music-movies-gaming ειναι οτι πρεπει.Το software ειναι πολυ καλο και εχει ηδη και ετοιμες επιλογες οπως στα παιχνιδια αναλογα τι τυπο παιζεις.Παραδειγμα θα βρεις επιλογη για witcher η call of duty.Συνδεσα τα Logitech z33 και ειδα τρομερη διαφορα στην ενταση.Εκει που τα ειχα τερμα παραδειγμα τα εχω στην μεση.Στο gaming βλεπεις ομως αισθητη διαφορα το πως ακους εντονα ηχους που δεν ακουγες.
    Ενα αρνητικο που το θεωρω μεγαλο ειναι οτι εχει ενα εντονο κοκκινο φως και σου χαλαει το design.Υπαρχουν λυσεις αλλα πρεπει να το ανοιξεις για να το αφαιρεσεις.Προσωπικα σκεφτομαι να βαψω το λαμπακι με μωβ σπρει και θα δειξει.Οταν γινει θα βαλω φωτογραφιες για αποτελεσμα.

    6
  • Είναι άπαιχτη κάρτα και θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Άλλο επίπεδο σε σχέση με τον onboard ήχο της μητρικής.

    4
  • Δες τα όλα