Το προϊόν είναι καλό ως μια οικονομική άμεση λύση για σημειώσεις στο ipad (air 4th generation το δικό μου). Έχει όμως κάποια βασικά αρνητικά που καλό είναι να τα γνωρίζει πρώτα καποιος:
-Θέλει συχνή φόρτιση, δεν φορτίζει μαγνητικά από το ipad όπως το apple pencil.
-Κάποτε μπλοκάρει και δεν γράφει καλά ή δεν γράφει καθόλου. Αυτό συμβαίνει για λίγα δευτερόλεπτα μόνο, αλλά όταν βρίσκεσαι σε διάλεξη, είναι αρκετό για να σε αγχώσει για το εάν θα τη βγάλει ως το τέλος.
Δεν έχω χρησιμοποιήσει apple pencil για να συγκρίνω αλλά πρέπει να παρουσιάζει το αυθεντικό πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια στη γραφή από το συγκεκριμένο.
Εν ολίγοις, είναι καλό ως προϊόν για τα 20 ευρώ του, αλλά μην περιμένετε επαγγελματική δουλειά. Εάν χρησιμοποιείς συστηματικά τη γραφίδα για πολλές δουλειές, σημειώσεις κλπ και το αντέχεις οικονομικά, πάρε apple.