Με ρυθμιστή ακριβείας, από 0,5 έως 20 mm.
Μόλις την άνοιξα... την έχω εδώ και μια ώρα στο ρεύμα και δεν ανοίγει...ούτε καν λαμπάκι
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Μηχανή περιποίηση γενειάδας της εταιρίας Braun, για εύκολο τριμάρισμα, κούρεμα και styling γενειάδας.
Μηχανή περιποίηση γενειάδας της εταιρίας Braun, για εύκολο τριμάρισμα, κούρεμα και styling γενειάδας.
Μηχανή περιποίηση γενειάδας της εταιρίας Braun, για εύκολο τριμάρισμα, κούρεμα και styling γενειάδας.
Με ρυθμιστή ακριβείας, από 0,5 έως 20 mm.
Η χτένα για κοντά γένια σας βοηθά να διατηρείτε κοντά έως μεσαία γένια (0,5-10mm) και ακόμη και να κουρεύετε τα μαλλιά σας.
Διατηρήστε τα μακρύτερα στυλ γενειάδας ή μαλλιών με τη χτένα 11 - 20 mm.
Δημιουργήστε ακριβείς γραμμές και άκρες στο λαιμό και τα μάγουλα με την κεφαλή του trimmer γενειάδας Braun.
Καθαρό ξύρισμα στο λαιμό, τα μάγουλα και το πρόσωπο με το ξυραφάκι Gillette Fusion 5 ProGlide με τεχνολογία FlexBall.
Οι εξαιρετικά κοφτερές λεπίδες κόβουν εύκολα τα μακριά ή πυκνά μούσια χωρίς τράβηγμα.
80 λεπτά κοπής.
Πλήρης επαναφόρτιση σε 8 ώρες.
Ασφαλές ξέβγαλμα με νερό.
Ποιοτική μηχανική με σχεδιασμό που διαρκεί και εργονομική λαβή.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Καλή σε όλα της. Το μόνο "κακό" που έχει είναι όταν σχεδόν τελειώνει η μπαταρία δεν πέφτει η απόδοση της οπότε και δεν το καταλαβαίνεις και ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί. Η οδηγίες λένε να μην την φορτίζεις και την λειτουργείς ταυτόχρονα οπότε με έχει αφήσει κάνα δυο φορές στα μισά του ξυρίσματος ξαφνικά με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένεις λίγο να ξαναφορτίσει για να συνεχίσει.
Πολυ ωραια κανει τη δουλεια. Μπολικες ρυθμισεις, ποιοτικη κατασκευη και δουλευει με το καλωδιο ακομη κ οταν φορτιζει. Δε μ αρεσε το οτι αν δε προσεξεις μπορει να αλλαξει ξαφνικα η ρυθμιση κ να παρεις παραπανω.
Καλύτερα πάρτε νεότερο μοντέλο, να δείχνει ένδειξη μπαταρίας. Αν "χαλαρώσει" κάνει φασαρία και εγω το αντιμετωπίζω πιέζοντας την κ περιορίζεται ο περισσιος θόρυβος.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.
Δεν είναι το αναμενόμενο βάση σχολίων, δεν είναι αρκετά δυνατή ώστε με 1-2 περάσματα να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Χρειάζεται αρκετά περάσματα. Δηλαδή μια Izzy που ήθελα να αλλάξω εν τέλει είναι καλύτερη απ αυτή.
αρκετά καλή μηχανή , την χρησιμοποιώ για ξύρισμα . Εχει αρκετές σκάλες ώστε να βρεις τι σε βολεύει , είναι αδιάβροχη . Αξίζει τα λεφτά της . Το μόνο μειονεκτικά είναι πως χωρίς σκάλα δεν τριμαρει στο μέγιστο .
Επανέρχομαι μετά από λίγους μήνες . Δυστυχώς κάνει τόσο θόρυβο όπου είναι ενοχλητικό να ξυρίζεσαι . Φταίει η κατασκευή της δυστυχώς . Δεν θα την πρότεινα , την έβαλα στο ράφι
Η μηχανή μπήκε στην πρίζα και δεν άναψε ποτέ. Δυστυχώς δεν λειτούργησε. Πάρτε κάποια άλλη εταιρία καλύτερα.
Εξαιρετική για την τιμή της. Μια χαρά είναι είναι για trimming, η μπαταρία φαίνεται να διαρκεί. Δεν έχω κάποιο παράπονο.
Την μηχανή την αγόρασα πριν από 3 μήνες. Είναι άψογη μέχρι στιγμής, πολύ εύκολη στον καθαρισμό και αρκετά δυνατή. Χρήση για ξύρισμα/trimming.
Παρά την χαμηλή τιμή της, σε σχέση πάντα με τις άλλες της ίδιας εταιρείας, έχει τα απολύτως απαραίτητα εξαρτήματα (trimming & κούρεμα), η νέα τεχνολογία της δεν απαιτεί λάδωμα όπως οι παλαιότερες, είναι εξαιρετικά δυνατή, καθαρίζεται άμεσα, η μπαταρία της επαρκέστατη, γρήγορη σε ό,τι κάνεις. Σε σύγκριση με μια προ 5ετίας της ίδιας εταιρείας, που είχε κοστίσει 40% περισσότερο, είναι σαφώς καλύτερη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλειο! Εξαιρετικό για γένια και για ακριβή σβησίματα σε κούρεμα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ούτε ένας χρόνος χρήσης και σταμάτησε να φόρτιζει οπότε έγινε για πέταμα
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή, με πολύ ακριβής κοπή
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλο για την τιμή του, έχει αρκετές επιλογές
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή μηχανή, ο σύντροφός μου πολύ ευχαριστημένος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Γενικά είναι μια χαρά για χρήση στο πρόσωπο. Θα έπρεπε να έχει πιο μακρύ καλώδιο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική μηχανή, ωραίο design, καλά ξυράφια!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή θα την αγόραζα ξανά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άψογη, δυνατή, κόβει καλά και πλένεται εύκολα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απίστευτη ξυριστική μηχανή, την συνιστώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή σε όλα της. Το μόνο "κακό" που έχει είναι όταν σχεδόν τελειώνει η μπαταρία δεν πέφτει η απόδοση της οπότε και δεν το καταλαβαίνεις και ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί. Η οδηγίες λένε να μην την φορτίζεις και την λειτουργείς ταυτόχρονα οπότε με έχει αφήσει κάνα δυο φορές στα μισά του ξυρίσματος ξαφνικά με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένεις λίγο να ξαναφορτίσει για να συνεχίσει.
Πολυ ωραια κανει τη δουλεια. Μπολικες ρυθμισεις, ποιοτικη κατασκευη και δουλευει με το καλωδιο ακομη κ οταν φορτιζει. Δε μ αρεσε το οτι αν δε προσεξεις μπορει να αλλαξει ξαφνικα η ρυθμιση κ να παρεις παραπανω.
Καλύτερα πάρτε νεότερο μοντέλο, να δείχνει ένδειξη μπαταρίας. Αν "χαλαρώσει" κάνει φασαρία και εγω το αντιμετωπίζω πιέζοντας την κ περιορίζεται ο περισσιος θόρυβος.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.
193 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΜηχανή περιποίηση γενειάδας της εταιρίας Braun, για εύκολο τριμάρισμα, κούρεμα και styling γενειάδας.
Με ρυθμιστή ακριβείας, από 0,5 έως 20 mm.
Η χτένα για κοντά γένια σας βοηθά να διατηρείτε κοντά έως μεσαία γένια (0,5-10mm) και ακόμη και να κουρεύετε τα μαλλιά σας.
Διατηρήστε τα μακρύτερα στυλ γενειάδας ή μαλλιών με τη χτένα 11 - 20 mm.
Δημιουργήστε ακριβείς γραμμές και άκρες στο λαιμό και τα μάγουλα με την κεφαλή του trimmer γενειάδας Braun.
Καθαρό ξύρισμα στο λαιμό, τα μάγουλα και το πρόσωπο με το ξυραφάκι Gillette Fusion 5 ProGlide με τεχνολογία FlexBall.
Οι εξαιρετικά κοφτερές λεπίδες κόβουν εύκολα τα μακριά ή πυκνά μούσια χωρίς τράβηγμα.
80 λεπτά κοπής.
Πλήρης επαναφόρτιση σε 8 ώρες.
Ασφαλές ξέβγαλμα με νερό.
Ποιοτική μηχανική με σχεδιασμό που διαρκεί και εργονομική λαβή.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Καλή σε όλα της. Το μόνο "κακό" που έχει είναι όταν σχεδόν τελειώνει η μπαταρία δεν πέφτει η απόδοση της οπότε και δεν το καταλαβαίνεις και ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί. Η οδηγίες λένε να μην την φορτίζεις και την λειτουργείς ταυτόχρονα οπότε με έχει αφήσει κάνα δυο φορές στα μισά του ξυρίσματος ξαφνικά με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένεις λίγο να ξαναφορτίσει για να συνεχίσει.
Πολυ ωραια κανει τη δουλεια. Μπολικες ρυθμισεις, ποιοτικη κατασκευη και δουλευει με το καλωδιο ακομη κ οταν φορτιζει. Δε μ αρεσε το οτι αν δε προσεξεις μπορει να αλλαξει ξαφνικα η ρυθμιση κ να παρεις παραπανω.
Καλύτερα πάρτε νεότερο μοντέλο, να δείχνει ένδειξη μπαταρίας. Αν "χαλαρώσει" κάνει φασαρία και εγω το αντιμετωπίζω πιέζοντας την κ περιορίζεται ο περισσιος θόρυβος.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.
Δεν είναι το αναμενόμενο βάση σχολίων, δεν είναι αρκετά δυνατή ώστε με 1-2 περάσματα να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Χρειάζεται αρκετά περάσματα. Δηλαδή μια Izzy που ήθελα να αλλάξω εν τέλει είναι καλύτερη απ αυτή.
αρκετά καλή μηχανή , την χρησιμοποιώ για ξύρισμα . Εχει αρκετές σκάλες ώστε να βρεις τι σε βολεύει , είναι αδιάβροχη . Αξίζει τα λεφτά της . Το μόνο μειονεκτικά είναι πως χωρίς σκάλα δεν τριμαρει στο μέγιστο .
Επανέρχομαι μετά από λίγους μήνες . Δυστυχώς κάνει τόσο θόρυβο όπου είναι ενοχλητικό να ξυρίζεσαι . Φταίει η κατασκευή της δυστυχώς . Δεν θα την πρότεινα , την έβαλα στο ράφι
Η μηχανή μπήκε στην πρίζα και δεν άναψε ποτέ. Δυστυχώς δεν λειτούργησε. Πάρτε κάποια άλλη εταιρία καλύτερα.
Εξαιρετική για την τιμή της. Μια χαρά είναι είναι για trimming, η μπαταρία φαίνεται να διαρκεί. Δεν έχω κάποιο παράπονο.
Την μηχανή την αγόρασα πριν από 3 μήνες. Είναι άψογη μέχρι στιγμής, πολύ εύκολη στον καθαρισμό και αρκετά δυνατή. Χρήση για ξύρισμα/trimming.
Παρά την χαμηλή τιμή της, σε σχέση πάντα με τις άλλες της ίδιας εταιρείας, έχει τα απολύτως απαραίτητα εξαρτήματα (trimming & κούρεμα), η νέα τεχνολογία της δεν απαιτεί λάδωμα όπως οι παλαιότερες, είναι εξαιρετικά δυνατή, καθαρίζεται άμεσα, η μπαταρία της επαρκέστατη, γρήγορη σε ό,τι κάνεις. Σε σύγκριση με μια προ 5ετίας της ίδιας εταιρείας, που είχε κοστίσει 40% περισσότερο, είναι σαφώς καλύτερη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλειο! Εξαιρετικό για γένια και για ακριβή σβησίματα σε κούρεμα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ούτε ένας χρόνος χρήσης και σταμάτησε να φόρτιζει οπότε έγινε για πέταμα
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή, με πολύ ακριβής κοπή
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλο για την τιμή του, έχει αρκετές επιλογές
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή μηχανή, ο σύντροφός μου πολύ ευχαριστημένος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Γενικά είναι μια χαρά για χρήση στο πρόσωπο. Θα έπρεπε να έχει πιο μακρύ καλώδιο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική μηχανή, ωραίο design, καλά ξυράφια!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή θα την αγόραζα ξανά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Άψογη, δυνατή, κόβει καλά και πλένεται εύκολα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απίστευτη ξυριστική μηχανή, την συνιστώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή σε όλα της. Το μόνο "κακό" που έχει είναι όταν σχεδόν τελειώνει η μπαταρία δεν πέφτει η απόδοση της οπότε και δεν το καταλαβαίνεις και ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί. Η οδηγίες λένε να μην την φορτίζεις και την λειτουργείς ταυτόχρονα οπότε με έχει αφήσει κάνα δυο φορές στα μισά του ξυρίσματος ξαφνικά με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένεις λίγο να ξαναφορτίσει για να συνεχίσει.
Πολυ ωραια κανει τη δουλεια. Μπολικες ρυθμισεις, ποιοτικη κατασκευη και δουλευει με το καλωδιο ακομη κ οταν φορτιζει. Δε μ αρεσε το οτι αν δε προσεξεις μπορει να αλλαξει ξαφνικα η ρυθμιση κ να παρεις παραπανω.
Καλύτερα πάρτε νεότερο μοντέλο, να δείχνει ένδειξη μπαταρίας. Αν "χαλαρώσει" κάνει φασαρία και εγω το αντιμετωπίζω πιέζοντας την κ περιορίζεται ο περισσιος θόρυβος.
Το τριμερ εχει ενα πολυ ευκαμπτο πλαστικο και μια οπη,το αποτελεσμα ειναι οτι αν βαλεις ελαχιστη πιεση δεν εχει σημασια τι ρυθμιση εβαλες,θα στα κουρεψει πολυ κοντα.
Απορω με τις τοσο καλες αξιολογησεις,σαν τιμη ειναι καλο γιατι ερχεται μαζι και το ξυραφακι αλλα συνολικα ειναι ενα ελλατωματικο προιον
Πολύ καλή για τα χρήματα που πλήρωσα. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη η θέση της κεφαλής για πολύ πιο άνετο κόψιμο. Ωστόσο, ξυρίζει πολύ καλά και γρήγορα.