Έχω την σκούπα περίπου λίγο παραπάνω από 1,5 χρόνο. Θα πω ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη όσον αφορά σύγκριση ποιότητας λειτουργίας-τιμής.
+ Η σκούπα έχει πάρα πολλές δυνατότητες όσον αφορά την ένταση του σκουπισματος (έως και turbo mode) Και της ποσότητα νερού στο σφουγγαρισμα.
+ έχει πολλές δυνατότητες μέσα από την εφαρμογή για τη ρύθμιση της σειράς των δωματίων και ζωνών που μπορεί να μην θες να πάει. Τα οποία ρυθμίζονται πολύ εύκολα κι επιτόπου αν χρειαστεί.
+ εχει καλή απορρόφητικοτητα στο σύνολο (σπίτι με 2 γάτες), θα έλεγα είναι έτσι κ έτσι με τα χαλιά αλλά μπορεί να ειναι το είδος των χαλιών μου γιατί δεν καθαρίζουν ούτε με την κανονική σκούπα.
+ Την έχουμε συνδέσει μέσω της εφαρμογής της xiaomi και μπορούμε να την κάνουμε χρήση όσοι μοιραζόμαστε το σπίτι.
- έχει αποσυντονιστει μια φορά που δεν μπορούσε να την "δει" η εφαρμογή, που δεν κατάλαβα πότε τον λόγο, αλλά με μια διαγραφή της σκούπας μέσα από το app και ρύθμιση ως νέας σκούπας επανήλθε
- η χαρτογράφηση που κάνει είναι μέτρια κατά την γνώμη μου, ειδικά το χειμώνα με τα χάλια την πρώτη χρονιά ένα χαλί το διάβασε κανονικά την δεύτερη το έβλεπε σαν εμπόδιο.
- Στα 110τμ σπιτιού δεν φτάνει η μπαταρία για ένα ολοκληρωμένο turbo mode σκούπισμα, πρέπει να περιμένεις να φορτίσει. (εντωμεταξύ σταματάει στο 20% και ας έχει μείνει πραγματικά 1τμ για να τελειώσει ?)
Για αυτό που την πήρα, δηλαδή να μου κάνει το "καθημερινό" καθάρισμα - συντήρηση είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη. Εχω και μια σκούπα στικ με την οποία κάνω κάποια σημεία που δεν πάει αυτή η σκούπα.
Ένα πολύ σημαντικό tip που το διάβασα εδώ στις αξιολογήσεις και μου αρέσει πολύ είναι στο σφουγγαρισμα, επειδή απαγορεύεται να βάλεις οποιοδήποτε καθαριστικό μέσα στο νερό (γιατί θα χαλάσει), πριν την χρήση βρέχω το πανάκι καλά και βάζω μισό καπάκι από το υγρό για το πάτωμα πάνω στο πανάκι, έτσι το νερό πέφτει πάνω στο καθαριστικό και το σπίτι μυρίζει φρεσκάδα. Για τα 110τμ στα μισά τμ καθαρίζω το πανάκι και ανανεώνω το υγρό.