Στρατιωτικά Άρβυλα

Στρατιωτικά Αρβύλα Armyla Model 01 Δερμάτινα Μαύρα ARMM701

Ανδρικά στρατιωτικά άρβυλα ψηλά, μαύρο χρώμα. Άρβυλα ελληνικής κατασκευής από 100% γνήσιο δέρμα Α ποιότητας υψηλής αντοχής. Κατάλληλα για σώματα ασφαλείας όπως, στρατός, αστυνομία, πυροσβεστική,...

Ανδρικά στρατιωτικά άρβυλα ψηλά, μαύρο χρώμα. Άρβυλα ελληνικής κατασκευής από 100% γνήσιο δέρμα Α ποιότητας υψηλής αντοχής. Κατάλληλα για σώματα ασφαλείας όπως, στρατός, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό. Κατάλληλα επίσης για κυνηγούς. Αδιάβροχα με βουλκανισμένο πέλμα με προδιαγραφές ελληνικού στρατού.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ανδρικά στρατιωτικά άρβυλα ψηλά, μαύρο χρώμα. Άρβυλα ελληνικής κατασκευής από 100% γνήσιο δέρμα Α΄ ποιότητας υψηλής αντοχής. Κατάλληλα για σώματα ασφαλείας όπως, στρατός, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό. Κατάλληλα επίσης για κυνηγούς. Αδιάβροχα με βουλκανισμένο πέλμα με προδιαγραφές ελληνικού στρατού.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Αδιάβροχα
Ναι
Αντιολισθητικά
Όχι
Με Φερμουάρ
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Michalis M.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.

    Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.

    Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.

    Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.

    Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.

    Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..

    Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.

    Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταρχην πρεπει να το αφησεις 1 η 2 μερες με βερνικι και μετα να τα γυαλισεις ,επειδη ητανε καπως στενα αλλα ανοιξαν την πρωτη οταν τα φορεσα για 15 ωρες,επειδη ειχα βαλει βερνικη και μαλακωσαν.Τα εχω για αγηματα και επισκεψης που χρειαζεται,οποιος θελει να τα φοραει ολοι ημερα καλα ειναι να τα γυαλισει με παστα και οχι με αυτογυαλιστη για αντοχη στο χρονο.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.

    Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.

    Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.

    Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.

    Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.

    Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..

    Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.

    Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.

    2
  • Καταρχην πρεπει να το αφησεις 1 η 2 μερες με βερνικι και μετα να τα γυαλισεις ,επειδη ητανε καπως στενα αλλα ανοιξαν την πρωτη οταν τα φορεσα για 15 ωρες,επειδη ειχα βαλει βερνικη και μαλακωσαν.Τα εχω για αγηματα και επισκεψης που χρειαζεται,οποιος θελει να τα φοραει ολοι ημερα καλα ειναι να τα γυαλισει με παστα και οχι με αυτογυαλιστη για αντοχη στο χρονο.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικά στρατιωτικά άρβυλα ψηλά, μαύρο χρώμα. Άρβυλα ελληνικής κατασκευής από 100% γνήσιο δέρμα Α΄ ποιότητας υψηλής αντοχής. Κατάλληλα για σώματα ασφαλείας όπως, στρατός, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό. Κατάλληλα επίσης για κυνηγούς. Αδιάβροχα με βουλκανισμένο πέλμα με προδιαγραφές ελληνικού στρατού.

Κατασκευαστής

OEM
Τύπος
Μποτάκια
Αδιάβροχα
Ναι
Αντιολισθητικά
Όχι
Με Φερμουάρ
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Michalis M.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.

    Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.

    Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.

    Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.

    Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.

    Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..

    Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.

    Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Kyv

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταρχην πρεπει να το αφησεις 1 η 2 μερες με βερνικι και μετα να τα γυαλισεις ,επειδη ητανε καπως στενα αλλα ανοιξαν την πρωτη οταν τα φορεσα για 15 ωρες,επειδη ειχα βαλει βερνικη και μαλακωσαν.Τα εχω για αγηματα και επισκεψης που χρειαζεται,οποιος θελει να τα φοραει ολοι ημερα καλα ειναι να τα γυαλισει με παστα και οχι με αυτογυαλιστη για αντοχη στο χρονο.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.

    Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.

    Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.

    Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.

    Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.

    Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..

    Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.

    Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.

    2
  • Καταρχην πρεπει να το αφησεις 1 η 2 μερες με βερνικι και μετα να τα γυαλισεις ,επειδη ητανε καπως στενα αλλα ανοιξαν την πρωτη οταν τα φορεσα για 15 ωρες,επειδη ειχα βαλει βερνικη και μαλακωσαν.Τα εχω για αγηματα και επισκεψης που χρειαζεται,οποιος θελει να τα φοραει ολοι ημερα καλα ειναι να τα γυαλισει με παστα και οχι με αυτογυαλιστη για αντοχη στο χρονο.

    0
  • Δες τα όλα
65,00 €
4,00 € σε Skroutz Point