Σετ Περιποίησης Μαλλιών

Alea Liso Supremo Kit Σετ Θεραπείας Μαλλιών με Κερατίνη για Ισιωτική με Σαμπουάν, Μάσκα και Serum 4τμχ

Σετ λείανσης και θεραπείας μαλλιών. Το σετ περιέχει: Liso Supremo Straightening Cream 160ml, Nutri Repair Mask 100ml, Elixir Mediterranean 15ml, Sulfate Free Normal Hair 100ml, Οδηγίες Χρήσεως & 1 Ζευγάρι Γάντια.

Δες όλη την περιγραφή
48 00
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mybeautybox 4,3 (3)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Περιποίηση Μαλλιών στη σελίδα του Mybeautybox

Περιγραφή

Περιγραφή

Οδηγίες Χρήσης

  • H διαδικασία απαιτεί: σίδερο ισιώματος, πιστολάκι, βούρτσα και χτένα.
  • Πρώτα λούστε με το σαμπουάν sulfate free norma hair, 2 φορές (μόνο σαμπουάν. Μην χρησιμοποιήσετε conditioner) και μετά στεγνώστε τα μαλλιά κανονικά.
  • Χωρίστε τα μαλλιά σε 4 τμήματα και εφαρμόστε το προϊόν liso supremo straightening cream πό την ρίζα εώς τις άκρες, με τη βοήθεια μιας χτένας και με γάντια.
  • Αφήστε να δράσει στα μαλλιά για 15-20 λεπτά και στη συνέχεια αφαιρέστε την περίσσεια ποσότητα χτενίζοντας τα μαλλιά με μια χτένα.
  • Στεγνώστε τα μαλλιά για να αφαιρέσετε την υγρασία και στη συνέχεια βουρτσίζετε καλά. Εάν είναι απαραίτητο, για να βουρτσίζετε ευκολότερα, εφαρμόστε μια μικρή ποσότητα από το έλαιο elixir mediterranean από την μέση εώς στις άκρες κατά την διαδικασία στεγνώματος.
  • Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε ένα σίδερο ιασιώματος και περάστε κάθε τούφα περίπου 10 φορές, ορίζοντας τη θερμοκρασία από 200℃ εώς 220℃.
  • Αφήστε για λίγα λεπτά τα μαλλιά να κρυώσουν και μετά λούστε με το σαμπουάν sulfate free normal hair και χρησιμοποιήστε την nutri repair mask αφήνοντας την 3 λεπτά και μετά προχωρήστε στο ξέβγαλμα της μάσκας.
  • Στεγνώστε τα μαλλιά με το πιστολάκι και απλώστε μια μικρή ποσότητα από το έλαιο elixir mediterranean για να σφραγίσει η θεραπεία ισιώματος και να παρατείνει την διάρκεια
  • Μη λουστείτε ή μην βρέξετε τα μαλλιά για τουλάχιστον 24 ώρες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Sulfate-free (SLS/SLES-free)
Φύλο
Γυναίκα
Προϊόντα
Serum, Κρέμα Φορμαρίσματος, Μάσκα, Σαμπουάν
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

για Ίσιωμα
Ναι
με Κερατίνη
Ναι
για Θεραπεία
Ναι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Travel Set
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 11
  2. 5
  3. 6
  4. 1
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ageliki_Alefragi
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απογοητευτικό, άχυρο τα βαμμένα μαλλιά. Πρέπει να υπάρχει σήμανση ότι δεν κάνει για βαμμένα μαλλιά. Κάποια πράγματα θέλουν επαγγελματίες

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FRANTZESKA_KOUTELOU
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας δοκιμάσει κάποιες θεραπείες κερατίνης και στο κομμωτήριο και στο σπίτι θα έλεγα ότι είμαι μέτρια ικανοποιημένη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι όσο είχα την κερατίνη στο μαλλί, μου ήταν πολύ δύσκολο να το περάσω με την πρέσα. Ειδικά την κορυφή του κεφαλιού σχεδόν δεν την έκανα. Το μαλλί ήταν πολύ βαρύ και δε μπορούσα να ξεχωρίσω τις τούφες. Μετά το λούσιμο από την κερατίνη τα μαλλιά ήταν πολύ πιο μαλακά και ευκολοχτενιστα.

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARKOPOULOU_ANDRIANA
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχε όντως αποτέλεσμα.
    Η διαδικασία μου φάνηκε κουραστική και χρονοβόρα.
    Άνοιξε το βαμμένο μαλλί μου.
    Ισως την επόμενη φορά δοκίμαζα κάτι με πιο απλή διαδικασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athena Kreouzi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την δουλειά της την κάνει απλώς προσοχή πρέπει να αφήσει την Κερατίνη 3 ημέρες κ μετά να λούστεις (όπως κ στο κομμωτήριο δηλαδή). Επισης έχει ένα λαδακι μέσα που είναι εξαιρετικό.
    Βάζω 3 αστέρια λόγω μυρωδιάς μετά το στέγνωμα… δυστυχώς πολύ κακή. Αν διορθωθεί αυτό θα την πρότεινα εύκολα !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AlexiaEleni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το ολο θεμα ειναι η μασκα η οποια ουσιαστικα κραταει λεια τα μαλλια χωρις φριζαρισμα.
    Κατα τα αλλα κρατησε ουτε για ενα μηνα το αποτελεσμα και δεν ηταν τελειως ισιο. Ειχε κινηση το μαλλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athintzndm
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκανα την θεραπεία όπως έγραφε στις οδηγίες, είδα και βιντεάκια το αποτέλεσμα κράτησε μόνο για το πρώτο λούσιμο, με το δεύτερο λούσιμο τα μαλλιά μου ήταν πάλι σπαστά.... χρησιμοποίησα και σαμπουάν της ίδιας μάρκας σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του..

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_Drift
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει αυτό που υπόσχεται, το εφάρμοσα προσεκτικά όπως λένε οι οδηγίες και δεν είχα το αποτέλεσμα που περίμενα, το μαλλί δεν ήταν ίσιο και μου το αφυδάτωσε. Έδωσα και δεύτερη ευκαιρία και πάλι τα ίδια, περιορίζει κάπως το φριζάρισμα αλλά δεν είναι ισιωτική θεραπεία σε καμία περίπτωση. Από εμένα είναι Όχι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Papag6878
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κερατίνη είναι εξαιρετική, συναγωνίζεται χωρίς πρόβλημα τις θεραπείες του κομμωτηρίου και έχει αποδειχθεί ίσως και καλύτερη. Εγώ παρέλειψα το βήμα που λέει να ξανά λουστείς μετά το πέρασμα της κεράτινης, άφησα το προϊόν για τρεις ημέρες και δεν τα έβρεξα καθόλου, ούτε τα έπιασα με κοκαλάκι. Το αποτέλεσμα μου κράτησε σχεδόν πέντε μήνες ενώ έχω σγουρά μαλλιά! (Δεν ήταν βέβαια η πρώτη φορά που κάνω κεράτινη. Μετράει αυτό γιατί με το δεύτερο και τρίτο χτίζεται καλύτερα το αποτέλεσμα).
    Πάντα η κεράτινη ανοίγει το χρώμα αν είναι βαμμένα τα μαλλιά δεν είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης.
    Είναι εύκολο στην εφαρμογή, εγώ το κάνω μόνη μου χωρίς πρόβλημα. Κάποια με παρα πολλά μαλλιά ίσως χρειαστεί βοήθεια.
    Τη συστήνω αξίζει κάθε ευρώ και θα φτάσει και για 2 φορές!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Kietzi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν! Καμιά σχέση με άλλες κερατίνες που είχα κάνει σε κομμωτήρια. Αξίζει τα χρήματα που δίνεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nancyyy08
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην πρώτη εβδομάδα όλα μία χαρά.... Μετα άρχισε το φριζαρισμα.... Κράτησε περίπου 1 μήνα η επίδραση... Δεν νομίζω να την ξαναπάρω...

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voulap76
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρα πολύ καλό. Κάνει ότι υπόσχεται και τα μαλλιά τα κάνει θεραπεία πριν και μετα το τέλος της διάρκειας!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teta777
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ️Το ίσιωμα κρατάει περισσότερο με την χρήση ανάλογου σαμπουάν
    ️Βγάζει πολύ καπνό, περάστε το πιστολάκι στο μπαλκόνι ή σε απομονωμένο δωμάτιο με ανοιχτά παράθυρα
    ️Ξεβάφει παααρα πολύ τα μαλλιά, ακόμη και τόνους κάτω από το φυσικό, αλλά όλες οι κεράτινες (ακόμη και σε κομμωτήριο) μου τα ξέβαψαν
    ️Μην λουστείτε την ίδια μέρα. Αφήστε το για 2-3 μέρες και να περνάτε τα μαλλιά με ισιωτικο τουλάχιστον μια φορά την ημέρα. Να μην τα βρεξετε, μην τα μαζέψετε. Έτσι θα κρατήσει πολύ περισσότερο το αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Areti Star!
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα 5 αστέρια είναι πολύ λίγα για αυτο το προιον. Μακάρι να είχε και άλλα για να έβαζα.
    Εκπληκτικό απλά! λούζεσαι και στο στέγνωμα δεν χρειαζεται ουτε βούρτσα για να να είναι ολόισια και χωρις να φριζαρουν.
    το 1/3 χρησιμοποίησα και θα μου παει αλλες 2 εφαρμογες.
    Δεν εχει κάπνες, μυρίζει πανέμορφα και ειναι κατάλληλο και για ξανθα μαλλιά και για τα πιο δυσκολα.
    Τι αλλο να θελει κανεις; Μπραβο!!!
    TIP: Πριν βάλετε την κερατινη , αφήστε λίγο νωπα τα μαλλια σας για να δουλευτει πιο εύκολα η κερατινη. Μην τα στεγνώσετε εντελως με το πιστολάκι. Επίσης δεν θελει πολυ ποσοτητα , ειναι παχυρευστο.
    Στα βαμμένα μαλλιά μπορεί να υπαρχουν αλλοιώσεις στο χρώμα και είναι λογικό για αυτο κανονίστε όταν θα χρειάζεστε βαφή να το συνδυάζετε. Την βαφή να την κάνετε μετά απο μια εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό αλήθεια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για λεπτά μαλλιά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένη από το προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά το πρωτο λούσιμο παλι φριζαρανε υπερβολικά. Πεταμένα 45 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Ισιώνουν πολύ ποιο εύκολα και δεν φριζάρουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απογοητευτικό, άχυρο τα βαμμένα μαλλιά. Πρέπει να υπάρχει σήμανση ότι δεν κάνει για βαμμένα μαλλιά. Κάποια πράγματα θέλουν επαγγελματίες

    1
  • Έχοντας δοκιμάσει κάποιες θεραπείες κερατίνης και στο κομμωτήριο και στο σπίτι θα έλεγα ότι είμαι μέτρια ικανοποιημένη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι όσο είχα την κερατίνη στο μαλλί, μου ήταν πολύ δύσκολο να το περάσω με την πρέσα. Ειδικά την κορυφή του κεφαλιού σχεδόν δεν την έκανα. Το μαλλί ήταν πολύ βαρύ και δε μπορούσα να ξεχωρίσω τις τούφες. Μετά το λούσιμο από την κερατίνη τα μαλλιά ήταν πολύ πιο μαλακά και ευκολοχτενιστα.

    1
  • Είχε όντως αποτέλεσμα.
    Η διαδικασία μου φάνηκε κουραστική και χρονοβόρα.
    Άνοιξε το βαμμένο μαλλί μου.
    Ισως την επόμενη φορά δοκίμαζα κάτι με πιο απλή διαδικασία

    0
  • Την δουλειά της την κάνει απλώς προσοχή πρέπει να αφήσει την Κερατίνη 3 ημέρες κ μετά να λούστεις (όπως κ στο κομμωτήριο δηλαδή). Επισης έχει ένα λαδακι μέσα που είναι εξαιρετικό.
    Βάζω 3 αστέρια λόγω μυρωδιάς μετά το στέγνωμα… δυστυχώς πολύ κακή. Αν διορθωθεί αυτό θα την πρότεινα εύκολα !

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

242 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
fhliana

Το προϊόν είναι για μία χρήση? Μετά το λούσιμο τι γίνεται? Θα φριζαρουν πάλι τα μαλλιά?

sosoaek

Δεν φριζαρουν καθόλου...έχω μείνει ευχαριστημένη,θα το αγοράσω ξανα

Areti Star!

3 μήνες και παραπάνω αν κάνεις σωστά την διαδικασία και φυσικά χρησιμοποιείς προιοντα της ίδια μαρκας για συντηρηση

Areti Star!

Όχι φυσικά. Φόρμουλα με κερατίνη και φυτικά έλαια που παρέχουν ενυδάτωση και αναδόμηση χωρίς παράγωγα φορμαλδεΰδης. Είναι το πιο ασφαλές ΚΙΤ που υπάρχει.

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οδηγίες Χρήσης

  • H διαδικασία απαιτεί: σίδερο ισιώματος, πιστολάκι, βούρτσα και χτένα.
  • Πρώτα λούστε με το σαμπουάν sulfate free norma hair, 2 φορές (μόνο σαμπουάν. Μην χρησιμοποιήσετε conditioner) και μετά στεγνώστε τα μαλλιά κανονικά.
  • Χωρίστε τα μαλλιά σε 4 τμήματα και εφαρμόστε το προϊόν liso supremo straightening cream πό την ρίζα εώς τις άκρες, με τη βοήθεια μιας χτένας και με γάντια.
  • Αφήστε να δράσει στα μαλλιά για 15-20 λεπτά και στη συνέχεια αφαιρέστε την περίσσεια ποσότητα χτενίζοντας τα μαλλιά με μια χτένα.
  • Στεγνώστε τα μαλλιά για να αφαιρέσετε την υγρασία και στη συνέχεια βουρτσίζετε καλά. Εάν είναι απαραίτητο, για να βουρτσίζετε ευκολότερα, εφαρμόστε μια μικρή ποσότητα από το έλαιο elixir mediterranean από την μέση εώς στις άκρες κατά την διαδικασία στεγνώματος.
  • Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε ένα σίδερο ιασιώματος και περάστε κάθε τούφα περίπου 10 φορές, ορίζοντας τη θερμοκρασία από 200℃ εώς 220℃.
  • Αφήστε για λίγα λεπτά τα μαλλιά να κρυώσουν και μετά λούστε με το σαμπουάν sulfate free normal hair και χρησιμοποιήστε την nutri repair mask αφήνοντας την 3 λεπτά και μετά προχωρήστε στο ξέβγαλμα της μάσκας.
  • Στεγνώστε τα μαλλιά με το πιστολάκι και απλώστε μια μικρή ποσότητα από το έλαιο elixir mediterranean για να σφραγίσει η θεραπεία ισιώματος και να παρατείνει την διάρκεια
  • Μη λουστείτε ή μην βρέξετε τα μαλλιά για τουλάχιστον 24 ώρες.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Sulfate-free (SLS/SLES-free)
Φύλο
Γυναίκα
Προϊόντα
Serum, Κρέμα Φορμαρίσματος, Μάσκα, Σαμπουάν
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

για Ίσιωμα
Ναι
με Κερατίνη
Ναι
για Θεραπεία
Ναι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Travel Set
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 11
  2. 5
  3. 6
  4. 1
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ageliki_Alefragi
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απογοητευτικό, άχυρο τα βαμμένα μαλλιά. Πρέπει να υπάρχει σήμανση ότι δεν κάνει για βαμμένα μαλλιά. Κάποια πράγματα θέλουν επαγγελματίες

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • FRANTZESKA_KOUTELOU
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας δοκιμάσει κάποιες θεραπείες κερατίνης και στο κομμωτήριο και στο σπίτι θα έλεγα ότι είμαι μέτρια ικανοποιημένη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι όσο είχα την κερατίνη στο μαλλί, μου ήταν πολύ δύσκολο να το περάσω με την πρέσα. Ειδικά την κορυφή του κεφαλιού σχεδόν δεν την έκανα. Το μαλλί ήταν πολύ βαρύ και δε μπορούσα να ξεχωρίσω τις τούφες. Μετά το λούσιμο από την κερατίνη τα μαλλιά ήταν πολύ πιο μαλακά και ευκολοχτενιστα.

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARKOPOULOU_ANDRIANA
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχε όντως αποτέλεσμα.
    Η διαδικασία μου φάνηκε κουραστική και χρονοβόρα.
    Άνοιξε το βαμμένο μαλλί μου.
    Ισως την επόμενη φορά δοκίμαζα κάτι με πιο απλή διαδικασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athena Kreouzi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την δουλειά της την κάνει απλώς προσοχή πρέπει να αφήσει την Κερατίνη 3 ημέρες κ μετά να λούστεις (όπως κ στο κομμωτήριο δηλαδή). Επισης έχει ένα λαδακι μέσα που είναι εξαιρετικό.
    Βάζω 3 αστέρια λόγω μυρωδιάς μετά το στέγνωμα… δυστυχώς πολύ κακή. Αν διορθωθεί αυτό θα την πρότεινα εύκολα !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AlexiaEleni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το ολο θεμα ειναι η μασκα η οποια ουσιαστικα κραταει λεια τα μαλλια χωρις φριζαρισμα.
    Κατα τα αλλα κρατησε ουτε για ενα μηνα το αποτελεσμα και δεν ηταν τελειως ισιο. Ειχε κινηση το μαλλι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athintzndm
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκανα την θεραπεία όπως έγραφε στις οδηγίες, είδα και βιντεάκια το αποτέλεσμα κράτησε μόνο για το πρώτο λούσιμο, με το δεύτερο λούσιμο τα μαλλιά μου ήταν πάλι σπαστά.... χρησιμοποίησα και σαμπουάν της ίδιας μάρκας σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του..

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_Drift
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει αυτό που υπόσχεται, το εφάρμοσα προσεκτικά όπως λένε οι οδηγίες και δεν είχα το αποτέλεσμα που περίμενα, το μαλλί δεν ήταν ίσιο και μου το αφυδάτωσε. Έδωσα και δεύτερη ευκαιρία και πάλι τα ίδια, περιορίζει κάπως το φριζάρισμα αλλά δεν είναι ισιωτική θεραπεία σε καμία περίπτωση. Από εμένα είναι Όχι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Papag6878
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κερατίνη είναι εξαιρετική, συναγωνίζεται χωρίς πρόβλημα τις θεραπείες του κομμωτηρίου και έχει αποδειχθεί ίσως και καλύτερη. Εγώ παρέλειψα το βήμα που λέει να ξανά λουστείς μετά το πέρασμα της κεράτινης, άφησα το προϊόν για τρεις ημέρες και δεν τα έβρεξα καθόλου, ούτε τα έπιασα με κοκαλάκι. Το αποτέλεσμα μου κράτησε σχεδόν πέντε μήνες ενώ έχω σγουρά μαλλιά! (Δεν ήταν βέβαια η πρώτη φορά που κάνω κεράτινη. Μετράει αυτό γιατί με το δεύτερο και τρίτο χτίζεται καλύτερα το αποτέλεσμα).
    Πάντα η κεράτινη ανοίγει το χρώμα αν είναι βαμμένα τα μαλλιά δεν είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης.
    Είναι εύκολο στην εφαρμογή, εγώ το κάνω μόνη μου χωρίς πρόβλημα. Κάποια με παρα πολλά μαλλιά ίσως χρειαστεί βοήθεια.
    Τη συστήνω αξίζει κάθε ευρώ και θα φτάσει και για 2 φορές!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Kietzi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν! Καμιά σχέση με άλλες κερατίνες που είχα κάνει σε κομμωτήρια. Αξίζει τα χρήματα που δίνεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nancyyy08
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην πρώτη εβδομάδα όλα μία χαρά.... Μετα άρχισε το φριζαρισμα.... Κράτησε περίπου 1 μήνα η επίδραση... Δεν νομίζω να την ξαναπάρω...

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voulap76
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρα πολύ καλό. Κάνει ότι υπόσχεται και τα μαλλιά τα κάνει θεραπεία πριν και μετα το τέλος της διάρκειας!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teta777
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ️Το ίσιωμα κρατάει περισσότερο με την χρήση ανάλογου σαμπουάν
    ️Βγάζει πολύ καπνό, περάστε το πιστολάκι στο μπαλκόνι ή σε απομονωμένο δωμάτιο με ανοιχτά παράθυρα
    ️Ξεβάφει παααρα πολύ τα μαλλιά, ακόμη και τόνους κάτω από το φυσικό, αλλά όλες οι κεράτινες (ακόμη και σε κομμωτήριο) μου τα ξέβαψαν
    ️Μην λουστείτε την ίδια μέρα. Αφήστε το για 2-3 μέρες και να περνάτε τα μαλλιά με ισιωτικο τουλάχιστον μια φορά την ημέρα. Να μην τα βρεξετε, μην τα μαζέψετε. Έτσι θα κρατήσει πολύ περισσότερο το αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Areti Star!
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα 5 αστέρια είναι πολύ λίγα για αυτο το προιον. Μακάρι να είχε και άλλα για να έβαζα.
    Εκπληκτικό απλά! λούζεσαι και στο στέγνωμα δεν χρειαζεται ουτε βούρτσα για να να είναι ολόισια και χωρις να φριζαρουν.
    το 1/3 χρησιμοποίησα και θα μου παει αλλες 2 εφαρμογες.
    Δεν εχει κάπνες, μυρίζει πανέμορφα και ειναι κατάλληλο και για ξανθα μαλλιά και για τα πιο δυσκολα.
    Τι αλλο να θελει κανεις; Μπραβο!!!
    TIP: Πριν βάλετε την κερατινη , αφήστε λίγο νωπα τα μαλλια σας για να δουλευτει πιο εύκολα η κερατινη. Μην τα στεγνώσετε εντελως με το πιστολάκι. Επίσης δεν θελει πολυ ποσοτητα , ειναι παχυρευστο.
    Στα βαμμένα μαλλιά μπορεί να υπαρχουν αλλοιώσεις στο χρώμα και είναι λογικό για αυτο κανονίστε όταν θα χρειάζεστε βαφή να το συνδυάζετε. Την βαφή να την κάνετε μετά απο μια εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό αλήθεια!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για λεπτά μαλλιά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένη από το προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά το πρωτο λούσιμο παλι φριζαρανε υπερβολικά. Πεταμένα 45 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Ισιώνουν πολύ ποιο εύκολα και δεν φριζάρουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απογοητευτικό, άχυρο τα βαμμένα μαλλιά. Πρέπει να υπάρχει σήμανση ότι δεν κάνει για βαμμένα μαλλιά. Κάποια πράγματα θέλουν επαγγελματίες

    1
  • Έχοντας δοκιμάσει κάποιες θεραπείες κερατίνης και στο κομμωτήριο και στο σπίτι θα έλεγα ότι είμαι μέτρια ικανοποιημένη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι όσο είχα την κερατίνη στο μαλλί, μου ήταν πολύ δύσκολο να το περάσω με την πρέσα. Ειδικά την κορυφή του κεφαλιού σχεδόν δεν την έκανα. Το μαλλί ήταν πολύ βαρύ και δε μπορούσα να ξεχωρίσω τις τούφες. Μετά το λούσιμο από την κερατίνη τα μαλλιά ήταν πολύ πιο μαλακά και ευκολοχτενιστα.

    1
  • Είχε όντως αποτέλεσμα.
    Η διαδικασία μου φάνηκε κουραστική και χρονοβόρα.
    Άνοιξε το βαμμένο μαλλί μου.
    Ισως την επόμενη φορά δοκίμαζα κάτι με πιο απλή διαδικασία

    0
  • Την δουλειά της την κάνει απλώς προσοχή πρέπει να αφήσει την Κερατίνη 3 ημέρες κ μετά να λούστεις (όπως κ στο κομμωτήριο δηλαδή). Επισης έχει ένα λαδακι μέσα που είναι εξαιρετικό.
    Βάζω 3 αστέρια λόγω μυρωδιάς μετά το στέγνωμα… δυστυχώς πολύ κακή. Αν διορθωθεί αυτό θα την πρότεινα εύκολα !

    1
  • Δες τα όλα
48,00 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα