Sneakers

ZX 2K Boost 2.0 Ανδρικά Sneakers Core Black Κωδικός: GZ7740

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Επάνω μέρος από mesh
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Ενδιάμεση σόλα Boost
  • Εξωτερική σόλα από καουτσούκ
  • Λαβή στο πίσω μέρος
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 5 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dennis_Zun_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ άνετα και πολύ ωραία, θα έλεγα και αρκετά ανθεκτικά απλά έτυχε να κάνουν μια μικρή τρυπουλα στο ύφασμα, αλλά είναι μάλλον λόγο της χρησης που τους κάνω. Πέρα από αυτό είναι σαν καινούργια (όταν πλένονται)

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kane_koukou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα στο νούμερο 42 όσοι φοράτε αυτό το νούμερο θα έλεγα να πάτε στο 41/13 μιλάμε για ένα παπούτσι απίστευτο , 10 ώρες κάθε μέρα σχεδόν σε εργασία στο μπάρ, καθόλου οσμή από ιδρώτα, τα υλικά είναι πραγματικά άριστα !!! Είναι απίστευτο και άνετο για περπάτημα η έργασια!! Το φοράς σχεδόν με όλα τα ρούχα και είναι πολύ βολικό.. δεν συμφωνώ ότι είναι πολυ σκληρά τα πλαστικά απλά θέλει 4-5 μέρες να τα περπατήσεις για να αγκαλιάσουν το πόδι και να προσαρμοστούν.. Πραγματικά παιδιά αξίζει να τα αγοράσετε.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_p_35
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρήγγειλα τα συγκεκριμένα παπούτσια και δυστυχώς τα επέστρεψα γιατι ενω είναι πολύ ποιοτικά και με ανετο πάτο κ ανετη σόλα ,
    Τα πλαστικά τμηματα του επανω μερους τσακιζαν με το περπάτημα και με ενοχλούσε στο ποδι.
    Ειναι αρκετα σκληρο το πλαστικό αυτό.
    Το παπούτσι ειναι αρκετα άκαμπτο.
    Σκληρο πανω μέρος, δεν εχεις περιθώριο να σηκωσεις τα δάχτυλα προς τα πάνω
    Βέβαια ειναι σνικερ και οχι τρεξίματος.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Dimopoulos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο παπούτσι που έχω φορεσει. ! ! !
    Άνετα για 10+ώρες ορθοστασία ,περπάτημα και γυμναστική . Δεν θέλεις να τα βγάλεις από το πόδι σου. Δεν περίμενα τέτοια ποιοτητα. 140 θα τα ξαναδώσω αν πάθουν κάτι .Ότι δίνεις παίρνεις !!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο στο περπάτημα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ άνετα και πολύ ωραία, θα έλεγα και αρκετά ανθεκτικά απλά έτυχε να κάνουν μια μικρή τρυπουλα στο ύφασμα, αλλά είναι μάλλον λόγο της χρησης που τους κάνω. Πέρα από αυτό είναι σαν καινούργια (όταν πλένονται)

    0
  • Τα αγόρασα στο νούμερο 42 όσοι φοράτε αυτό το νούμερο θα έλεγα να πάτε στο 41/13 μιλάμε για ένα παπούτσι απίστευτο , 10 ώρες κάθε μέρα σχεδόν σε εργασία στο μπάρ, καθόλου οσμή από ιδρώτα, τα υλικά είναι πραγματικά άριστα !!! Είναι απίστευτο και άνετο για περπάτημα η έργασια!! Το φοράς σχεδόν με όλα τα ρούχα και είναι πολύ βολικό.. δεν συμφωνώ ότι είναι πολυ σκληρά τα πλαστικά απλά θέλει 4-5 μέρες να τα περπατήσεις για να αγκαλιάσουν το πόδι και να προσαρμοστούν.. Πραγματικά παιδιά αξίζει να τα αγοράσετε.

    4
  • Παρήγγειλα τα συγκεκριμένα παπούτσια και δυστυχώς τα επέστρεψα γιατι ενω είναι πολύ ποιοτικά και με ανετο πάτο κ ανετη σόλα ,
    Τα πλαστικά τμηματα του επανω μερους τσακιζαν με το περπάτημα και με ενοχλούσε στο ποδι.
    Ειναι αρκετα σκληρο το πλαστικό αυτό.
    Το παπούτσι ειναι αρκετα άκαμπτο.
    Σκληρο πανω μέρος, δεν εχεις περιθώριο να σηκωσεις τα δάχτυλα προς τα πάνω
    Βέβαια ειναι σνικερ και οχι τρεξίματος.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    3
  • Το καλύτερο παπούτσι που έχω φορεσει. ! ! !
    Άνετα για 10+ώρες ορθοστασία ,περπάτημα και γυμναστική . Δεν θέλεις να τα βγάλεις από το πόδι σου. Δεν περίμενα τέτοια ποιοτητα. 140 θα τα ξαναδώσω αν πάθουν κάτι .Ότι δίνεις παίρνεις !!!

    4
  • Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο στο περπάτημα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα Adidas ZX 2K Boost 2.0 είναι εμπνευσμένα από τον ψηφιακό κόσμο της καθημερινότητάς μας. Οι ανακλαστικές λεπτομέρειες στολίζουν το tech επάνω μέρος των ZX 2K Boost 2.0. Δέσε τα κορδόνια και απόλαυσε απόλυτη απαλότητα. Η τεχνολογία απορρόφησης κραδασμών του wrapped Boost χαρίζει άνεση στο κάθε σου βήμα.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
GZ7740
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Τύπος
Χαμηλά
Δημοφιλής Σειρά
-
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
BOOST
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Dennis_Zun_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ άνετα και πολύ ωραία, θα έλεγα και αρκετά ανθεκτικά απλά έτυχε να κάνουν μια μικρή τρυπουλα στο ύφασμα, αλλά είναι μάλλον λόγο της χρησης που τους κάνω. Πέρα από αυτό είναι σαν καινούργια (όταν πλένονται)

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kane_koukou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα στο νούμερο 42 όσοι φοράτε αυτό το νούμερο θα έλεγα να πάτε στο 41/13 μιλάμε για ένα παπούτσι απίστευτο , 10 ώρες κάθε μέρα σχεδόν σε εργασία στο μπάρ, καθόλου οσμή από ιδρώτα, τα υλικά είναι πραγματικά άριστα !!! Είναι απίστευτο και άνετο για περπάτημα η έργασια!! Το φοράς σχεδόν με όλα τα ρούχα και είναι πολύ βολικό.. δεν συμφωνώ ότι είναι πολυ σκληρά τα πλαστικά απλά θέλει 4-5 μέρες να τα περπατήσεις για να αγκαλιάσουν το πόδι και να προσαρμοστούν.. Πραγματικά παιδιά αξίζει να τα αγοράσετε.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_p_35
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρήγγειλα τα συγκεκριμένα παπούτσια και δυστυχώς τα επέστρεψα γιατι ενω είναι πολύ ποιοτικά και με ανετο πάτο κ ανετη σόλα ,
    Τα πλαστικά τμηματα του επανω μερους τσακιζαν με το περπάτημα και με ενοχλούσε στο ποδι.
    Ειναι αρκετα σκληρο το πλαστικό αυτό.
    Το παπούτσι ειναι αρκετα άκαμπτο.
    Σκληρο πανω μέρος, δεν εχεις περιθώριο να σηκωσεις τα δάχτυλα προς τα πάνω
    Βέβαια ειναι σνικερ και οχι τρεξίματος.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Dimopoulos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο παπούτσι που έχω φορεσει. ! ! !
    Άνετα για 10+ώρες ορθοστασία ,περπάτημα και γυμναστική . Δεν θέλεις να τα βγάλεις από το πόδι σου. Δεν περίμενα τέτοια ποιοτητα. 140 θα τα ξαναδώσω αν πάθουν κάτι .Ότι δίνεις παίρνεις !!!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο στο περπάτημα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ άνετα και πολύ ωραία, θα έλεγα και αρκετά ανθεκτικά απλά έτυχε να κάνουν μια μικρή τρυπουλα στο ύφασμα, αλλά είναι μάλλον λόγο της χρησης που τους κάνω. Πέρα από αυτό είναι σαν καινούργια (όταν πλένονται)

    0
  • Τα αγόρασα στο νούμερο 42 όσοι φοράτε αυτό το νούμερο θα έλεγα να πάτε στο 41/13 μιλάμε για ένα παπούτσι απίστευτο , 10 ώρες κάθε μέρα σχεδόν σε εργασία στο μπάρ, καθόλου οσμή από ιδρώτα, τα υλικά είναι πραγματικά άριστα !!! Είναι απίστευτο και άνετο για περπάτημα η έργασια!! Το φοράς σχεδόν με όλα τα ρούχα και είναι πολύ βολικό.. δεν συμφωνώ ότι είναι πολυ σκληρά τα πλαστικά απλά θέλει 4-5 μέρες να τα περπατήσεις για να αγκαλιάσουν το πόδι και να προσαρμοστούν.. Πραγματικά παιδιά αξίζει να τα αγοράσετε.

    4
  • Παρήγγειλα τα συγκεκριμένα παπούτσια και δυστυχώς τα επέστρεψα γιατι ενω είναι πολύ ποιοτικά και με ανετο πάτο κ ανετη σόλα ,
    Τα πλαστικά τμηματα του επανω μερους τσακιζαν με το περπάτημα και με ενοχλούσε στο ποδι.
    Ειναι αρκετα σκληρο το πλαστικό αυτό.
    Το παπούτσι ειναι αρκετα άκαμπτο.
    Σκληρο πανω μέρος, δεν εχεις περιθώριο να σηκωσεις τα δάχτυλα προς τα πάνω
    Βέβαια ειναι σνικερ και οχι τρεξίματος.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    3
  • Το καλύτερο παπούτσι που έχω φορεσει. ! ! !
    Άνετα για 10+ώρες ορθοστασία ,περπάτημα και γυμναστική . Δεν θέλεις να τα βγάλεις από το πόδι σου. Δεν περίμενα τέτοια ποιοτητα. 140 θα τα ξαναδώσω αν πάθουν κάτι .Ότι δίνεις παίρνεις !!!

    4
  • Πολύ ωραίο παπούτσι άνετο στο περπάτημα

    0
  • Δες τα όλα
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα