Αγορά στα 420ε.
Sτην τιμή αυτήν απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά για 1440p, 160hz, 27’, μικρό response time, 0-pixel εγγύηση, g-sync, όχι curved etc etc.
Θα πρέπει να ανέβεις σε πάνω από 700ε για κάτι καλύτερο.
Η αντίστοιχη από ΜΣΙ είναι απαράδεκτη για κείμενο και με DELL έχουνε τα ιδιά panel, με της Lg να είναι καλύτερη υλοποίηση από όλες τις απόψεις και καλιμπραρισμένη από το εργοστάσιο.
• Εάν έρχεσαι από άλλη οθόνη παλιά ips ή απλά tn, θα σου φανεί πολύ «κόκκινη» η οθόνη ή ότι έχει πολύ έντονα χρώματα. Σε λίγες μέρες θα την συνηθίσεις και θα καταλάβεις ότι απλά η παλιά σου οθόνη δεν μπορούσε να δείξει τα χρώματα.
• Πολύ φωτεινή, σε χρήση με ήλιο στο δωμάτιο δεν το ανεβάζω πάνω από 60-70, στο 100 brightness σου βγάζει τα μάτια η φωτεινότητα. Για νορμάλ χρήση σε κείμενο για σκοτεινό δωμάτιο, και στα 40 είναι αποδεκτή η φωτεινότητα και ποιο ξεκούραστη (μην κοιτάτε τα νoύμερα max brightness etc στα review, δεν ανταποκρίνονται σε αυτό που βλέπει το μάτι).
• Εάν το text δεν φαίνεται καλά στην οθόνη, φταίει το sharpening όπου default τιμή είναι στα 100 και πρέπει να κατέβει στα 60-80.
• Εξτρά πολύ καλό το lg onscreen control όπου με usb καλώδιο ελέγχεις τα settings της οθόνης μέσα από τα windows χωρίς να χρειάζεται να παλεύεις με το knob που έχει πάνω στην οθόνη (είναι σε άβολο σημείο, στο κάτω μέρος).
• Έχει FPS counter και crosshair. Μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα κάθε φορά.
• Είναι λεπτή και διακριτική.
• Όσων αφορά glows, blacks etc, η οθόνη που παρέλαβα είναι πολύ καλύτερη από μία ΤΝ που έχω όσο αφορά το μαύρο και την ομοιομορφία. Ο μόνος λόγος που τις σύγκρινα είναι από τα reviews που διάβαζα για blinding and glow. Στην δικιά μου θα τα δεις μόνο εάν «θέλεις» να τα δεις και μόνο με full black screen και δεν έχουνε καμία σχέση με τα images που βλέπω που ανεβάζουν (όταν παίρνεις φώτο την οθόνη, είναι σαν να ανεβάζεις το brightness τις οθόνης στο 200%)
• Απαραίτητα πάρε και έναν βραχίονα για γραφείο, δεν μπορείς να την έχεις στα 30 εκατοστά από τα ματιά σου, να παίζεις στα 160 fps με full brightness και να λες μετά γιατί σε πονάνε τα μάτια. Είναι +50ε το κόστος, περίμενε να πέσει από τα 500ε και θα σου βγει τζάμπα.
• Στην Ελλάδα η διαθεσιμότητα είναι περίεργη για αυτήν την οθόνη ανάλογα την εποχή, με τιμή να κυμαίνεται από 300 μέχρι 600. Εάν την βρεις μέχρι 400-κατι και διαθέσιμη αγόρασε την. Κάτω από 400 απλά στην χαρίζουνε δεν στην πουλάνε.