Βάσεις Κινητών & Tablet Αυτοκινήτου

Joyroom JR-ZS259 Βάση Κινητού Αυτοκινήτου 6.7" με Ρυθμιζόμενα Άγκιστρα Μαύρη

Η βάση κινητού αυτοκινήτου Joyroom προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για την τοποθέτηση του smartphone κατά την οδήγηση. Τα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν:

  • Περιστροφή 360°: Δυνατότητα τοποθέτησης...

Η βάση κινητού αυτοκινήτου Joyroom προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για την τοποθέτηση του smartphone κατά την οδήγηση. Τα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν:

  • Περιστροφή 360°: Δυνατότητα τοποθέτησης σε κάθετη ή οριζόντια θέση.
  • Συμβατότητα: Υποστηρίζει τηλέφωνα διαστάσεων 4,7" - 6,7".
  • Αντικραδασμική στήριξη: Διατηρεί σταθερή θέση ακόμα και σε ανώμαλο δρόμο.
  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
5 26
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Techmasters 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Η βάση κινητού αυτοκινήτου Joyroom προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για την τοποθέτηση του smartphone κατά την οδήγηση. Τα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν:

  • Περιστροφή 360°: Δυνατότητα τοποθέτησης σε κάθετη ή οριζόντια θέση.
  • Συμβατότητα: Υποστηρίζει τηλέφωνα διαστάσεων 4,7" - 6,7".
  • Αντικραδασμική στήριξη: Διατηρεί σταθερή θέση ακόμα και σε ανώμαλο δρόμο.
  • Στήριξη βάσης: Τοποθετείται στον αεραγωγό του αυτοκινήτου.
  • Ρυθμιζόμενα άγκιστρα: Εξασφαλίζουν ασφαλή στήριξη της συσκευής.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει το αναμενόμενο μέγεθος και αξίζει τα χρήματά της.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Στήριξη Βάσης
στον Αεραγωγό
Στήριξη Συσκευής
με Ρυθμιζόμενα Άγκιστρα
Χρώμα
Μαύρο
Περιστροφή
Ναι
Βάση για Tablet
Όχι

Ασύρματη Φόρτιση

MagSafe
Όχι
Qi
Όχι

Συμβατές Διαστάσεις Συσκευής

Μέγιστη Διάσταση
6,7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (477)

Αξιολογήσεις

  1. 390
  2. 56
  3. 12
  4. 4
  5. 15
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Kostasgs_KS
5
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ καλή και σταθερή. Μπαίνει στον αεραγωγό κ γατζωνει εκεί κ δεν κουνιέται καθόλου. Είχα πριν μαγνητικό κ δυστυχώς σε δρόμους επαρχιακούς που έχουν προβληματάκια ξεκολλουσε συνέχεια.Το καλύτερο είναι να μπει στην πιο ψηλή περσιδα καθώς είναι κ πιο εύκολο να έχεις άμεση επαφή με το κινητό χωρίς να χρειάζεται να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
  • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ΜΕΛΙΝΑ 461989
1
5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

το προβλημα το συγκεκριμενου προϊόντος αν και πολυ εξυπνο στο σχεδιασμο του και εργονομικο, δεν σφιγγει πληρως στη "γριλλια" του αεραγωγου. οποτε κουνιεται ανεξαρτητος του αεραγωγου.. Στη πρώτη λακκουβα στο δρομο πεφτει ολο κατω.

  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
  • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Δύσκολη τοποθέτηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • RENOS CONSTANTINOU

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή βάση σταθερή και στιβαρή. Την έχω για μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά θα δω και την αντοχή της με τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • kavoulakos
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έσπαγε τις γρίλιες του αυτοκινήτου από το βάρος. Θα πει κάποιος ότι δεν έκαναν οι γρίλιες. Έ τότε να αλλάξω το αυτοκίνητο για να ταιριάζει στη βάση του κινητού...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ev.lalos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο τρόπος στερέωσης είναι σωτήριος.
    Όμως αν και εσείς όπως και εμείς έχετε πολύ στενές 'φέτες' στον εξαερισμό, θα χρειαστεί είτα να το βάλετε στην τελευταία θέση, ή να κάνετε πατέντα με προέκταση (καπάκι από νερό εμφιαλωμένο, κλπ)
    Εμάς μας βόλεψε η τελευταία 'φέτα'.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Doubaas15

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια θηκηη, με ρυθμιζομενο το ακγιρστο που θα στερεωθει. Το αρνητικο ειναιθ οτι δεν στερεωνεται το κινητο και πεφτει οταν το εχω πανω, οταν βρισκω σε λακουβα πχ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John dim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του αλλα καποιες φορες σε λακουβες μεγαλες πεφτει το κινητο και οταν δεν εχεις πανω του το κινητο κουδουνιζει κατι μεσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nmiltos77
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν οι γρύλιες του αεραγωγού δεν είναι αρκετά φαρδιές δεν κάνει τέλεια εφαρμογή με απότέλεσμα να κουνιέται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwma
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σταθερή συγκράτηση κινητού 6,1 ´´

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manosktv
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο δικό μου αμάξι (opel astra 15') κούμπωσε φανταστικά στην γρίλια του αυτοκίνητου και δεν μου κουνιέται καθόλου. Έχει ρυθμιζόμενο μάκρος το αγκιστράκι από πίσω για όσο μεγάλες και αν είναι οι γρίλιες (το δικό μου έχει μεγάλες και έπρεπε να το μακρίνο αρκετα) έχει πιαστράκια δεξιά και αριστερά τα οποία ανοίγουν με ένα κουμπί στο πλάι και απο κάτω έχει ανοικτή εσοχή για να μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει το κινητό που είναι πολυ βοηθητικό. Στο πίσω μέρος έχει και ένα σαν παξιμαδάκι το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις το πόσο δύσκολα γυρνάει η βάση, η έυκολα. Γενικώς για την τιμή του είναι πολύ βοηθητικό και το έχω πολλα χρόνια χωρίς να πάθει τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS_TSAGGAROS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αγκιστρώνει σταθερά, ποιοτικό, μεταφέρει ελάχιστους κραδασμούς ακόμη και σε ογκώδη τηλέφωνα. Δοκιμασμένο, ταιριάζει στις γρίλλιες του passat 2016 και σφιχτά σε grand vitara 2001

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos_mousourakis
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει ωραίο πιάσιμο για το κινητό αλλά δεν είναι τέρμα σταθερό ...αλλά από αλλά που έχουν πέσει στα χέρια μου είναι το καλυτερο με διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_McAlleck
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι αρκετά ικανοποιητική. Έχοντας σφίξει αρκετά τα άγκιστρά της, ακόμα και σε έντονο τράνταγμα, το κινητό παραμένει στη θέση του χωρίς πρόβλημα. Είναι τόσο σταθερή που συχνά ξεχνάω το κινητό μέσα στο αμάξι. Οι διαστάσεις της ανταποκρίνονται πλήρως σε αυτές του τίτλου.

    Βάζω 4 αστέρια μόνο και μόνο γιατί θα έπρεπε να παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για το είδος των αεραγωγών (σχαρών) που υποστηρίζει.

    Προσωπικά, σε Nissan Qashqai (2012), δεν εφαρμόζει στις σχάρες που ήθελα (αριστερά ή δεξιά του τιμονιού). Ήμουν τυχερός που, τουλάχιστον, εφαρμόζει στις σχάρες που βρίσκονται πάνω από το ράδιο (κυκλωμένες στην εικόνα).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JimmyTsou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη επιλογή για τα λεφτά της, σταθερή, συμπαγής, κομψή και λειτουργική βάση, κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται. Σε αυτήν την τιμή, δεν θα βρεις κάτι καλύτερο. Αγοράστηκε για χρήση σε Mazda3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και στις δύο βάσεις που αγόρασα. Τοποθετήθηκαν σε Qashqai J11 και σε RAV4 !! Καλή ποιότητα!! Σταθερή!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • izik83
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς έσπασε μετά από μερικούς μήνες. Μπορεί να έσπασε από το βάρος του κινητού (θήκη+ κινητό) ή από την ζέστη που βγάζει το κλιματιστικό του αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί ήταν αρκετά βολικό. Δεν περίμενα να σπάσει τόσο εύκολα. Το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα στην οδήγηση.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas69
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το car holder των φτωχών. Αν κ δεν του φαίνεται είναι σταθερό, κ το άγκιστρο του δένει καλα πανω στις περσίδες του αεραγωγου. Πιστευω πως η σταθερότητα είναι αυτο που ζητουν οι περισσότεροι οποτε αυτή είναι μια καλή κ φτηνη λυση

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_k71

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετικής ποιότητας για τα χρήματά του. Σταθερό και δοκιμασμένο σε κίνηση οχήματος σε ανώμαλα εδάφη. Αξίζει !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sourvinosspyros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική! Τίμια!Την έχω ένα χρόνο σε Fiat Tipo στους αεραγωγούς κάτω από την οθόνη!Την έχω πάντα με κάθετο προσανατολισμό!Το βάζω το κινητό μαζί με την θήκη και παρόλαυτα κρατάει ακόμα όπως στην αρχή!Θα την ξαναπάρω σίγουρα!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolio87
    5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βάση αναλογίας τιμής ίσως από τις καλύτερες βάσεις για αεραγωγό σε αυτή την τιμή (περίπου στα 5 €), κρατάει σταθερό το κινητό ακόμα και σε δρόμους με αρκετές λακούβες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Itrias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη!
    Στιβαρή, πολύ καλής ποιότητας.
    Πολύ καλές γωνίες ρύθμισης και με βαρύ κινητό η θέση δεν πέφτει/γέρνει, όπως κάνουν αλλες.
    Δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω προσφέρουν οι ακριβότερες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Avg

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ τίμια για τα χρήματα της, είχα προηγουμενη εμπειρία με βάση του δεκαευρου που έπεφτε και ετριζε. VFM

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Μέτριας δυσκολίας τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_CHatzinikolaIdis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επιδιωξετε να το βαλετε σε καποια γωνια του αεραγωγου. Στο δικο μου αυτοκινητο με τον τροπο αυτο ειναι εξαιρετικα σταθερο και οι περσίδες του αεραγωγού δεν παρεμποδιζονται και εξαλολουθουν να λειτουργουν

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos195959

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενώ το στερέωμα της βάσης, είναι ισχυρό και πολύ έξυπνο, αν το κινητό είναι βαρύ , η υποδοχή του δεύτερου κομματιού στην "μπίλια" δεν το κρατάει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Ίσως τον χειμώνα να είναι καλύτερα, θα το δω.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregstef
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή και πολύ εύχρηστη συσκευή, μου έλυσε το πρόβλημα του κινητου που έκαιγε από τον ήλιο. Παραδόθηκε πολύ γρήγορα και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση.
    Αφαιρώ 1 αστέρι, γιατί τα 2 ποδαράκια που επάνω τους πατάει το κινητό είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και δυσκολεύουν τη χρήση του (το δικό μου έχει τα κουμπιά του σε αυτό το σημείο - άλλα κινητά μπορεί να μην έχουν τέτοιο θέμα.).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dstergiopoulos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προερχόμενος από Spigen των 17-18 ευρώ, μπορώ να πω οτι είναι ο,τι πιο VFM έχω αγοράσει εδώ και πολύ καιρό. Πολύ στιβαρή με το πιαστράκι στον αεραγωγό να κάνει την διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mesogitis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε σε Alfa Romeo 159 ταίριαξε τέλεια και είναι πολύ σταθερή ακομα και όταν το κινητό είναι σε θήκη (εγώ το έχω σε θήκη πορτοφόλι)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Kokkinakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από πολλές αποτυχημένες αγορές βρήκα τη λύση με τη συγκεκριμένη βάση. Επίσης την έχω συστήσει και σε αρκετούς φίλους. Αρκεί να βολεύει το μέγεθος και ο τύπος της γρίλιας.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George#

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή βάση, μπαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα, δεν κουνιέται δεν φοβάσαι ότι θα πέσει το τηλέφωνο. Απλά εάν το αυτοκίνητο σας έχει μεγάλα φτερά στους αεραγωγούς δεν θα μπει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karolos_Karoleiro
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ στου ερ κοντισιον τις περσίδες, δεν κουνιέται χιλιοστό! Εάν δεν εχεις πάρει το κατάλληλο με τις διαστάσεις που ταιριάζει στο αυτοκίνητό σου, θα πατήσεις 1 αστέρι λανθασμένα ?

    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή βάση σταθερή και στιβαρή. Την έχω για μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά θα δω και την αντοχή της με τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

    0
  • 0
  • 0
  • Έσπαγε τις γρίλιες του αυτοκινήτου από το βάρος. Θα πει κάποιος ότι δεν έκαναν οι γρίλιες. Έ τότε να αλλάξω το αυτοκίνητο για να ταιριάζει στη βάση του κινητού...

    0
  • Ο τρόπος στερέωσης είναι σωτήριος.
    Όμως αν και εσείς όπως και εμείς έχετε πολύ στενές 'φέτες' στον εξαερισμό, θα χρειαστεί είτα να το βάλετε στην τελευταία θέση, ή να κάνετε πατέντα με προέκταση (καπάκι από νερό εμφιαλωμένο, κλπ)
    Εμάς μας βόλεψε η τελευταία 'φέτα'.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (6)

Ερωτήσεις

5306 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Spiridon_Diamantopoulos

Ναι φίλε μου! Το ρυθμίζεις όπως θέλεις! Απλά οριζόντια εννοείται θα σου κάτσει καλύτερα!

Solved.

Αυξομειώνεται και με αυτό τον τρόπο σφίγγει και πάνω στον αεραγωγό. Περίπου 1-5 cm

Gogo_Pol

ρε παιδιά μου φαίνεται ότι στις εικόνες δείχνει ότι αυτο το αγκιστρακι τραβιέται όσο χρειάζεται για να σεταριστει στις γρίλιες. αυτό που μου ήρθε δεν τραβιέται...

Giorgos_Kalantis

Βιδωνεις αριστεροστροφα να ανοιξει το αγκιστρο και δεξιοστροφα να κλεισει στον αεραγωγο ειναι πολυ γερο το εχω και εγω ειναι πολυ καλο

Δες όλες τις ερωτήσεις (6)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η βάση κινητού αυτοκινήτου Joyroom προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για την τοποθέτηση του smartphone κατά την οδήγηση. Τα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν:

  • Περιστροφή 360°: Δυνατότητα τοποθέτησης σε κάθετη ή οριζόντια θέση.
  • Συμβατότητα: Υποστηρίζει τηλέφωνα διαστάσεων 4,7" - 6,7".
  • Αντικραδασμική στήριξη: Διατηρεί σταθερή θέση ακόμα και σε ανώμαλο δρόμο.
  • Στήριξη βάσης: Τοποθετείται στον αεραγωγό του αυτοκινήτου.
  • Ρυθμιζόμενα άγκιστρα: Εξασφαλίζουν ασφαλή στήριξη της συσκευής.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει το αναμενόμενο μέγεθος και αξίζει τα χρήματά της.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Στήριξη Βάσης
στον Αεραγωγό
Στήριξη Συσκευής
με Ρυθμιζόμενα Άγκιστρα
Χρώμα
Μαύρο
Περιστροφή
Ναι
Βάση για Tablet
Όχι

Ασύρματη Φόρτιση

MagSafe
Όχι
Qi
Όχι

Συμβατές Διαστάσεις Συσκευής

Μέγιστη Διάσταση
6,7 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (477)

  1. 390
  2. 56
  3. 12
  4. 4
  5. 15
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Kostasgs_KS
5
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ καλή και σταθερή. Μπαίνει στον αεραγωγό κ γατζωνει εκεί κ δεν κουνιέται καθόλου. Είχα πριν μαγνητικό κ δυστυχώς σε δρόμους επαρχιακούς που έχουν προβληματάκια ξεκολλουσε συνέχεια.Το καλύτερο είναι να μπει στην πιο ψηλή περσιδα καθώς είναι κ πιο εύκολο να έχεις άμεση επαφή με το κινητό χωρίς να χρειάζεται να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
  • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

ΜΕΛΙΝΑ 461989
1
5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

το προβλημα το συγκεκριμενου προϊόντος αν και πολυ εξυπνο στο σχεδιασμο του και εργονομικο, δεν σφιγγει πληρως στη "γριλλια" του αεραγωγου. οποτε κουνιεται ανεξαρτητος του αεραγωγου.. Στη πρώτη λακκουβα στο δρομο πεφτει ολο κατω.

  • Αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
  • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
  • Δύσκολη τοποθέτηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • RENOS CONSTANTINOU

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή βάση σταθερή και στιβαρή. Την έχω για μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά θα δω και την αντοχή της με τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • kavoulakos
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έσπαγε τις γρίλιες του αυτοκινήτου από το βάρος. Θα πει κάποιος ότι δεν έκαναν οι γρίλιες. Έ τότε να αλλάξω το αυτοκίνητο για να ταιριάζει στη βάση του κινητού...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ev.lalos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο τρόπος στερέωσης είναι σωτήριος.
    Όμως αν και εσείς όπως και εμείς έχετε πολύ στενές 'φέτες' στον εξαερισμό, θα χρειαστεί είτα να το βάλετε στην τελευταία θέση, ή να κάνετε πατέντα με προέκταση (καπάκι από νερό εμφιαλωμένο, κλπ)
    Εμάς μας βόλεψε η τελευταία 'φέτα'.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Doubaas15

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραια θηκηη, με ρυθμιζομενο το ακγιρστο που θα στερεωθει. Το αρνητικο ειναιθ οτι δεν στερεωνεται το κινητο και πεφτει οταν το εχω πανω, οταν βρισκω σε λακουβα πχ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John dim

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του αλλα καποιες φορες σε λακουβες μεγαλες πεφτει το κινητο και οταν δεν εχεις πανω του το κινητο κουδουνιζει κατι μεσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nmiltos77
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν οι γρύλιες του αεραγωγού δεν είναι αρκετά φαρδιές δεν κάνει τέλεια εφαρμογή με απότέλεσμα να κουνιέται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwma
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σταθερή συγκράτηση κινητού 6,1 ´´

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manosktv
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στο δικό μου αμάξι (opel astra 15') κούμπωσε φανταστικά στην γρίλια του αυτοκίνητου και δεν μου κουνιέται καθόλου. Έχει ρυθμιζόμενο μάκρος το αγκιστράκι από πίσω για όσο μεγάλες και αν είναι οι γρίλιες (το δικό μου έχει μεγάλες και έπρεπε να το μακρίνο αρκετα) έχει πιαστράκια δεξιά και αριστερά τα οποία ανοίγουν με ένα κουμπί στο πλάι και απο κάτω έχει ανοικτή εσοχή για να μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει το κινητό που είναι πολυ βοηθητικό. Στο πίσω μέρος έχει και ένα σαν παξιμαδάκι το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις το πόσο δύσκολα γυρνάει η βάση, η έυκολα. Γενικώς για την τιμή του είναι πολύ βοηθητικό και το έχω πολλα χρόνια χωρίς να πάθει τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS_TSAGGAROS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αγκιστρώνει σταθερά, ποιοτικό, μεταφέρει ελάχιστους κραδασμούς ακόμη και σε ογκώδη τηλέφωνα. Δοκιμασμένο, ταιριάζει στις γρίλλιες του passat 2016 και σφιχτά σε grand vitara 2001

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos_mousourakis
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει ωραίο πιάσιμο για το κινητό αλλά δεν είναι τέρμα σταθερό ...αλλά από αλλά που έχουν πέσει στα χέρια μου είναι το καλυτερο με διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_McAlleck
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι αρκετά ικανοποιητική. Έχοντας σφίξει αρκετά τα άγκιστρά της, ακόμα και σε έντονο τράνταγμα, το κινητό παραμένει στη θέση του χωρίς πρόβλημα. Είναι τόσο σταθερή που συχνά ξεχνάω το κινητό μέσα στο αμάξι. Οι διαστάσεις της ανταποκρίνονται πλήρως σε αυτές του τίτλου.

    Βάζω 4 αστέρια μόνο και μόνο γιατί θα έπρεπε να παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για το είδος των αεραγωγών (σχαρών) που υποστηρίζει.

    Προσωπικά, σε Nissan Qashqai (2012), δεν εφαρμόζει στις σχάρες που ήθελα (αριστερά ή δεξιά του τιμονιού). Ήμουν τυχερός που, τουλάχιστον, εφαρμόζει στις σχάρες που βρίσκονται πάνω από το ράδιο (κυκλωμένες στην εικόνα).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JimmyTsou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη επιλογή για τα λεφτά της, σταθερή, συμπαγής, κομψή και λειτουργική βάση, κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται. Σε αυτήν την τιμή, δεν θα βρεις κάτι καλύτερο. Αγοράστηκε για χρήση σε Mazda3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και στις δύο βάσεις που αγόρασα. Τοποθετήθηκαν σε Qashqai J11 και σε RAV4 !! Καλή ποιότητα!! Σταθερή!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • izik83
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς έσπασε μετά από μερικούς μήνες. Μπορεί να έσπασε από το βάρος του κινητού (θήκη+ κινητό) ή από την ζέστη που βγάζει το κλιματιστικό του αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί ήταν αρκετά βολικό. Δεν περίμενα να σπάσει τόσο εύκολα. Το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα στην οδήγηση.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas69
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το car holder των φτωχών. Αν κ δεν του φαίνεται είναι σταθερό, κ το άγκιστρο του δένει καλα πανω στις περσίδες του αεραγωγου. Πιστευω πως η σταθερότητα είναι αυτο που ζητουν οι περισσότεροι οποτε αυτή είναι μια καλή κ φτηνη λυση

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_k71

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετικής ποιότητας για τα χρήματά του. Σταθερό και δοκιμασμένο σε κίνηση οχήματος σε ανώμαλα εδάφη. Αξίζει !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sourvinosspyros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική! Τίμια!Την έχω ένα χρόνο σε Fiat Tipo στους αεραγωγούς κάτω από την οθόνη!Την έχω πάντα με κάθετο προσανατολισμό!Το βάζω το κινητό μαζί με την θήκη και παρόλαυτα κρατάει ακόμα όπως στην αρχή!Θα την ξαναπάρω σίγουρα!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolio87
    5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βάση αναλογίας τιμής ίσως από τις καλύτερες βάσεις για αεραγωγό σε αυτή την τιμή (περίπου στα 5 €), κρατάει σταθερό το κινητό ακόμα και σε δρόμους με αρκετές λακούβες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Itrias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη!
    Στιβαρή, πολύ καλής ποιότητας.
    Πολύ καλές γωνίες ρύθμισης και με βαρύ κινητό η θέση δεν πέφτει/γέρνει, όπως κάνουν αλλες.
    Δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω προσφέρουν οι ακριβότερες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Avg

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ τίμια για τα χρήματα της, είχα προηγουμενη εμπειρία με βάση του δεκαευρου που έπεφτε και ετριζε. VFM

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Μέτριας δυσκολίας τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_CHatzinikolaIdis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επιδιωξετε να το βαλετε σε καποια γωνια του αεραγωγου. Στο δικο μου αυτοκινητο με τον τροπο αυτο ειναι εξαιρετικα σταθερο και οι περσίδες του αεραγωγού δεν παρεμποδιζονται και εξαλολουθουν να λειτουργουν

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos195959

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενώ το στερέωμα της βάσης, είναι ισχυρό και πολύ έξυπνο, αν το κινητό είναι βαρύ , η υποδοχή του δεύτερου κομματιού στην "μπίλια" δεν το κρατάει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Ίσως τον χειμώνα να είναι καλύτερα, θα το δω.

    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gregstef
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή και πολύ εύχρηστη συσκευή, μου έλυσε το πρόβλημα του κινητου που έκαιγε από τον ήλιο. Παραδόθηκε πολύ γρήγορα και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση.
    Αφαιρώ 1 αστέρι, γιατί τα 2 ποδαράκια που επάνω τους πατάει το κινητό είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και δυσκολεύουν τη χρήση του (το δικό μου έχει τα κουμπιά του σε αυτό το σημείο - άλλα κινητά μπορεί να μην έχουν τέτοιο θέμα.).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dstergiopoulos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προερχόμενος από Spigen των 17-18 ευρώ, μπορώ να πω οτι είναι ο,τι πιο VFM έχω αγοράσει εδώ και πολύ καιρό. Πολύ στιβαρή με το πιαστράκι στον αεραγωγό να κάνει την διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mesogitis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε σε Alfa Romeo 159 ταίριαξε τέλεια και είναι πολύ σταθερή ακομα και όταν το κινητό είναι σε θήκη (εγώ το έχω σε θήκη πορτοφόλι)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Kokkinakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από πολλές αποτυχημένες αγορές βρήκα τη λύση με τη συγκεκριμένη βάση. Επίσης την έχω συστήσει και σε αρκετούς φίλους. Αρκεί να βολεύει το μέγεθος και ο τύπος της γρίλιας.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George#

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή βάση, μπαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα, δεν κουνιέται δεν φοβάσαι ότι θα πέσει το τηλέφωνο. Απλά εάν το αυτοκίνητο σας έχει μεγάλα φτερά στους αεραγωγούς δεν θα μπει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karolos_Karoleiro
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ στου ερ κοντισιον τις περσίδες, δεν κουνιέται χιλιοστό! Εάν δεν εχεις πάρει το κατάλληλο με τις διαστάσεις που ταιριάζει στο αυτοκίνητό σου, θα πατήσεις 1 αστέρι λανθασμένα ?

    • Σταθερότητα βάσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης
    • Δεν φεύγει εύκολα η συσκευή από τη βάση
    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή βάση σταθερή και στιβαρή. Την έχω για μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά θα δω και την αντοχή της με τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

    0
  • 0
  • 0
  • Έσπαγε τις γρίλιες του αυτοκινήτου από το βάρος. Θα πει κάποιος ότι δεν έκαναν οι γρίλιες. Έ τότε να αλλάξω το αυτοκίνητο για να ταιριάζει στη βάση του κινητού...

    0
  • Ο τρόπος στερέωσης είναι σωτήριος.
    Όμως αν και εσείς όπως και εμείς έχετε πολύ στενές 'φέτες' στον εξαερισμό, θα χρειαστεί είτα να το βάλετε στην τελευταία θέση, ή να κάνετε πατέντα με προέκταση (καπάκι από νερό εμφιαλωμένο, κλπ)
    Εμάς μας βόλεψε η τελευταία 'φέτα'.

    1
  • Δες τα όλα
5,26 €
5,00 €   μεταφορικά