Ανδρικά Μποτάκια

Proxy Mid Δερμάτινα Μαύρα Ανδρικά Μποτάκια

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Θηλάκι στο πίσω μέρος
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Μαλακός πάτος
  • Υλικό: Δέρμα
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 6 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών CAT
69 30
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pegabo 5,0 (20)

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Είναι ζεστά
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Valantis_Span

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πανάλαφρο και άνετο στο πόδι.

    Edit (02/10/2025): Αργό και ετεροχρονισμένο το εντιτ αλλά βρίσκομαι και πάλι σε αναζήτηση αξιοπρεπούς παπουτσιού, καθώς αυτά τα πέταξα μόλις 3 μήνες από την αγορά τους. Ο πάτος αποδείχθηκε αρκετά σκληρός, με χτύπησε στο μετατάρσιο και σχεδόν κούτσαινα. Ο ορθοπεδικός μου σύστησε ειδικούς πάτους που αγόρασα και εβαλα σε αλλο ζευγάρι για να περπατάω ξεκούραστα μιας και αυτά βρέθηκαν γρήγορα στα σκουπίδια. Αλλαγή σε 1 αστεράκι δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skroutz_MacDuck
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αγόρασα για δεύτερη φορά. Απίστευτη αντοχή, πολύ καλή άνεση, εμφάνιση απλή και σικάτη. και φοβερή τιμή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANASIS_THEODOROPOULOS
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Αγόρασα τα μαύρα σε νούμερο 45. Το νούμερο μου είναι 44,5 και μου είναι λίγο άνετα. Φαίνεται πολύ γερό και ανθεκτικό παπούτσι. Ήθελα κάτι να το φοράω κάθε μέρα στην δουλειά και να αντέχει και νομίζω ότι το βρήκα! Κατά πάσα πιθανότητα θα τα αγοράσω και σε καφέ χρώμα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Not Moderated
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο μποτάκι. Εκπληκτική ποιότητα για αυτή την τιμή.
    Θα το πάρω και σε καφέ.

    Edit 20/02/24 : Ένα χρόνο μετά και είναι σαν καινούργια. Καλό, σταθερό πάτημα και στήριξη στους αστραγάλους.
    Ούτε έχουν σκληρύνει ούτε έχει "σπάσει" το δέρμα.
    Φυσικά και το πήρα το καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαλακά...ότι πρέπει για ορθοστασία 8 χρονών. Και πολύ όμορφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
  • Πανάλαφρο και άνετο στο πόδι.

    Edit (02/10/2025): Αργό και ετεροχρονισμένο το εντιτ αλλά βρίσκομαι και πάλι σε αναζήτηση αξιοπρεπούς παπουτσιού, καθώς αυτά τα πέταξα μόλις 3 μήνες από την αγορά τους. Ο πάτος αποδείχθηκε αρκετά σκληρός, με χτύπησε στο μετατάρσιο και σχεδόν κούτσαινα. Ο ορθοπεδικός μου σύστησε ειδικούς πάτους που αγόρασα και εβαλα σε αλλο ζευγάρι για να περπατάω ξεκούραστα μιας και αυτά βρέθηκαν γρήγορα στα σκουπίδια. Αλλαγή σε 1 αστεράκι δυστυχώς.

    0
  • Τα αγόρασα για δεύτερη φορά. Απίστευτη αντοχή, πολύ καλή άνεση, εμφάνιση απλή και σικάτη. και φοβερή τιμή!

    1
  • Αγόρασα τα μαύρα σε νούμερο 45. Το νούμερο μου είναι 44,5 και μου είναι λίγο άνετα. Φαίνεται πολύ γερό και ανθεκτικό παπούτσι. Ήθελα κάτι να το φοράω κάθε μέρα στην δουλειά και να αντέχει και νομίζω ότι το βρήκα! Κατά πάσα πιθανότητα θα τα αγοράσω και σε καφέ χρώμα.

    3
  • Απίστευτο μποτάκι. Εκπληκτική ποιότητα για αυτή την τιμή.
    Θα το πάρω και σε καφέ.

    Edit 20/02/24 : Ένα χρόνο μετά και είναι σαν καινούργια. Καλό, σταθερό πάτημα και στήριξη στους αστραγάλους.
    Ούτε έχουν σκληρύνει ούτε έχει "σπάσει" το δέρμα.
    Φυσικά και το πήρα το καφέ

    1
  • Μαλακά...ότι πρέπει για ορθοστασία 8 χρονών. Και πολύ όμορφα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Στυλ
Casual
Δέσιμο
με Κορδόνια
Υλικό
Δέρμα

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 12
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Είναι ζεστά
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Valantis_Span

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πανάλαφρο και άνετο στο πόδι.

    Edit (02/10/2025): Αργό και ετεροχρονισμένο το εντιτ αλλά βρίσκομαι και πάλι σε αναζήτηση αξιοπρεπούς παπουτσιού, καθώς αυτά τα πέταξα μόλις 3 μήνες από την αγορά τους. Ο πάτος αποδείχθηκε αρκετά σκληρός, με χτύπησε στο μετατάρσιο και σχεδόν κούτσαινα. Ο ορθοπεδικός μου σύστησε ειδικούς πάτους που αγόρασα και εβαλα σε αλλο ζευγάρι για να περπατάω ξεκούραστα μιας και αυτά βρέθηκαν γρήγορα στα σκουπίδια. Αλλαγή σε 1 αστεράκι δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Skroutz_MacDuck
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αγόρασα για δεύτερη φορά. Απίστευτη αντοχή, πολύ καλή άνεση, εμφάνιση απλή και σικάτη. και φοβερή τιμή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THANASIS_THEODOROPOULOS
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Αγόρασα τα μαύρα σε νούμερο 45. Το νούμερο μου είναι 44,5 και μου είναι λίγο άνετα. Φαίνεται πολύ γερό και ανθεκτικό παπούτσι. Ήθελα κάτι να το φοράω κάθε μέρα στην δουλειά και να αντέχει και νομίζω ότι το βρήκα! Κατά πάσα πιθανότητα θα τα αγοράσω και σε καφέ χρώμα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Not Moderated
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο μποτάκι. Εκπληκτική ποιότητα για αυτή την τιμή.
    Θα το πάρω και σε καφέ.

    Edit 20/02/24 : Ένα χρόνο μετά και είναι σαν καινούργια. Καλό, σταθερό πάτημα και στήριξη στους αστραγάλους.
    Ούτε έχουν σκληρύνει ούτε έχει "σπάσει" το δέρμα.
    Φυσικά και το πήρα το καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαλακά...ότι πρέπει για ορθοστασία 8 χρονών. Και πολύ όμορφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Είναι ζεστά
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Δεν είναι πολύ ζεστά
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
  • Πανάλαφρο και άνετο στο πόδι.

    Edit (02/10/2025): Αργό και ετεροχρονισμένο το εντιτ αλλά βρίσκομαι και πάλι σε αναζήτηση αξιοπρεπούς παπουτσιού, καθώς αυτά τα πέταξα μόλις 3 μήνες από την αγορά τους. Ο πάτος αποδείχθηκε αρκετά σκληρός, με χτύπησε στο μετατάρσιο και σχεδόν κούτσαινα. Ο ορθοπεδικός μου σύστησε ειδικούς πάτους που αγόρασα και εβαλα σε αλλο ζευγάρι για να περπατάω ξεκούραστα μιας και αυτά βρέθηκαν γρήγορα στα σκουπίδια. Αλλαγή σε 1 αστεράκι δυστυχώς.

    0
  • Τα αγόρασα για δεύτερη φορά. Απίστευτη αντοχή, πολύ καλή άνεση, εμφάνιση απλή και σικάτη. και φοβερή τιμή!

    1
  • Αγόρασα τα μαύρα σε νούμερο 45. Το νούμερο μου είναι 44,5 και μου είναι λίγο άνετα. Φαίνεται πολύ γερό και ανθεκτικό παπούτσι. Ήθελα κάτι να το φοράω κάθε μέρα στην δουλειά και να αντέχει και νομίζω ότι το βρήκα! Κατά πάσα πιθανότητα θα τα αγοράσω και σε καφέ χρώμα.

    3
  • Απίστευτο μποτάκι. Εκπληκτική ποιότητα για αυτή την τιμή.
    Θα το πάρω και σε καφέ.

    Edit 20/02/24 : Ένα χρόνο μετά και είναι σαν καινούργια. Καλό, σταθερό πάτημα και στήριξη στους αστραγάλους.
    Ούτε έχουν σκληρύνει ούτε έχει "σπάσει" το δέρμα.
    Φυσικά και το πήρα το καφέ

    1
  • Μαλακά...ότι πρέπει για ορθοστασία 8 χρονών. Και πολύ όμορφα.

    0
  • Δες τα όλα
69,30 €
4,00 € σε Skroutz Point