Αξεσουάρ Αποσκευών Μοτοσυκλέτας

Motowolf Ποτηροθήκη Μηχανής MDL3518 για Στήριξη στο Τιμόνι

Μια μεταλλική, έξυπνη βάση για τη μηχανή, το σκούτερ σας. Μπορείτε να στηρίξετε τον καφέ ή το αναψυκτικό σας χωρίς φόβο. Ρυθμιζόμενη ποτηροθήκη για τη μηχανή, το ποδήλατο αλλά και το πατίνι σας σε...

Μια μεταλλική, έξυπνη βάση για τη μηχανή, το σκούτερ σας. Μπορείτε να στηρίξετε τον καφέ ή το αναψυκτικό σας χωρίς φόβο. Ρυθμιζόμενη ποτηροθήκη για τη μηχανή, το ποδήλατο αλλά και το πατίνι σας σε μαύρο χρώμα, κατάλληλη για τοποθέτηση στον καθρέπτη

Χαρακτηριστικά: 

  • Υλικό: Κράμα μεταλού. 
  • Χρώμα: Μαύρο. 
  • Διάμετρος θήκης: 5.4 - 7 εκατοστά. 
  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Μια μεταλλική, έξυπνη βάση για τη μηχανή, το σκούτερ σας. Μπορείτε να στηρίξετε τον καφέ ή το αναψυκτικό σας χωρίς φόβο. Ρυθμιζόμενη ποτηροθήκη για τη μηχανή, το ποδήλατο αλλά και το πατίνι σας σε μαύρο χρώμα, κατάλληλη για τοποθέτηση στον καθρέπτη

Χαρακτηριστικά: 

  • Υλικό: Κράμα μεταλού. 
  • Χρώμα: Μαύρο. 
  • Διάμετρος θήκης: 5.4 - 7 εκατοστά. 
  • Ύψος θήκης: 10 εκατοστά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ποτηροθήκη Μηχανής

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (134)

Αξιολογήσεις

  1. 96
  2. 24
  3. 9
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Tsiftsis_Konstantinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Mpouk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα παραγγείλει για τιμόνι,τελικά ήρθε για βάση καθρέφτη. Αν και λάθος με βολέψει περισσότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
    Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Tsaroychis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr GreeKy
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Paraskevas4
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    με το παραμικρό κραδασμό υπάρχει πρόβλημα..μόνο για μπουκάλι καλά κλειστό..
    για ποτήρι μιας χρήσης καφέ δεν θα το συνιστούσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goonis20
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι μεταλλική, καλοφτιαγμένη, πολύ σταθερή και με έχει βολέψει απίστευτα. Θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από 20€ με τέτοια ποιότητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ποτήρι καφέ μιας χρήσεως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis939

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Σε αντίθεση με άλλα Κινέζικα χωράει το στάνταρ χάρτινο ποτήρι του φρέντο. Σταθερό και στιβαρό. Σου δημιουργεί μια σιγουριά ότι δεν θα κάνεις "μπάνιο" με καφέ. Επίσης τα υλικά και τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί το κάνουν να φαίνεται ακριβό / premium προϊόν. Προτείνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mich_Gkou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ! μια χαρα είναι για και για ποτήρια χαρτινα αλλά και μεγαλύτερα όπως μικρούς θερμούς κτλ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αντώνης Βογ
    1
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεταμένα λεφτά. Σφιγγεις σφιγγεις σφιγγεις και πάλι κουνάει. Πάω να ξεβιδωσω να δω γιατί κουνάει και δεν ξεβιδώνει. Κλώτσησε το παξιμάδι μέσα στην πλαστική βαση και γυρίζει τρελά. Αναγκάστηκα να κόψω το πλαστικό για να την βγάλω και να την πετάξω...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHr__Mourelatos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι καλύτερο για την καφεδαρα! χωράει άνετα μπουκάλι νερού και θερμός κανονικό μέγεθος με λίγο ζόρι μπαίνει κ είναι πολύ εντάξει.Αξιζει τα λευτα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rafail_Olpasialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε στα κάγκελα της μοτο, πολύ βολικό καλής ποιότητας αλλά μεγάλο φάουλ, που φτιάχνεται εύκολα γι αυτό δεν έβγαλα αστέρι, ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ λάστιχο στη συσκευασία, οπότε πρέπει να βρείτε δικό σας, αλλιώς δεν πιάνει σε μεταλλική μπάρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KurFr
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαράδεκτο έσπασε λες και ήταν από χαρτόνι. πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει και απορω γιατί η εταιρία έχει πολύ καλά προϊόντα. αλλά πραγματικά τίποτα σκέτο πλαστικό ψεύτικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μεταλλική βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή!
    Χωράει οριακά τέρμα ανοιχτή το ποτήρι του καφέ
    να σημειωθεί ότι βιδωνει μόνο σε οριζόντια μπάρα κανονικά!
    νόμιζα περιστρεφεται αλλά έκανα λάθος
    με μικρή πατέντα το γύρισα να πιάνει κάθετα

    έρχεται σε ποιοτική θήκη με 2 κλειδιά Άλλεν κ ενα 10 Άρι για την εγκατάσταση και την ρύθμιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanart
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό. Μεταλλικό και ρυθμιζόμενο. Εγώ το έβαλα στο κάγκελο της μηχανής. Μια προσθήκη που χρειάζεται είναι ένα μικρό λάστιχο (σαμπρέλα πχ) μέσα στο δαχτυλίδι σύσφιξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elsideris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία η ποιότητά του. Είναι πολύ όμορφο. Οι συναρμογές του όπως πρέπει. Μπορεί να ρυθμιστεί σε διάφορες θέσεις (ύψος, γωνίες κλπ).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η θήκη είναι απλά αξεπέραστη. Μεταλλική, γερή κατασκευή. Δεν καταλαβαίνει ούτε Λακούβες ούτε ταχύτητα.. Την προτείνω με κλειστά μάτια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S.DRS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν βιδωθεί είναι στιβαρή ως κατασκευή. Τα υλικά κατασκευή είναι εξαιρετικά (αν αναλογιστεί κανείς και το κόστος της) , αυξομειώνει η διάμετρος της ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη ποτηριών

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samis1000

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, ίσως αν ήταν κάνα πόντο μεγαλύτερο και χωρούσε ο τυπικός καφές takeaway να ήταν πολύ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Tsomaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πω με σιγουριά πώς είναι η καλύτερη βάση για καφέ!
    Καθόλου πλαστικό πάνω της κ αντέχει τα πάντα.
    Ρυθμιζόμενη κ έχεις κ δύο επιλογές να πάρεις η για τον καθρέφτη η για τα κάγκελα της μηχανής η οπουδήποτε....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SPYROS_SOFIKITIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα στο sym 125.Ειναι στέρεο , μόνο νερό χωράει και μένει αρκετά σταθερό.Εαν θέλετε θερμό για καφέ μόνο συγκεκριμένη μάρκα.Εγω έχω ένα θερμό της CHILLY'S δεν κάθεται με τίποτα στα πρώτα μέτρα έφυγε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gioftsos Nikolaos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο είναι για τα λεφτά του, θα ήθελα να είχε και λαστιχάκι για να μπεί ενδιάμεσα στη βάση και στο τιμόνι για να μην γλυστράει. Κατά τα άλλα καλή κατασκευή φαίνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgis_F

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο σφηκτηρας χαλαρώνει κ αμα πας να τον αφίξεις σπάει. Θέλει σπρέι σιλικόνης σ όλες τις βίδες για να μην σκουριασουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katriguana123

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ποτηροθυκη την έβαλα σε pcx

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nmagi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειναι στιβαρο και το καλυτερο απο αυτή την αποψη, αλλα χωράει το πολυ ενα σχετικα μεγαλο ποτηρι χαρτινο take-away, κανενα απο τα μικρά θερμος δεν μπαινει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimamedved
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο για τα χρηματα του. Μαλλον αχρειαστο θα ειναι, για κανα μπουκαλι νερο ή κατι αλλο στο σχημα αυτο. Φορωντας κρανος δε νομιζω να εχει καποιος τη θεληση να πιει καφε και να χρειαζεται την αμεσοτητα μιας τετοιας ποτηροθηκης, εκτος αν δεν εχει τσαντα μαζι του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margtakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιοτικά είναι αρκετά καλό καθότι είναι μεταλλική η κατασκευή του. Κρατάει πολύ καλά ότι βάζεις μέσα και δεν φοβάσαι ότι θα σου φύγει στο δρόμο. Βέβαια όταν είναι κενό παρότι έχει βίδα στο κάτω μέρος και το κρατάει σταθερό έχει λίγους τριγμούς και ακούγεται. Σε γενικές γραμμές κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε.
    Επανέρχομαι μετά από 18 μήνες περίπου χρήσης παρέδωσε πνεύμα. Έσπασε το κινητό μέρος της θήκης και πάει για σκουπίδια. Τελικά όχι τόσο αξιόπιστο. Μείον δύο ακόμη αστέρια από εμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtzivas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανθεκτικό και λειτουργικό. Το έβαλα στα κάγκελα της μηχανής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !

    0
  • Είχα παραγγείλει για τιμόνι,τελικά ήρθε για βάση καθρέφτη. Αν και λάθος με βολέψει περισσότερο.

    0
  • Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
    Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (9)

Ερωτήσεις

1003 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
hakimalaj

Χωράει το μπουκάλι Jack Daniels εκεί μέσα; Για ένα φίλο μου ρωτάω..

Dimos140

Μπορείτε να μου πείτε πως το έχετε τοποθετήσει δλδ αν είναι σε μηχανή σε πατίνι κλπ? ευχαριστώ εκ των προτέρων

marinos_kolokithas

Καλησπερα σας,στο μηχανακι στον καθρεφτη και ειναι πολυ καλο στιβαρο και σταθερο

Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μια μεταλλική, έξυπνη βάση για τη μηχανή, το σκούτερ σας. Μπορείτε να στηρίξετε τον καφέ ή το αναψυκτικό σας χωρίς φόβο. Ρυθμιζόμενη ποτηροθήκη για τη μηχανή, το ποδήλατο αλλά και το πατίνι σας σε μαύρο χρώμα, κατάλληλη για τοποθέτηση στον καθρέπτη

Χαρακτηριστικά: 

  • Υλικό: Κράμα μεταλού. 
  • Χρώμα: Μαύρο. 
  • Διάμετρος θήκης: 5.4 - 7 εκατοστά. 
  • Ύψος θήκης: 10 εκατοστά.

Κατασκευαστής

Είδος
Ποτηροθήκη Μηχανής

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (134)

  1. 96
  2. 24
  3. 9
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Tsiftsis_Konstantinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Mpouk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα παραγγείλει για τιμόνι,τελικά ήρθε για βάση καθρέφτη. Αν και λάθος με βολέψει περισσότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
    Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Tsaroychis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr GreeKy
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Paraskevas4
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    με το παραμικρό κραδασμό υπάρχει πρόβλημα..μόνο για μπουκάλι καλά κλειστό..
    για ποτήρι μιας χρήσης καφέ δεν θα το συνιστούσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goonis20
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι μεταλλική, καλοφτιαγμένη, πολύ σταθερή και με έχει βολέψει απίστευτα. Θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από 20€ με τέτοια ποιότητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ποτήρι καφέ μιας χρήσεως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis939

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Σε αντίθεση με άλλα Κινέζικα χωράει το στάνταρ χάρτινο ποτήρι του φρέντο. Σταθερό και στιβαρό. Σου δημιουργεί μια σιγουριά ότι δεν θα κάνεις "μπάνιο" με καφέ. Επίσης τα υλικά και τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί το κάνουν να φαίνεται ακριβό / premium προϊόν. Προτείνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mich_Gkou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ! μια χαρα είναι για και για ποτήρια χαρτινα αλλά και μεγαλύτερα όπως μικρούς θερμούς κτλ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αντώνης Βογ
    1
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεταμένα λεφτά. Σφιγγεις σφιγγεις σφιγγεις και πάλι κουνάει. Πάω να ξεβιδωσω να δω γιατί κουνάει και δεν ξεβιδώνει. Κλώτσησε το παξιμάδι μέσα στην πλαστική βαση και γυρίζει τρελά. Αναγκάστηκα να κόψω το πλαστικό για να την βγάλω και να την πετάξω...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHr__Mourelatos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι καλύτερο για την καφεδαρα! χωράει άνετα μπουκάλι νερού και θερμός κανονικό μέγεθος με λίγο ζόρι μπαίνει κ είναι πολύ εντάξει.Αξιζει τα λευτα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rafail_Olpasialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε στα κάγκελα της μοτο, πολύ βολικό καλής ποιότητας αλλά μεγάλο φάουλ, που φτιάχνεται εύκολα γι αυτό δεν έβγαλα αστέρι, ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ λάστιχο στη συσκευασία, οπότε πρέπει να βρείτε δικό σας, αλλιώς δεν πιάνει σε μεταλλική μπάρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KurFr
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαράδεκτο έσπασε λες και ήταν από χαρτόνι. πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει και απορω γιατί η εταιρία έχει πολύ καλά προϊόντα. αλλά πραγματικά τίποτα σκέτο πλαστικό ψεύτικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μεταλλική βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή!
    Χωράει οριακά τέρμα ανοιχτή το ποτήρι του καφέ
    να σημειωθεί ότι βιδωνει μόνο σε οριζόντια μπάρα κανονικά!
    νόμιζα περιστρεφεται αλλά έκανα λάθος
    με μικρή πατέντα το γύρισα να πιάνει κάθετα

    έρχεται σε ποιοτική θήκη με 2 κλειδιά Άλλεν κ ενα 10 Άρι για την εγκατάσταση και την ρύθμιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanart
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό. Μεταλλικό και ρυθμιζόμενο. Εγώ το έβαλα στο κάγκελο της μηχανής. Μια προσθήκη που χρειάζεται είναι ένα μικρό λάστιχο (σαμπρέλα πχ) μέσα στο δαχτυλίδι σύσφιξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elsideris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία η ποιότητά του. Είναι πολύ όμορφο. Οι συναρμογές του όπως πρέπει. Μπορεί να ρυθμιστεί σε διάφορες θέσεις (ύψος, γωνίες κλπ).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η θήκη είναι απλά αξεπέραστη. Μεταλλική, γερή κατασκευή. Δεν καταλαβαίνει ούτε Λακούβες ούτε ταχύτητα.. Την προτείνω με κλειστά μάτια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S.DRS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν βιδωθεί είναι στιβαρή ως κατασκευή. Τα υλικά κατασκευή είναι εξαιρετικά (αν αναλογιστεί κανείς και το κόστος της) , αυξομειώνει η διάμετρος της ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη ποτηριών

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samis1000

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, ίσως αν ήταν κάνα πόντο μεγαλύτερο και χωρούσε ο τυπικός καφές takeaway να ήταν πολύ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Tsomaris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πω με σιγουριά πώς είναι η καλύτερη βάση για καφέ!
    Καθόλου πλαστικό πάνω της κ αντέχει τα πάντα.
    Ρυθμιζόμενη κ έχεις κ δύο επιλογές να πάρεις η για τον καθρέφτη η για τα κάγκελα της μηχανής η οπουδήποτε....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SPYROS_SOFIKITIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα στο sym 125.Ειναι στέρεο , μόνο νερό χωράει και μένει αρκετά σταθερό.Εαν θέλετε θερμό για καφέ μόνο συγκεκριμένη μάρκα.Εγω έχω ένα θερμό της CHILLY'S δεν κάθεται με τίποτα στα πρώτα μέτρα έφυγε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gioftsos Nikolaos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο είναι για τα λεφτά του, θα ήθελα να είχε και λαστιχάκι για να μπεί ενδιάμεσα στη βάση και στο τιμόνι για να μην γλυστράει. Κατά τα άλλα καλή κατασκευή φαίνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgis_F

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο σφηκτηρας χαλαρώνει κ αμα πας να τον αφίξεις σπάει. Θέλει σπρέι σιλικόνης σ όλες τις βίδες για να μην σκουριασουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katriguana123

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τέλεια ποτηροθυκη την έβαλα σε pcx

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nmagi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειναι στιβαρο και το καλυτερο απο αυτή την αποψη, αλλα χωράει το πολυ ενα σχετικα μεγαλο ποτηρι χαρτινο take-away, κανενα απο τα μικρά θερμος δεν μπαινει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimamedved
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο για τα χρηματα του. Μαλλον αχρειαστο θα ειναι, για κανα μπουκαλι νερο ή κατι αλλο στο σχημα αυτο. Φορωντας κρανος δε νομιζω να εχει καποιος τη θεληση να πιει καφε και να χρειαζεται την αμεσοτητα μιας τετοιας ποτηροθηκης, εκτος αν δεν εχει τσαντα μαζι του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margtakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιοτικά είναι αρκετά καλό καθότι είναι μεταλλική η κατασκευή του. Κρατάει πολύ καλά ότι βάζεις μέσα και δεν φοβάσαι ότι θα σου φύγει στο δρόμο. Βέβαια όταν είναι κενό παρότι έχει βίδα στο κάτω μέρος και το κρατάει σταθερό έχει λίγους τριγμούς και ακούγεται. Σε γενικές γραμμές κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε.
    Επανέρχομαι μετά από 18 μήνες περίπου χρήσης παρέδωσε πνεύμα. Έσπασε το κινητό μέρος της θήκης και πάει για σκουπίδια. Τελικά όχι τόσο αξιόπιστο. Μείον δύο ακόμη αστέρια από εμένα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtzivas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανθεκτικό και λειτουργικό. Το έβαλα στα κάγκελα της μηχανής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !

    0
  • Είχα παραγγείλει για τιμόνι,τελικά ήρθε για βάση καθρέφτη. Αν και λάθος με βολέψει περισσότερο.

    0
  • Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
    Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει

    0
  • Δες τα όλα
5,99 €
5,00 €   μεταφορικά