ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ , 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021:
Προερχομενος απο το θρυλικό Huawei GT 2.
Συνδεση με P40 Pro.
Τα 4 αρχικά αστέρια γίνονται 5 διότι οι ενημερωσεις/βελτιώσεις/προσθηκες ειναι μηνιαιες και προς τη σωστή κατεύθυνση.
ΘΕΤΙΚΑ :
-) Υψηλης ευκρίνειας οθονη
-) Ακριβείς μετρήσεις
-) Λειτουργια eSIM
-) Μέτρηση θερμοκρασίας δέρματος
-) Κατέβασμα εφαρμογων απο AppGallery
-) Λειτουργικό Harmony OS (διαπιστώνεις οτι οντως προκειται για καλυτερο λειτουργικό σύστημα)
-) Μηνιαίες ενημερώσεις με new features.
-) Απίστευτη φωτεινότητα οθονης.
-) Απιστευτη κατασκευή, premium αισθηση και εμφανιση.
-) Μπορεις πλεον να απαντησεις στα SMS απο το ρολόι (νεα ενημέρωση Σεπ.2021)
-)Βελτιώθηκε πολυ η αφύπνιση (νεα ενημέρωση Σεπ 2021)
-)Ανίχνευση πλυσιματος χεριών (Νεα ενημέρωση Σεπ 2021)
-) Δωρεαν δοκιμές watchfaces για 5 λεπτα πριν τα αγορασεις.(νεα ενημέρωση Σεπ 2021)
-) Αναπαραγωγη μεγάλης ποικιλιας format μουσικής ( νεα ενημέρωση Σεπ 2021)
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
-) Λίγο υψηλη τιμή, αν και με το δώρο που κάνει (εκανα εως προσφατα τουλάχιστον , τα huawei freebuds 4i) καπως συμφέρει.
-) Μικρη διαρκεια μπαταριας (φουλ χρηση με τη βια 2.5 μερες) . Οι 14 μέρες που αναφερει, αν κανεις εξοικονομηση ενεργειας απενεργοποιοντας πράγματα.
-) Σχετικά αργή φόρτιση (πληρης φορτιση 0 στο 100% χρειαζονται περιπου 110 λεπτα).
-) Για μενα, το μεγαλύτερο μειον του ειναι η δόνηση. Επειδη κινητο και ρολοι το εχω στη δονηση και βλεπω τις ειδοποιήσεις του κινητου μεσω του smartwatch, η δονηση των ειδοποιήσεων ειναι σχεδόν ανεπαίσθητη. Ακομη και αν το φορας σφιχτα το ρολοι. Στη δονηση κλησεων οκ ειναι καλη. Επικοινώνησα με τη Huawei (συνομιλια μεσω chat), να ρωτησω αν υπάρχει δυνατοτητα (καπου, καπως) αυξησης της δονησης μου απαντησε αρνητικά. Εκει επαθα ενα ξενερωμα η αληθεια. Σε σχέση παντα με το θρυλικό GT 2. Ευελπιστώ με μελλοντικό update ίσως να αλλαξει.