Μηχανές Κουρέματος

Philips Beardtrimmer Series 3000 QT4015

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
-
Περιοχή Χρήσης
Μαλλιά/Γένια/Σώμα
Τύπος
Κουρευτική Μηχανή
Τροφοδοσία Ρεύματος
-
Βάση Τοποθέτησης
-
Πλήρως Αδιάβροχη
-
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
1

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
1 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
60 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (76)

Αξιολογήσεις

  1. 32
  2. 23
  3. 6
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ισχύς μηχανής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • GeoK9
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.v
    2
    Έμπειρος χρήστης

    Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tatou
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akis B
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κάθε 15 δευτερόλεπτα πλέον πρέπει να βάζω στη θέση του το περιστρεφόμενο σιδεράκι γιατί φεύγει από τη θέση του.. και εννοείται και μετά από καθάρισμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1530630433
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάπα! Ούτε για ξύρισμα ούτε για κούρεμα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να κόψει τρίχες ομοιόμορφα και στο ίδιο μήκος, έτσι απλά! Χάλασε μετά από κάποιους μήνες χρήσης.

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_aok
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    με διαφορα η χειροτερη μηχανη που εχει περασει ποτε απο τα χερια μου. Μετα απο 1 χρονο χρησης (την οποια κιολας να επισημανω οτι την χρησιμοποιω 1 φορα στις 2 εβδομαδες) χαλασε ο μηχανισμος. Προφανως παντα την ειχα καθαρη απο τριχες ωστε να μην μπουκώνει. Δεν την συστηνω καθολου,μην την αγορασετε!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλή μηχανή. Δεν τραβάει τα γένια, δεν μπουκώνει. Μεγάλη αυτονομία μπαταρίας με αρκετές σκάλες ρύθμισης. Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά της.Μεγάλη προσοχή διότι δεν είναι αδιάβροχη απλά βγάζεις την κεφαλή και την πλένεις και έχει εξαιρετική αυτονομία.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολυ καλη την εχω 1 χρονο δινω 4 αστερια μονο και μονο επειδη ειναι πολυ μικρη δλδ δεν ειναι για χρηση κουρεματος.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι αρκετσ καλη για υην δουλεια που την θελω !!! Θα ηθελα λιγο μεγαλύτερη κεφαλη ! Αλλα ειναι ικανοποιητικη και για τα λεφτα της και για την χρηση που κανω και θελω

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vedouza3
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρκετα ικανοποιημενος...για χρηση σπιτιου βεβαια-μουσι...μπαταρια κραταει για πολλα δικα μου ξυρισματα...φορτωνει στο μπαμ...ευκολο καθαρισμα και με νερακι...πολλες σκαλες ρυθμισης....μπαταρια πολυ ζωντανη μετα απο 1 χρονο περιπου...η κεφαλη θα ηθελα να ηταν πιο φαρδια....αλλο αυτο ηταν εις γνωσει μου καθως την πηρα ως trimmer
    update:προσοχη μακρια απο ευαισθητες περιοχες,δεν κανει! εκει σφαζει )

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • macattackgr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη.Δεν τραβαει τα γενια, δεν μπουκωνει.Μεγαλη αυτονομια μπαταριας με αρκετες σκαλες ρυθμισης.πολυ καλη επιλογη για τα λεφτα της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panakart
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή για ρύθμιση έως 6 χιλιοστά. Για μεγαλύτερα γένια δεν κάνει. Δεν ανορθώνει την τρίχα και για να κουρεύει θα πρέπει να την περνάτε πολλές φορές από το ίδιο σημείο.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • morpheous
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε πολύ γρήγορα. Κρίμα γιατί όσες άλλες είχα από αυτή την μάρκα ήταν σκυλιά. Επίσης το μέγιστο μήκος που κόβει είναι πολύ κοντό.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostassardelhs
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω περιπου 10 μηνες και την χρησιμοποιω για ξυρισμα στο προσωπο. για το ξυρισμα που κανω, μια φορα στους 2 μηνες ας πουμε, κανει καλα την δουλεια της. εχω πολλα και πυκνα γενα αμα τα αφησω, οποτε για καποιον αλλον ισως να ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα.
    διαρκει αρκετα η μπαταρια και φορτιζει γρηγορα. ισως χρειαστει να περασετε πολλες φορες απο ενα σημειο, πχ 2-3-4, ειδικα εγω που εχω πυκνα γενια οπως προανεφερα.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • legendg7
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει σχετικά καλά και αξιόπιστα το κούρεμα στο μούσι, μεγάλο της πλεονέκτημα η αυτονομία της και η γρήγορη φόρτιση (μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κι εν ώρα φόρτισης). Στα μείον της το κάπως μικρό πλάτος της επιφάνειας των λεπίδων κι ότι πετάει μακριά τις τρίχες που κόβονται.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios.kyrs
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή αυτονομία με γρήγορη φόρτιση,ελαφριά αλλά με ποιοτική κατασκευή και διαθέτει πλενόμενη κεφαλή.
    Αρνητικά:Δε διαθέτει πλήθος εξαρτημάτων και μεγάλο εύρος θέσεων (ρύθμισης μήκους).

    Αν το μήκος 0.5-10 mm καλύπτει τις ανάγκες σας και δε χρειάζεστε πλήρως πλενόμενη μηχανή,αυτή είναι μία πολύ αξιόπιστη επιλογή.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vag2712
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή μηχανή , value for money. Τη χρησιμοποιώ για τα γένια κ το μουστάκι κ κάνει τη δουλειά της άψογα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fethry000
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά καλό ξύρισμα με καλή διάρκεια μπαταρίας, όχι τόσο δυνατή όσο η προηγούμενη Philips που είχα αλλά λειτουργεί & με ρεύμα, οπότε τουλάχιστον δε σ'αφήνει στη μέση. Δεν κάνει για κούρεμα για κανένα λόγο

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω πολύ λίγο καιρό, και ίσος βιάστηκα να γράψω σχόλιο, αλλά σε σχέση με την μηχανή που είχα πριν ήταν μέρα με την νύχτα.
    - Τρμαρεις τα γένια στο μισό χρόνο (σε σχέση με την προηγούμενη μηχανή Remigton)
    - Δεν εκτοξεύονται παντού τρίχες στο χώρο
    - δυνατή
    - δεν μπουκώνει
    - καθαρίζεται εύκολα , το μόνο που έχει μείον εδώ ειναι ότι το εσωτερικό ειναι σε μαύρο χρώμα και δεν διακρίνεις εύκολα αν έχει μείνει καμία τρίχα συν ότι δεν μπορείς να ρήξεις νερό, κατά άλλα στο εξάρτημα της κεφαλής και τα "μαχαίρια" πλένονται.
    για την μπαταρία δεν μπορώ να γράψω κάτι ακόμα αλλά αν ειναι αυτό που λέει 90 λεπτα διαρκια και μια ώρα φόρτιση τότε σουπερ

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AEK FC
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    value for money μηχανή. το μείον είναι ότι δεν τριμμάρει τόσο κοντά όσο θα ήθελα. το 0,5mm είναι αισιόδοξη πρόβλεψη! επίσης θέλει προσοχή στον χειρισμό γιατί γλυστράει πανεύκολα απ' το χέρι. σαν entry level μηχανή θα την πρότεινα.

    update Σεπτέμβρης 2018
    η μηχανή είχε ξεκινήσει να μπουκώνει τους τελευταίους μήνες και σταδιακά σταμάτησε να λειτουργεί η λεπίδα τελείως. ευτυχώς ήταν εντός εγγύησης και έγινε αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο BT 3226. μέχρι στιγμής όλα άψογα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_christ
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τριμαρει τα γένια αρκετά καλά! χωρίς το εξάρτημα μπροστά σχεδόν τα ξυριζει τελείως. Η μπαταρία του είναι όντως πολύ δυνατή! Δουλεύει με ρεύμα οπότε δεν πρόκειται να σε αφήσει στη μέση.. και στο κούρεμα τα πάει πολύ καλά! Ελάχιστος θόρυβος. Την δηλώνεις στη Philips και έχεις ένα χρόνο ακόμα εγγύηση Το μόνο που λείπει είναι ότι ΔΕΝ είναι αδιάβροχη. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostatzis
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω κάτι ώρες και είμαι πολύ ευχαριστιμενος ξυρίζει τα πάντα χωρίς να μαγκωνει στο πρόσωπο. Σε αλλα σημεία παραλίγο να χάσουμε τον ανδρισμο μας, πριόνι πέρα την πλάκα φαίνεται πως είναι αξιόπιστη από την πρώτη χρήση της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.argiriadis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τις δικές μου ανάγκες ανταποκρίνεται άψογα. Πολύ καλή μπαταρία, καλό μέγεθος ,και λειτουργική .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Imanuel_Tk
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω πάνω από 2 χρόνια, είναι άψογη στο ξύρισμα, συγκεκριμένα κονταίνει τα γένια στο μισό χιλιοστό. Κάνω μήνες να τη φορτίσω (χρήση ανά 3-4 ημέρες).Η μπαταρία έχει εξασθενήσει ελάχιστα μετά από 1,5 χρόνο. Έχει φτηνά πλαστικά αλλά οι λεπίδες της είναι καλής ποιότητας. Το ξύρισμα των γενιών είναι πραγματικά διασκέδαση, γλιστράει στο πρόσωπο, δεν κολλάει και είναι πανάλαφρη
    Για κούρεμα και ίσως για πυκνό μούσι δεν κάνει γιατί δυσκολεύεται να τα κόψει και κάνει πολλή ώρα.
    Θα την ξαναγόραζα ευχαρίστως, αλλά μόνο για ξύρισμα και όχι για κούρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bilok
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικά της είναι:
    *η πολύ καλή μπαταρία
    *ο γρήγορος χρόνος φόρτισης
    *οι κοφτερές λεπίδες
    *δεν φαίνεται να στομώνει

    Στα αρνητικά της είναι:
    *το γεγονός ότι δεν ανασηκώνει καθόλου εύκολα τα γένια ώστε μετά να τα κόψει. Το χτενάκι που είναι για αυτή τη δουλειά δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει. Πρέπει να περάσω 4 φορές από ένα σημείο, από διαφορετική κατεύθυνση κάθε φορά για να πω ότι κατάφερε να κουρέψει τις περισσότερες τρίχες.
    *τα υλικά κατασκευής της είναι φθηνά

    Γενικά θα έλεγα ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν κάνει για τριμαρίσματα ακριβείας και ομοιομορφίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω ένα χρόνο περίπου και είναι εξαιρετική. Έχει πολύ καλή μπαταρία, φορτίζει γρήγορα, δυνατή και αρκετά οικονομική αναλογικά με τη ποιότητα της

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    1
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    0
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    0
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    0
  • Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (10)

Ερωτήσεις

78 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική
Όχι
Χρώμα
-
Περιοχή Χρήσης
Μαλλιά/Γένια/Σώμα
Τύπος
Κουρευτική Μηχανή
Τροφοδοσία Ρεύματος
-
Βάση Τοποθέτησης
-
Πλήρως Αδιάβροχη
-
Αποσπώμενη Κεφαλή
-
Αριθμός εξαρτημάτων
1

Λειτουργία & Φόρτιση

Χρόνος Φόρτισης
1 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
60 min

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (76)

  1. 32
  2. 23
  3. 6
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ισχύς μηχανής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
  • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
  • GeoK9
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex.v
    2
    Έμπειρος χρήστης

    Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tatou
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akis B
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κάθε 15 δευτερόλεπτα πλέον πρέπει να βάζω στη θέση του το περιστρεφόμενο σιδεράκι γιατί φεύγει από τη θέση του.. και εννοείται και μετά από καθάρισμα

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1530630433
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάπα! Ούτε για ξύρισμα ούτε για κούρεμα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να κόψει τρίχες ομοιόμορφα και στο ίδιο μήκος, έτσι απλά! Χάλασε μετά από κάποιους μήνες χρήσης.

    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_aok
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    με διαφορα η χειροτερη μηχανη που εχει περασει ποτε απο τα χερια μου. Μετα απο 1 χρονο χρησης (την οποια κιολας να επισημανω οτι την χρησιμοποιω 1 φορα στις 2 εβδομαδες) χαλασε ο μηχανισμος. Προφανως παντα την ειχα καθαρη απο τριχες ωστε να μην μπουκώνει. Δεν την συστηνω καθολου,μην την αγορασετε!

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλή μηχανή. Δεν τραβάει τα γένια, δεν μπουκώνει. Μεγάλη αυτονομία μπαταρίας με αρκετές σκάλες ρύθμισης. Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά της.Μεγάλη προσοχή διότι δεν είναι αδιάβροχη απλά βγάζεις την κεφαλή και την πλένεις και έχει εξαιρετική αυτονομία.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολυ καλη την εχω 1 χρονο δινω 4 αστερια μονο και μονο επειδη ειναι πολυ μικρη δλδ δεν ειναι για χρηση κουρεματος.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειναι αρκετσ καλη για υην δουλεια που την θελω !!! Θα ηθελα λιγο μεγαλύτερη κεφαλη ! Αλλα ειναι ικανοποιητικη και για τα λεφτα της και για την χρηση που κανω και θελω

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vedouza3
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αρκετα ικανοποιημενος...για χρηση σπιτιου βεβαια-μουσι...μπαταρια κραταει για πολλα δικα μου ξυρισματα...φορτωνει στο μπαμ...ευκολο καθαρισμα και με νερακι...πολλες σκαλες ρυθμισης....μπαταρια πολυ ζωντανη μετα απο 1 χρονο περιπου...η κεφαλη θα ηθελα να ηταν πιο φαρδια....αλλο αυτο ηταν εις γνωσει μου καθως την πηρα ως trimmer
    update:προσοχη μακρια απο ευαισθητες περιοχες,δεν κανει! εκει σφαζει )

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • macattackgr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη.Δεν τραβαει τα γενια, δεν μπουκωνει.Μεγαλη αυτονομια μπαταριας με αρκετες σκαλες ρυθμισης.πολυ καλη επιλογη για τα λεφτα της.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panakart
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή για ρύθμιση έως 6 χιλιοστά. Για μεγαλύτερα γένια δεν κάνει. Δεν ανορθώνει την τρίχα και για να κουρεύει θα πρέπει να την περνάτε πολλές φορές από το ίδιο σημείο.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • morpheous
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε πολύ γρήγορα. Κρίμα γιατί όσες άλλες είχα από αυτή την μάρκα ήταν σκυλιά. Επίσης το μέγιστο μήκος που κόβει είναι πολύ κοντό.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostassardelhs
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω περιπου 10 μηνες και την χρησιμοποιω για ξυρισμα στο προσωπο. για το ξυρισμα που κανω, μια φορα στους 2 μηνες ας πουμε, κανει καλα την δουλεια της. εχω πολλα και πυκνα γενα αμα τα αφησω, οποτε για καποιον αλλον ισως να ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα.
    διαρκει αρκετα η μπαταρια και φορτιζει γρηγορα. ισως χρειαστει να περασετε πολλες φορες απο ενα σημειο, πχ 2-3-4, ειδικα εγω που εχω πυκνα γενια οπως προανεφερα.

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • legendg7
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει σχετικά καλά και αξιόπιστα το κούρεμα στο μούσι, μεγάλο της πλεονέκτημα η αυτονομία της και η γρήγορη φόρτιση (μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κι εν ώρα φόρτισης). Στα μείον της το κάπως μικρό πλάτος της επιφάνειας των λεπίδων κι ότι πετάει μακριά τις τρίχες που κόβονται.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios.kyrs
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή αυτονομία με γρήγορη φόρτιση,ελαφριά αλλά με ποιοτική κατασκευή και διαθέτει πλενόμενη κεφαλή.
    Αρνητικά:Δε διαθέτει πλήθος εξαρτημάτων και μεγάλο εύρος θέσεων (ρύθμισης μήκους).

    Αν το μήκος 0.5-10 mm καλύπτει τις ανάγκες σας και δε χρειάζεστε πλήρως πλενόμενη μηχανή,αυτή είναι μία πολύ αξιόπιστη επιλογή.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vag2712
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή μηχανή , value for money. Τη χρησιμοποιώ για τα γένια κ το μουστάκι κ κάνει τη δουλειά της άψογα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fethry000
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά καλό ξύρισμα με καλή διάρκεια μπαταρίας, όχι τόσο δυνατή όσο η προηγούμενη Philips που είχα αλλά λειτουργεί & με ρεύμα, οπότε τουλάχιστον δε σ'αφήνει στη μέση. Δεν κάνει για κούρεμα για κανένα λόγο

    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ισχύς μηχανής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω πολύ λίγο καιρό, και ίσος βιάστηκα να γράψω σχόλιο, αλλά σε σχέση με την μηχανή που είχα πριν ήταν μέρα με την νύχτα.
    - Τρμαρεις τα γένια στο μισό χρόνο (σε σχέση με την προηγούμενη μηχανή Remigton)
    - Δεν εκτοξεύονται παντού τρίχες στο χώρο
    - δυνατή
    - δεν μπουκώνει
    - καθαρίζεται εύκολα , το μόνο που έχει μείον εδώ ειναι ότι το εσωτερικό ειναι σε μαύρο χρώμα και δεν διακρίνεις εύκολα αν έχει μείνει καμία τρίχα συν ότι δεν μπορείς να ρήξεις νερό, κατά άλλα στο εξάρτημα της κεφαλής και τα "μαχαίρια" πλένονται.
    για την μπαταρία δεν μπορώ να γράψω κάτι ακόμα αλλά αν ειναι αυτό που λέει 90 λεπτα διαρκια και μια ώρα φόρτιση τότε σουπερ

    • Ισχύς μηχανής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AEK FC
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    value for money μηχανή. το μείον είναι ότι δεν τριμμάρει τόσο κοντά όσο θα ήθελα. το 0,5mm είναι αισιόδοξη πρόβλεψη! επίσης θέλει προσοχή στον χειρισμό γιατί γλυστράει πανεύκολα απ' το χέρι. σαν entry level μηχανή θα την πρότεινα.

    update Σεπτέμβρης 2018
    η μηχανή είχε ξεκινήσει να μπουκώνει τους τελευταίους μήνες και σταδιακά σταμάτησε να λειτουργεί η λεπίδα τελείως. ευτυχώς ήταν εντός εγγύησης και έγινε αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο BT 3226. μέχρι στιγμής όλα άψογα.

    • Ισχύς μηχανής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ρυθμίσεις / εξαρτήματα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ανάγκη καθαρισμού κατά τη χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_christ
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τριμαρει τα γένια αρκετά καλά! χωρίς το εξάρτημα μπροστά σχεδόν τα ξυριζει τελείως. Η μπαταρία του είναι όντως πολύ δυνατή! Δουλεύει με ρεύμα οπότε δεν πρόκειται να σε αφήσει στη μέση.. και στο κούρεμα τα πάει πολύ καλά! Ελάχιστος θόρυβος. Την δηλώνεις στη Philips και έχεις ένα χρόνο ακόμα εγγύηση Το μόνο που λείπει είναι ότι ΔΕΝ είναι αδιάβροχη. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostatzis
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω κάτι ώρες και είμαι πολύ ευχαριστιμενος ξυρίζει τα πάντα χωρίς να μαγκωνει στο πρόσωπο. Σε αλλα σημεία παραλίγο να χάσουμε τον ανδρισμο μας, πριόνι πέρα την πλάκα φαίνεται πως είναι αξιόπιστη από την πρώτη χρήση της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.argiriadis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τις δικές μου ανάγκες ανταποκρίνεται άψογα. Πολύ καλή μπαταρία, καλό μέγεθος ,και λειτουργική .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Imanuel_Tk
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω πάνω από 2 χρόνια, είναι άψογη στο ξύρισμα, συγκεκριμένα κονταίνει τα γένια στο μισό χιλιοστό. Κάνω μήνες να τη φορτίσω (χρήση ανά 3-4 ημέρες).Η μπαταρία έχει εξασθενήσει ελάχιστα μετά από 1,5 χρόνο. Έχει φτηνά πλαστικά αλλά οι λεπίδες της είναι καλής ποιότητας. Το ξύρισμα των γενιών είναι πραγματικά διασκέδαση, γλιστράει στο πρόσωπο, δεν κολλάει και είναι πανάλαφρη
    Για κούρεμα και ίσως για πυκνό μούσι δεν κάνει γιατί δυσκολεύεται να τα κόψει και κάνει πολλή ώρα.
    Θα την ξαναγόραζα ευχαρίστως, αλλά μόνο για ξύρισμα και όχι για κούρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bilok
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικά της είναι:
    *η πολύ καλή μπαταρία
    *ο γρήγορος χρόνος φόρτισης
    *οι κοφτερές λεπίδες
    *δεν φαίνεται να στομώνει

    Στα αρνητικά της είναι:
    *το γεγονός ότι δεν ανασηκώνει καθόλου εύκολα τα γένια ώστε μετά να τα κόψει. Το χτενάκι που είναι για αυτή τη δουλειά δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει. Πρέπει να περάσω 4 φορές από ένα σημείο, από διαφορετική κατεύθυνση κάθε φορά για να πω ότι κατάφερε να κουρέψει τις περισσότερες τρίχες.
    *τα υλικά κατασκευής της είναι φθηνά

    Γενικά θα έλεγα ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν κάνει για τριμαρίσματα ακριβείας και ομοιομορφίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω ένα χρόνο περίπου και είναι εξαιρετική. Έχει πολύ καλή μπαταρία, φορτίζει γρήγορα, δυνατή και αρκετά οικονομική αναλογικά με τη ποιότητα της

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    1
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    0
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    0
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    0
  • Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    2
  • Δες τα όλα
25% κουπόνι από το κατάστημα TENGO μέχρι 25/06!
25% κουπόνι από το κατάστημα TENGO μέχρι 25/06!
Δες περισσότερα