Έχουμε στη κατοχή μας το ρολόι απο τον Μαιο '23 σε AGUA χρώμα! Δωρο για τη γυναίκα που της ταίριαξε μια χαρά λόγω μικρού καρπού. Το φορά 24/7 και της είναι πολύ ελαφρυ και ανετο!. Η μπαταρια κρατούσε με μια φόρτιση, περίπου 10 ήμερες.
Είναι πολύ χρήσιμο για καταγράφει σωστά τα πάντα -οσο και για προπόνηση το χρησιμοποίει σε κολύμβηση. Το Garmin Connect παρέχει επεξεργασία δεδομένων από το ρολόι, και αποθήκευση των ρυθμών προπονήσεων. Πολύ σημαντικο η στεγανότητα του είναι αθικτη! Κανενα ίχνος νερού!
Δυστυχώς όμως έπειτα απο 2+ ετη λειτουργίας (Δεκέμβριος 2025) η μπαταρία του κρατα το πολύ 2-3 ημέρες! Επικοινώνησα με την αντιπροσωπία και ρώτησα εάν γίνεται αντικατάσταση μπαταριάς! Υστερα από τηλεφωνική απαντηση το ρολόι εχει ενσωματωμένη μπαταρία επανω στη πλακετα του-αρα δεν αλλάζει- παρα μόνο με αντικατάσταση συσκευής! Βέβαια εχει παρέλθει ο χρόνος εγγύησης του, οποτε με λιγα λογια πας για καινούργιο! Δεν θα πω οτι πέταξα 160 ευρώ- αλλά σίγουρα δεν είναι αντοχής στο χρόνο (αυτονομια μπαταρίας).
Υστερα από αυτό δεν ξερω εάν θα επέλεγα ξανα GARMIN η φταιει το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευής!
Edit: 15/03/2026- δυστυχώς κρατάει με το ζόρι 2 ημέρες μπαταρία Κρίμα τόσα χρήματα