-
8
-
1
-
2
-
2 αστέρια0
-
2
-
Αντοχή
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Τοποθέτηση
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Προστασία
-
Εφαρμογή
-
Λόγο της κυρτότητας της οθόνης, το τζαμάκι δεν εφαρμόζει καθόλου στα πλάγια. Επίσης παρατήρησα ότι μόνο με αυτό το τζαμάκι το άσπρο χρώμα αλλοιώνετε από (νομίζω) την κόλλα που έχει. Σας προτείνω να πάρετε ενα full face τζαμάκι αφού εφαρμόζει καλύτερα.
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Εφαρμογή
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πραγματικά ό,τι χειρότερο έχω πάρει σε τζαμάκι κινητού. Αλλοιώνει την οθόνη, δεν εφαρμόζει καθόλου στην οθόνη... Ό,τι χειρότερο γενικά. Δώστε 5€ να πάρετε ένα κανονικό καλύτερα γιατί τσάμπα θα πάει αυτό.
- Αντοχή
- Τοποθέτηση
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ... σε συνδυασμό με μια καλή θήκη έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δε καλύπτει τα άκρα γύρω από την οθόνη
- Τοποθέτηση
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Προστασία
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Τοποθέτηση
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Προστασία
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
0
Λόγο της κυρτότητας της οθόνης, το τζαμάκι δεν εφαρμόζει καθόλου στα πλάγια. Επίσης παρατήρησα ότι μόνο με αυτό το τζαμάκι το άσπρο χρώμα αλλοιώνετε από (νομίζω) την κόλλα που έχει. Σας προτείνω να πάρετε ενα full face τζαμάκι αφού εφαρμόζει καλύτερα.
-
0
Πραγματικά ό,τι χειρότερο έχω πάρει σε τζαμάκι κινητού. Αλλοιώνει την οθόνη, δεν εφαρμόζει καθόλου στην οθόνη... Ό,τι χειρότερο γενικά. Δώστε 5€ να πάρετε ένα κανονικό καλύτερα γιατί τσάμπα θα πάει αυτό.
-
0
Πολύ καλό ... σε συνδυασμό με μια καλή θήκη έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο
-
0
Δε καλύπτει τα άκρα γύρω από την οθόνη
-
0
- Δες τα όλα