Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Dying Light 1 μαζί με το The Following. Το έπαιξα για περίπου 100 ώρες μέχρι στιγμής το 2 και το αγόρασα στην ψηφιακή εκδοση.Υποψιάζομαι ότι στους ανθρώπους αρέσει το παιχνίδι να χτυπούν και να πηδάνε λες και είναι κόπια του Far Cry. Αλλά το Dying Light έχει σχεδόν φύγει. Οπότε ναι, το παιχνίδι τρέχει χάλια και έχει μια ιστορία που είναι ήδη αρκετά απαίσια νομίζω. Το σύμπαν του παιχνιδιού δεν το εξηγούν καλά (έχω κάνει τις δευτερεύουσες αποστολές και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί τα πυροβόλα όπλα εξαφανίστηκαν από αυτόν τον κόσμο μέσα σε 15 χρόνια).
Το horror έχει φύγει τελείως. Θυμάστε όταν στο DL 1 ήσασταν κολλημένοι κατά τη διάρκεια της νύχτας σε κάποιο διαμέρισμα, ακούγοντας τον άνεμο στα δέντρα στο σκοτάδι όταν ένας volatile ξαφνικά περπατούσε μπροστά στον αδύναμο φακό? Και υπήρχε αυτή βιασύνη για να επιβιώσεις την νύχτα?
Ναι, πείτε αντίο σε όλα αυτά. Τώρα θα είστε με το αλεξίπτωτο πηγαίνοντας από παρατηρητήριο σε παρατηρητήριο πολεμώντας πειρατές σαν να παίζεις το Far Cry 3. Τώρα οι νύχτες σημαίνουν απλώς "μείνε στις ταράτσες μάλλον», και υπάρχει ένα mechanic στο game που κυριολεκτικά κανείς δεν το ζήτησε όπου πρέπει να σταθείς κάτω από ένα φως κάθε 5 λεπτά ή είσαι νεκρός, αλλιώς τρως μανιτάρια κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Δεν υπάρχει πια το περπάτημα. Απλώς τρέχεις, όλη την ώρα. Θέλετε να αναζητήσετε ένα διαμέρισμα για πόρους; Οχι.Με κάθε βήμα ο χαρακτήρας τρέχει.
Τα zombies είναι χειρότερα.Το μεγαλύτερο μέρος της διασκέδασης από τα physics έχει αντικατασταθεί από φρικτά στατικά animation. Επίσης, για κάποιο λόγο το μεγαλύτερο μέρος του combat βασίζεται τώρα στα drop kicks; Έβγαλαν τα όπλα, ωστόσο θα έχετε τόξα και βαλλίστρες μόνο και μόνο για να βεβαιωθείτε ότι αυτή η απόφαση να αφαιρέσουν τα όπλα είναι εντελώς άσκοπη. (Η λύση θα ήταν να κρατήσουν τα όπλα αλλά να κάνουν τα πυρομαχικά πολύ πιο σπάνια)
Φυσικά, έχει φάει downgrade στα physics που σημαίνει ότι δεν θα πετάς πια τα όπλα στα πρόσωπα των ανθρώπων και όταν σκοτώνεις εχθρούς τα όπλα τους εξαφανίζονται. Το parkour αισθάνεται πλέον αιωρούμενο καθώς θα περάσετε πάρα πολύ χρόνο στον αέρα και το μοντέλο του παίκτη έχει περίεργες αλληλεπιδράσεις με τα αντικείμενα, οι δεξιότητες του parkour είναι περίεργες αλλά μην ανησυχείτε ότι βρήκαν έναν τρόπο να το χαλάσουν ακόμα περισσότερο : Τώρα υπάρχει ένας μετρητής ενέργειας, όταν φτάσει στο 0 πέφτετε.Έτσι, όχι μόνο δεν έχει βελτιώσεις, αλλά το παιχνίδι έχει φάει downgrade και είναι χειρότερο overall από το DL1. Επίσης ξεχάστε το PVP είναι μόνο co-op που ήταν κάτι πιο διασκεδαστικό όταν ήσουν ο Night Hunter.
Σε αρκετά χρόνια, το DL 1 θα εξακολουθούν να το θυμούνται, αλλά το DL 2 θα έχει φύγει από το μυαλό όλων σε μερικό καιρό και ας έχει updates για κάποια χρόνια όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Η ιστορία χάλια , τα γραφικά του μοιάζουν πιο πολύ από την προηγούμενη γενιά παρά την καινούργια διότι μετά την κατασκευή του DL 1 η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει το 2 αλλά στην γενιά του PS4/XBOX ONE στο μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης και φαίνονται. Επίσης χάλια optimized [ μέχρι στιγμής μέχρι να βγουν updates] στις κονσόλες , τα modes που σου δίνουν είναι σχεδόν τραγελαφικά δηλαδή 1080p 60fps σε κονσόλα που τραβάει 4k 60fps η 30fps αλλά κανονικό 4k. Το πολύ 1800p φτάνει στο resolution mode. Κρίμα πάντως στην Techland που δεν αξιοποίησε σωστά τις επιδόσεις στις κονσόλες.Εντω μεταξύ το Doom Eternal στο PS5 για να δείτε πόσο optimized είναι τρέχει σε 3 modes που είναι τα εξής:
Ray Tracing Mode στα 1800p/60 FPS
Performance Mode στα 1584p/120 FPS
Balanced Mode στα 4K/60 FPS
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!