Αντιφθειρικά (Ψείρες)

Pharmasept Kid Care Tol Velvet School Cologne Λοσιόν για Πρόληψη Ενάντια στις Ψείρες για Παιδιά 100ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Φυσικά Αιθέρια Έλαια
  • Εκχυλίσματα & Αλλαντοΐνη
  • Εύκολο στη Χρήση
  • Δερματολογικά Ελεγμένο

Αρωματική λοσιόν καθημερινής χρήσης που προστατεύει από τις ψείρες, ενώ ενυδατώνει και περιποιείται τα μαλλιά. Χωρίς αλλεργιογόνες ουσίες και parabens.

5 54
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmafresh 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λοσιόν
Χρήση
Πρόληψη
Παιδικό
Ναι
σε Spray
Όχι

Ποσότητα

Τεμάχια
1 τμχ
Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (242)

Αξιολογήσεις

  1. 173
  2. 47
  3. 14
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Δεν λαδώνει τα μαλλιά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • annapsakisp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna.n

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaou.nikitas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν οπότε το βάζουμε στην κόρη μας δεν κολλάει με τίποτα ψείρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Kazila
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_gian7344
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή λοσιόν, τη χρησιμοποιώ καθημερινά στο παιδί για το σχολείο.
    άλλες που δοκίμασα δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennisepanathinaikos
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Το αγοράζω συνέχεια για τα παιδιά μου κ δεν έχουν κολλήσει ψείρες μέχρι στιγμής. Ωστόσο αυτή την φορά ήταν μέχρι την μέση τ μπουκάλι. Τραγικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntinosgr22
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Αποτελεσματικό και αξιόπιστο για καθημερινή προληπτική αγωγή. Το χρησιμοποιούμε χρόνια σε όλα μας τα παιδιά. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ακόμα και στα κορίτσια που έχουν πολύ μακρυά μαλλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Mitilineou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ στη κόρη μου πάνω από 1 χρόνο. Ευτυχώς δεν έχει κολλήσει τίποτα.
    Έχει ουδέτερο αρωμα και δεν δημιούργησε κανένα προβλημα( πχ ξηροδερμια ή ερεθισμο)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sof kar
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Το χρησιμοποιήσαμε φανατικά από 3 χρονών κ δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. όμως φέτος (6 χρονών) κολλήσαμε 2 φορές κ είναι ακόμα σχετικά αρχή της χρονιάς. Δεν ξέρω αν άλλαξαν σύσταση ή απλά το συνήθισε το κεφάλι μας, πάντως θα αλλάξω εταιρία να δω πως θα πάει.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δημιούργησε ξηροδερμία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rania_K14
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ συστηματικά στα δυο μου κοριτσια από 15 μηνών που πρωτοπήγαμε βρεφικό σταθμό… Τώρα είναι 8 ετών η μια και 10 ετών η άλλη… έχουν πολύ πυκνό μαλλί και πολύ μακρύ… δεν έχουν κολλήσει ψείρες ΠΟΤΕ!!! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να την χρησιμοποιεί και να έχει κολλήσει…

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Elen
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λαδωνει πολυ τα μαλλιά για αυτό και έβαλα μόνο μια φορά, οπότε δεν έχω άποψη για την αποτελεσματικότητα του.

    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elvrt
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λαδώνει αρκετά τα μαλλιά και δυστυχώς ενώ τη χρησιμοποιούσαμε προληπτικά κόλλησε ψείρες η μικρή. Κρίμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δημιούργησε περιορισμένη ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irene_Lazarou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω άποψη για το αποτέλεσμα καθώς το χρησιμοποιούμε για πρόληψη και μέχρι στιγμής όλα καλά. Λαδώνει κατευθείαν τα μαλλιά.

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina_K50
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει και πριν 3 περίπου χρόνια. Δεν λάδωνε τα μαλλιά και είχε έντονο άρωμα βοτάνων. Το πήρα ξανά πριν κανένα εξάμηνο και έχει άλλη σύσταση. Λαδώνει ελαφρά τα μαλλιά και έχει ένα άρωμα σαν λακ όπως περιέγραψαν κάποιοι. Παρόλα αυτά ψείρες όσα χρόνια το χρησιμοποιώ δεν έχουμε δεί!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Λαδώνει σε μέτριο βαθμό τα μαλλιά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ES 81
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ προληπτικά. Μέχρι στιγμής δεν είχαμε..."επισκέπτες"... Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι μυρίζει σαν λακ μόλις ψεκασω τα μαλλάκια του μικρού μου και μας πιάνει βήχας, αλλά είναι για λίγο. Κατά τ'άλλα είναι άοσμο.

    Επανέρχομαι μετά από 2,5 χρόνια χρήσης. Δεν έχει κολλήσει ποτέ ψείρες το παιδί μου αν και φέτος κόλλησαν ακόμα και οι φίλοι του!! Οπότε θεωρώ κάνει πολύ καλή δουλειά!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζeta
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λαδωνει φουλ τα μαλλιά, με το που ψεκάζω τα παιδια μας πιάνει όλους ένας βήχας για λίγη ώρα..λένε ότι είναι ένα από τα καλύτερα σπρέι πρόληψης για ψείρες οπότε θα συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε και εύχομαι να έχουν δίκιο!

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλο προϊόν,το χρησιμοποιουμε για προληψη...Το αρωμα του δεν σε πνιγει..Το μονο κακο ειναι οτι λαδωνει τα μαλλια της μικρης..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lab21gr
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ως τώρα. Όταν ψεκάζω η μικρή μου κλείνει τη μύτη της αλλιώς την πιάνει βήχας. Το μόνο κακό ότι λαδώνει τα μαλλιά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xara.33

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό προϊόν για πρόληψή. Δεν λαδώνει τα μαλλια αν δεν το παρακάνεις και έχει σχετικά ηπιο άρωμα. Σταμάτησα να το παραψεκαζω στις ρίζες του κεφαλιού του και γιατί παρατήρησα ξηρο δέρμια. Εν τέλει είναι το καλύτερο προϊόν για μας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δημιούργησε ξηροδερμία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Aggelopoulou
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν προϊόν είμαι πολύ ευχαριστημένη όσο το χρησιμοποιούμε δεν έχει πιάσει τίποτα όσον αφορά το στόμα λέω έτσι και έτσι γιατί είναι θέμα γούστου.Εμενα μου θυμίζει λακ η μυρωδιά του.Εχω δοκιμάσει και άλλο προϊόν σαν αυτό και δεν είδα δουλειά αλλά πιστεύω ότι είναι ανάλογα τι ταιριάζει στον καθένα γιατί στην ανιψιά μου δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει ενώ με αυτό δεν είδε αποτελέσματα.Εμας μας ταίριαξε τέλεια δεν το αλλάζω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantina_Mataliotaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ το προϊόν εδώ και 3 χρόνια είναι στην καθημερινότητα μας. Σε διάστημα που δεν το χρησιμοποιήσαμε είχαμε και ανάλογα αποτελέσματα και τρέχαμε… σε παιδία με μακριά μαλλιά ειδικότερα επιβάλετε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daggouraki
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά στο σχολείο και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην κατασκήνωση όμως δε μας έσωσε. Βέβαια, δεν είμαι σίγουρη ότι η μικρή το έβαζε σωστά κι ανανέωνε συχνά. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όσο την χρησιμοποιουμε ψειρες δεν έχουμε δει! Φαντάζομαι είναι απ αυτήν. Επίσης πολύ σημαντικό δεν έχει έντονο άρωμα που με κάποια άλλα προϊόντα είχα πρόβλημα ως προς αυτό και τα παιδιά δυσφορουσαν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliasgms
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο αρνητικό είναι ότι το παιδί την ώρα του ''ψεκασμού''πρέπει να κρατάει την αναπνοή του γιατί του φέρνει βήχα όπως και σε εμάς τους μεγάλους δεν ξέρω γιατί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaxacas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ευχάριστο άρωμα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και άκρως αποτελεσματικό έως τώρα στα παιδιά! Σχετικά μικρή ποσότητα, θα μπορούσε να είναι πιο φθηνό τουλάχιστον.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

1648 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Andry_Andreou

Ας μου απαντήσει οποίος δει την ερώτηση μου και γνωρίζει για το προϊόν... θα ήθελα να μάθω το χρησιμοποιούμε καθημερινά ή 2 φορές την εβδομάδα?
Υ.Γ Ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λοσιόν
Χρήση
Πρόληψη
Παιδικό
Ναι
σε Spray
Όχι

Ποσότητα

Τεμάχια
1 τμχ
Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (242)

  1. 173
  2. 47
  3. 14
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Δεν λαδώνει τα μαλλιά

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • annapsakisp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο νηπιαγωγείο μας, απο πολυ νωρις εκαναν την εμφανιση τους οι ψειρες στο τμημα της κορης μου. Απο την πρωτη ημερα βαζαμε το συγκεκριμενο προϊόν για πρόληψη. Δεν κολλήσαμε ποτέ! Επαναλαμβάνω οτι ειχαμε πρόβλημα ολη τη χρονιά με ψειρες στο τμημα, συνεχεια!!!! Ειμαι τοσο ευχαριστημενη! Δεν με ενδιαφερει καν εαν λαδωνει τα μαλλια, δεν με ενδιαφερει το άρωμα (που δεν εχει κιολας), με ενδιαφερει οτι δεν κολλησε το παιδι μου καθολου ψειρες!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna.n

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν έχει άρωμα ιδιαίτερο ( καλό αυτό). Με χρήση κάπου 6 μήνες, δεν έχουμε θέμα με ψείρες. το μόνο ελλατωμα είναι ότι αν ξεχάσεις και ψεκάσεις σε ριζα, λαδωνει το μαλλι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolaou.nikitas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν οπότε το βάζουμε στην κόρη μας δεν κολλάει με τίποτα ψείρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Kazila
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει ωραίο άρωμα και κάνει τα φρεσκολουσμένα μαλλιά να δείχνουν αμέσως λαδωμένο. Μετά από 2 μήνες χρήσης, δεν έχει κολλήσει ψείρες, οπότε μάλλον είναι αποτελεσματική. Τελικά, την επόμενη φορά θα προτιμήσω και πάλι τη λοσιόν του Κορρέ αντί για αυτήν.

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_gian7344
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή λοσιόν, τη χρησιμοποιώ καθημερινά στο παιδί για το σχολείο.
    άλλες που δοκίμασα δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennisepanathinaikos
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Το αγοράζω συνέχεια για τα παιδιά μου κ δεν έχουν κολλήσει ψείρες μέχρι στιγμής. Ωστόσο αυτή την φορά ήταν μέχρι την μέση τ μπουκάλι. Τραγικό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntinosgr22
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Αποτελεσματικό και αξιόπιστο για καθημερινή προληπτική αγωγή. Το χρησιμοποιούμε χρόνια σε όλα μας τα παιδιά. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ακόμα και στα κορίτσια που έχουν πολύ μακρυά μαλλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Mitilineou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ στη κόρη μου πάνω από 1 χρόνο. Ευτυχώς δεν έχει κολλήσει τίποτα.
    Έχει ουδέτερο αρωμα και δεν δημιούργησε κανένα προβλημα( πχ ξηροδερμια ή ερεθισμο)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sof kar
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά τεμάχια: -

    Το χρησιμοποιήσαμε φανατικά από 3 χρονών κ δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. όμως φέτος (6 χρονών) κολλήσαμε 2 φορές κ είναι ακόμα σχετικά αρχή της χρονιάς. Δεν ξέρω αν άλλαξαν σύσταση ή απλά το συνήθισε το κεφάλι μας, πάντως θα αλλάξω εταιρία να δω πως θα πάει.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δημιούργησε ξηροδερμία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rania_K14
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ συστηματικά στα δυο μου κοριτσια από 15 μηνών που πρωτοπήγαμε βρεφικό σταθμό… Τώρα είναι 8 ετών η μια και 10 ετών η άλλη… έχουν πολύ πυκνό μαλλί και πολύ μακρύ… δεν έχουν κολλήσει ψείρες ΠΟΤΕ!!! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να την χρησιμοποιεί και να έχει κολλήσει…

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Elen
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λαδωνει πολυ τα μαλλιά για αυτό και έβαλα μόνο μια φορά, οπότε δεν έχω άποψη για την αποτελεσματικότητα του.

    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elvrt
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λαδώνει αρκετά τα μαλλιά και δυστυχώς ενώ τη χρησιμοποιούσαμε προληπτικά κόλλησε ψείρες η μικρή. Κρίμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δημιούργησε περιορισμένη ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irene_Lazarou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω άποψη για το αποτέλεσμα καθώς το χρησιμοποιούμε για πρόληψη και μέχρι στιγμής όλα καλά. Λαδώνει κατευθείαν τα μαλλιά.

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christina_K50
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει και πριν 3 περίπου χρόνια. Δεν λάδωνε τα μαλλιά και είχε έντονο άρωμα βοτάνων. Το πήρα ξανά πριν κανένα εξάμηνο και έχει άλλη σύσταση. Λαδώνει ελαφρά τα μαλλιά και έχει ένα άρωμα σαν λακ όπως περιέγραψαν κάποιοι. Παρόλα αυτά ψείρες όσα χρόνια το χρησιμοποιώ δεν έχουμε δεί!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Λαδώνει σε μέτριο βαθμό τα μαλλιά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ES 81
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ προληπτικά. Μέχρι στιγμής δεν είχαμε..."επισκέπτες"... Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι μυρίζει σαν λακ μόλις ψεκασω τα μαλλάκια του μικρού μου και μας πιάνει βήχας, αλλά είναι για λίγο. Κατά τ'άλλα είναι άοσμο.

    Επανέρχομαι μετά από 2,5 χρόνια χρήσης. Δεν έχει κολλήσει ποτέ ψείρες το παιδί μου αν και φέτος κόλλησαν ακόμα και οι φίλοι του!! Οπότε θεωρώ κάνει πολύ καλή δουλειά!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζeta
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λαδωνει φουλ τα μαλλιά, με το που ψεκάζω τα παιδια μας πιάνει όλους ένας βήχας για λίγη ώρα..λένε ότι είναι ένα από τα καλύτερα σπρέι πρόληψης για ψείρες οπότε θα συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε και εύχομαι να έχουν δίκιο!

    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλο προϊόν,το χρησιμοποιουμε για προληψη...Το αρωμα του δεν σε πνιγει..Το μονο κακο ειναι οτι λαδωνει τα μαλλια της μικρης..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lab21gr
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ως τώρα. Όταν ψεκάζω η μικρή μου κλείνει τη μύτη της αλλιώς την πιάνει βήχας. Το μόνο κακό ότι λαδώνει τα μαλλιά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Λαδώνει τα μαλλιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xara.33

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ καλό προϊόν για πρόληψή. Δεν λαδώνει τα μαλλια αν δεν το παρακάνεις και έχει σχετικά ηπιο άρωμα. Σταμάτησα να το παραψεκαζω στις ρίζες του κεφαλιού του και γιατί παρατήρησα ξηρο δέρμια. Εν τέλει είναι το καλύτερο προϊόν για μας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Δημιούργησε ξηροδερμία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Aggelopoulou
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν προϊόν είμαι πολύ ευχαριστημένη όσο το χρησιμοποιούμε δεν έχει πιάσει τίποτα όσον αφορά το στόμα λέω έτσι και έτσι γιατί είναι θέμα γούστου.Εμενα μου θυμίζει λακ η μυρωδιά του.Εχω δοκιμάσει και άλλο προϊόν σαν αυτό και δεν είδα δουλειά αλλά πιστεύω ότι είναι ανάλογα τι ταιριάζει στον καθένα γιατί στην ανιψιά μου δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει ενώ με αυτό δεν είδε αποτελέσματα.Εμας μας ταίριαξε τέλεια δεν το αλλάζω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantina_Mataliotaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ το προϊόν εδώ και 3 χρόνια είναι στην καθημερινότητα μας. Σε διάστημα που δεν το χρησιμοποιήσαμε είχαμε και ανάλογα αποτελέσματα και τρέχαμε… σε παιδία με μακριά μαλλιά ειδικότερα επιβάλετε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daggouraki
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά στο σχολείο και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Στην κατασκήνωση όμως δε μας έσωσε. Βέβαια, δεν είμαι σίγουρη ότι η μικρή το έβαζε σωστά κι ανανέωνε συχνά. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όσο την χρησιμοποιουμε ψειρες δεν έχουμε δει! Φαντάζομαι είναι απ αυτήν. Επίσης πολύ σημαντικό δεν έχει έντονο άρωμα που με κάποια άλλα προϊόντα είχα πρόβλημα ως προς αυτό και τα παιδιά δυσφορουσαν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliasgms
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο αρνητικό είναι ότι το παιδί την ώρα του ''ψεκασμού''πρέπει να κρατάει την αναπνοή του γιατί του φέρνει βήχα όπως και σε εμάς τους μεγάλους δεν ξέρω γιατί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaxacas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ευχάριστο άρωμα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και άκρως αποτελεσματικό έως τώρα στα παιδιά! Σχετικά μικρή ποσότητα, θα μπορούσε να είναι πιο φθηνό τουλάχιστον.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν λαδώνει τα μαλλιά
    • Δεν δημιούργησε ξηροδερμία
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
5,54 €
5,00 €   μεταφορικά