Edit: Κανένας κωδικός που βλέπετε εδώ ή αλλού δε θα σας δώσει 6 μήνες ή 10 ή 12. 1 μήνα θα πάρετε και 1 μήνα θα πάρει ο χρήστης από τον οποίο πήρατε τον κωδικό. Επειδή υπάρχουν και κάποιοι πονηροί...
Ο δικός μου κωδικός για έναν ακόμα μήνα δωρεάν στο Instant Ink είναι ο tgk2nz ή απευθείας στον σύνδεσμο try.hpinstantink.com/tgk2nz.
Edit 21/10/24: Στο τέλος της δωρεάν περιόδου μπορώ να πω ότι μάλλον θα συνεχίσω την instant ink συνδρομή, σε ένα από τα μικρά πακέτα. Έχω τυπώσει 1000 σελίδες σε αυτό το 9μηνο με τα instant ink μελάνια που μου έστειλαν. Σήμερα το μαύρο είναι στη μέση και τα άλλα τρία είναι στο 1/4 με 1/5. Από αυτά που διαβάζω, τα αγορασμένα έχουν πολύ μικρότερη ποσότητα. Η δε τιμή του εκτυπωτή έχει εκτοξευθεί! Σε αυτά τα χρήματα δεν έχει νόημα η αγορά του, πάτε σε smart tank που γεμίζετε τα δοχεία μελάνης και δεν τελειώνουν ποτέ.
---
1η μέρα, άρα η αξιολόγηση αφορά στο σετάρισμα και κάποιες πρώτες εκτυπώσεις. Με usb αντιμετώπισα πρόβλημα, το HP Smart (app από το Windows store) δεν έβρισκε το μηχάνημα (καλώδιο στη συσκευασία δεν υπάρχει), τα Windows το έβλεπαν, αλλά προσπάθησα να σκανάρω και κόλλησε. Συνδέθηκα με wifi από την οθόνη αφής του εκτυπωτή (που είναι αρκετά καλή) και από εκεί πέρα όλα κύλησαν ομαλά. Η εγκατάσταση έγινε από το HP Smart. Οι λίγες εκτυπώσεις που έκανα μέσω wifi ήταν ταχύτατες, η εκτύπωση διπλής όψης λειτουργεί όπως πρέπει. Το σκάνερ επίσης. Τα πλαστικά του δεν είναι ούτε χάλια, ούτε τέλεια, είναι μέτρια προς καλά. Για 99 ευρώ μείον 40 ευρώ cashback από την προωθητική ενέργεια της HP (ισχύει μέχρι τέλος Οκτωβρίου του 23), δηλαδή 59 ευρώ τελική τιμή (και αυτό με τιμολόγιο), μιλάμε για δώρο, όχι αγορά! Χρήση οικιακή εντελώς περιστασιακή, αφού στο γραφείο υπάρχει μισθωμένος laser.
Edit: Να προσθέσω ότι με την αγορά και την εγγραφή στο HP+ παίρνεις δωρεάν 6 μήνες instant ink, το πακέτο με τις 700 σελίδες/μήνα. Για κάποιο λόγο πήρα αρχικά μόνο 2 μήνες, αλλά κατόπιν μηνύματος στο forum εξυπηρέτησης της HP, μου πιστώθηκαν άμεσα άλλοι 6 (+1 μήνας από κωδικό άλλου χρήστη, συνολικά 9 μήνες δωρεάν x 700 σελ/μήνα)! Υπερευχαριστημένος από το φόρουμ, καθόλου ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση της HP μέσω WhatsApp. Όσο για την υπηρεσία Instant Ink, το πρώτο σετ μελανιών ήρθε πολύ γρήγορα, μέσα σε 2 μέρες. Ουσιαστικά θα μπορώ να κρίνω αν με συμφέρει η υπηρεσία αφού λήξει η free trial περίοδος. Μετά από 1 εβδομάδα χρήσης, πολύ ευχαριστημένος από το μηχάνημα, ενώ μου φαίνεται αδιανόητο να αγοράσει κανείς σήμερα εκτυπωτή χωρίς εκτύπωση 2πλής όψης και σύνδεση μέσω wifi+ethernet.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!