Το αγόρασα με επιφύλαξη, γιατί λόγω της αφόρητης ζέστης που έχει στην Αθήνα το καλοκαίρι δεν ήμουν σίγουρος εάν θα μπορούσα να το κάνω χρήση.
Τελικά μέσα σε όλο αυτό τον καύσωνα του καλοκαιριού μόνο 2 μέρες αποφάσισα να μην το φορέσω.
Κι αυτό το λέω για διαδρομές μέσα στον αστικό περιβάλλον με σταμάτα - ξεκινά διότι σε ταξίδι ή πορεία είναι κορυφαίο.
Έχει πάρα πολύ καλό εξαερισμό και ειδικά όταν έχεις ανοιχτά τα φερμουάρ στον πήχη του χεριού. Νιώθεις τον αέρα να περνάει από παντού και αυτός ήταν 1 λόγος που κατέληξα σε αυτό το μπουφάν. Διότι απ' αυτά που είδα, αυτό κι ένα dainese με περίπου 100 ευρώ παραπάνω είχαν τέτοια διάτρηση.
Φέρει προστασίες σε χέρια- αγκώνες, ώμους και πλάτη!
Έχει 5 τσέπες. 3 εξωτερικές και 2 εσωτερικές με τη μία να είναι αδιάβροχη.
Άκομη έχει και τη δυνατότητα να το φέρεις στα πέτρα σου στη μέση και στο μπράτσο.
Διάλεξα το γκρι χρώμα γιατί το μαύρο τραβάει πολύ ζέστη και το μπεζ λερώνει πολύ εύκολα.
Το αδικεί πολύ η φωτογραφία.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον επιθυμεί να το αγοράσει.