Ηχεία Υπολογιστή

Creative T3300 Ηχεία Υπολογιστή 2.1 με Ισχύ 27W Μαύρα

Το σύστημα ηχείων 2.1 της Creative έχει ισχύ 27 watt προσφέροντας δυνατό ήχο, περιλαμβάνει subwoofer για πλούσιο μπάσο και δυο στερεοφωνικά ηχεία. Είναι ιδανικά για ακρόαση μουσικής αλλά και για gaming. Συνδέεται ενσύρματα με συσκευές που διαθέτουν υποδοχή για το κλασσικό βύσμα καρφί 3.5mm. Η τροφοδοσία τους πραγματοποιείται μέσω πρίζας. Δες όλη την περιγραφή

  • Ισχύς: 27W
  • Τύπος Σύνδεσης: AUX/3.5mm
  • Τροφοδοσία: Πρίζας

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό μπάσο.

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το σύστημα ηχείων 2.1 της Creative έχει ισχύ 27 watt προσφέροντας δυνατό ήχο, περιλαμβάνει subwoofer για πλούσιο μπάσο και δυο στερεοφωνικά ηχεία. Είναι ιδανικά για ακρόαση μουσικής αλλά και για gaming. Συνδέεται ενσύρματα με συσκευές που διαθέτουν υποδοχή για το κλασσικό βύσμα καρφί 3.5mm. Η τροφοδοσία τους πραγματοποιείται μέσω πρίζας.

  • Ισχύς: 27W
  • Τύπος Σύνδεσης: AUX/3.5mm
  • Τροφοδοσία: Πρίζας

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό μπάσο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
27 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (29)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 13
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • GLXAKIASZ
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαγκες απ τα συγκεκριμενα ηχεια μην περιμενετε τιποτα τρομερο, απο ενταση καλυπτουν ενα σπιτι 60τμ ικανοποιητικα αλλα περα απο αυτο δεν ειναι κατι το τρελο. Στις ηψιλες εντασεις (80% και πανω) αρχιζουν και παραμορφονουν και ξερυθμιζουν τα πριμα σε σχεση μετα μπασα και ουσιαστικα τα πριμα και τα μεσαια δυναμονουν ενω τα μπασα μετα το 80-85% μενουν στασιμα. Αμα θελετε ενα σετακι μετρια ηχειακια για να ακουτε την μουσικουλα σας και γενικα να τα εχετε στο γραφειο σας ειναι οκ, αλλα αμα θελετε ηχο κρυσταλο, μεγαλες εντασεις και τρελα μπασα, αυτα τα ηχεια σιγουρα δεν θα σας καλυψουν.
    Εμενα παντως δεν με καλυπταν οποτε πανω στον χρονο τα πουλησα ενα 30αρικο και πηγα σε ενα καλυτερο σετ

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεια αυτα ειναι αρκετα vfm, εχουν δυνατο και καθαρο ηχο αλλα μετα απο κανα χρονο καηκε το subwoofer και τωρα δε χρησιμοποιουνται οποτε προσοχη

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω αν δεν απατώμαι, πάνω από 5 χρόνια' πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που παρουσίασαν το τελευταίο 6μηνο περ. βραχυκυκλώνει λίγο- κάπου κάπου το ποντασιόμετρο, δηλ. ή αύξηση _ μείωση της φωνής.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billi_Tube_Billitube
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδιά τα ηχεία είναι φοβερά έχουν πολύ καλό ήχο πεντακάθαρο έρχεται με τέλειο τρόπο στά αυτιά σου.Ο ήχος τους είναι παρα πολύ ποιοτικός το μπάσο τους πεντακάθαρο και καθόλου ξερω (για όσους ξέρουν απο ήχο καταλαβαίνουν τη πάει να πη ξερω μπάσο)η ψηλες που παραγουν τα ηχεια είναι καλές.εγώ προσωπικά δεν τα έχω τερματίσει σε τραγουδια που παράγουν υψηλά hz γιατί είμαι σίγουρος οτι θα καουν.παιδια τα ηχεία σάς τα προτινω ειναι παρα πολυ καλα και δεν πρόκειται να σας απογοητεύσουν

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1kostas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλυτερα ηχεια εκει εξω για τα χρηματα τους. Το μονο τους μειονεκτημα και ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι οτι δεν ειναι τοσο καλη η πιοτητα κατασκευης τους αλλα κατα τα αλλα τελεια. Γεμιζουν ανετα ενα δωματιο/σαλονι των 80τμ χωρις κανενα προβλημα!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalabidischr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κατασκευή και πολύ δυνατός και καθαρός ήχος χωρίς να παραμορφώνεται ακόμα και στην υψηλότερη ένταση! Ιδανική λύση ακόμα και για πάρτυ (ίσως σε συνδιασμό με κάποιο μικρό ενισχυτή και μίκτη) Αξίζει τα χρήματά του και με το παραπάνω! Αν έχω κάποιο αρνητικό,είναι μόνο για τον διακόπτη του μπάσσου που βρίσκεται πίσω απ'το woofer ενώ θα βόλευε να είναι μαζί με τον διακόπτη του volume (δυσκολεύει μόνο στη περίπτωση που δεν είναι τοποθετημένο κοντά το woofer με τα ηχεία)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimypet
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχοσύστημα αυτό το έχω περίπου 2+ χρόνια είναι αξιόπιστα, δεν έχει αλλάξει οι απόδοση τους καθόλου, το μπάσο είναι ικανοποιητικό έως τέλειο και το καλώδιο είναι σχετικά μακρύ αν και θα ήθελα να υπάρχει μια προέκταση μέσα στην συσκευασία ή να είναι πιο μακρύ το ίδιο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Mp2
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 3 Αστέρια γιατί μετά από 1 χρόνο λειτουργίας (οχι σε μεγαλες εντασεις και δεν ηταν και καθε μερα 3-4 φορες την εβδομαδα) Ξαφνικά όταν ανεβάζεις την ένταση πάνω από τα 70db κάνει διακοπές και κάποιες φορές κλέινει και τελείως (3-4 Δευτερόλεπτα)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tα ηχεία πολύ καλά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο με πολύ καλή ποιότητα και ένταση ήχου για την τιμη τους .(τα πήρα 42 ευρώ)Θα τα πρότεινα ευκόλα σε καποιον

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zenman
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια αγορά, πολύ καλά ηχεία, πολύ καλός και δυνατός ήχος ...Φεύγουν όλα τα κακά πνεύματα από το σπίτι... :-)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stakos s
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα είχα εικοση επτά μήνες.
    Αν είχαν δουλέψει συνολικά οκτώ δέκα
    ώρες , και ίσως λιγότερο .
    Χτες νεκρά! χωρις λόγο και αιτία, πάμε
    για άλλη εταιρεία.

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κώστας Χιονίδης
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω περίπου 3 χρόνια και είναι απιστευτα ηχεια μονο που εαν τα βαζετε με κινητο δεν ειναι το μεγαλη η ενταση αλλα αμμα ειναι με pc τρεμει το σπιτι...αγοραστε τα αρκετα καλα και για την τιμη τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzigman_tzigman
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ έκανα πάρτι σε χώρο 50 τετραγωνικων με αυτά τα ηχεία. Στην αρχή ήταν μια χαρά, μετά που θέλαμε κάτι παραπάνω βέβαια, αποδειχτηκαν λίγα. Για τα λεφτα τους και την δουλειά τους είναι απ τα καλύτερα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ καλά για τα λεφτά τους. Καθαρά πρίμα και μπάσα για ηχεία της τιμής τους η και πανόμοια σε αυτό το εύρος τιμής. Πολύ καλή επιλογή μέχρι στιγμής. Τα έχω 6 μήνες.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω περιπου 3 χρονια. αρκετα καλα για την τιμη τους , ωραιος καθαρος ηχος , ικανοποιητικη η ενταση , καλο μπασο απλως να προσεχετε γενικα με αυτο , διοτι εαν το εχετε ρυθμισμενο συνεχεια στο τερμα και ταυτοχρονα ειναι συνεχως δυνατα η ενταση , καποια στιγμη θα "τσαλακωσει". βεβαια δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στον ηχο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karanikolasms
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρήματα που ζητάνε δεν τα αξίζουν στο ελάχιστο!

    Πολύ μικρή αντοχή στο χρόνο (με το ζόρι εννιά μήνες!)

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilhsgramm
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρκετα καλα ηχεια για τα λευτα τους....αλλα αυτο που δεν με ενθουσιασε τοσο ειναι το μπασο τους .....το περιμενα λιγο πιο δυνατο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jean_Doumpier
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλός και ολοκληρωμένος ήχος. Το woofer δίνει αρκετά ικανοποιητικά την αίσθηση του μπάσου στον χώρο. Υψηλή ένταση ηχείων. Λειτουργία stand by όταν για κάποια ώρα δεν χρησιμοποιείται ο υπολογιστής με τον οποίο είναι συνδεδεμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gti-george
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα καλα ηχεια με δυνατο μπασο αλλα οχι τοσο καλα πριμα (οσο τα περιμενα).Αυτο που με ξαφνιασε ευχαριστα ειναι οτι εχει stαndbay μετα απο 10 λεπτα οταν δεν εχει ηχο.Για οσους ψαχνουν ηχεια μεχρι 40 ευρω ειναι αξιολογα και πολυ ομορφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.mkr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε γενικες γραμμες αρκετα καλα,πολυ καλα μπασα και ομαλη ρυθμιση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zasxas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία μιας και δεν έχω πολύ χώρο στο γραφείο του υπολογιστή μου και ήθελα κάτι δυνατό και ποιοτικό.Το μπάσο πολύ καλό και γενικά ο ήχος τους πολύ καλός σε όλες τις μουσικές,προσοχή δεν είναι τέλεια αλλά είναι μια αξιόλογη πρόταση για όσους ψάχνουν ηχεία μέχρι 40 ευρώ και είναι αρκετά όμορφα.Εξαιρετικά ηχεία για την τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεία τα έχω 3 χρόνια περίπου και είναι τέλεια, αξίζουν τα λεφτά τους αναδιαμφισβήτιτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι τέλεια για ολες τις λειτουργίες... Απλος τελεια και σε θεμα τιμής και σε ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάτοχος εδώ και 2.5 χρόνια. Ωραίο μπάσο και όμορφος ήχος και αρκετά VFM θα έλεγα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
  • Μαγκες απ τα συγκεκριμενα ηχεια μην περιμενετε τιποτα τρομερο, απο ενταση καλυπτουν ενα σπιτι 60τμ ικανοποιητικα αλλα περα απο αυτο δεν ειναι κατι το τρελο. Στις ηψιλες εντασεις (80% και πανω) αρχιζουν και παραμορφονουν και ξερυθμιζουν τα πριμα σε σχεση μετα μπασα και ουσιαστικα τα πριμα και τα μεσαια δυναμονουν ενω τα μπασα μετα το 80-85% μενουν στασιμα. Αμα θελετε ενα σετακι μετρια ηχειακια για να ακουτε την μουσικουλα σας και γενικα να τα εχετε στο γραφειο σας ειναι οκ, αλλα αμα θελετε ηχο κρυσταλο, μεγαλες εντασεις και τρελα μπασα, αυτα τα ηχεια σιγουρα δεν θα σας καλυψουν.
    Εμενα παντως δεν με καλυπταν οποτε πανω στον χρονο τα πουλησα ενα 30αρικο και πηγα σε ενα καλυτερο σετ

    1
  • Τα ηχεια αυτα ειναι αρκετα vfm, εχουν δυνατο και καθαρο ηχο αλλα μετα απο κανα χρονο καηκε το subwoofer και τωρα δε χρησιμοποιουνται οποτε προσοχη

    0
  • Τα έχω αν δεν απατώμαι, πάνω από 5 χρόνια' πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που παρουσίασαν το τελευταίο 6μηνο περ. βραχυκυκλώνει λίγο- κάπου κάπου το ποντασιόμετρο, δηλ. ή αύξηση _ μείωση της φωνής.

    0
  • παιδιά τα ηχεία είναι φοβερά έχουν πολύ καλό ήχο πεντακάθαρο έρχεται με τέλειο τρόπο στά αυτιά σου.Ο ήχος τους είναι παρα πολύ ποιοτικός το μπάσο τους πεντακάθαρο και καθόλου ξερω (για όσους ξέρουν απο ήχο καταλαβαίνουν τη πάει να πη ξερω μπάσο)η ψηλες που παραγουν τα ηχεια είναι καλές.εγώ προσωπικά δεν τα έχω τερματίσει σε τραγουδια που παράγουν υψηλά hz γιατί είμαι σίγουρος οτι θα καουν.παιδια τα ηχεία σάς τα προτινω ειναι παρα πολυ καλα και δεν πρόκειται να σας απογοητεύσουν

    4
  • Απο τα καλυτερα ηχεια εκει εξω για τα χρηματα τους. Το μονο τους μειονεκτημα και ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι οτι δεν ειναι τοσο καλη η πιοτητα κατασκευης τους αλλα κατα τα αλλα τελεια. Γεμιζουν ανετα ενα δωματιο/σαλονι των 80τμ χωρις κανενα προβλημα!!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

19 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
27 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το σύστημα ηχείων 2.1 της Creative έχει ισχύ 27 watt προσφέροντας δυνατό ήχο, περιλαμβάνει subwoofer για πλούσιο μπάσο και δυο στερεοφωνικά ηχεία. Είναι ιδανικά για ακρόαση μουσικής αλλά και για gaming. Συνδέεται ενσύρματα με συσκευές που διαθέτουν υποδοχή για το κλασσικό βύσμα καρφί 3.5mm. Η τροφοδοσία τους πραγματοποιείται μέσω πρίζας.

  • Ισχύς: 27W
  • Τύπος Σύνδεσης: AUX/3.5mm
  • Τροφοδοσία: Πρίζας

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό μπάσο.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (29)

  1. 12
  2. 13
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • GLXAKIASZ
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαγκες απ τα συγκεκριμενα ηχεια μην περιμενετε τιποτα τρομερο, απο ενταση καλυπτουν ενα σπιτι 60τμ ικανοποιητικα αλλα περα απο αυτο δεν ειναι κατι το τρελο. Στις ηψιλες εντασεις (80% και πανω) αρχιζουν και παραμορφονουν και ξερυθμιζουν τα πριμα σε σχεση μετα μπασα και ουσιαστικα τα πριμα και τα μεσαια δυναμονουν ενω τα μπασα μετα το 80-85% μενουν στασιμα. Αμα θελετε ενα σετακι μετρια ηχειακια για να ακουτε την μουσικουλα σας και γενικα να τα εχετε στο γραφειο σας ειναι οκ, αλλα αμα θελετε ηχο κρυσταλο, μεγαλες εντασεις και τρελα μπασα, αυτα τα ηχεια σιγουρα δεν θα σας καλυψουν.
    Εμενα παντως δεν με καλυπταν οποτε πανω στον χρονο τα πουλησα ενα 30αρικο και πηγα σε ενα καλυτερο σετ

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεια αυτα ειναι αρκετα vfm, εχουν δυνατο και καθαρο ηχο αλλα μετα απο κανα χρονο καηκε το subwoofer και τωρα δε χρησιμοποιουνται οποτε προσοχη

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω αν δεν απατώμαι, πάνω από 5 χρόνια' πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που παρουσίασαν το τελευταίο 6μηνο περ. βραχυκυκλώνει λίγο- κάπου κάπου το ποντασιόμετρο, δηλ. ή αύξηση _ μείωση της φωνής.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billi_Tube_Billitube
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδιά τα ηχεία είναι φοβερά έχουν πολύ καλό ήχο πεντακάθαρο έρχεται με τέλειο τρόπο στά αυτιά σου.Ο ήχος τους είναι παρα πολύ ποιοτικός το μπάσο τους πεντακάθαρο και καθόλου ξερω (για όσους ξέρουν απο ήχο καταλαβαίνουν τη πάει να πη ξερω μπάσο)η ψηλες που παραγουν τα ηχεια είναι καλές.εγώ προσωπικά δεν τα έχω τερματίσει σε τραγουδια που παράγουν υψηλά hz γιατί είμαι σίγουρος οτι θα καουν.παιδια τα ηχεία σάς τα προτινω ειναι παρα πολυ καλα και δεν πρόκειται να σας απογοητεύσουν

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1kostas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλυτερα ηχεια εκει εξω για τα χρηματα τους. Το μονο τους μειονεκτημα και ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι οτι δεν ειναι τοσο καλη η πιοτητα κατασκευης τους αλλα κατα τα αλλα τελεια. Γεμιζουν ανετα ενα δωματιο/σαλονι των 80τμ χωρις κανενα προβλημα!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charalabidischr
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κατασκευή και πολύ δυνατός και καθαρός ήχος χωρίς να παραμορφώνεται ακόμα και στην υψηλότερη ένταση! Ιδανική λύση ακόμα και για πάρτυ (ίσως σε συνδιασμό με κάποιο μικρό ενισχυτή και μίκτη) Αξίζει τα χρήματά του και με το παραπάνω! Αν έχω κάποιο αρνητικό,είναι μόνο για τον διακόπτη του μπάσσου που βρίσκεται πίσω απ'το woofer ενώ θα βόλευε να είναι μαζί με τον διακόπτη του volume (δυσκολεύει μόνο στη περίπτωση που δεν είναι τοποθετημένο κοντά το woofer με τα ηχεία)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimypet
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχοσύστημα αυτό το έχω περίπου 2+ χρόνια είναι αξιόπιστα, δεν έχει αλλάξει οι απόδοση τους καθόλου, το μπάσο είναι ικανοποιητικό έως τέλειο και το καλώδιο είναι σχετικά μακρύ αν και θα ήθελα να υπάρχει μια προέκταση μέσα στην συσκευασία ή να είναι πιο μακρύ το ίδιο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Mp2
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 3 Αστέρια γιατί μετά από 1 χρόνο λειτουργίας (οχι σε μεγαλες εντασεις και δεν ηταν και καθε μερα 3-4 φορες την εβδομαδα) Ξαφνικά όταν ανεβάζεις την ένταση πάνω από τα 70db κάνει διακοπές και κάποιες φορές κλέινει και τελείως (3-4 Δευτερόλεπτα)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tα ηχεία πολύ καλά τα έχω σχεδόν ένα χρόνο με πολύ καλή ποιότητα και ένταση ήχου για την τιμη τους .(τα πήρα 42 ευρώ)Θα τα πρότεινα ευκόλα σε καποιον

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zenman
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια αγορά, πολύ καλά ηχεία, πολύ καλός και δυνατός ήχος ...Φεύγουν όλα τα κακά πνεύματα από το σπίτι... :-)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stakos s
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα είχα εικοση επτά μήνες.
    Αν είχαν δουλέψει συνολικά οκτώ δέκα
    ώρες , και ίσως λιγότερο .
    Χτες νεκρά! χωρις λόγο και αιτία, πάμε
    για άλλη εταιρεία.

    • Μπάσο
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κώστας Χιονίδης
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω περίπου 3 χρόνια και είναι απιστευτα ηχεια μονο που εαν τα βαζετε με κινητο δεν ειναι το μεγαλη η ενταση αλλα αμμα ειναι με pc τρεμει το σπιτι...αγοραστε τα αρκετα καλα και για την τιμη τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzigman_tzigman
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ έκανα πάρτι σε χώρο 50 τετραγωνικων με αυτά τα ηχεία. Στην αρχή ήταν μια χαρά, μετά που θέλαμε κάτι παραπάνω βέβαια, αποδειχτηκαν λίγα. Για τα λεφτα τους και την δουλειά τους είναι απ τα καλύτερα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολύ καλά για τα λεφτά τους. Καθαρά πρίμα και μπάσα για ηχεία της τιμής τους η και πανόμοια σε αυτό το εύρος τιμής. Πολύ καλή επιλογή μέχρι στιγμής. Τα έχω 6 μήνες.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα εχω περιπου 3 χρονια. αρκετα καλα για την τιμη τους , ωραιος καθαρος ηχος , ικανοποιητικη η ενταση , καλο μπασο απλως να προσεχετε γενικα με αυτο , διοτι εαν το εχετε ρυθμισμενο συνεχεια στο τερμα και ταυτοχρονα ειναι συνεχως δυνατα η ενταση , καποια στιγμη θα "τσαλακωσει". βεβαια δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στον ηχο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karanikolasms
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρήματα που ζητάνε δεν τα αξίζουν στο ελάχιστο!

    Πολύ μικρή αντοχή στο χρόνο (με το ζόρι εννιά μήνες!)

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilhsgramm
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρκετα καλα ηχεια για τα λευτα τους....αλλα αυτο που δεν με ενθουσιασε τοσο ειναι το μπασο τους .....το περιμενα λιγο πιο δυνατο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jean_Doumpier
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλός και ολοκληρωμένος ήχος. Το woofer δίνει αρκετά ικανοποιητικά την αίσθηση του μπάσου στον χώρο. Υψηλή ένταση ηχείων. Λειτουργία stand by όταν για κάποια ώρα δεν χρησιμοποιείται ο υπολογιστής με τον οποίο είναι συνδεδεμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gti-george
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετα καλα ηχεια με δυνατο μπασο αλλα οχι τοσο καλα πριμα (οσο τα περιμενα).Αυτο που με ξαφνιασε ευχαριστα ειναι οτι εχει stαndbay μετα απο 10 λεπτα οταν δεν εχει ηχο.Για οσους ψαχνουν ηχεια μεχρι 40 ευρω ειναι αξιολογα και πολυ ομορφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.mkr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε γενικες γραμμες αρκετα καλα,πολυ καλα μπασα και ομαλη ρυθμιση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zasxas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία μιας και δεν έχω πολύ χώρο στο γραφείο του υπολογιστή μου και ήθελα κάτι δυνατό και ποιοτικό.Το μπάσο πολύ καλό και γενικά ο ήχος τους πολύ καλός σε όλες τις μουσικές,προσοχή δεν είναι τέλεια αλλά είναι μια αξιόλογη πρόταση για όσους ψάχνουν ηχεία μέχρι 40 ευρώ και είναι αρκετά όμορφα.Εξαιρετικά ηχεία για την τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεία τα έχω 3 χρόνια περίπου και είναι τέλεια, αξίζουν τα λεφτά τους αναδιαμφισβήτιτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι τέλεια για ολες τις λειτουργίες... Απλος τελεια και σε θεμα τιμής και σε ποιότητα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάτοχος εδώ και 2.5 χρόνια. Ωραίο μπάσο και όμορφος ήχος και αρκετά VFM θα έλεγα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
  • Μαγκες απ τα συγκεκριμενα ηχεια μην περιμενετε τιποτα τρομερο, απο ενταση καλυπτουν ενα σπιτι 60τμ ικανοποιητικα αλλα περα απο αυτο δεν ειναι κατι το τρελο. Στις ηψιλες εντασεις (80% και πανω) αρχιζουν και παραμορφονουν και ξερυθμιζουν τα πριμα σε σχεση μετα μπασα και ουσιαστικα τα πριμα και τα μεσαια δυναμονουν ενω τα μπασα μετα το 80-85% μενουν στασιμα. Αμα θελετε ενα σετακι μετρια ηχειακια για να ακουτε την μουσικουλα σας και γενικα να τα εχετε στο γραφειο σας ειναι οκ, αλλα αμα θελετε ηχο κρυσταλο, μεγαλες εντασεις και τρελα μπασα, αυτα τα ηχεια σιγουρα δεν θα σας καλυψουν.
    Εμενα παντως δεν με καλυπταν οποτε πανω στον χρονο τα πουλησα ενα 30αρικο και πηγα σε ενα καλυτερο σετ

    1
  • Τα ηχεια αυτα ειναι αρκετα vfm, εχουν δυνατο και καθαρο ηχο αλλα μετα απο κανα χρονο καηκε το subwoofer και τωρα δε χρησιμοποιουνται οποτε προσοχη

    0
  • Τα έχω αν δεν απατώμαι, πάνω από 5 χρόνια' πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που παρουσίασαν το τελευταίο 6μηνο περ. βραχυκυκλώνει λίγο- κάπου κάπου το ποντασιόμετρο, δηλ. ή αύξηση _ μείωση της φωνής.

    0
  • παιδιά τα ηχεία είναι φοβερά έχουν πολύ καλό ήχο πεντακάθαρο έρχεται με τέλειο τρόπο στά αυτιά σου.Ο ήχος τους είναι παρα πολύ ποιοτικός το μπάσο τους πεντακάθαρο και καθόλου ξερω (για όσους ξέρουν απο ήχο καταλαβαίνουν τη πάει να πη ξερω μπάσο)η ψηλες που παραγουν τα ηχεια είναι καλές.εγώ προσωπικά δεν τα έχω τερματίσει σε τραγουδια που παράγουν υψηλά hz γιατί είμαι σίγουρος οτι θα καουν.παιδια τα ηχεία σάς τα προτινω ειναι παρα πολυ καλα και δεν πρόκειται να σας απογοητεύσουν

    4
  • Απο τα καλυτερα ηχεια εκει εξω για τα χρηματα τους. Το μονο τους μειονεκτημα και ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι οτι δεν ειναι τοσο καλη η πιοτητα κατασκευης τους αλλα κατα τα αλλα τελεια. Γεμιζουν ανετα ενα δωματιο/σαλονι των 80τμ χωρις κανενα προβλημα!!

    2
  • Δες τα όλα