Το προϊόν καθεαυτό είναι πολύ καλό και το πήρα και σε προσφορά οπότε είμαι 100% ικανοποιημένος με την αγορά του!
Αλλά όταν το παρέλαβα έπαθα ένα μικρό καρδιακό επεισόδιο γιατί ή στην αποθήκη ή στις δύο courier που άλλαξε για να φτάσει σε εμένα κάποιος είχε παίξει μπάλα με το κουτί του, ευτυχώς δεν φαίνεται να έχει ζημιά το χειριστήριο ελπίζω να μην την εμφάνιση αργότερα την βλάβη! Μπορεί και γι'αυτό να ήταν σε προσφορά!
Πέρασαν 13 μήνες από την αγορά του είμαι ακόμα ευχαριστημένος γιατί δούλεψε σαν σκυλί αλλά χθες άρχισε να μου πατάει την σκανδάλη R2 μόνο του!