Ήμουν ευχαριστημένος από τις απλές μάσκες από τα Πλαστικά Θράκης, αν και η 2η φουρνιά είναι λίγο κατώτερης ποιότητας από την 1η που είχαν βγάλει.
Οπότε μόλις είδα ότι έχουν και FFP2 είπα να τις δοκιμάσω. Πήρα το πακέτο με τις 20, με επιφύλαξη γιατί είχα διαβάσει στα σχόλια εδώ ότι κόβονται τα λαστιχάκια. Μέχρι τώρα στις πρώτες 7 που έχω χρησιμοποιήσει δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Συμπαθητικό προϊόν, με μέτρια θα πω εφαρμογή στο πρόσωπο, αφού στην μύτη έχει μόνο έλασμα και δεν πετυχαίνεις πλήρη εφαρμογή χωρίς να αφήνει κενό. Το οποίο το καταλαβαίνεις αν φορέσεις γυαλιά που μερικές φορές μπορεί να θολώσουν.
Βέβαια το μόνο μέτρο σύγκρισης που έχω είναι οι μάσκες Αura της 3M που έχουν και σφουγγαράκι στην μύτη και δεν περνάει τίποτα(και τις ffp2 και τις ffp3) που δεν νομίζω ότι έχουν συναγωνισμό σε ποιότητα (ότι πληρώνεις παίρνεις)
Επειδή είναι ελληνικό προϊόν θέλω να πιστεύω ότι είναι αυτό που λένε, μιας και δεν θα αράδιαζαν έτσι ότι πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΕ, θα τις πάρω ξανά και ας τις πληρώσω σε διπλάσια τιμή από τις κινέζικες που κυκλοφορούν στην μισή τιμή. Αφού είναι εύκολες να φορεθούν και από τους γονείς μου που είναι μεγαλύτερης ηλικίας. (Ενώ στις 3Μ πρέπει να είμαι εκεί να τους βοηθήσω)
Αν και σε πιο επισφαλή περιβάλλοντα θα χρησιμοποιώ τις 3Μ.