Σε 1200 κυβικά ,3κυλινδρο vw fox,το έβαλα για καθαρισμό του κινητήρα στα 100 Χιλ χιλιόμετρα.Τα λάδια βγήκαν μαύρα και αν κρίνω από το καπάκι που είχε μάκα και πλέον δεν έχει ,το ίδιο συνέβη και στο εσωτερικό του κινητήρα.Οποτε κάνει τη δουλειά του είμαι βέβαιος.Ωστοσο στη συνέχεια προσθέσαμε τα νέα λαδια-φιλτρο ,όπως προτείνει η εταιρεία και όχι με φτηνά λάδια πρωτα ,άδειασμα και μετά τα καλά λαδια..η μάκα διαλύεται απο το καθαριστικό και βγαίνει μαζί με τα παλιά λάδια λέει η εταιρεία...οπότε το αφήσαμε να στραγγίξει εντελώς και βάλαμε τα νέα λαδια.πιστεύω συνολικά αξίζει τα χρήματα του ,ειδικά αν συνδυαστεί με το ceratec ως προσθήκη στα νέα λαδια,όπου η χροιά του κινητήρα σε μένα τουλάχιστον έγινε βελούδινη από ήχο "ραπτομηχανης " που ήταν.
21 Ιαν 2023: λάθος τελικά ο τρόπος χρήσης αυτός.το καινούριο φίλτρο γέμισε μαυρίλα σαν κόλλα αφού λόγω του καθαρτικου συνέχισε κ τις επόμενες μέρες να "βγάζει" ο κινητήρας βρωμιά... Τζάμπα νέο λάδι,φίλτρο ,ceratec δηλαδή,αφού πρέπει να επαναλάβω τη διαδικασία....Άρα :καθάρισμα με αυτό ναι.Φτηνολαδο μετά για κάμποση ώρα στο ρελαντί,πέταμα το φίλτρο, άδειασμα κ μετά τα καλά λαδια καλό φίλτρο.