Sneakers

NMD_R1 Primeblue Ανδρικά Sneakers Core Black Κωδικός: GZ9256

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ετοίμασε την τσάντα σου, δέσε τα κορδόνια σου κι έφυγες. Τα NMD_R1 παπούτσια είναι γεννημένα για περιπέτειες στην πόλη. Αυτά τα μοντέρνα sneakers ανανεώνουν ένα διάσημο running σχέδιο των '80s, με μαλακό, ελαστικό πλεκτό επάνω μέρος και Boost ενδιάμεση σόλα επιστροφής ενέργειας για άνεση όλη μέρα.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

109 90
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Batsilas Sports House 4,8 (41)

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • steventsigge

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ ωραια παππουτσια απο πολυ καλο υλικο κατασκευασμενα και δεν πιεζουν το ποδι.Ειναι λιγο πιο στενη η γραμμη στην μεση του ποδιου και θα σας φανουν περιεργα για καμποσο καιρο μεχρι να τα συνιθισετε μπροστα βεβαια ειναι πιο ανετα παρολα αυτα ειναι ωραιο παπουτσακι.

    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Papadoulis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο τα καλυτερα , ισως το καλυτερο αθλητικο παπουτσι που εχω φορεσει. Ανετο , μαλακο με καλο κρατημα και πολυ μαλακο πατο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rozarmada
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε χτυπάνε στον αχίλλειο αλλά κ δεξιά κ αριστερά απ τη φτέρνα, δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό τα σαινια . Περιμένω να ζεστάνει να φορέσω χοντρή κάλτσα ωσ πάνω μπασ κ σωθεί η κατασταση

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis12345
    4
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι πολύ ακριβά, αλλά έχω δοκιμάσει και άλλα παπούτσια της Adidas με 40 και 90 ευρώ. Αυτά με 40-90 ευρώ δεν αξίζουν, γιατί μου φαίνονται σκληρά και άβολα, παρόλο που άλλοι τα θεωρούν άνετα (βλέπε κριτικές στο skroutz).

    Τα NMD από την άλλη μεριά είναι πολύ μαλακά και άνετα. Το πάνω μέρος είναι μαλακό και τα δάκτυλα του ποδιού μπορούν να πάνε προς τα πάνω το παπούτσι, σαν να ήταν κάλτσα. Επίσης, έχουν καλή "ανάρτηση", ώστε να μην κουράζομαι στο περπάτημα. Ίσως όμως και άλλα παπούτσια να το κάνουν καλά αυτό (π.χ. Reebok Astroride στα 40 €). Το design τους είναι όμορφο, αλλά ιδιαίτερο. Δεν πάει με όλα τα ρούχα. Τέλος, μπαίνουν στο πλυντήριο.

    Όμως, έχουν ένα αρνητικό, με χτυπάνε πάνω από τη φτέρνα και κάνω πληγή.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • St.La
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με χτυπανε πανω απ τη φτερνα και μου ματωνει το δερμα. Αν ειναι θελει να φορεσεις ενα παπουτσι 1 χρονο για ν ανοιξει τοτε καλυτερα να κυκλοφορω ξυπόλητη.

    Τα πιο παλια nmd δε μου το καναν αυτο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kazerosbasilis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορει να σας χτυπάνε λίγο στον αστράγαλο σλλα μόλις πάρει την φόρμα του ποδιου σου ξεχνάς ότι φοράς παπούτσια. Εμένα με ενοχλούσαν λίγο στον αστράγαλο αλλά μετά από 2 βδομάδες ήταν απίστευτα. Αξίζουν τα χρήματα τους.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aretifaridh

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εγώ πήρα για τον άντρα μου ένα νούμερο μεγαλύτερο για να μην τον χτυπήσουν που διάβασα σε κάποια σχόλια και του έκανε τέλεια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    τα πηρα και εγω και οντως στον αχιλλειο πιο πανω γυριζει και ενοχλει στο πισω μερος του ποδιου...
    απορω σχεδιαστικα πως το εκαναν αυτο...

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kepenos_Dimitris
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από άποψη άνεσης είναι καταπληκτικά. Η εφαρμογή πολύ καλή, αγκαλιάζει το πόδι. Δεν ξέρω για πόσο θα κρατήσουν γιατί τα έχω λίγο καιρό. Το μόνο μειονέκτημα για μένα είναι το σημείο στη φτέρνα ψηλά εκεί που τελείωνει το παπούτσι, το υλικό είναι αρκετά σκληρό και γυρίζει προς τα μέσα με αποτέλεσμα να με χτυπήσουν στα πρώτα 10 λεπτά που τα φόρεσα. Ωστόσο με ψηλή κάλτσα για να μην είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα το πρόβλημα λύνεται. Με χαμηλή κάτλσα όμως εγώ δε μπορώ να τα φορέσω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ όμορφα και άνετα sneakers..Θεωρώ ότι έχουν άνετη γραμμή, θα πρότεινα μισό νούμερο κάτω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    ανετα και ομορφο. ειναι υπεροχα .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ειναι πολυ ωραια παππουτσια απο πολυ καλο υλικο κατασκευασμενα και δεν πιεζουν το ποδι.Ειναι λιγο πιο στενη η γραμμη στην μεση του ποδιου και θα σας φανουν περιεργα για καμποσο καιρο μεχρι να τα συνιθισετε μπροστα βεβαια ειναι πιο ανετα παρολα αυτα ειναι ωραιο παπουτσακι.

    0
  • απο τα καλυτερα , ισως το καλυτερο αθλητικο παπουτσι που εχω φορεσει. Ανετο , μαλακο με καλο κρατημα και πολυ μαλακο πατο.

    1
  • Σε χτυπάνε στον αχίλλειο αλλά κ δεξιά κ αριστερά απ τη φτέρνα, δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό τα σαινια . Περιμένω να ζεστάνει να φορέσω χοντρή κάλτσα ωσ πάνω μπασ κ σωθεί η κατασταση

    2
  • Ειναι πολύ ακριβά, αλλά έχω δοκιμάσει και άλλα παπούτσια της Adidas με 40 και 90 ευρώ. Αυτά με 40-90 ευρώ δεν αξίζουν, γιατί μου φαίνονται σκληρά και άβολα, παρόλο που άλλοι τα θεωρούν άνετα (βλέπε κριτικές στο skroutz).

    Τα NMD από την άλλη μεριά είναι πολύ μαλακά και άνετα. Το πάνω μέρος είναι μαλακό και τα δάκτυλα του ποδιού μπορούν να πάνε προς τα πάνω το παπούτσι, σαν να ήταν κάλτσα. Επίσης, έχουν καλή "ανάρτηση", ώστε να μην κουράζομαι στο περπάτημα. Ίσως όμως και άλλα παπούτσια να το κάνουν καλά αυτό (π.χ. Reebok Astroride στα 40 €). Το design τους είναι όμορφο, αλλά ιδιαίτερο. Δεν πάει με όλα τα ρούχα. Τέλος, μπαίνουν στο πλυντήριο.

    Όμως, έχουν ένα αρνητικό, με χτυπάνε πάνω από τη φτέρνα και κάνω πληγή.

    2
  • Με χτυπανε πανω απ τη φτερνα και μου ματωνει το δερμα. Αν ειναι θελει να φορεσεις ενα παπουτσι 1 χρονο για ν ανοιξει τοτε καλυτερα να κυκλοφορω ξυπόλητη.

    Τα πιο παλια nmd δε μου το καναν αυτο.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ετοίμασε την τσάντα σου, δέσε τα κορδόνια σου κι έφυγες. Τα NMD_R1 παπούτσια είναι γεννημένα για περιπέτειες στην πόλη. Αυτά τα μοντέρνα sneakers ανανεώνουν ένα διάσημο running σχέδιο των '80s, με μαλακό, ελαστικό πλεκτό επάνω μέρος και Boost ενδιάμεση σόλα επιστροφής ενέργειας για άνεση όλη μέρα. Τα έντονα χρώματα και οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες στη ενδιάμεση σόλα κάνουν statement, για στυλ σε κάθε σου βήμα. 

Αυτό το προϊόν είναι κατασκευασμένο από Primeblue, ένα ανακυκλωμένο υλικό υψηλών επιδόσεων που περιέχει Parley Ocean Plastic, 50% υφασμάτινο επάνω μέρος, από το οποίο το 75% είναι Primeblue νήμα. Χωρίς παρθένο πολυεστέρα.

  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Ελαστικό, πλεκτό επάνω μέρος
  • Υποστηρικτική εφαρμογή σαν κάλτσα
  • Ενδιάμεση σόλα Boost
  • Εξωτερική σόλα από καουτσούκ

Brand

Κωδικός Προϊόντος
GZ9256
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Τύπος
Χαμηλά
Δημοφιλής Σειρά
Adidas NMD
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
-
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
BOOST
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 14
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Χτυπούν λίγο στο πόδι
  • steventsigge

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι πολυ ωραια παππουτσια απο πολυ καλο υλικο κατασκευασμενα και δεν πιεζουν το ποδι.Ειναι λιγο πιο στενη η γραμμη στην μεση του ποδιου και θα σας φανουν περιεργα για καμποσο καιρο μεχρι να τα συνιθισετε μπροστα βεβαια ειναι πιο ανετα παρολα αυτα ειναι ωραιο παπουτσακι.

    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Papadoulis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο τα καλυτερα , ισως το καλυτερο αθλητικο παπουτσι που εχω φορεσει. Ανετο , μαλακο με καλο κρατημα και πολυ μαλακο πατο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rozarmada
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε χτυπάνε στον αχίλλειο αλλά κ δεξιά κ αριστερά απ τη φτέρνα, δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό τα σαινια . Περιμένω να ζεστάνει να φορέσω χοντρή κάλτσα ωσ πάνω μπασ κ σωθεί η κατασταση

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fanis12345
    4
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι πολύ ακριβά, αλλά έχω δοκιμάσει και άλλα παπούτσια της Adidas με 40 και 90 ευρώ. Αυτά με 40-90 ευρώ δεν αξίζουν, γιατί μου φαίνονται σκληρά και άβολα, παρόλο που άλλοι τα θεωρούν άνετα (βλέπε κριτικές στο skroutz).

    Τα NMD από την άλλη μεριά είναι πολύ μαλακά και άνετα. Το πάνω μέρος είναι μαλακό και τα δάκτυλα του ποδιού μπορούν να πάνε προς τα πάνω το παπούτσι, σαν να ήταν κάλτσα. Επίσης, έχουν καλή "ανάρτηση", ώστε να μην κουράζομαι στο περπάτημα. Ίσως όμως και άλλα παπούτσια να το κάνουν καλά αυτό (π.χ. Reebok Astroride στα 40 €). Το design τους είναι όμορφο, αλλά ιδιαίτερο. Δεν πάει με όλα τα ρούχα. Τέλος, μπαίνουν στο πλυντήριο.

    Όμως, έχουν ένα αρνητικό, με χτυπάνε πάνω από τη φτέρνα και κάνω πληγή.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • St.La
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με χτυπανε πανω απ τη φτερνα και μου ματωνει το δερμα. Αν ειναι θελει να φορεσεις ενα παπουτσι 1 χρονο για ν ανοιξει τοτε καλυτερα να κυκλοφορω ξυπόλητη.

    Τα πιο παλια nmd δε μου το καναν αυτο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kazerosbasilis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορει να σας χτυπάνε λίγο στον αστράγαλο σλλα μόλις πάρει την φόρμα του ποδιου σου ξεχνάς ότι φοράς παπούτσια. Εμένα με ενοχλούσαν λίγο στον αστράγαλο αλλά μετά από 2 βδομάδες ήταν απίστευτα. Αξίζουν τα χρήματα τους.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aretifaridh

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εγώ πήρα για τον άντρα μου ένα νούμερο μεγαλύτερο για να μην τον χτυπήσουν που διάβασα σε κάποια σχόλια και του έκανε τέλεια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    τα πηρα και εγω και οντως στον αχιλλειο πιο πανω γυριζει και ενοχλει στο πισω μερος του ποδιου...
    απορω σχεδιαστικα πως το εκαναν αυτο...

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kepenos_Dimitris
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από άποψη άνεσης είναι καταπληκτικά. Η εφαρμογή πολύ καλή, αγκαλιάζει το πόδι. Δεν ξέρω για πόσο θα κρατήσουν γιατί τα έχω λίγο καιρό. Το μόνο μειονέκτημα για μένα είναι το σημείο στη φτέρνα ψηλά εκεί που τελείωνει το παπούτσι, το υλικό είναι αρκετά σκληρό και γυρίζει προς τα μέσα με αποτέλεσμα να με χτυπήσουν στα πρώτα 10 λεπτά που τα φόρεσα. Ωστόσο με ψηλή κάλτσα για να μην είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα το πρόβλημα λύνεται. Με χαμηλή κάτλσα όμως εγώ δε μπορώ να τα φορέσω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Πολύ όμορφα και άνετα sneakers..Θεωρώ ότι έχουν άνετη γραμμή, θα πρότεινα μισό νούμερο κάτω.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    ανετα και ομορφο. ειναι υπεροχα .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ειναι πολυ ωραια παππουτσια απο πολυ καλο υλικο κατασκευασμενα και δεν πιεζουν το ποδι.Ειναι λιγο πιο στενη η γραμμη στην μεση του ποδιου και θα σας φανουν περιεργα για καμποσο καιρο μεχρι να τα συνιθισετε μπροστα βεβαια ειναι πιο ανετα παρολα αυτα ειναι ωραιο παπουτσακι.

    0
  • απο τα καλυτερα , ισως το καλυτερο αθλητικο παπουτσι που εχω φορεσει. Ανετο , μαλακο με καλο κρατημα και πολυ μαλακο πατο.

    1
  • Σε χτυπάνε στον αχίλλειο αλλά κ δεξιά κ αριστερά απ τη φτέρνα, δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό τα σαινια . Περιμένω να ζεστάνει να φορέσω χοντρή κάλτσα ωσ πάνω μπασ κ σωθεί η κατασταση

    2
  • Ειναι πολύ ακριβά, αλλά έχω δοκιμάσει και άλλα παπούτσια της Adidas με 40 και 90 ευρώ. Αυτά με 40-90 ευρώ δεν αξίζουν, γιατί μου φαίνονται σκληρά και άβολα, παρόλο που άλλοι τα θεωρούν άνετα (βλέπε κριτικές στο skroutz).

    Τα NMD από την άλλη μεριά είναι πολύ μαλακά και άνετα. Το πάνω μέρος είναι μαλακό και τα δάκτυλα του ποδιού μπορούν να πάνε προς τα πάνω το παπούτσι, σαν να ήταν κάλτσα. Επίσης, έχουν καλή "ανάρτηση", ώστε να μην κουράζομαι στο περπάτημα. Ίσως όμως και άλλα παπούτσια να το κάνουν καλά αυτό (π.χ. Reebok Astroride στα 40 €). Το design τους είναι όμορφο, αλλά ιδιαίτερο. Δεν πάει με όλα τα ρούχα. Τέλος, μπαίνουν στο πλυντήριο.

    Όμως, έχουν ένα αρνητικό, με χτυπάνε πάνω από τη φτέρνα και κάνω πληγή.

    2
  • Με χτυπανε πανω απ τη φτερνα και μου ματωνει το δερμα. Αν ειναι θελει να φορεσεις ενα παπουτσι 1 χρονο για ν ανοιξει τοτε καλυτερα να κυκλοφορω ξυπόλητη.

    Τα πιο παλια nmd δε μου το καναν αυτο.

    2
  • Δες τα όλα
109,90 €
4,00 € σε Skroutz Point
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα