Δοχεία Φαγητού

Hoomei Ηλεκτρικό Δοχείο Φαγητού Inox Κόκκινο 700ml Κωδικός: HM-5650

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Υλικό Κατασκευής: Inox
  • Με καπάκι
  • Δες τα όλα
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
HM-5650

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
700 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
-
Χρώμα
Κόκκινο

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
-
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
-
Σχήμα
Στρογγυλό
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
Ναι

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
-
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
17,1 cm
Πλάτος
15,7 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ton Pa
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κλεινει καλα οποτε με τις σουπες πρεπει να το βαζεις σε πλαστικη σακουλα. Ενω στους εξι μηνες εσπασε το ενα απο τα δυο σημεια που κλεινει κζι βαζω λαστιχακι. Το καλο του ειναι το μεγεθος του και το οτι δεν πιανει πολυ χωρο, οποτε και μεταφερεται ευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEODORA_MILIONI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο ανοξείδωτος κάδος θα έπρεπε να είναι μικρότερος η σε ίδιο μέγεθος με το πλαστικό δοχείο της σαλάτας. Δεν ζεστάθηκε το φαγητό (ρύζι) στη μισή ώρα και δεν νομίζω ότι αξίζει να περιμένεις να ζεσταθεί πάνω από μισάωρο. Δεν το συνιστώ.

    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Knkn
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ προϊόν. Ο κάδος πλένεται πανεύκολα γιατί ειναι αποσπώμενος. Ζεσταίνει πολύ καλά και δεν τρέχει. Χωράει σιγουρα δυο μερίδες φαγητού . Ο κάδος επάνω βολεύει για φρούτα ή σαλατα. Αγόρασα και ένα έξτρα καλώδιο απο μαγαζί με ηλεκτρολογικά με 3 ευρώ για να είναι πιο μακρύ και είναι σούπερ!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EIRINI_AR_
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ηλεκτρικό φαγητό δοχείο!!
    Χωράει μία με μιάμιση μερίδα φαγητού ,κ ο χρόνος που ζεσταίνει είναι περίπου 45λεπτα.Με βόλεψε γιατί κλείνει πολύ καλά το καπάκι κ δεν έχει διαρροές επειδή το δοχείο έχει 15 εκατοστα ύψος!!
    Επίσης έχει κανονικό καλώδιο που το βάζεις στην πρίζα κ ΟΧΙ ανταπτορα για να συνδέεται με υπολογιστή.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν κλεινει καλα οποτε με τις σουπες πρεπει να το βαζεις σε πλαστικη σακουλα. Ενω στους εξι μηνες εσπασε το ενα απο τα δυο σημεια που κλεινει κζι βαζω λαστιχακι. Το καλο του ειναι το μεγεθος του και το οτι δεν πιανει πολυ χωρο, οποτε και μεταφερεται ευκολα.

    1
  • Ο ανοξείδωτος κάδος θα έπρεπε να είναι μικρότερος η σε ίδιο μέγεθος με το πλαστικό δοχείο της σαλάτας. Δεν ζεστάθηκε το φαγητό (ρύζι) στη μισή ώρα και δεν νομίζω ότι αξίζει να περιμένεις να ζεσταθεί πάνω από μισάωρο. Δεν το συνιστώ.

    0
  • Σούπερ προϊόν. Ο κάδος πλένεται πανεύκολα γιατί ειναι αποσπώμενος. Ζεσταίνει πολύ καλά και δεν τρέχει. Χωράει σιγουρα δυο μερίδες φαγητού . Ο κάδος επάνω βολεύει για φρούτα ή σαλατα. Αγόρασα και ένα έξτρα καλώδιο απο μαγαζί με ηλεκτρολογικά με 3 ευρώ για να είναι πιο μακρύ και είναι σούπερ!

    4
  • Πολύ καλό ηλεκτρικό φαγητό δοχείο!!
    Χωράει μία με μιάμιση μερίδα φαγητού ,κ ο χρόνος που ζεσταίνει είναι περίπου 45λεπτα.Με βόλεψε γιατί κλείνει πολύ καλά το καπάκι κ δεν έχει διαρροές επειδή το δοχείο έχει 15 εκατοστα ύψος!!
    Επίσης έχει κανονικό καλώδιο που το βάζεις στην πρίζα κ ΟΧΙ ανταπτορα για να συνδέεται με υπολογιστή.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

    8
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

103 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ze_Porto

κανει για φαγητά με υγρά ; τι ΥΨΟΣ έχει ο κάδος του ; "σφαγίζει" ο κάδος του κατα την μεταφορά ; το ολικό ύψος και πλάτος της συσκευής ; τι συνολική χωρητικότητα έχει ;

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
HM-5650

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
700 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
-
Χρώμα
Κόκκινο

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
-
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
-
Σχήμα
Στρογγυλό
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
Ναι

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
-
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
17,1 cm
Πλάτος
15,7 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 7
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ton Pa
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κλεινει καλα οποτε με τις σουπες πρεπει να το βαζεις σε πλαστικη σακουλα. Ενω στους εξι μηνες εσπασε το ενα απο τα δυο σημεια που κλεινει κζι βαζω λαστιχακι. Το καλο του ειναι το μεγεθος του και το οτι δεν πιανει πολυ χωρο, οποτε και μεταφερεται ευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEODORA_MILIONI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο ανοξείδωτος κάδος θα έπρεπε να είναι μικρότερος η σε ίδιο μέγεθος με το πλαστικό δοχείο της σαλάτας. Δεν ζεστάθηκε το φαγητό (ρύζι) στη μισή ώρα και δεν νομίζω ότι αξίζει να περιμένεις να ζεσταθεί πάνω από μισάωρο. Δεν το συνιστώ.

    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Knkn
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σούπερ προϊόν. Ο κάδος πλένεται πανεύκολα γιατί ειναι αποσπώμενος. Ζεσταίνει πολύ καλά και δεν τρέχει. Χωράει σιγουρα δυο μερίδες φαγητού . Ο κάδος επάνω βολεύει για φρούτα ή σαλατα. Αγόρασα και ένα έξτρα καλώδιο απο μαγαζί με ηλεκτρολογικά με 3 ευρώ για να είναι πιο μακρύ και είναι σούπερ!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EIRINI_AR_
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ηλεκτρικό φαγητό δοχείο!!
    Χωράει μία με μιάμιση μερίδα φαγητού ,κ ο χρόνος που ζεσταίνει είναι περίπου 45λεπτα.Με βόλεψε γιατί κλείνει πολύ καλά το καπάκι κ δεν έχει διαρροές επειδή το δοχείο έχει 15 εκατοστα ύψος!!
    Επίσης έχει κανονικό καλώδιο που το βάζεις στην πρίζα κ ΟΧΙ ανταπτορα για να συνδέεται με υπολογιστή.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν κλεινει καλα οποτε με τις σουπες πρεπει να το βαζεις σε πλαστικη σακουλα. Ενω στους εξι μηνες εσπασε το ενα απο τα δυο σημεια που κλεινει κζι βαζω λαστιχακι. Το καλο του ειναι το μεγεθος του και το οτι δεν πιανει πολυ χωρο, οποτε και μεταφερεται ευκολα.

    1
  • Ο ανοξείδωτος κάδος θα έπρεπε να είναι μικρότερος η σε ίδιο μέγεθος με το πλαστικό δοχείο της σαλάτας. Δεν ζεστάθηκε το φαγητό (ρύζι) στη μισή ώρα και δεν νομίζω ότι αξίζει να περιμένεις να ζεσταθεί πάνω από μισάωρο. Δεν το συνιστώ.

    0
  • Σούπερ προϊόν. Ο κάδος πλένεται πανεύκολα γιατί ειναι αποσπώμενος. Ζεσταίνει πολύ καλά και δεν τρέχει. Χωράει σιγουρα δυο μερίδες φαγητού . Ο κάδος επάνω βολεύει για φρούτα ή σαλατα. Αγόρασα και ένα έξτρα καλώδιο απο μαγαζί με ηλεκτρολογικά με 3 ευρώ για να είναι πιο μακρύ και είναι σούπερ!

    4
  • Πολύ καλό ηλεκτρικό φαγητό δοχείο!!
    Χωράει μία με μιάμιση μερίδα φαγητού ,κ ο χρόνος που ζεσταίνει είναι περίπου 45λεπτα.Με βόλεψε γιατί κλείνει πολύ καλά το καπάκι κ δεν έχει διαρροές επειδή το δοχείο έχει 15 εκατοστα ύψος!!
    Επίσης έχει κανονικό καλώδιο που το βάζεις στην πρίζα κ ΟΧΙ ανταπτορα για να συνδέεται με υπολογιστή.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

    8
  • 0
  • Δες τα όλα
22,35 €
5,00 €   μεταφορικά