Καύσιμες Ύλες

Schweighofer Pellet Hot Material 990kg

Το Pellet Hot Material αποτελεί μια αξιόπιστη και υψηλής απόδοσης λύση για την απρόσκοπτη χρήση στα συστήματα θέρμανσης pellet.

  • Πιστοποίηση: ÖNORM M 7135, DINplus 7A040 ENplus
  • Θερμίδες: 5,0 kWh / kg...

Το Pellet Hot Material αποτελεί μια αξιόπιστη και υψηλής απόδοσης λύση για την απρόσκοπτη χρήση στα συστήματα θέρμανσης pellet.

  • Πιστοποίηση: ÖNORM M 7135, DINplus 7A040 ENplus
  • Θερμίδες: 5,0 kWh / kg (18,0 MJ / kg)
  • Διάμετρος: 6 mm
  • Υγρασία: ca. 10%
  • Σκόνη: 1%
  • Στάχτη: 0,5%
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 3 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Pellet Hot Material αποτελεί μια αξιόπιστη και υψηλής απόδοσης λύση για την απρόσκοπτη χρήση στα συστήματα θέρμανσης pellet.

  • Πιστοποίηση: ÖNORM M 7135, DINplus 7A040 ENplus
  • Θερμίδες: 5,0 kWh / kg (18,0 MJ / kg)
  • Διάμετρος: 6 mm
  • Υγρασία: ca. 10%
  • Σκόνη: ≤ 1%
  • Στάχτη: ≤ 0,5%

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Είδος
Pellet

Ποσότητα

Βάρος
990 kg

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 5
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Μέτριας δυσκολίας χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Διάρκεια
  • Έχει λίγη οσμή,
  • Αφήνει υπολείμματα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dimitris_skiadas2794
    2
    17 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Με 10€ & 12€ το σακί πλέον δεν συμφέρει.
    Με αυτή την τιμή χρησιμοποιείς τον Καυστήρα Πετρελαίου, στα λεφτά έρχεται "η μία η άλλη" πλέον και Κάτι βασικό.
    Το πετρέλαιο έχει μεγαλύτερη "θερμογονος Δύναμη"

    • Είναι άοσμο
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serenaeva
    2
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Leaves residue, don't like the smell and most importantly DOES NOT LAST.

    I purchased Bulgarian pinewood pellets here from Skroutz and while more pricey (about 9.5 euros a bag), i feel like compared to those i am going through 2 bags of the Schewighofer at the same rate i was going only through a bag or maybe at most a bag and a half of the other pellets.

    Do not recommend, not worth the money at all. Ultimately costs more to use those than regular electric heating with subsidy.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_1980
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το πρώτο πέλλετ που χρησιμοποιώ. Σε αεροθερμο τζακι. Το επέλεξα βάση των πολύ καλών κριτικών στο διαδίκτυο .Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής , πολύ καλή καύση , άοσμο ,ποσότητα υπολειμμάτων η φυσιολογική θα έλεγα και εύκολο καθάρισμα..Ομως το αγόρασα πολύ πριν σκάσουν αυτές οι τιμές . Ο ένας τόνος μου είχε βγει στα 500 ευρώ περίπου πριν κάνα τριμηνο. Είναι απαράδεκτες οι τιμές αυτές αυτή τη στιγμή εξού και το -1 αστέρι.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.1982
    1
    27 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Μέχρι πέρυσι την συγκεκριμένη μάρκα την έβρισκες με 4 - 4,5 ευρώ το τσουβάλι, ένα 300αρι η παλέτα με το ζορι.Στα 750-800 όπου πωλείται αυτήν την στιγμή και ανεβαίνει συνεχεια ούτε συζήτηση η αγορά του.Σαν ποιότητα είναι πολύ σκληρό pellet και υπερτιμημένο και αφήνει λίγα υπολείμματα. Εγω προσωπικά για πριονίδια και περισσεύματα επίπλων πεπιεσμένα από την Βουλγαρία Αλβανία και Ρουμανία που είναι η συγκεκριμένη μάρκα και όχι αυστριακό δεν αγοράζω.Εναλλακτικές θερμανσης υπάρχουν και επιδοτούμενες και με καλύτερη απόδοση στην θέρμανση.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Διάρκεια
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zenia2u
    1
    21 στους 71 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΑΤΑΣ. Δεν κάνει γιατί δεν απορροφάει. Μην τσιμπάτε σε μια κριτική που παίζει εδώ μέσα ότι είναι τέλειο για τουαλέτα γάτας . Εκτός αν θέλετε η γάτα να βγαίνει απ τη λεκάνη της με τον πισινό της βρεγμένο. Τώρα για καύση δεν έχω άποψη.

    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Διάρκεια
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelis76
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό πέλλετ με καλή καύση και λίγη στάχτη. Πέρυσι αν το αγόραζες από καλοκαίρι σου έβγαινε το σακί κάτω από 5 ευρώ και τώρα τιμή του είναι διπλάσια+. Κρίμα τα χρήματα που δώσαμε για πελλετόσμπες, με αυτές τις τιμές ήρθε η ώρα να τις πετάξουμε.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas K.
    1
    24 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Σε καμιά περίπτωση δεν αξίζει τα 12-13€! Αφήνει υπολείμματα και δεν κρατά αρκετά με περιορισμένη θερμαντική απόδοση. Στην τιμή αυτή οικονομικότερο είναι το πετρέλαιο με την επιδότηση.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragos13
    4
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό λευκό πελλετ. Κατηγορίας A1 ENplus. Από τα καλύτερα της αγοράς όμως... Από το έτος 2021 που το αγόρασα 6.5€ το σακί η τιμή έχει διπλασιαστεί. Απαράδεκτο.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kinky_Devil
    1
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Έχει καταστρέψει πολλούς κοχλιες. Σκληρό σαν πέτρα. Τώρα η τιμή του είναι απλησιαστη και θα τους μείνει στην άκρη να το χαζεύουν

    • Πρακτική συσκευασία
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δύσκολη χρήση
    • Δεν είναι άοσμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimis_canon
    2
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι το κάθε αυτό αυστριακό πέλλετ επειδή έχω δοκιμάσει κ τα δυο το original αυστριακό έχει τέλεια καύση άλλο Ferrari κ άλλο fiat καί 500e ο τόνος κρατήστε το για απόθεμα για του χρόνου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • slr625
    5
    17 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Φωτιά και λαύρα... προϊόν και τιμή. Αλά άψογο προϊόν , 3 χρόνια χρήσης στην Φλώρινα (-8°) πάνω κάτω η θερμοκρασία τα βράδια, (25°+) η θερμοκρασία μέσα στο σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragos13
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμασμένες πολλές εταιρίες pellet, το συγκεκριμένο δεν μου βγάζει καθόλου μυρωδιά από την σόμπα pellet μου! Είναι πάρα πολύ καθαρό. Νομίζω από τα κορυφαία Α1.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sally Skellington
    5
    49 στους 116 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Στην καύση δεν ξέρω πως είναι.. (η βαθμολογία μπαίνει βάση χρήσης σε λεκάνη γάτας) ... Για "άμμο" γάτας είναι τέλειο!! Δεν μυρίζει τίποτα!!. Και για μία γατούλα μου κρατάει περίπου 6-7 μήνες..

    23 Απριλίου 2023
    Ακόμα αυτό χρησιμοποιώ!! Και πάλι τα ίδια θα πω!! Το σπίτι μένει καθαρό, δεν μυρίζει.. Και ο γατούλης μου πάντα βγαίνει καθαρός απο εκεί μέσα αν και μακρύτριχος!! Αλλά οι τιμές έχουν γίνει πλέον τραγικές.. Ειδικά στα μεταφορικά!!

    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    αρκετά καλό σαν ποιότητα αλλά για την τιμή αυτή ασύμφορο!!

    • Εύκολη χρήση
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σαν καυση καλο λιγη σταχτη στο καθαρισμα.αλα σκληρο ακουω το ζορισμα του κοχλια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο .... Κολλάει ο κοχλίας ..
    Δοκίμασα άλλο δεν είχα θέμα ..
    Είναι σκληρό πέλλετ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    24 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Κορυφαίο αλλά 5 ευρώ το σακούλι πανάκριβο παλέτα αγορά Ιούλιο στα 240 ευρώ 70 σάκους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό προϊόν λίγη στάχτη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Με 10€ & 12€ το σακί πλέον δεν συμφέρει.
    Με αυτή την τιμή χρησιμοποιείς τον Καυστήρα Πετρελαίου, στα λεφτά έρχεται "η μία η άλλη" πλέον και Κάτι βασικό.
    Το πετρέλαιο έχει μεγαλύτερη "θερμογονος Δύναμη"

    17
  • Leaves residue, don't like the smell and most importantly DOES NOT LAST.

    I purchased Bulgarian pinewood pellets here from Skroutz and while more pricey (about 9.5 euros a bag), i feel like compared to those i am going through 2 bags of the Schewighofer at the same rate i was going only through a bag or maybe at most a bag and a half of the other pellets.

    Do not recommend, not worth the money at all. Ultimately costs more to use those than regular electric heating with subsidy.

    7
  • Είναι το πρώτο πέλλετ που χρησιμοποιώ. Σε αεροθερμο τζακι. Το επέλεξα βάση των πολύ καλών κριτικών στο διαδίκτυο .Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής , πολύ καλή καύση , άοσμο ,ποσότητα υπολειμμάτων η φυσιολογική θα έλεγα και εύκολο καθάρισμα..Ομως το αγόρασα πολύ πριν σκάσουν αυτές οι τιμές . Ο ένας τόνος μου είχε βγει στα 500 ευρώ περίπου πριν κάνα τριμηνο. Είναι απαράδεκτες οι τιμές αυτές αυτή τη στιγμή εξού και το -1 αστέρι.

    6
  • Μέχρι πέρυσι την συγκεκριμένη μάρκα την έβρισκες με 4 - 4,5 ευρώ το τσουβάλι, ένα 300αρι η παλέτα με το ζορι.Στα 750-800 όπου πωλείται αυτήν την στιγμή και ανεβαίνει συνεχεια ούτε συζήτηση η αγορά του.Σαν ποιότητα είναι πολύ σκληρό pellet και υπερτιμημένο και αφήνει λίγα υπολείμματα. Εγω προσωπικά για πριονίδια και περισσεύματα επίπλων πεπιεσμένα από την Βουλγαρία Αλβανία και Ρουμανία που είναι η συγκεκριμένη μάρκα και όχι αυστριακό δεν αγοράζω.Εναλλακτικές θερμανσης υπάρχουν και επιδοτούμενες και με καλύτερη απόδοση στην θέρμανση.

    27
  • ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΑΤΑΣ. Δεν κάνει γιατί δεν απορροφάει. Μην τσιμπάτε σε μια κριτική που παίζει εδώ μέσα ότι είναι τέλειο για τουαλέτα γάτας . Εκτός αν θέλετε η γάτα να βγαίνει απ τη λεκάνη της με τον πισινό της βρεγμένο. Τώρα για καύση δεν έχω άποψη.

    21
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Pellet Hot Material αποτελεί μια αξιόπιστη και υψηλής απόδοσης λύση για την απρόσκοπτη χρήση στα συστήματα θέρμανσης pellet.

  • Πιστοποίηση: ÖNORM M 7135, DINplus 7A040 ENplus
  • Θερμίδες: 5,0 kWh / kg (18,0 MJ / kg)
  • Διάμετρος: 6 mm
  • Υγρασία: ca. 10%
  • Σκόνη: ≤ 1%
  • Στάχτη: ≤ 0,5%

Κατασκευαστής

Γενικά

Είδος
Pellet

Ποσότητα

Βάρος
990 kg

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 5
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Μέτριας δυσκολίας χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Διάρκεια
  • Έχει λίγη οσμή,
  • Αφήνει υπολείμματα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • dimitris_skiadas2794
    2
    17 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Με 10€ & 12€ το σακί πλέον δεν συμφέρει.
    Με αυτή την τιμή χρησιμοποιείς τον Καυστήρα Πετρελαίου, στα λεφτά έρχεται "η μία η άλλη" πλέον και Κάτι βασικό.
    Το πετρέλαιο έχει μεγαλύτερη "θερμογονος Δύναμη"

    • Είναι άοσμο
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Διάρκεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serenaeva
    2
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Leaves residue, don't like the smell and most importantly DOES NOT LAST.

    I purchased Bulgarian pinewood pellets here from Skroutz and while more pricey (about 9.5 euros a bag), i feel like compared to those i am going through 2 bags of the Schewighofer at the same rate i was going only through a bag or maybe at most a bag and a half of the other pellets.

    Do not recommend, not worth the money at all. Ultimately costs more to use those than regular electric heating with subsidy.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_1980
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το πρώτο πέλλετ που χρησιμοποιώ. Σε αεροθερμο τζακι. Το επέλεξα βάση των πολύ καλών κριτικών στο διαδίκτυο .Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής , πολύ καλή καύση , άοσμο ,ποσότητα υπολειμμάτων η φυσιολογική θα έλεγα και εύκολο καθάρισμα..Ομως το αγόρασα πολύ πριν σκάσουν αυτές οι τιμές . Ο ένας τόνος μου είχε βγει στα 500 ευρώ περίπου πριν κάνα τριμηνο. Είναι απαράδεκτες οι τιμές αυτές αυτή τη στιγμή εξού και το -1 αστέρι.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.1982
    1
    27 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Μέχρι πέρυσι την συγκεκριμένη μάρκα την έβρισκες με 4 - 4,5 ευρώ το τσουβάλι, ένα 300αρι η παλέτα με το ζορι.Στα 750-800 όπου πωλείται αυτήν την στιγμή και ανεβαίνει συνεχεια ούτε συζήτηση η αγορά του.Σαν ποιότητα είναι πολύ σκληρό pellet και υπερτιμημένο και αφήνει λίγα υπολείμματα. Εγω προσωπικά για πριονίδια και περισσεύματα επίπλων πεπιεσμένα από την Βουλγαρία Αλβανία και Ρουμανία που είναι η συγκεκριμένη μάρκα και όχι αυστριακό δεν αγοράζω.Εναλλακτικές θερμανσης υπάρχουν και επιδοτούμενες και με καλύτερη απόδοση στην θέρμανση.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Διάρκεια
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zenia2u
    1
    21 στους 71 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΑΤΑΣ. Δεν κάνει γιατί δεν απορροφάει. Μην τσιμπάτε σε μια κριτική που παίζει εδώ μέσα ότι είναι τέλειο για τουαλέτα γάτας . Εκτός αν θέλετε η γάτα να βγαίνει απ τη λεκάνη της με τον πισινό της βρεγμένο. Τώρα για καύση δεν έχω άποψη.

    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Διάρκεια
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelis76
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό πέλλετ με καλή καύση και λίγη στάχτη. Πέρυσι αν το αγόραζες από καλοκαίρι σου έβγαινε το σακί κάτω από 5 ευρώ και τώρα τιμή του είναι διπλάσια+. Κρίμα τα χρήματα που δώσαμε για πελλετόσμπες, με αυτές τις τιμές ήρθε η ώρα να τις πετάξουμε.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Έχει λίγη οσμή,
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas K.
    1
    24 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Σε καμιά περίπτωση δεν αξίζει τα 12-13€! Αφήνει υπολείμματα και δεν κρατά αρκετά με περιορισμένη θερμαντική απόδοση. Στην τιμή αυτή οικονομικότερο είναι το πετρέλαιο με την επιδότηση.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragos13
    4
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό λευκό πελλετ. Κατηγορίας A1 ENplus. Από τα καλύτερα της αγοράς όμως... Από το έτος 2021 που το αγόρασα 6.5€ το σακί η τιμή έχει διπλασιαστεί. Απαράδεκτο.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kinky_Devil
    1
    27 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Έχει καταστρέψει πολλούς κοχλιες. Σκληρό σαν πέτρα. Τώρα η τιμή του είναι απλησιαστη και θα τους μείνει στην άκρη να το χαζεύουν

    • Πρακτική συσκευασία
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δύσκολη χρήση
    • Δεν είναι άοσμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimis_canon
    2
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι το κάθε αυτό αυστριακό πέλλετ επειδή έχω δοκιμάσει κ τα δυο το original αυστριακό έχει τέλεια καύση άλλο Ferrari κ άλλο fiat καί 500e ο τόνος κρατήστε το για απόθεμα για του χρόνου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • slr625
    5
    17 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Φωτιά και λαύρα... προϊόν και τιμή. Αλά άψογο προϊόν , 3 χρόνια χρήσης στην Φλώρινα (-8°) πάνω κάτω η θερμοκρασία τα βράδια, (25°+) η θερμοκρασία μέσα στο σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragos13
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμασμένες πολλές εταιρίες pellet, το συγκεκριμένο δεν μου βγάζει καθόλου μυρωδιά από την σόμπα pellet μου! Είναι πάρα πολύ καθαρό. Νομίζω από τα κορυφαία Α1.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sally Skellington
    5
    49 στους 116 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Στην καύση δεν ξέρω πως είναι.. (η βαθμολογία μπαίνει βάση χρήσης σε λεκάνη γάτας) ... Για "άμμο" γάτας είναι τέλειο!! Δεν μυρίζει τίποτα!!. Και για μία γατούλα μου κρατάει περίπου 6-7 μήνες..

    23 Απριλίου 2023
    Ακόμα αυτό χρησιμοποιώ!! Και πάλι τα ίδια θα πω!! Το σπίτι μένει καθαρό, δεν μυρίζει.. Και ο γατούλης μου πάντα βγαίνει καθαρός απο εκεί μέσα αν και μακρύτριχος!! Αλλά οι τιμές έχουν γίνει πλέον τραγικές.. Ειδικά στα μεταφορικά!!

    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    αρκετά καλό σαν ποιότητα αλλά για την τιμή αυτή ασύμφορο!!

    • Εύκολη χρήση
    • Δεν αφήνει υπολείμματα
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Έχει λίγη οσμή,
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σαν καυση καλο λιγη σταχτη στο καθαρισμα.αλα σκληρο ακουω το ζορισμα του κοχλια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο .... Κολλάει ο κοχλίας ..
    Δοκίμασα άλλο δεν είχα θέμα ..
    Είναι σκληρό πέλλετ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    24 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Κορυφαίο αλλά 5 ευρώ το σακούλι πανάκριβο παλέτα αγορά Ιούλιο στα 240 ευρώ 70 σάκους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    Πολύ καλό προϊόν λίγη στάχτη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η αξιολόγηση αφορά βάρος: 15 kg

    • Πρακτική συσκευασία
    • Εύκολη χρήση
    • Είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφήνει λίγα υπολείμματα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δύσκολη χρήση
    • Αφήνει υπολείμματα
    • Δεν είναι άοσμο
    • Διάρκεια
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Με 10€ & 12€ το σακί πλέον δεν συμφέρει.
    Με αυτή την τιμή χρησιμοποιείς τον Καυστήρα Πετρελαίου, στα λεφτά έρχεται "η μία η άλλη" πλέον και Κάτι βασικό.
    Το πετρέλαιο έχει μεγαλύτερη "θερμογονος Δύναμη"

    17
  • Leaves residue, don't like the smell and most importantly DOES NOT LAST.

    I purchased Bulgarian pinewood pellets here from Skroutz and while more pricey (about 9.5 euros a bag), i feel like compared to those i am going through 2 bags of the Schewighofer at the same rate i was going only through a bag or maybe at most a bag and a half of the other pellets.

    Do not recommend, not worth the money at all. Ultimately costs more to use those than regular electric heating with subsidy.

    7
  • Είναι το πρώτο πέλλετ που χρησιμοποιώ. Σε αεροθερμο τζακι. Το επέλεξα βάση των πολύ καλών κριτικών στο διαδίκτυο .Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής , πολύ καλή καύση , άοσμο ,ποσότητα υπολειμμάτων η φυσιολογική θα έλεγα και εύκολο καθάρισμα..Ομως το αγόρασα πολύ πριν σκάσουν αυτές οι τιμές . Ο ένας τόνος μου είχε βγει στα 500 ευρώ περίπου πριν κάνα τριμηνο. Είναι απαράδεκτες οι τιμές αυτές αυτή τη στιγμή εξού και το -1 αστέρι.

    6
  • Μέχρι πέρυσι την συγκεκριμένη μάρκα την έβρισκες με 4 - 4,5 ευρώ το τσουβάλι, ένα 300αρι η παλέτα με το ζορι.Στα 750-800 όπου πωλείται αυτήν την στιγμή και ανεβαίνει συνεχεια ούτε συζήτηση η αγορά του.Σαν ποιότητα είναι πολύ σκληρό pellet και υπερτιμημένο και αφήνει λίγα υπολείμματα. Εγω προσωπικά για πριονίδια και περισσεύματα επίπλων πεπιεσμένα από την Βουλγαρία Αλβανία και Ρουμανία που είναι η συγκεκριμένη μάρκα και όχι αυστριακό δεν αγοράζω.Εναλλακτικές θερμανσης υπάρχουν και επιδοτούμενες και με καλύτερη απόδοση στην θέρμανση.

    27
  • ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΓΑΤΑΣ. Δεν κάνει γιατί δεν απορροφάει. Μην τσιμπάτε σε μια κριτική που παίζει εδώ μέσα ότι είναι τέλειο για τουαλέτα γάτας . Εκτός αν θέλετε η γάτα να βγαίνει απ τη λεκάνη της με τον πισινό της βρεγμένο. Τώρα για καύση δεν έχω άποψη.

    21
  • Δες τα όλα