-
10
-
3
-
1
-
2
-
3
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Τοποθέτηση
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Προστασία
-
Εφαρμογή
-
Αντοχή
-
Το τι ξύλο και εκτοξεύσεις έχει φάει το κινητό τα τελευταία 5 χρόνια δεν περιγράφεται. Έχω αλλάξει 6-7 τέτοια protectors που είχαν έρθει μαζί με το κινητό και πάντα σπάνε/ραγίζουν αυτά ελευθερώνοντας την δύναμη της πρόσκρουσης που θα δεχόταν η οθόνη. Η οθόνη θα έπρεπε να είχε σπάσει 20 φορές μέχρι τώρα, αλλά είναι σαν καινούργια. Ήρθα να πάρω κι άλλα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
σκέτο σκυλί. την έχω 4 χρόνια τη μία και δεν λέει να παραδώσει πνεύμα. έχει φάει το ξύλο της ζωής της και δεν λέει να τα παρατήσει.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
wish I had read the reviews.yes it's cheap, very cheap but doesn't provide full face edge to edge cut outs nor have cut outs or a top level plastic removal cover so not as good as the one it replaced.
spend more and get a full face one.- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Προστασία
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μια χαρά είναι το τζαμάκι, ειναι όσο μικρότερο χρειάζεται ώστε να κολλάει καλά χωρίς τα κενά στις γωνιές κ άκρες.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μόλις έπιασα το προστατευτικό για να βγάλω το αυτοκόλλητο ώστε να το τοποθετήσω έσπασε στα χέρια μου. Δε μου έχει ξανασυμβεί !!! Πρέπει να είναι ότι χειρότερο έχω πάρει .
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το τζαμακι στο poco f3 αφήνει σημαντικά κενά δεξιά αριστερά,στην αφή είναι οκ. για την ανθεκτικότητα θα δείξει...
...κάτι μήνες μετά... Μετά από 2 καλές πτώσεις το τζάκι έκανε μια ρωγμή κάπου στη και κάποιες φθορές στις άκρες που λογικά είναι από το βάλε βγάλε από το τσαντάκι που το κουβαλάω στη δουλειά. Γενικά καλό βγήκε την έκανε τη δουλειά του- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλο ακόμα κ στις γωνιές. Δεν αλλοιώνει την εικόνα, Πάρτε το άφοβα, αν ξέρεις να το βάζεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή. Κάνει μια χαρά την δουλειά της.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μικρότερο από την οθόνη,για αυτό και το 1 αστέρι.
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
10 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Στις άκρες δεν εφαρμόζει καθόλου καλά
- Τοποθέτηση
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αντοχή
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Τοποθέτηση
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αντοχή
- Επηρεάζει το χειρισμό
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
0
Το τι ξύλο και εκτοξεύσεις έχει φάει το κινητό τα τελευταία 5 χρόνια δεν περιγράφεται. Έχω αλλάξει 6-7 τέτοια protectors που είχαν έρθει μαζί με το κινητό και πάντα σπάνε/ραγίζουν αυτά ελευθερώνοντας την δύναμη της πρόσκρουσης που θα δεχόταν η οθόνη. Η οθόνη θα έπρεπε να είχε σπάσει 20 φορές μέχρι τώρα, αλλά είναι σαν καινούργια. Ήρθα να πάρω κι άλλα
-
0
σκέτο σκυλί. την έχω 4 χρόνια τη μία και δεν λέει να παραδώσει πνεύμα. έχει φάει το ξύλο της ζωής της και δεν λέει να τα παρατήσει.
-
0
wish I had read the reviews.yes it's cheap, very cheap but doesn't provide full face edge to edge cut outs nor have cut outs or a top level plastic removal cover so not as good as the one it replaced.
spend more and get a full face one. -
1
Μια χαρά είναι το τζαμάκι, ειναι όσο μικρότερο χρειάζεται ώστε να κολλάει καλά χωρίς τα κενά στις γωνιές κ άκρες.
-
1
Μόλις έπιασα το προστατευτικό για να βγάλω το αυτοκόλλητο ώστε να το τοποθετήσω έσπασε στα χέρια μου. Δε μου έχει ξανασυμβεί !!! Πρέπει να είναι ότι χειρότερο έχω πάρει .
- Δες τα όλα