Πριν 23 χρόνια περίπου δοκίμασα το Hugo του Hugo Boss (γνωστο πλέον ως Hugo Man),και με εξέπληξε,μου τράβηξε το ενδιαφέρον αν και ήταν ήδη 10ετιας σχεδόν μπορεί και παραπάνω η ίσως και πιο λίγο δεν είμαι σίγουρος. Μετέπειτα όταν κυκλοφόρησε αυτό δοκίμασα και αυτό,ύστερα δοκίμασα αρκετά αρώματα του Hugo Boss και από την σειρά Hugo και από την σειρά Boss όπως: X/Y, ENERGISE κλπ.. το πρώτο που αναφέρω έγινε signature άρωμα για εμένα (γιατί προφανώς αναδύεται και αναδεικνυεται ομοιόμορφα πάνω στο δέρμα μου-βασικο ρολο σε αυτο παιζει το Ph του δερματος στον καθένα και όχι δεν μπορούμε να το αλλάξουμε η να το ελέγξουμε-και ταιριάζει τις περισσότερες ώρες της ημερας), το δε Boss in motion,έγινε το δεύτερο αγαπημένο μου από τον Hugo Boss. Revamp και reformulated πλέον μιας κ απουσίαζε από την αγορά για αρκετό καιρό και αν το έβρισκες ήταν από παλιό Stock,κυκλοφορεί ξανά και σε αρκετά καλή τιμή πλέον. Στα δια ταύτα: πολύ καλό άνοιγμα αλλά με τα εσπεριδοειδή να δινουν αερα και μια ελαφριά γλυκια οξυτητα(μανταριν οραντζ-περγαμοντο) με μέτρια προβολή ομως,η βάση του τέλεια όπως πάντα,σε πιο ανοιχτά δέρματα θα αναδυθεί το ροζ πιπέρι και θα δίνει το κάτι παραπάνω. Αν εξαιρέσουμε το πλέον μέτριο projection(πάντα με τα δικά μου δεδομένα που το είχα συνηθίσει πιο έντονο) Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Για εμένα κοντράρει Boss Bottled στα ίσια,αν και διαφορετικά βέβαια. Με δοκιμή πάντα -αν το βρεις να το δοκιμάσεις-πλεον αξίζει στη συλλογή σας.