Σημείωση: δεν είμαι ηλεκτρολόγος ούτε έχω πολλές γνώσεις, απλώς προσέχω και ρωτάω. Όμως τον τοποθέτησα μόνος μου. Αν κάτι δεν γνωρίζετε, καλύτερα να το κάνει ηλεκτρολόγος. Μπήκε σε υπνοδωμάτιο περίπου 14 τετραγωνικών στο μέσο ακριβώς. Ήθελα αέρα σε κρεβάτι που είναι κολλημένο στον έναν τοίχο και με τη μεσαία σκάλα δροσίζεται επαρκώς. Την πρώτη σκάλα πραγματικά νομίζω πως την έβαλαν μόνο και μόνο για να πουν πως έχει 3 σκάλες. Αυτό που με δυσκόλεψε αρκετά ήταν να βολέψω όλα τα καλώδια του ανεμιστήρα αλλά και της παροχής (είναι σκληρά και ενωμένα) στον θόλο μαζί με το ρελέ για τη σύνδεση των υπερύθρων. Τελικά τα κατάφερα και δεν φαίνεται κανένα καλώδιο, αλλά έφαγα καμιά ώρα να βρω την άκρη. Επίσης, ναι μεν οι βίδες της συσκευασίας είναι πολύ καλές, ωστόσο τα ούπα είναι για πέταμα. Με 1€ πήρα 2 μεταλλικά (δεν έχω μόνωση από πάνω) και πλέον είμαι 100% σίγουρος. Τα πτερύγια είναι ελαφριά και από καλής ποιότητας πλαστικό. Λίγο φτήνια το τηλεχειριστήριο και δεν ξέρω αν θα χαλάσει πως προμηθευόμαστε άλλο. Έχει και 2 κουμπάκια που απλώς πιάνουν χώρο επάνω του, αλλά πατώντας τα, κάτι "στέλνουν" με υπέρυθρες. Αν καταφέρω να τον ελέγχω και από το κινητό (με υπέρυθρες) τότε θα είμαι full ευχαριστημένος! Tip: μπορείτε να βιδώσετε τα πτερύγια και ΑΦΟΥ κρεμάσετε στην βάση του το σώμα του ανεμιστήρα. Στα 100€ που μου βγήκε το θεωρώ μια καλή αγορά.
Update σχεδόν 3 χρόνια μετά:
Όλα καλά με τον ανεμιστήρα όπως και με το χειριστήριό του.