Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Liqui Moly Motor Clean Πρόσθετο Καθαριστικό Κινητήρα Αυτοκινήτου 300ml Κωδικός: 2640

  • Διαλύει αποτελεσματικά την λάσπη και τα κατάλοιπα από τον κινητήρα.
  • Ουδέτερο προς τις τσιμούχες και τα ελαστομερή χωρίς να προκαλεί φθορές.
  • Διαλύει αποτελεσματικά την λάσπη και τα κατάλοιπα από τον κινητήρα.
  • Ουδέτερο προς τις τσιμούχες και τα ελαστομερή χωρίς να προκαλεί φθορές.

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Διαλύει αποτελεσματικά την λάσπη και τα κατάλοιπα από τον κινητήρα.
  • Ουδέτερο προς τις τσιμούχες και τα ελαστομερή χωρίς να προκαλεί φθορές.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
2640
Είδος
Καθαριστικό Κινητήρα
Συμβατός Κινητήρας
Πετρελαίου
Χωρητικότητα
300 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (111)

Αξιολογήσεις

  1. 92
  2. 11
  3. 6
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Από Κύπρο

  • Li Mu Bai
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Εξαιρετικό, σταμάτησε αμέσως το κροτάλισμα στον κινητήρα και το τρέμουλο,

    Στον δρόμο,και ειδικά στην ανηφόρα, τραβάει καλύτερα πλέον.

    Θα το προτιμώ συχνά από δω και πέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • ΑΚΟΝΣ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Ακολουθηστε τις οδηγιες και ΜΗΝ οδηγησετε το αυτοκινητο με το καθαριστικο μεσα ! Προτεινω οταν το χρησιμοποιησετε να βγαλετε τα λαδια απο την ταπα λαδιου και οχι με αντλια αναρροφησης και οσοι εχετε διαθεση να βαλετε μια συριγγα με σωληνακι στην οπη της ταπας για να αφαιρεσετε τη μεγιστη ποσοτητα του παλιου λαδιου .( καμια φορα μπορει να φτασει και το μισο λιτρο ! )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Parliaros
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Σε Ford Fiesta 13 πετρέλαιο, (250000 χλμ) , μετά το καθάρισμα, και την αλλαγή με λάδι 5W-30 της ίδιας, είδα 0.6 lt/100km μείωση κατανάλωσης καυσίμου! ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΆΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ( 10') που αναγράφεται στην συσκευασία. Σε αυτό το χρόνο η δουλειά έχει γίνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LATZIMAKOS
    3
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το χρησιμοποίησα σε αμάξι diesel με 60000χλμ. Ακριβώς όπως στις οδηγίες. Άλλαξα λάδι Κ φίλτρο, όμως όταν έκανα έλεγχο είδα ότι ο δείκτης λαδιού πάλι δείχνει ότι το λάδι είναι μαύρο έντονα, παρόλο που ήταν ιδιαίτερα ανοιχτόχρωμο. ,castrol 5w,30. Αυτό χρησιμοποιήσω άλλη μια φορά Κ θα επανέλθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio2012
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το έβαλα οπως λεει στις οδηγιες... έβγαλε πολύ μαυρίλα. πιστεύω στην 3η ή 4η αλλαγη είναι καλο να μπαινει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristeidhs_Tz_
    3
    3 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το εβαλα σε νεα λαδια και εβγαλε μαυριλα αλλα περι μειωσης καταναλωσης λαδιου δεν ειδα καποια διαφορα ( το χρησιμοποιησα πριν 1,5 μηνα)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos i
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Έγινε τοποθέτηση σε Octavia Rs πρώτης γενιάς σε συνδυασμό με το καθαριστικό βαλβίδων της ίδιας εταιρείας
    Η διαφορά ήταν αρκετά αισθητή, "ηρέμησε" ο κινητήρας, έπεσε αρκετά η κατανάλωση και αρπάζει πολύ καλύτερα από χαμηλά.
    Ο κινητήρας ήταν 8 μήνες σε ακινησία και είχε πολλές επικαθίσεις εσωτερικά οπότε την δουλειά που έπρεπε την έκανε και με το παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenh12
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Όλα μία χαρά τό δουλεύω το προϊόν και έβαλα λάδι 10-40 και είδα διάφορα πριν έβαζα 20-50 4 αστέρια για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • laert_bilo
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έβαλα σε Opel vectra B με 340000 κλμ και έκανε δουλειά . Δεν καίει τόσα λάδια και δουλεύει καλύτερα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.sp
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε Alfa Romeo 147 αέριο με 170.000 χλμ, πρώτη φορά χρήση καθαριστικού. Μείωσε τα πυρακια και σταμάτησε να καίει λάδι! Πριν τη χρήση έκαιγε 0,5l καθε 2-3000 χλμ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, ειδικά για αυτοκίνητα που δεν έχουν ξανακάνει ανάλογη συντήρηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billy_Bald
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Έχω το seat Leon του 2005 106,000 χιλ είχα ψάξει πριν κάνω το service, επειδή μου έβγαζε κάτι στην τάπα του λαδιού σαν λίπος και υγρασία ,εντελώς τυχαία είδα αυτό το προϊόν και είδα και τα θετικά σχόλια πήγα στην αντιπροσωπία πριν το αγοράσω και τους ρώτησα αν κάνει δουλειά και μου το πρότειναν και αυτοί . Μειώθηκε στο ρελαντί ο θόρυβος ένα τρέμουλο που έκανε είναι ήσυχος ο κινητήρας ,στο δρόμο πάει καταπληκτικά το αμάξι μέχρι και η 5 ταχύτητα σε χαμηλές στροφές ανοίγει δεν ξέρω τη μαγικά έκανε αυτό το προϊόν αλλά όντως ισχύει αυτά που γράφουν ποιο κάτω είναι καταπληκτικο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ArisC
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Πριν την αλλαγή των λαδιών είδα τα λάδια μου και ηταν ξανθά προς σκούρα... Μόλις έβαλα το πρόσθετο και άφησα να δουλέψει ο κινητήρας για 15-20 λεπτα τα λάδια ηταν κυριολεκτικά μαύρα σαν πίσα... Το δοκίμασα μετά απο αγορά του αυτοκίνητου για να είμαι όσο πιο σίγουρος γίνεται απο μεριάς μου. Peugeot 208 2018
    Υ.Π. Οποσδήποτε να αλλάξεται και το φίλτρο λαδιού μετά ώστε να βάλετε καινούργιο λαδάκι.

    14/4/2024
    *Bonus: Μερικοί αφότου χρησιμοποιήσουν το πρόσθετο ξεπλένουν τον κινητήρα με ενα καινούργιο φθηνό λάδι και μετα βάζουν το καινούργιο καθαρό λαδί με ενα καινούργιο φίλτρο. Το θεωρώ λίγο υπερβολή αλλά όποιος θέλει μπορει να το κανει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sampanhs3
    5
    26 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το προϊόν τοποθετήθηκε σε προσωπικό αυτοκίνητο ibiza 1,4 BBZ με 145.000χλμ. Κάνω αλλαγές λαδιών στο αυτοκίνητο κάθε 10.000χλμ. Το μοτέρ με την θεραπεία δουλεύει πιο ήρεμα και το αρπαγμα του είναι ξανά όπως παλιά. Έγινε με συνδυασμό motul 4100. Για να γίνει σωστά η διαδικασία θέλει : πέταμα τα λάδια που έχει ο κινητήρας μέσα. Τοποθετήστε φθηνά λάδια μαζί με το προϊόν για μισή ώρα. Μετά πέταμα τα λάδια και το φίλτρο λαδιού. Αφήστε τα να αδειάσουν καλά, βάλτε τα καινούργια λάδια και φίλτρο λαδιού και είστε έτοιμοι. Εγώ όταν άδειασα τα λάδια με το χημικό τα έβαλα σε ένα κομμένο μπετονακι και παρατήρησα πολύ μικρά- μικρά κομματάκια τα οποία όταν τα πίεζα έσπαγαν. Πιθανών επικαθήσεις στα ελατήρια. Έχω κάνει 2000χλμ και είναι ακόμα τα λάδια ξανθά. Θα το προτείνω σε κάθε πελάτη να το κάνει.Η τιμή είναι λίγο ανεβασμένη αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Ελπίζω να βοήθησα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orgest_bullari
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Πεδία βάλτε αυτό το χημικό που και που όταν αλλάξετε λάδια ανακατέψτε το καλά καλά. Αλλά ο μηχανή πρέπει να είναι ζέστη στην κανονική θερμοκρασία , και σβήστε την όταν το ρίξετε, ξαναβάλετε μπροστά και το αφήνετε στο ρελαντί 10 με 15 λεπτά εγώ την αφίσα περίπου 15 λεπτά, εχθές έκανα σέρβις , και αυτό το χημικό κάνει δουλειά δουλεύει Καθαρίζει , σας το συνιστώ με κλειστά μάτια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkout
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το έβαλα σε fiat seicento με 150000χλμ. όταν άνοιγα την τάπα που συμπληρώνω το λάδι φαινόταν μέσα οι μαυριλες (μουργα) μετά την χρήση του προϊόντος είχαν εξαφανιστεί άρα έκανε δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsit72
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Δοκιμασμένο βοηθητικά σε Peugeot 3008 Diesel 2011 και ΚΙΑ Picanto 1.0 μοντ 2006. Στο 3008 μετά την χρήση έτρεχε μαύρο υγρό και υγρή πίσσα από το κάρτερ όταν άνοιξε η τάπα στα 170 χιλ km μάλλον και λόγω καυσίμου. Πρώτη φορά είδα το καινούργιο λάδι που βάλαμε να μη μαυρίζει αμέσως μετά την εκκίνηση της μίζας. Σε ταλαιπωρημένους κινητήρες θέλει σε κάθε επόμενη αλλαγή λαδιών φίλτρου μέχρι να καθαρίσει σε μεγάλο ποσοστό το μοτέρ. Στο ΚΙΑ με 390 χιλ km με την πρώτη εφαρμογή και αφού έβγαλε και αυτό λάδια μαύρα και πίσσα χειρότερα από το 3008 , η χροιά του μοτέρ και η απόδοση του είναι μέρα με τη νύχτα και ακούγεται σαν σχεδόν καινούργιο μοτέρ πλέον όπως είπε ο μηχανικός. Θέλει όμως επιπλέον 2 - 3 εφαρμογές στα επόμενα σέρβις. Υπόψην οτι και στα 2 αυτοκίνητα μετά την εφαρμογή ανοίξαμε τα κάρτερ λόγω φλαντζόκολλας, τα οποία και φυσικά καθαρίστηκαν και με το χέρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.papas21
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έβαλα πριν την αλλαγή λαδιών σε fiat punto 1.2 8βαλβιδο που έκαιγε λάδια και βάρουσε πειρακια λόγο χαμηλής συμπίεσης. Καύση λαδιού στα χίλια χιλιόμετρα μισό κιλό λάδι. Από την αλλαγή και μετά σταμάτησε να χτυπάει πειρακια έκανε πολύ καλά χαμηλά και μέχρι στιγμής έχω κάνει 700 χιλιόμετρα και δεν έχει κάψει σταγόνα. Δεν το περίμενα πήγαινα για αλλαγή μοτέρ αλλά είπα ας κανω μια δοκιμή και έστρωσε. Να πω και κάτι ακόμα που είδα και δείχνει ότι όντως καθαρίζει τον κινητήρα, ο δείκτης λαδιού στο σημείο που δείχνει την στάθμη ήταν Μαύρος ο οποίος δεν καθάριζε με το πανί κάθε φορά που κοιτούσα τα λάδια, από την αλλαγή και μετά ο δείκτης καθάρισε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GT65
    4
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το βάλαμε πριν από αλλαγή λαδιών λόγω αλλαγής μάρκας και ιξώδους (από Fuchs σε Mobil και από 5W-30 σε 10W-40) Πρέπει να καθάρισε τον κινητήρα από το παλιό λάδι. Το ανησυχητικό είναι ότι πρέπει να τον καθάρισε τόσο που μετά έβλεπα και καπνό από την εξάτμιση λόγω καψίματος λαδιού.Θα έφυγε πολύ μούργα και θα βρήκε το καινούργιο λάδι "χώρο" είτε από φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων είτε από σπασμένο/κολλημένο ελατήριο πιστονιού να εισχωρήσει στο θάλαμο καύσης και να καεί με το καύσιμο.Δεν ξέρω αν φταίει το καθαριστικό ή το Mobil (που δεν θα έπρεπε γιατί ήταν και χοντρύτερο σαν λάδι) για τον καπνό στην εξάτμιση αλλά σε πρώτη φάση θα αλλάξω μάρκα λαδιού και έριξα και to Liqui Moly Oil Smoke Stop Πρόσθετο Λαδιού 300ml. Θα κάνω τα 800-1000 χλμ που απαιτούνται και .....βλέποντας και κάνοντας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dhmastynomiaspartis
    4
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Στο δικό μου αυτοκίνητο Hyundai elantra δεν παρατήρησα καμία διαφορά στο χρώμα των λαδιών . Βέβαια είμαι πολύ τακτικός στα service του αυτοκινήτου , οπότε βάζω 4 αστέρια ....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΣΒΟΥΡΙ
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Χωρίς να είμαι ειδήμων αυτό που κατάλαβα μόλις το έβαλα σε αμάξι εικοσαετίας και σε συνδυασμό εννοείται με καινούργια αλλαγή λαδιών και έχοντας το αμάξι αρκετά χρόνια στην κατοχή μου ότι ήτανε πιο ανάλαφρο και πιο ξεκούραστο και πάλι λέω ότι δεν είναι κάτι σούπερ ουάου που καταλαβαίνεις οδηγικά διαφορες αλλά φαντάζομαι στην καρδιά του αυτοκινήτου δηλαδή το μοτέρ το φρεσκάρει,μου το σύστησε και ο μηχανικός αντιπροσωπείας όταν του το έδωσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LeGrec
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έδωσα στο μάστορα να το χρησιμοποιήσει πριν την αλλαγή λαδιών και φίλτρου σε Ford Fiesta Diesel με 220000 χιλιόμετρα. Στην αρχή με κοίταζε περίεργα. Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μετά το σέρβις μου είπε ότι είναι ότι καλύτερο έχει δει μέχρι σήμερα. Οδήγησε το αυτοκίνητο πριν και μετά το σέρβις και διαπίστωσε αισθητή διαφορά και ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Θα το συστήνει ανεπιφύλακτα στους πελάτες του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Chatzis
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το βάζω σε Mercedes Benz B150, την δεύτερη φορά που το έβαλα, όταν έβγαλα το φίλτρο τρόμαξα...
    Ήταν σαν να έπεσε σε άμμο. Η μισή του πλευρά είχε ΤΗΝ βρώμα. Τώρα με κάθε αλλαγή βάζω πρώτα αυτό ή της protect... Αλλά πάντα πρώτα καθαριστικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλέξανδρος-
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε Fiat seicento 1.100. Άνοιξα να φύγουν τα παλιά λάδια μετά την χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος και βούλωσε η τρύπα σε σημείο που απλά έσταζε λίγο λίγο. Επιασα με ένα καλαμάκι και έσπασα τα κομμάτια που είχαν ξεκολλήσει λογικά από το καρτερ και είχαν φράξει την έξοδο. Στην αρχή ανησύχησα. Αλλά μετά την αλλαγή πήρε μπροστά με την μία και ήταν πολύ πιο πρόθυμο το μοτέρ σε όλα. Χωρίς υπερβολές πρέπει να ήταν 200 με 300 γραμμάρια φετσα μέσα στο μοτέρ. Σίγουρα έκανε δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.k.
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    μπήκε σε jimny . μετά την αλλαγή λαδιών ο κινητήρας δουλευε ποιο ξεκούραστα , και είχε περισσότερο όρεξη στο γκάζι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NICKEVA18
    5
    32 στους 60 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Καλημέρα!! Χρησιμοποίησα το προϊόν στην τελευταία αλλαγή λαδιών. Έχω ένα VW GOLF5 πολύ καλά συντηρημένο στα 230000km . Από την στιγμή που έβαλα το προϊόν στην πρώτη εβδομάδα έχω διαπιστώσει τα εξής
    1 κινητηρας εντελώς αθόρυβος
    2 το αυτοκίνητο δεν "κροταλιζει" στις χαμηλές στροφές με υψηλή σχέση ταχύτητας πχ 5, αλλά ο κινητήρας έχεις έναν "ευγενικό" ήχο όπως όταν είναι καινούργιος
    3 αύξηση της συμπίεσης , δηλαδή το αυτοκίνητο είναι 75 ίππων και με 5η στις 2,5 χιλιάδες στροφές έπιανε γύρω στα 75km/h τώρα είναι στα 85km/
    4 τα κρύα πρωινά όταν το έβαζα μπρος ερχόταν μυρωδιά ( αναθυμιάσεις) για λίγη ώρα , αυτό πλέον σταμάτησε
    5 στο ρελαντί το αυτοκίνητο είχαι ένα ελάχιστο τρέμουλο ,χωρίς όμως να πέφτουν οι στροφές, αυτό σταμάτησε
    6 το αυτοκίνητο καίει λάδια ακριβώς 1lt/2000km γι'αυτό δεν μπορώ να έχω ακόμα άποψη θα το δω όταν συμπληρώσω τα χιλιόμετρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Savvas
    5
    10 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε citroen xsara 04' 1.6 nfu, το χρησιμοποίησα στις 100.000χλμ, το αμαξι αλλάζει λάδια και φίλτρο κάθε 10.000χλμ (total 10-40w). Είδα διαφορά στο χρώμα των λαδιων, έβγαλα μερικά ml πριν το χρησιμοποιήσω και τα λάδια είχαν καφέ χρώμα. Μετά την χρήση ήταν μαύρα! Στα λίγα χιλιόμετρα που έχω κάνει πιστεύω ότι το μοτέρ δουλεύει πιο γλυκά. Χρησιμοποίησα το προϊόν γτ θέλω να κρατάω το μοτέρ σε τελεια κατάσταση, οπότε δεν μπορώ να πω αν λύνει κάποιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FUNHELLAS
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σίγουρα κάνει δουλειά απλώς δεν μπορώ να ξέρω πόση ακριβώς.Εγω προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε 4 αλλαγές ή 40000km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelos_Rizos
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Τελειο προιον . Μετά από αυτό έγινε αλλαγή λαδιων. Το αμάξι είναι το νιωθω πιο ήσυχο βεβαι προσθεσα και το Cera tec της ίδιας εταιρείας. IBIZA 2006 1.4

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Volcom_StoneD
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το χρησιμοποίησα σε gp800 με 31.000 χλμ.Αλλαξε ο ήχος της εξάτμισης,ότι ψιλό ήχους είχε το μοτέρ εξαλείφθηκαν! Πραγματικά έκανε δουλειά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό, σταμάτησε αμέσως το κροτάλισμα στον κινητήρα και το τρέμουλο,

    Στον δρόμο,και ειδικά στην ανηφόρα, τραβάει καλύτερα πλέον.

    Θα το προτιμώ συχνά από δω και πέρα

    3
  • Ακολουθηστε τις οδηγιες και ΜΗΝ οδηγησετε το αυτοκινητο με το καθαριστικο μεσα ! Προτεινω οταν το χρησιμοποιησετε να βγαλετε τα λαδια απο την ταπα λαδιου και οχι με αντλια αναρροφησης και οσοι εχετε διαθεση να βαλετε μια συριγγα με σωληνακι στην οπη της ταπας για να αφαιρεσετε τη μεγιστη ποσοτητα του παλιου λαδιου .( καμια φορα μπορει να φτασει και το μισο λιτρο ! )

    2
  • Κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Σε Ford Fiesta 13 πετρέλαιο, (250000 χλμ) , μετά το καθάρισμα, και την αλλαγή με λάδι 5W-30 της ίδιας, είδα 0.6 lt/100km μείωση κατανάλωσης καυσίμου! ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΆΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ( 10') που αναγράφεται στην συσκευασία. Σε αυτό το χρόνο η δουλειά έχει γίνει!

    9
  • Το χρησιμοποίησα σε αμάξι diesel με 60000χλμ. Ακριβώς όπως στις οδηγίες. Άλλαξα λάδι Κ φίλτρο, όμως όταν έκανα έλεγχο είδα ότι ο δείκτης λαδιού πάλι δείχνει ότι το λάδι είναι μαύρο έντονα, παρόλο που ήταν ιδιαίτερα ανοιχτόχρωμο. ,castrol 5w,30. Αυτό χρησιμοποιήσω άλλη μια φορά Κ θα επανέλθω.

    1
  • το έβαλα οπως λεει στις οδηγιες... έβγαλε πολύ μαυρίλα. πιστεύω στην 3η ή 4η αλλαγη είναι καλο να μπαινει.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Διαλύει αποτελεσματικά την λάσπη και τα κατάλοιπα από τον κινητήρα.
  • Ουδέτερο προς τις τσιμούχες και τα ελαστομερή χωρίς να προκαλεί φθορές.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
2640
Είδος
Καθαριστικό Κινητήρα
Συμβατός Κινητήρας
Πετρελαίου
Χωρητικότητα
300 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (111)

  1. 92
  2. 11
  3. 6
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Από Κύπρο

  • Li Mu Bai
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Εξαιρετικό, σταμάτησε αμέσως το κροτάλισμα στον κινητήρα και το τρέμουλο,

    Στον δρόμο,και ειδικά στην ανηφόρα, τραβάει καλύτερα πλέον.

    Θα το προτιμώ συχνά από δω και πέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • ΑΚΟΝΣ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Ακολουθηστε τις οδηγιες και ΜΗΝ οδηγησετε το αυτοκινητο με το καθαριστικο μεσα ! Προτεινω οταν το χρησιμοποιησετε να βγαλετε τα λαδια απο την ταπα λαδιου και οχι με αντλια αναρροφησης και οσοι εχετε διαθεση να βαλετε μια συριγγα με σωληνακι στην οπη της ταπας για να αφαιρεσετε τη μεγιστη ποσοτητα του παλιου λαδιου .( καμια φορα μπορει να φτασει και το μισο λιτρο ! )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Parliaros
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Σε Ford Fiesta 13 πετρέλαιο, (250000 χλμ) , μετά το καθάρισμα, και την αλλαγή με λάδι 5W-30 της ίδιας, είδα 0.6 lt/100km μείωση κατανάλωσης καυσίμου! ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΆΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ( 10') που αναγράφεται στην συσκευασία. Σε αυτό το χρόνο η δουλειά έχει γίνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LATZIMAKOS
    3
    1 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το χρησιμοποίησα σε αμάξι diesel με 60000χλμ. Ακριβώς όπως στις οδηγίες. Άλλαξα λάδι Κ φίλτρο, όμως όταν έκανα έλεγχο είδα ότι ο δείκτης λαδιού πάλι δείχνει ότι το λάδι είναι μαύρο έντονα, παρόλο που ήταν ιδιαίτερα ανοιχτόχρωμο. ,castrol 5w,30. Αυτό χρησιμοποιήσω άλλη μια φορά Κ θα επανέλθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio2012
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το έβαλα οπως λεει στις οδηγιες... έβγαλε πολύ μαυρίλα. πιστεύω στην 3η ή 4η αλλαγη είναι καλο να μπαινει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aristeidhs_Tz_
    3
    3 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το εβαλα σε νεα λαδια και εβγαλε μαυριλα αλλα περι μειωσης καταναλωσης λαδιου δεν ειδα καποια διαφορα ( το χρησιμοποιησα πριν 1,5 μηνα)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos i
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Έγινε τοποθέτηση σε Octavia Rs πρώτης γενιάς σε συνδυασμό με το καθαριστικό βαλβίδων της ίδιας εταιρείας
    Η διαφορά ήταν αρκετά αισθητή, "ηρέμησε" ο κινητήρας, έπεσε αρκετά η κατανάλωση και αρπάζει πολύ καλύτερα από χαμηλά.
    Ο κινητήρας ήταν 8 μήνες σε ακινησία και είχε πολλές επικαθίσεις εσωτερικά οπότε την δουλειά που έπρεπε την έκανε και με το παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenh12
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Όλα μία χαρά τό δουλεύω το προϊόν και έβαλα λάδι 10-40 και είδα διάφορα πριν έβαζα 20-50 4 αστέρια για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • laert_bilo
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έβαλα σε Opel vectra B με 340000 κλμ και έκανε δουλειά . Δεν καίει τόσα λάδια και δουλεύει καλύτερα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.sp
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε Alfa Romeo 147 αέριο με 170.000 χλμ, πρώτη φορά χρήση καθαριστικού. Μείωσε τα πυρακια και σταμάτησε να καίει λάδι! Πριν τη χρήση έκαιγε 0,5l καθε 2-3000 χλμ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, ειδικά για αυτοκίνητα που δεν έχουν ξανακάνει ανάλογη συντήρηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billy_Bald
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Έχω το seat Leon του 2005 106,000 χιλ είχα ψάξει πριν κάνω το service, επειδή μου έβγαζε κάτι στην τάπα του λαδιού σαν λίπος και υγρασία ,εντελώς τυχαία είδα αυτό το προϊόν και είδα και τα θετικά σχόλια πήγα στην αντιπροσωπία πριν το αγοράσω και τους ρώτησα αν κάνει δουλειά και μου το πρότειναν και αυτοί . Μειώθηκε στο ρελαντί ο θόρυβος ένα τρέμουλο που έκανε είναι ήσυχος ο κινητήρας ,στο δρόμο πάει καταπληκτικά το αμάξι μέχρι και η 5 ταχύτητα σε χαμηλές στροφές ανοίγει δεν ξέρω τη μαγικά έκανε αυτό το προϊόν αλλά όντως ισχύει αυτά που γράφουν ποιο κάτω είναι καταπληκτικο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ArisC
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Πριν την αλλαγή των λαδιών είδα τα λάδια μου και ηταν ξανθά προς σκούρα... Μόλις έβαλα το πρόσθετο και άφησα να δουλέψει ο κινητήρας για 15-20 λεπτα τα λάδια ηταν κυριολεκτικά μαύρα σαν πίσα... Το δοκίμασα μετά απο αγορά του αυτοκίνητου για να είμαι όσο πιο σίγουρος γίνεται απο μεριάς μου. Peugeot 208 2018
    Υ.Π. Οποσδήποτε να αλλάξεται και το φίλτρο λαδιού μετά ώστε να βάλετε καινούργιο λαδάκι.

    14/4/2024
    *Bonus: Μερικοί αφότου χρησιμοποιήσουν το πρόσθετο ξεπλένουν τον κινητήρα με ενα καινούργιο φθηνό λάδι και μετα βάζουν το καινούργιο καθαρό λαδί με ενα καινούργιο φίλτρο. Το θεωρώ λίγο υπερβολή αλλά όποιος θέλει μπορει να το κανει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sampanhs3
    5
    26 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το προϊόν τοποθετήθηκε σε προσωπικό αυτοκίνητο ibiza 1,4 BBZ με 145.000χλμ. Κάνω αλλαγές λαδιών στο αυτοκίνητο κάθε 10.000χλμ. Το μοτέρ με την θεραπεία δουλεύει πιο ήρεμα και το αρπαγμα του είναι ξανά όπως παλιά. Έγινε με συνδυασμό motul 4100. Για να γίνει σωστά η διαδικασία θέλει : πέταμα τα λάδια που έχει ο κινητήρας μέσα. Τοποθετήστε φθηνά λάδια μαζί με το προϊόν για μισή ώρα. Μετά πέταμα τα λάδια και το φίλτρο λαδιού. Αφήστε τα να αδειάσουν καλά, βάλτε τα καινούργια λάδια και φίλτρο λαδιού και είστε έτοιμοι. Εγώ όταν άδειασα τα λάδια με το χημικό τα έβαλα σε ένα κομμένο μπετονακι και παρατήρησα πολύ μικρά- μικρά κομματάκια τα οποία όταν τα πίεζα έσπαγαν. Πιθανών επικαθήσεις στα ελατήρια. Έχω κάνει 2000χλμ και είναι ακόμα τα λάδια ξανθά. Θα το προτείνω σε κάθε πελάτη να το κάνει.Η τιμή είναι λίγο ανεβασμένη αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Ελπίζω να βοήθησα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orgest_bullari
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Πεδία βάλτε αυτό το χημικό που και που όταν αλλάξετε λάδια ανακατέψτε το καλά καλά. Αλλά ο μηχανή πρέπει να είναι ζέστη στην κανονική θερμοκρασία , και σβήστε την όταν το ρίξετε, ξαναβάλετε μπροστά και το αφήνετε στο ρελαντί 10 με 15 λεπτά εγώ την αφίσα περίπου 15 λεπτά, εχθές έκανα σέρβις , και αυτό το χημικό κάνει δουλειά δουλεύει Καθαρίζει , σας το συνιστώ με κλειστά μάτια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pkout
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    το έβαλα σε fiat seicento με 150000χλμ. όταν άνοιγα την τάπα που συμπληρώνω το λάδι φαινόταν μέσα οι μαυριλες (μουργα) μετά την χρήση του προϊόντος είχαν εξαφανιστεί άρα έκανε δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsit72
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Δοκιμασμένο βοηθητικά σε Peugeot 3008 Diesel 2011 και ΚΙΑ Picanto 1.0 μοντ 2006. Στο 3008 μετά την χρήση έτρεχε μαύρο υγρό και υγρή πίσσα από το κάρτερ όταν άνοιξε η τάπα στα 170 χιλ km μάλλον και λόγω καυσίμου. Πρώτη φορά είδα το καινούργιο λάδι που βάλαμε να μη μαυρίζει αμέσως μετά την εκκίνηση της μίζας. Σε ταλαιπωρημένους κινητήρες θέλει σε κάθε επόμενη αλλαγή λαδιών φίλτρου μέχρι να καθαρίσει σε μεγάλο ποσοστό το μοτέρ. Στο ΚΙΑ με 390 χιλ km με την πρώτη εφαρμογή και αφού έβγαλε και αυτό λάδια μαύρα και πίσσα χειρότερα από το 3008 , η χροιά του μοτέρ και η απόδοση του είναι μέρα με τη νύχτα και ακούγεται σαν σχεδόν καινούργιο μοτέρ πλέον όπως είπε ο μηχανικός. Θέλει όμως επιπλέον 2 - 3 εφαρμογές στα επόμενα σέρβις. Υπόψην οτι και στα 2 αυτοκίνητα μετά την εφαρμογή ανοίξαμε τα κάρτερ λόγω φλαντζόκολλας, τα οποία και φυσικά καθαρίστηκαν και με το χέρι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.papas21
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έβαλα πριν την αλλαγή λαδιών σε fiat punto 1.2 8βαλβιδο που έκαιγε λάδια και βάρουσε πειρακια λόγο χαμηλής συμπίεσης. Καύση λαδιού στα χίλια χιλιόμετρα μισό κιλό λάδι. Από την αλλαγή και μετά σταμάτησε να χτυπάει πειρακια έκανε πολύ καλά χαμηλά και μέχρι στιγμής έχω κάνει 700 χιλιόμετρα και δεν έχει κάψει σταγόνα. Δεν το περίμενα πήγαινα για αλλαγή μοτέρ αλλά είπα ας κανω μια δοκιμή και έστρωσε. Να πω και κάτι ακόμα που είδα και δείχνει ότι όντως καθαρίζει τον κινητήρα, ο δείκτης λαδιού στο σημείο που δείχνει την στάθμη ήταν Μαύρος ο οποίος δεν καθάριζε με το πανί κάθε φορά που κοιτούσα τα λάδια, από την αλλαγή και μετά ο δείκτης καθάρισε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GT65
    4
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το βάλαμε πριν από αλλαγή λαδιών λόγω αλλαγής μάρκας και ιξώδους (από Fuchs σε Mobil και από 5W-30 σε 10W-40) Πρέπει να καθάρισε τον κινητήρα από το παλιό λάδι. Το ανησυχητικό είναι ότι πρέπει να τον καθάρισε τόσο που μετά έβλεπα και καπνό από την εξάτμιση λόγω καψίματος λαδιού.Θα έφυγε πολύ μούργα και θα βρήκε το καινούργιο λάδι "χώρο" είτε από φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων είτε από σπασμένο/κολλημένο ελατήριο πιστονιού να εισχωρήσει στο θάλαμο καύσης και να καεί με το καύσιμο.Δεν ξέρω αν φταίει το καθαριστικό ή το Mobil (που δεν θα έπρεπε γιατί ήταν και χοντρύτερο σαν λάδι) για τον καπνό στην εξάτμιση αλλά σε πρώτη φάση θα αλλάξω μάρκα λαδιού και έριξα και to Liqui Moly Oil Smoke Stop Πρόσθετο Λαδιού 300ml. Θα κάνω τα 800-1000 χλμ που απαιτούνται και .....βλέποντας και κάνοντας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dhmastynomiaspartis
    4
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Στο δικό μου αυτοκίνητο Hyundai elantra δεν παρατήρησα καμία διαφορά στο χρώμα των λαδιών . Βέβαια είμαι πολύ τακτικός στα service του αυτοκινήτου , οπότε βάζω 4 αστέρια ....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΣΒΟΥΡΙ
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Χωρίς να είμαι ειδήμων αυτό που κατάλαβα μόλις το έβαλα σε αμάξι εικοσαετίας και σε συνδυασμό εννοείται με καινούργια αλλαγή λαδιών και έχοντας το αμάξι αρκετά χρόνια στην κατοχή μου ότι ήτανε πιο ανάλαφρο και πιο ξεκούραστο και πάλι λέω ότι δεν είναι κάτι σούπερ ουάου που καταλαβαίνεις οδηγικά διαφορες αλλά φαντάζομαι στην καρδιά του αυτοκινήτου δηλαδή το μοτέρ το φρεσκάρει,μου το σύστησε και ο μηχανικός αντιπροσωπείας όταν του το έδωσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LeGrec
    5
    17 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το έδωσα στο μάστορα να το χρησιμοποιήσει πριν την αλλαγή λαδιών και φίλτρου σε Ford Fiesta Diesel με 220000 χιλιόμετρα. Στην αρχή με κοίταζε περίεργα. Όταν πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο μετά το σέρβις μου είπε ότι είναι ότι καλύτερο έχει δει μέχρι σήμερα. Οδήγησε το αυτοκίνητο πριν και μετά το σέρβις και διαπίστωσε αισθητή διαφορά και ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Θα το συστήνει ανεπιφύλακτα στους πελάτες του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Chatzis
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το βάζω σε Mercedes Benz B150, την δεύτερη φορά που το έβαλα, όταν έβγαλα το φίλτρο τρόμαξα...
    Ήταν σαν να έπεσε σε άμμο. Η μισή του πλευρά είχε ΤΗΝ βρώμα. Τώρα με κάθε αλλαγή βάζω πρώτα αυτό ή της protect... Αλλά πάντα πρώτα καθαριστικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλέξανδρος-
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε Fiat seicento 1.100. Άνοιξα να φύγουν τα παλιά λάδια μετά την χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος και βούλωσε η τρύπα σε σημείο που απλά έσταζε λίγο λίγο. Επιασα με ένα καλαμάκι και έσπασα τα κομμάτια που είχαν ξεκολλήσει λογικά από το καρτερ και είχαν φράξει την έξοδο. Στην αρχή ανησύχησα. Αλλά μετά την αλλαγή πήρε μπροστά με την μία και ήταν πολύ πιο πρόθυμο το μοτέρ σε όλα. Χωρίς υπερβολές πρέπει να ήταν 200 με 300 γραμμάρια φετσα μέσα στο μοτέρ. Σίγουρα έκανε δουλειά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.k.
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    μπήκε σε jimny . μετά την αλλαγή λαδιών ο κινητήρας δουλευε ποιο ξεκούραστα , και είχε περισσότερο όρεξη στο γκάζι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NICKEVA18
    5
    32 στους 60 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Καλημέρα!! Χρησιμοποίησα το προϊόν στην τελευταία αλλαγή λαδιών. Έχω ένα VW GOLF5 πολύ καλά συντηρημένο στα 230000km . Από την στιγμή που έβαλα το προϊόν στην πρώτη εβδομάδα έχω διαπιστώσει τα εξής
    1 κινητηρας εντελώς αθόρυβος
    2 το αυτοκίνητο δεν "κροταλιζει" στις χαμηλές στροφές με υψηλή σχέση ταχύτητας πχ 5, αλλά ο κινητήρας έχεις έναν "ευγενικό" ήχο όπως όταν είναι καινούργιος
    3 αύξηση της συμπίεσης , δηλαδή το αυτοκίνητο είναι 75 ίππων και με 5η στις 2,5 χιλιάδες στροφές έπιανε γύρω στα 75km/h τώρα είναι στα 85km/
    4 τα κρύα πρωινά όταν το έβαζα μπρος ερχόταν μυρωδιά ( αναθυμιάσεις) για λίγη ώρα , αυτό πλέον σταμάτησε
    5 στο ρελαντί το αυτοκίνητο είχαι ένα ελάχιστο τρέμουλο ,χωρίς όμως να πέφτουν οι στροφές, αυτό σταμάτησε
    6 το αυτοκίνητο καίει λάδια ακριβώς 1lt/2000km γι'αυτό δεν μπορώ να έχω ακόμα άποψη θα το δω όταν συμπληρώσω τα χιλιόμετρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Savvas
    5
    10 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σε citroen xsara 04' 1.6 nfu, το χρησιμοποίησα στις 100.000χλμ, το αμαξι αλλάζει λάδια και φίλτρο κάθε 10.000χλμ (total 10-40w). Είδα διαφορά στο χρώμα των λαδιων, έβγαλα μερικά ml πριν το χρησιμοποιήσω και τα λάδια είχαν καφέ χρώμα. Μετά την χρήση ήταν μαύρα! Στα λίγα χιλιόμετρα που έχω κάνει πιστεύω ότι το μοτέρ δουλεύει πιο γλυκά. Χρησιμοποίησα το προϊόν γτ θέλω να κρατάω το μοτέρ σε τελεια κατάσταση, οπότε δεν μπορώ να πω αν λύνει κάποιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FUNHELLAS
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Σίγουρα κάνει δουλειά απλώς δεν μπορώ να ξέρω πόση ακριβώς.Εγω προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε 4 αλλαγές ή 40000km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelos_Rizos
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Τελειο προιον . Μετά από αυτό έγινε αλλαγή λαδιων. Το αμάξι είναι το νιωθω πιο ήσυχο βεβαι προσθεσα και το Cera tec της ίδιας εταιρείας. IBIZA 2006 1.4

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Volcom_StoneD
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 500 ml

    Το χρησιμοποίησα σε gp800 με 31.000 χλμ.Αλλαξε ο ήχος της εξάτμισης,ότι ψιλό ήχους είχε το μοτέρ εξαλείφθηκαν! Πραγματικά έκανε δουλειά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό, σταμάτησε αμέσως το κροτάλισμα στον κινητήρα και το τρέμουλο,

    Στον δρόμο,και ειδικά στην ανηφόρα, τραβάει καλύτερα πλέον.

    Θα το προτιμώ συχνά από δω και πέρα

    3
  • Ακολουθηστε τις οδηγιες και ΜΗΝ οδηγησετε το αυτοκινητο με το καθαριστικο μεσα ! Προτεινω οταν το χρησιμοποιησετε να βγαλετε τα λαδια απο την ταπα λαδιου και οχι με αντλια αναρροφησης και οσοι εχετε διαθεση να βαλετε μια συριγγα με σωληνακι στην οπη της ταπας για να αφαιρεσετε τη μεγιστη ποσοτητα του παλιου λαδιου .( καμια φορα μπορει να φτασει και το μισο λιτρο ! )

    2
  • Κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Σε Ford Fiesta 13 πετρέλαιο, (250000 χλμ) , μετά το καθάρισμα, και την αλλαγή με λάδι 5W-30 της ίδιας, είδα 0.6 lt/100km μείωση κατανάλωσης καυσίμου! ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΆΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ( 10') που αναγράφεται στην συσκευασία. Σε αυτό το χρόνο η δουλειά έχει γίνει!

    9
  • Το χρησιμοποίησα σε αμάξι diesel με 60000χλμ. Ακριβώς όπως στις οδηγίες. Άλλαξα λάδι Κ φίλτρο, όμως όταν έκανα έλεγχο είδα ότι ο δείκτης λαδιού πάλι δείχνει ότι το λάδι είναι μαύρο έντονα, παρόλο που ήταν ιδιαίτερα ανοιχτόχρωμο. ,castrol 5w,30. Αυτό χρησιμοποιήσω άλλη μια φορά Κ θα επανέλθω.

    1
  • το έβαλα οπως λεει στις οδηγιες... έβγαλε πολύ μαυρίλα. πιστεύω στην 3η ή 4η αλλαγη είναι καλο να μπαινει.

    2
  • Δες τα όλα