Relax Μωρού

Ingenuity Ηλεκτρικό Relax Μωρού Cuddle Lamb με Μουσική και Δόνηση Γκρι για Παιδί έως 18kg

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Relax με χαλαρωτικές δονήσεις
  • Με 12 μελωδίες & 4 ήχους της φύσης
  • 3 θέσεις ανάκλισης
  • Αφαιρούμενο & πλενόμενο κάλυμμα
Δες όλη την περιγραφή
  • Δόνηση
  • Μουσική
  • με Παιχνίδια
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Θα χρειαστείς μαζί

Περιγραφή

Περιγραφή

Μουσική & Δόνηση για Χαλάρωση του Μωρού σας

Το relax μωρού της Ingenuity προσφέρει χαλαρωτικές δονήσεις, 12 μελωδίες και 4 ήχους της φύσης, που θα χαρίσουν στο μωρό σας ηρεμία κατά τη διάρκεια της μέρας.


Άνεση & Ασφάλεια

Οι 3 θέσεις ανάκλισης, εξασφαλίζουν μέγιστη άνεση στο μωρό σας, ανάλογα με τη διάθεσή του, ενώ τα κρεμαστά παιχνιδάκια θα τραβήξουν την προσοχή του. Το relax διαθέτει ζώνη με μαλακό κάλυμμα για ασφάλεια.

Extra Χαρακτηριστικά:

  • Μέγιστο βάρος παιδιού έως 18 κιλά (έως 4 ετών)
  • Διαστάσεις: 43,7x71,8x74,2 cm
  • Απαιτούνται μπαταρίες 3C
  • Αποσπώμενο & πλενόμενο κάλυμμα
  • Διπλώνει για εύκολη αποθήκευση

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Μέγιστο Βάρος Παιδιού
18 kg
Λειτουργία
Ηλεκτρικό
Κούνια
Όχι
Μουσική
Ναι
Δόνηση
Ναι
με Παιχνίδια
Ναι
Χρώμα
Γκρι
Χρήση ως Κάθισμα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (26)

Αξιολογήσεις

  1. 16
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μεταφορά
  • Στήσιμο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Όγκος
  • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
  • Αποθήκευση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Jen1234

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έκατσε ποτέ το παιδί. Μόλις το έβαζα έκλαιγε. Στα αρνητικά στη συναρμολόγηση ήταν δύσκολο να τοποθετηθεί το ύφασμα

    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό είναι ανήσυχο στο relax
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_K8729
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μας βόλεψε καθόλου. Πρέπει να το κουνάς με το χέρι, το χρώμα είναι άχαρο και τα παιχνιδάκια από πάνω είναι αδιάφορα και τοποθετημένα πολύ ψηλά με αποτέλεσμα να μην τα βλέπει το μωρό. Η δόνηση τρομάζει το μωρό. Συνεπως είναι σαν ένα απλό κάθισμα για να κάτσει το μωρό. Προτιμήστε κάποιο άλλο μοντελο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όλα σούπερ εκτός από τους ιμάντες, που σίγουρα κάτι έκανα λάθος εγώ και δε μπήκαν σωστά! Έχει όμορφες μελωδίες, λευκούς ήχους, αλλά κουνιέται χειροκίνητα όπως και τα παιχνιδάκια από πάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpelaelena

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ανηψια μου το λάτρεψε . Αν και μόλις 40 ημερών, βάζοντας ένα μικρό κουβερτάκι από κάτω, κάθεται ήρεμη και αναπαυτικά. Οι λευκοί ήχοι είναι πολύ ωραίοι.Μονο η δόνηση λιγάκι την τρομάζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alkyoni_
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο relax. Το πήρα το ‘23 γύρω στα 50€ σε προσφορά. Το μωρό μπήκε άνετα από 2 μηνών και καθόταν χωρις γκρίνια για αρκετή ώρα. Ευχάριστες οι μελωδίες του και πολύ χρήσιμο το ότι έχει 3 θέσεις ανάκλισης και αντέχει αρκετά κιλά. Τα παιχνιδάκια από πάνω αδιάφορα και αρκετά ψηλά για ένα πολύ μικρό μωρό. Μέχρι τον 7ο μήνα το λιώσαμε ωσπου έφτασαν τα πόδια του κάτω και το μαζέψαμε για να μην το κάνει καβούκι…(αν και όσο και να προσπάθησα με τα χέρια, δεν αναποδογύριζε). Τα 5 αστέρια τα βάζω κυρίως γιατί το αγόρασα τόσο φθηνά και με εξυπηρέτησε για αρκετούς μήνες. Αν ήταν ακριβότερο θα είχα περισσότερες απαιτήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lila84
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ με τις καλές κριτικές...Ανιαρό, άχρωμο, με κάτι χαζές μουσικούλες, δεν μπόρεσα ποτέ να δέσω σωστά το παιδί με τους ιμάντες. Το μόνο που μου αρέσει είναι το αντιθορυβικό που έχει όταν το κουνάς και δεν ενοχλείς. Όσο για τα δύο αδιάφορα παιχνιδάκια, πιο ψηλά δεν μπορούσαν να τα βάλουν;; Επίσης, δεν μπορώ να το μεταφέρω, γιατί δεν κλειδώνει η σκάλα στην οποία το αφήνεις, με αποτέλεσμα να φεύγει από τη θέση της και να ανοίγει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Αποθήκευση
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Varsami
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή δόνηση, ωραίες μουσικούλες. Ωραία ποιότητα. Χρήση κατάλληλο μετά τους 2 μήνες να χει μεγαλώσει λίγο το μωρό αλλιώς βουλιάζει μετά. Αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε πριν τους 2 μήνες χρησιμοποιήστε μια κουβερτούλα στην πλάτη του για να ρθει πιο πάνω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris  P.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ποιοτικό, στήνεται και πλένεται πολύ εύκολα.
    Δεν θα το χρησιμοποιήσετε όμως από την αρχή αρχή.
    Είναι αρκετά μεγάλο και το μωρό μέσα χάνεται. Επίσης δεν έχει κάποια υποστήριξη για το κεφάλι οπότε ώσπου να μπορεί το μωρό να κρατήσει το κεφάλι του όρθιο από μόνο του, δεν θα πρότεινα τη χρήση του.
    Η αποθήκευση του είναι επίσης ένα ζήτημα γιατί ακόμα και που διπλώνει, συνεχίζει να είναι αρκετά μεγάλο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγορασμένο στα 60€ από το Prenatal θεωρώ είναι ό,τι πιο VFM. Έψαχνα για κάτι ποιοτικό που να το χρησιμοποιήσει για περισσότερο από ότι τα υπόλοιπα, αυτό είναι έως 18 κιλά βάρος. Δεν είναι ηλεκτρικό, ωστόσο έχει μια δόνηση και ήχους.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gersa_Balliu

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το συγκεκριμένο από το Prenatal 65 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά. Τώρα δεν ξέρω πως εδώ έχει 130 ευρώ
    Το ρηλαξ είναι όπως φενεται στην φωτογραφία και το μωρό κάθετε μια χαρά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RAFAELA_TZANE
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η Δόνηση ίσα που υπάρχει το υλικό φαίνεται σαν ψεύτικο (πλαστικό) περίμενα καλύτερο κούνημα και ποιότητα κατασκευής. Δεν θα το επέλεγα από κοντά αν το έβλεπα στο κατάστημα (το επιλέξαμε ηλεκτρονικά)

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kourampies
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όμορφο και ποιοτικό. Το μωρό κάθεται ήρεμο και στη ξαπλωτή θέση θεωρώ ότι κοιμάται άνετα. Αξίζει απόλυτα τα λεφτά του. Μόνη παραφωνία οι C μπαταρίες, που κοστίζουν κάτι παραπάνω.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marta_Szydlowska
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι παρα πολυ ωραίο, καλυτερο απο κατι αλλα με 100 ε που τα ειχα επιστρεψει! Έχει παρα πολυ ωραια μουσικουλα, χαλαρή, το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    .Δεν κάνει για νεογέννητο,το μωρό βουλιάζει μέσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μικρή μας το απολαμβάνει και χαλαρώνει! Αξίζει σαν αγορά αλλά εμείς το είχαμε πάρει 80€

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αδιάφορο! Με το ζορι καταλαβαινεις τη δονηση!δε κάνει κατι αλλο...ξεγελαστηκα απο τις κριτικές...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μωρό μου κάθεται ήρεμο και απολαμβάνει την ελαφριά δόνηση και τη χαλαρή μουσική!

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Καθαρισμός
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν έκατσε ποτέ το παιδί. Μόλις το έβαζα έκλαιγε. Στα αρνητικά στη συναρμολόγηση ήταν δύσκολο να τοποθετηθεί το ύφασμα

    0
  • Δεν μας βόλεψε καθόλου. Πρέπει να το κουνάς με το χέρι, το χρώμα είναι άχαρο και τα παιχνιδάκια από πάνω είναι αδιάφορα και τοποθετημένα πολύ ψηλά με αποτέλεσμα να μην τα βλέπει το μωρό. Η δόνηση τρομάζει το μωρό. Συνεπως είναι σαν ένα απλό κάθισμα για να κάτσει το μωρό. Προτιμήστε κάποιο άλλο μοντελο.

    1
  • Όλα σούπερ εκτός από τους ιμάντες, που σίγουρα κάτι έκανα λάθος εγώ και δε μπήκαν σωστά! Έχει όμορφες μελωδίες, λευκούς ήχους, αλλά κουνιέται χειροκίνητα όπως και τα παιχνιδάκια από πάνω.

    0
  • Η ανηψια μου το λάτρεψε . Αν και μόλις 40 ημερών, βάζοντας ένα μικρό κουβερτάκι από κάτω, κάθεται ήρεμη και αναπαυτικά. Οι λευκοί ήχοι είναι πολύ ωραίοι.Μονο η δόνηση λιγάκι την τρομάζει.

    0
  • Εμεινα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο relax. Το πήρα το ‘23 γύρω στα 50€ σε προσφορά. Το μωρό μπήκε άνετα από 2 μηνών και καθόταν χωρις γκρίνια για αρκετή ώρα. Ευχάριστες οι μελωδίες του και πολύ χρήσιμο το ότι έχει 3 θέσεις ανάκλισης και αντέχει αρκετά κιλά. Τα παιχνιδάκια από πάνω αδιάφορα και αρκετά ψηλά για ένα πολύ μικρό μωρό. Μέχρι τον 7ο μήνα το λιώσαμε ωσπου έφτασαν τα πόδια του κάτω και το μαζέψαμε για να μην το κάνει καβούκι…(αν και όσο και να προσπάθησα με τα χέρια, δεν αναποδογύριζε). Τα 5 αστέρια τα βάζω κυρίως γιατί το αγόρασα τόσο φθηνά και με εξυπηρέτησε για αρκετούς μήνες. Αν ήταν ακριβότερο θα είχα περισσότερες απαιτήσεις.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

245 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μουσική & Δόνηση για Χαλάρωση του Μωρού σας

Το relax μωρού της Ingenuity προσφέρει χαλαρωτικές δονήσεις, 12 μελωδίες και 4 ήχους της φύσης, που θα χαρίσουν στο μωρό σας ηρεμία κατά τη διάρκεια της μέρας.


Άνεση & Ασφάλεια

Οι 3 θέσεις ανάκλισης, εξασφαλίζουν μέγιστη άνεση στο μωρό σας, ανάλογα με τη διάθεσή του, ενώ τα κρεμαστά παιχνιδάκια θα τραβήξουν την προσοχή του. Το relax διαθέτει ζώνη με μαλακό κάλυμμα για ασφάλεια.

Extra Χαρακτηριστικά:

  • Μέγιστο βάρος παιδιού έως 18 κιλά (έως 4 ετών)
  • Διαστάσεις: 43,7x71,8x74,2 cm
  • Απαιτούνται μπαταρίες 3C
  • Αποσπώμενο & πλενόμενο κάλυμμα
  • Διπλώνει για εύκολη αποθήκευση

Brand

Μέγιστο Βάρος Παιδιού
18 kg
Λειτουργία
Ηλεκτρικό
Κούνια
Όχι
Μουσική
Ναι
Δόνηση
Ναι
με Παιχνίδια
Ναι
Χρώμα
Γκρι
Χρήση ως Κάθισμα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (26)

  1. 16
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μεταφορά
  • Στήσιμο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Όγκος
  • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
  • Αποθήκευση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Jen1234

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έκατσε ποτέ το παιδί. Μόλις το έβαζα έκλαιγε. Στα αρνητικά στη συναρμολόγηση ήταν δύσκολο να τοποθετηθεί το ύφασμα

    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό είναι ανήσυχο στο relax
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_K8729
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μας βόλεψε καθόλου. Πρέπει να το κουνάς με το χέρι, το χρώμα είναι άχαρο και τα παιχνιδάκια από πάνω είναι αδιάφορα και τοποθετημένα πολύ ψηλά με αποτέλεσμα να μην τα βλέπει το μωρό. Η δόνηση τρομάζει το μωρό. Συνεπως είναι σαν ένα απλό κάθισμα για να κάτσει το μωρό. Προτιμήστε κάποιο άλλο μοντελο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όλα σούπερ εκτός από τους ιμάντες, που σίγουρα κάτι έκανα λάθος εγώ και δε μπήκαν σωστά! Έχει όμορφες μελωδίες, λευκούς ήχους, αλλά κουνιέται χειροκίνητα όπως και τα παιχνιδάκια από πάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpelaelena

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ανηψια μου το λάτρεψε . Αν και μόλις 40 ημερών, βάζοντας ένα μικρό κουβερτάκι από κάτω, κάθεται ήρεμη και αναπαυτικά. Οι λευκοί ήχοι είναι πολύ ωραίοι.Μονο η δόνηση λιγάκι την τρομάζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alkyoni_
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο relax. Το πήρα το ‘23 γύρω στα 50€ σε προσφορά. Το μωρό μπήκε άνετα από 2 μηνών και καθόταν χωρις γκρίνια για αρκετή ώρα. Ευχάριστες οι μελωδίες του και πολύ χρήσιμο το ότι έχει 3 θέσεις ανάκλισης και αντέχει αρκετά κιλά. Τα παιχνιδάκια από πάνω αδιάφορα και αρκετά ψηλά για ένα πολύ μικρό μωρό. Μέχρι τον 7ο μήνα το λιώσαμε ωσπου έφτασαν τα πόδια του κάτω και το μαζέψαμε για να μην το κάνει καβούκι…(αν και όσο και να προσπάθησα με τα χέρια, δεν αναποδογύριζε). Τα 5 αστέρια τα βάζω κυρίως γιατί το αγόρασα τόσο φθηνά και με εξυπηρέτησε για αρκετούς μήνες. Αν ήταν ακριβότερο θα είχα περισσότερες απαιτήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lila84
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ με τις καλές κριτικές...Ανιαρό, άχρωμο, με κάτι χαζές μουσικούλες, δεν μπόρεσα ποτέ να δέσω σωστά το παιδί με τους ιμάντες. Το μόνο που μου αρέσει είναι το αντιθορυβικό που έχει όταν το κουνάς και δεν ενοχλείς. Όσο για τα δύο αδιάφορα παιχνιδάκια, πιο ψηλά δεν μπορούσαν να τα βάλουν;; Επίσης, δεν μπορώ να το μεταφέρω, γιατί δεν κλειδώνει η σκάλα στην οποία το αφήνεις, με αποτέλεσμα να φεύγει από τη θέση της και να ανοίγει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Αποθήκευση
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Varsami
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή δόνηση, ωραίες μουσικούλες. Ωραία ποιότητα. Χρήση κατάλληλο μετά τους 2 μήνες να χει μεγαλώσει λίγο το μωρό αλλιώς βουλιάζει μετά. Αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε πριν τους 2 μήνες χρησιμοποιήστε μια κουβερτούλα στην πλάτη του για να ρθει πιο πάνω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris  P.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ποιοτικό, στήνεται και πλένεται πολύ εύκολα.
    Δεν θα το χρησιμοποιήσετε όμως από την αρχή αρχή.
    Είναι αρκετά μεγάλο και το μωρό μέσα χάνεται. Επίσης δεν έχει κάποια υποστήριξη για το κεφάλι οπότε ώσπου να μπορεί το μωρό να κρατήσει το κεφάλι του όρθιο από μόνο του, δεν θα πρότεινα τη χρήση του.
    Η αποθήκευση του είναι επίσης ένα ζήτημα γιατί ακόμα και που διπλώνει, συνεχίζει να είναι αρκετά μεγάλο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Αποθήκευση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγορασμένο στα 60€ από το Prenatal θεωρώ είναι ό,τι πιο VFM. Έψαχνα για κάτι ποιοτικό που να το χρησιμοποιήσει για περισσότερο από ότι τα υπόλοιπα, αυτό είναι έως 18 κιλά βάρος. Δεν είναι ηλεκτρικό, ωστόσο έχει μια δόνηση και ήχους.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gersa_Balliu

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το συγκεκριμένο από το Prenatal 65 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά. Τώρα δεν ξέρω πως εδώ έχει 130 ευρώ
    Το ρηλαξ είναι όπως φενεται στην φωτογραφία και το μωρό κάθετε μια χαρά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RAFAELA_TZANE
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η Δόνηση ίσα που υπάρχει το υλικό φαίνεται σαν ψεύτικο (πλαστικό) περίμενα καλύτερο κούνημα και ποιότητα κατασκευής. Δεν θα το επέλεγα από κοντά αν το έβλεπα στο κατάστημα (το επιλέξαμε ηλεκτρονικά)

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Καθαρισμός
    • Αποθήκευση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kourampies
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι όμορφο και ποιοτικό. Το μωρό κάθεται ήρεμο και στη ξαπλωτή θέση θεωρώ ότι κοιμάται άνετα. Αξίζει απόλυτα τα λεφτά του. Μόνη παραφωνία οι C μπαταρίες, που κοστίζουν κάτι παραπάνω.

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marta_Szydlowska
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι παρα πολυ ωραίο, καλυτερο απο κατι αλλα με 100 ε που τα ειχα επιστρεψει! Έχει παρα πολυ ωραια μουσικουλα, χαλαρή, το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    .Δεν κάνει για νεογέννητο,το μωρό βουλιάζει μέσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μικρή μας το απολαμβάνει και χαλαρώνει! Αξίζει σαν αγορά αλλά εμείς το είχαμε πάρει 80€

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αδιάφορο! Με το ζορι καταλαβαινεις τη δονηση!δε κάνει κατι αλλο...ξεγελαστηκα απο τις κριτικές...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Το μωρό κάθεται σχετικά ήρεμο στο relax
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μωρό μου κάθεται ήρεμο και απολαμβάνει την ελαφριά δόνηση και τη χαλαρή μουσική!

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μεταφορά
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Καθαρισμός
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Το μωρό κάθεται ήρεμο στο relax
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Όγκος
    • Μεταφορά
    • Καθαρισμός
    • Στήσιμο
    • Αποθήκευση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν έκατσε ποτέ το παιδί. Μόλις το έβαζα έκλαιγε. Στα αρνητικά στη συναρμολόγηση ήταν δύσκολο να τοποθετηθεί το ύφασμα

    0
  • Δεν μας βόλεψε καθόλου. Πρέπει να το κουνάς με το χέρι, το χρώμα είναι άχαρο και τα παιχνιδάκια από πάνω είναι αδιάφορα και τοποθετημένα πολύ ψηλά με αποτέλεσμα να μην τα βλέπει το μωρό. Η δόνηση τρομάζει το μωρό. Συνεπως είναι σαν ένα απλό κάθισμα για να κάτσει το μωρό. Προτιμήστε κάποιο άλλο μοντελο.

    1
  • Όλα σούπερ εκτός από τους ιμάντες, που σίγουρα κάτι έκανα λάθος εγώ και δε μπήκαν σωστά! Έχει όμορφες μελωδίες, λευκούς ήχους, αλλά κουνιέται χειροκίνητα όπως και τα παιχνιδάκια από πάνω.

    0
  • Η ανηψια μου το λάτρεψε . Αν και μόλις 40 ημερών, βάζοντας ένα μικρό κουβερτάκι από κάτω, κάθεται ήρεμη και αναπαυτικά. Οι λευκοί ήχοι είναι πολύ ωραίοι.Μονο η δόνηση λιγάκι την τρομάζει.

    0
  • Εμεινα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο relax. Το πήρα το ‘23 γύρω στα 50€ σε προσφορά. Το μωρό μπήκε άνετα από 2 μηνών και καθόταν χωρις γκρίνια για αρκετή ώρα. Ευχάριστες οι μελωδίες του και πολύ χρήσιμο το ότι έχει 3 θέσεις ανάκλισης και αντέχει αρκετά κιλά. Τα παιχνιδάκια από πάνω αδιάφορα και αρκετά ψηλά για ένα πολύ μικρό μωρό. Μέχρι τον 7ο μήνα το λιώσαμε ωσπου έφτασαν τα πόδια του κάτω και το μαζέψαμε για να μην το κάνει καβούκι…(αν και όσο και να προσπάθησα με τα χέρια, δεν αναποδογύριζε). Τα 5 αστέρια τα βάζω κυρίως γιατί το αγόρασα τόσο φθηνά και με εξυπηρέτησε για αρκετούς μήνες. Αν ήταν ακριβότερο θα είχα περισσότερες απαιτήσεις.

    2
  • Δες τα όλα