Για να ειμαι ειλικρινής, χωρις πολύωρη χρηση και ιδρωσανε ευκολα.
στης 4 ωρες δλδ που της εβαλα οταν εβγαλα τα παππουτσια η καλτσες ηταν βρεγμενες χωρις ακομα να εχει μπει καλα το καλοκαιρι.
κατα ταλλα φαινονται ποιοτικες και εχουν ωραια υφη, θα επανελθω οπωσδήποτε για οτι αλλο αρνητικο προκύψει.
επισης κατεληξα στης συγκεκριμενες για φετος διοτι η περσινές που πηρα απο Bambo (αλλης εταιρίας αλλα πολυ γνωστες στο σκρουτζ) μου τρυπησανε προς το τελος της σεζον (δλδ κρατησαν ενα καλοκαίρι) αλλα χωρις υπερβολες, εκεινες ακομα και μετα απο 11 ωρες χρήσης ηταν σαν να ειχαν μολις βγει απο το συρταρι, πολυ στεγνες.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!