Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.
Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.
Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.
Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.
Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..
Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.
Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.