Μαχαίρια & Πολυεργαλεία

Orbitkey Multi Tool V2 Κάρτα Πολυεργαλείο Μαύρη

Το πολυεργαλείο της εταιρείας Orbitkey, διαστάσεων 63x18x2 χιλ. είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρη επίστρωση από τιτάνιο. Ενσωματώνει:

  • Κόφτη κουτιών
  • Ανοιχτήρι...

Το πολυεργαλείο της εταιρείας Orbitkey, διαστάσεων 63x18x2 χιλ. είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρη επίστρωση από τιτάνιο. Ενσωματώνει:

  • Κόφτη κουτιών
  • Ανοιχτήρι μπουκαλιών
  • Λοστό
  • Κατσαβίδι επίπεδης κεφαλής
  • Κατσαβίδι με Philips - PH2 κεφαλή
  • Ανοιχτήρι για φακέλους
  • Χάρακα 
  • Λίμα
Δες όλη την περιγραφή
  • Συνολικό Μήκος 6.3 εκ.
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το πολυεργαλείο της εταιρείας Orbitkey, διαστάσεων 63x18x2 χιλ. είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρη επίστρωση από τιτάνιο. Ενσωματώνει:

  • Κόφτη κουτιών
  • Ανοιχτήρι μπουκαλιών
  • Λοστό
  • Κατσαβίδι επίπεδης κεφαλής
  • Κατσαβίδι με Philips - PH2 κεφαλή
  • Ανοιχτήρι για φακέλους
  • Χάρακα 
  • Λίμα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κάρτα
Χρώμα
Μαύρο
Πριονωτή Λάμα
Όχι
Υλικό Λάμας
Ανοξείδωτο Ατσάλι
Βάρος
-

Τύπος

Επιβίωσης
Όχι
Everyday Carry (EDC)
Όχι
Εκπαιδευτικό
Όχι
με Μηχανισμό Κλειδώματος
Όχι
Αυτόματος
Όχι
Μπρελόκ
Όχι
Τεχνική Batoning
Όχι

Διαστάσεις

Συνολικό Μήκος
6,3 εκ.

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Εργονομία λαβής
  • Σταθερότητα λαβής
  • Είναι κοφτερό
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Phoebus_Theodorakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The box cutter and the bottle opener are genuinely useful, the rest of the tools are too finicky and unreliable. Still a good buy if you’ll be using the box cutter and bottle opener, and the material is great and feels very premium.

    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Μέτρια κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G. Geo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά είναι βολικό και κάθεται ωραία στη θήκη orbitkey των κλειδιών. Αυτό που δεν τρελένομαι είναι σχετικά με το άνοιγμα για κούτες. Δεν έχει κάποιο μαχαιράκι ή κάποιου είδους κοφτερή λάμα μπροστά, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει με αλφαδιά τις κούτες αλλά να τις διαλύει κάπως στο σημείο που πας να τις σκίσεις. Επίσης επειδή είναι στην κλειδοθήκη, δεν έχει κάπου να κρατάει αντίσταση όταν πας να σκίσεις/ανοίξεις μια κούτα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζεις αντίσταση με το δάχτυλο από την πίσω μεριά του πολυεργαλείου. Αυτό θα ήταν μια χαρά αν είχε λεπίδα και η δύναμη που χρειαζόταν για να σκίσεις/ανοίξεις την κούτα ήταν πολύ μικρή. Όμως, όπως είπα, επειδή δεν έχει λεπίδα, η δύναμη που χρειάζεται να βάλεις για να σκίσεις την κούτα είναι υπολογίσιμη, με αποτέλεσμα η αντίσταση που πρέπει να κρατάς με το δάχτυλο από την πίσω μεριά να χρειάζεται να είναι αρκετούτσικη. Έτσι, αν κάποιος θέλει να ανοίγει 5-6+ κούτες τη μέρα, σίγουρα θα κουραστεί/τραυματιστεί το δάχτυλο του που θα κρατάει αντίσταση.
    Με λίγα λόγια, αναφορικά ΜΟΝΟ με το άνοιγμα για κούτες θα έλεγα πως είναι απλώς για ώρα ανάγκης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου πάντα) ένα εργαλείο για να ανοίγεις πολλές κούτες σε καθημερινή βάση, θα σου κουραστεί ή τραυματιστεί το δάχτυλο που -αναπόφευκτα όπως είπα- θα πρέπει να κρατάει αντίσταση.
    Σχετικά με τις άλλες λειτουργείες του συγκεκριμένου πολυεργαλείου δεν έχω γνώμη καθώς δεν τις έχω δοκιμάσει. Μόνο για να ανοίγω κούτες κυρίως το πήρα. Άρα για μένα είναι πολύ προτιμότερο για άνοιγμα κουτών να πάρετε ένα μικρό σουγιαδάκι. Εγώ προσωπικά βολεύτηκα πολύ περισσότερο με της Gerber το παρακάτω μικροσκοπικό αλλά θαυματουργό σουγιαδάκι που προορίζεται για το μπρελόκ κλειδιών γενικά:
    --------
    https://www.skroutz.gr/s/11277746/Gerber-Gdc-Polyergaleio-Mprelok-Mayro-me-Lama-apo-Atsali-se-THiki-31-001742.html#sku_review_4191692
    --------
    Μπορεί να σας φαίνεται μικρό και να νομίζεται πως δεν θα βολεύει ιδιαίτερα, όμως εγώ που, οκ, 2-3 κούτες τη μέρα ανοίγω μεν μόνο, δεν με προβληματίζει καθόλου. Αρχικά είναι πολύ μικρό για να μπλέξεις τυχόν με αστυνομίες ή οτιδήποτε άλλο αν σε σταματήσουν υποθέτω (το αναφέρω στην περίπτωση που κάποιον τον αφορά) και επίσης είναι τόσο κοφτερό που χρειάζεται πραγματικά σχεδόν μηδενική αντίσταση για να κόψει την κούτα, ακόμα και πολύ χοντρές κούτες (π.χ. κούτες χάρτινες που τυλίγουν μεγάλα ψυγεία). Το ''grip'' και το κράτημα γενικώς είναι οκ για το μεγεθός του. Η τιμή του gerber προφανώς είναι τσιμπημένη λόγο της χρηστικότητάς του, δηλαδή τόσο μικρό αλλά πραγματικά πολύ χρήσιμο και βολικό (εγώ πχ το κουβαλάει στα κλειδιά μου).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasvarelas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με έχει σώσει στην καθημερινότητα μου καθώς εξαιτίας της δουλειάς ανοίγω πολλές κούτες καθημερινά! είναι κομψό και τα υπόλοιπα εργαλεία είναι Plus!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Είναι κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Είναι κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • The box cutter and the bottle opener are genuinely useful, the rest of the tools are too finicky and unreliable. Still a good buy if you’ll be using the box cutter and bottle opener, and the material is great and feels very premium.

    0
  • Γενικά είναι βολικό και κάθεται ωραία στη θήκη orbitkey των κλειδιών. Αυτό που δεν τρελένομαι είναι σχετικά με το άνοιγμα για κούτες. Δεν έχει κάποιο μαχαιράκι ή κάποιου είδους κοφτερή λάμα μπροστά, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει με αλφαδιά τις κούτες αλλά να τις διαλύει κάπως στο σημείο που πας να τις σκίσεις. Επίσης επειδή είναι στην κλειδοθήκη, δεν έχει κάπου να κρατάει αντίσταση όταν πας να σκίσεις/ανοίξεις μια κούτα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζεις αντίσταση με το δάχτυλο από την πίσω μεριά του πολυεργαλείου. Αυτό θα ήταν μια χαρά αν είχε λεπίδα και η δύναμη που χρειαζόταν για να σκίσεις/ανοίξεις την κούτα ήταν πολύ μικρή. Όμως, όπως είπα, επειδή δεν έχει λεπίδα, η δύναμη που χρειάζεται να βάλεις για να σκίσεις την κούτα είναι υπολογίσιμη, με αποτέλεσμα η αντίσταση που πρέπει να κρατάς με το δάχτυλο από την πίσω μεριά να χρειάζεται να είναι αρκετούτσικη. Έτσι, αν κάποιος θέλει να ανοίγει 5-6+ κούτες τη μέρα, σίγουρα θα κουραστεί/τραυματιστεί το δάχτυλο του που θα κρατάει αντίσταση.
    Με λίγα λόγια, αναφορικά ΜΟΝΟ με το άνοιγμα για κούτες θα έλεγα πως είναι απλώς για ώρα ανάγκης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου πάντα) ένα εργαλείο για να ανοίγεις πολλές κούτες σε καθημερινή βάση, θα σου κουραστεί ή τραυματιστεί το δάχτυλο που -αναπόφευκτα όπως είπα- θα πρέπει να κρατάει αντίσταση.
    Σχετικά με τις άλλες λειτουργείες του συγκεκριμένου πολυεργαλείου δεν έχω γνώμη καθώς δεν τις έχω δοκιμάσει. Μόνο για να ανοίγω κούτες κυρίως το πήρα. Άρα για μένα είναι πολύ προτιμότερο για άνοιγμα κουτών να πάρετε ένα μικρό σουγιαδάκι. Εγώ προσωπικά βολεύτηκα πολύ περισσότερο με της Gerber το παρακάτω μικροσκοπικό αλλά θαυματουργό σουγιαδάκι που προορίζεται για το μπρελόκ κλειδιών γενικά:
    --------
    https://www.skroutz.gr/s/11277746/Gerber-Gdc-Polyergaleio-Mprelok-Mayro-me-Lama-apo-Atsali-se-THiki-31-001742.html#sku_review_4191692
    --------
    Μπορεί να σας φαίνεται μικρό και να νομίζεται πως δεν θα βολεύει ιδιαίτερα, όμως εγώ που, οκ, 2-3 κούτες τη μέρα ανοίγω μεν μόνο, δεν με προβληματίζει καθόλου. Αρχικά είναι πολύ μικρό για να μπλέξεις τυχόν με αστυνομίες ή οτιδήποτε άλλο αν σε σταματήσουν υποθέτω (το αναφέρω στην περίπτωση που κάποιον τον αφορά) και επίσης είναι τόσο κοφτερό που χρειάζεται πραγματικά σχεδόν μηδενική αντίσταση για να κόψει την κούτα, ακόμα και πολύ χοντρές κούτες (π.χ. κούτες χάρτινες που τυλίγουν μεγάλα ψυγεία). Το ''grip'' και το κράτημα γενικώς είναι οκ για το μεγεθός του. Η τιμή του gerber προφανώς είναι τσιμπημένη λόγο της χρηστικότητάς του, δηλαδή τόσο μικρό αλλά πραγματικά πολύ χρήσιμο και βολικό (εγώ πχ το κουβαλάει στα κλειδιά μου).

    0
  • Με έχει σώσει στην καθημερινότητα μου καθώς εξαιτίας της δουλειάς ανοίγω πολλές κούτες καθημερινά! είναι κομψό και τα υπόλοιπα εργαλεία είναι Plus!

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

56 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το πολυεργαλείο της εταιρείας Orbitkey, διαστάσεων 63x18x2 χιλ. είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρη επίστρωση από τιτάνιο. Ενσωματώνει:

  • Κόφτη κουτιών
  • Ανοιχτήρι μπουκαλιών
  • Λοστό
  • Κατσαβίδι επίπεδης κεφαλής
  • Κατσαβίδι με Philips - PH2 κεφαλή
  • Ανοιχτήρι για φακέλους
  • Χάρακα 
  • Λίμα

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κάρτα
Χρώμα
Μαύρο
Πριονωτή Λάμα
Όχι
Υλικό Λάμας
Ανοξείδωτο Ατσάλι
Βάρος
-

Τύπος

Επιβίωσης
Όχι
Everyday Carry (EDC)
Όχι
Εκπαιδευτικό
Όχι
με Μηχανισμό Κλειδώματος
Όχι
Αυτόματος
Όχι
Μπρελόκ
Όχι
Τεχνική Batoning
Όχι

Διαστάσεις

Συνολικό Μήκος
6,3 εκ.

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάρος
  • Εργονομία λαβής
  • Σταθερότητα λαβής
  • Είναι κοφτερό
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Phoebus_Theodorakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The box cutter and the bottle opener are genuinely useful, the rest of the tools are too finicky and unreliable. Still a good buy if you’ll be using the box cutter and bottle opener, and the material is great and feels very premium.

    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Μέτρια κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G. Geo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά είναι βολικό και κάθεται ωραία στη θήκη orbitkey των κλειδιών. Αυτό που δεν τρελένομαι είναι σχετικά με το άνοιγμα για κούτες. Δεν έχει κάποιο μαχαιράκι ή κάποιου είδους κοφτερή λάμα μπροστά, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει με αλφαδιά τις κούτες αλλά να τις διαλύει κάπως στο σημείο που πας να τις σκίσεις. Επίσης επειδή είναι στην κλειδοθήκη, δεν έχει κάπου να κρατάει αντίσταση όταν πας να σκίσεις/ανοίξεις μια κούτα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζεις αντίσταση με το δάχτυλο από την πίσω μεριά του πολυεργαλείου. Αυτό θα ήταν μια χαρά αν είχε λεπίδα και η δύναμη που χρειαζόταν για να σκίσεις/ανοίξεις την κούτα ήταν πολύ μικρή. Όμως, όπως είπα, επειδή δεν έχει λεπίδα, η δύναμη που χρειάζεται να βάλεις για να σκίσεις την κούτα είναι υπολογίσιμη, με αποτέλεσμα η αντίσταση που πρέπει να κρατάς με το δάχτυλο από την πίσω μεριά να χρειάζεται να είναι αρκετούτσικη. Έτσι, αν κάποιος θέλει να ανοίγει 5-6+ κούτες τη μέρα, σίγουρα θα κουραστεί/τραυματιστεί το δάχτυλο του που θα κρατάει αντίσταση.
    Με λίγα λόγια, αναφορικά ΜΟΝΟ με το άνοιγμα για κούτες θα έλεγα πως είναι απλώς για ώρα ανάγκης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου πάντα) ένα εργαλείο για να ανοίγεις πολλές κούτες σε καθημερινή βάση, θα σου κουραστεί ή τραυματιστεί το δάχτυλο που -αναπόφευκτα όπως είπα- θα πρέπει να κρατάει αντίσταση.
    Σχετικά με τις άλλες λειτουργείες του συγκεκριμένου πολυεργαλείου δεν έχω γνώμη καθώς δεν τις έχω δοκιμάσει. Μόνο για να ανοίγω κούτες κυρίως το πήρα. Άρα για μένα είναι πολύ προτιμότερο για άνοιγμα κουτών να πάρετε ένα μικρό σουγιαδάκι. Εγώ προσωπικά βολεύτηκα πολύ περισσότερο με της Gerber το παρακάτω μικροσκοπικό αλλά θαυματουργό σουγιαδάκι που προορίζεται για το μπρελόκ κλειδιών γενικά:
    --------
    https://www.skroutz.gr/s/11277746/Gerber-Gdc-Polyergaleio-Mprelok-Mayro-me-Lama-apo-Atsali-se-THiki-31-001742.html#sku_review_4191692
    --------
    Μπορεί να σας φαίνεται μικρό και να νομίζεται πως δεν θα βολεύει ιδιαίτερα, όμως εγώ που, οκ, 2-3 κούτες τη μέρα ανοίγω μεν μόνο, δεν με προβληματίζει καθόλου. Αρχικά είναι πολύ μικρό για να μπλέξεις τυχόν με αστυνομίες ή οτιδήποτε άλλο αν σε σταματήσουν υποθέτω (το αναφέρω στην περίπτωση που κάποιον τον αφορά) και επίσης είναι τόσο κοφτερό που χρειάζεται πραγματικά σχεδόν μηδενική αντίσταση για να κόψει την κούτα, ακόμα και πολύ χοντρές κούτες (π.χ. κούτες χάρτινες που τυλίγουν μεγάλα ψυγεία). Το ''grip'' και το κράτημα γενικώς είναι οκ για το μεγεθός του. Η τιμή του gerber προφανώς είναι τσιμπημένη λόγο της χρηστικότητάς του, δηλαδή τόσο μικρό αλλά πραγματικά πολύ χρήσιμο και βολικό (εγώ πχ το κουβαλάει στα κλειδιά μου).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasvarelas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με έχει σώσει στην καθημερινότητα μου καθώς εξαιτίας της δουλειάς ανοίγω πολλές κούτες καθημερινά! είναι κομψό και τα υπόλοιπα εργαλεία είναι Plus!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Είναι κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    • Εργονομία λαβής
    • Σταθερότητα λαβής
    • Είναι κοφτερό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • The box cutter and the bottle opener are genuinely useful, the rest of the tools are too finicky and unreliable. Still a good buy if you’ll be using the box cutter and bottle opener, and the material is great and feels very premium.

    0
  • Γενικά είναι βολικό και κάθεται ωραία στη θήκη orbitkey των κλειδιών. Αυτό που δεν τρελένομαι είναι σχετικά με το άνοιγμα για κούτες. Δεν έχει κάποιο μαχαιράκι ή κάποιου είδους κοφτερή λάμα μπροστά, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει με αλφαδιά τις κούτες αλλά να τις διαλύει κάπως στο σημείο που πας να τις σκίσεις. Επίσης επειδή είναι στην κλειδοθήκη, δεν έχει κάπου να κρατάει αντίσταση όταν πας να σκίσεις/ανοίξεις μια κούτα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζεις αντίσταση με το δάχτυλο από την πίσω μεριά του πολυεργαλείου. Αυτό θα ήταν μια χαρά αν είχε λεπίδα και η δύναμη που χρειαζόταν για να σκίσεις/ανοίξεις την κούτα ήταν πολύ μικρή. Όμως, όπως είπα, επειδή δεν έχει λεπίδα, η δύναμη που χρειάζεται να βάλεις για να σκίσεις την κούτα είναι υπολογίσιμη, με αποτέλεσμα η αντίσταση που πρέπει να κρατάς με το δάχτυλο από την πίσω μεριά να χρειάζεται να είναι αρκετούτσικη. Έτσι, αν κάποιος θέλει να ανοίγει 5-6+ κούτες τη μέρα, σίγουρα θα κουραστεί/τραυματιστεί το δάχτυλο του που θα κρατάει αντίσταση.
    Με λίγα λόγια, αναφορικά ΜΟΝΟ με το άνοιγμα για κούτες θα έλεγα πως είναι απλώς για ώρα ανάγκης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου πάντα) ένα εργαλείο για να ανοίγεις πολλές κούτες σε καθημερινή βάση, θα σου κουραστεί ή τραυματιστεί το δάχτυλο που -αναπόφευκτα όπως είπα- θα πρέπει να κρατάει αντίσταση.
    Σχετικά με τις άλλες λειτουργείες του συγκεκριμένου πολυεργαλείου δεν έχω γνώμη καθώς δεν τις έχω δοκιμάσει. Μόνο για να ανοίγω κούτες κυρίως το πήρα. Άρα για μένα είναι πολύ προτιμότερο για άνοιγμα κουτών να πάρετε ένα μικρό σουγιαδάκι. Εγώ προσωπικά βολεύτηκα πολύ περισσότερο με της Gerber το παρακάτω μικροσκοπικό αλλά θαυματουργό σουγιαδάκι που προορίζεται για το μπρελόκ κλειδιών γενικά:
    --------
    https://www.skroutz.gr/s/11277746/Gerber-Gdc-Polyergaleio-Mprelok-Mayro-me-Lama-apo-Atsali-se-THiki-31-001742.html#sku_review_4191692
    --------
    Μπορεί να σας φαίνεται μικρό και να νομίζεται πως δεν θα βολεύει ιδιαίτερα, όμως εγώ που, οκ, 2-3 κούτες τη μέρα ανοίγω μεν μόνο, δεν με προβληματίζει καθόλου. Αρχικά είναι πολύ μικρό για να μπλέξεις τυχόν με αστυνομίες ή οτιδήποτε άλλο αν σε σταματήσουν υποθέτω (το αναφέρω στην περίπτωση που κάποιον τον αφορά) και επίσης είναι τόσο κοφτερό που χρειάζεται πραγματικά σχεδόν μηδενική αντίσταση για να κόψει την κούτα, ακόμα και πολύ χοντρές κούτες (π.χ. κούτες χάρτινες που τυλίγουν μεγάλα ψυγεία). Το ''grip'' και το κράτημα γενικώς είναι οκ για το μεγεθός του. Η τιμή του gerber προφανώς είναι τσιμπημένη λόγο της χρηστικότητάς του, δηλαδή τόσο μικρό αλλά πραγματικά πολύ χρήσιμο και βολικό (εγώ πχ το κουβαλάει στα κλειδιά μου).

    0
  • Με έχει σώσει στην καθημερινότητα μου καθώς εξαιτίας της δουλειάς ανοίγω πολλές κούτες καθημερινά! είναι κομψό και τα υπόλοιπα εργαλεία είναι Plus!

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
12,90 €
5,00 €   μεταφορικά