Αποτελέσματα:
- Ενδυνάμωση
- Επανόρθωση
- Αναδόμηση
- Προστασία
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Εμπλουτισμένο με Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, η επαγγελματική σύνθεση του Instant Resurfacing Shampoo καθαρίζει και αναδομεί αμέσως τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντάς τους ανάλαφρη αίσθηση.
Εμπλουτισμένο με Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, η επαγγελματική σύνθεση του Instant Resurfacing Shampoo καθαρίζει και αναδομεί αμέσως τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντάς τους ανάλαφρη αίσθηση.
Εμπλουτισμένο με Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, η επαγγελματική σύνθεση του Instant Resurfacing Shampoo καθαρίζει και αναδομεί αμέσως τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντάς τους ανάλαφρη αίσθηση. Σε συνδυασμό με τα Absolut Repair Conditioner, Masque ή Golden Masque, εξασφαλίζει στα μαλλιά λάμψη και λείανση.
Αποτελέσματα:
Χάρη στη δύναμη του Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, τώρα η Absolut Repair μειώνει τη φθορά στην επιφάνεια της τρίχας έως και 77%* και προσφέρει 7x περισσότερη λάμψη**, χαρίζοντας στα μαλλιά ανάλαφρο άγγιγμα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το δοκίμασα σε συνδυασμό με τη μάσκα μαλλιών και με το mythic oil. Τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά και ενυδατωμένα με την πρώτη κιόλας χρήση. Είχα σημειωτέον φοβερό πρόβλημα ξηρότητας λόγω καλοκαιριού. Επίσης, είναι οικονομικό γιατί κάνει αφρό ακόμα και με μικρή ποσότητα.
καλή σειρά γενικά. το συγκεκριμένο θέλει να έχεις χοντρή τρίχα.εγω που έχω λεπτή μου τα λαδωνε τόσο που τα στέγνωμα και ενιωθαβοτι ηθελα πάλι λουσιμο
Αίσθηση κομμωτηρίου , ακόμα και σε λιπαρά μαλλιά με σωστό λούσιμο έχεις τέλεια αποτελέσματα . Μετά από ντεκαπαζ με έσωσε ,σε συνδυασμό με μάσκα και λαδακι
ειναι ενα οκευ σαμπουαν, χωρις ομως να με ενθουσιασε. Ξηραινει τα μαλλια και σε εμενα προκαλεσε κ λιγη φαγουρα. Σιγουρα θελω λιγο περισσοτερο καιρο για να καταλαβω αλλα προς το παρον, δεν μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενη.
γενικώς όλη η σειρά της loreal serie expert είναι φοβερή τα έχω δοκιμασει όλα !και έχω κατεστρεμμενα μαλλιά από χρόνια ντεκαπαζ
Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο καλά σαμπουάν για ξανθά ταλαιπωρημένα μαλλιά .Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα,κάνει πολύ ωραίο αφρό και καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει το τριχωτό .Σε συνδυασμό με τη μάσκα και το conditioner της ίδιας σειράς θα δείτε μεγάλη διαφορά .Εχω δοκιμάσει τη σειρά της blond me και τη fusion και πάντα ξαναγυρνάω σε αυτην .Κανω κάθε μήνα ντεξαπαζ στη ρίζα και με έχει σώσει.Τα μαλλιά μου δείχνουν υγιή παρά τις χημικές επεξεργασίες.
Το σαμπουάν έχει ωραία υφή και αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά. Το άρωμα είναι οκ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Θα το ξαναγοράσω σίγουρα :)
Αρκετά καλό σαμπουαν. Δεν είναι και το τέλειο για αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω και άλλα. Όμως τελικά κανένα δεν μου έκανε όπως αυτό. Άρα θα το ξανά πάρω
Έχουν μια μικρή φθορά τα μαλλιά μου και αυτό στοχεύει στο να διορθώσει αυτό το πρόβλημα όσο περισσότερο γίνεται. Παρόλα αυτά θεωρώ πως για τα δικά μου τα μαλλιά δεν έκανε τόσο καλή δουλειά διότι άφηνε μια κολλωδη αίσθηση μετά το λούσιμο καθώς τα στέγνωνα και μετά από μια ημέρα παρά το ότι χρησιμοποιούσα το κλασσικο μου leave in conditioner έδειχναν αφυδατωμένα σαν άχυρο. Οταν το σταμάτησα το σαμπουάν αυτό και συνέχισα τα ίδια προϊόντα στην ρουτίνα μου επανήλθαν κανονικά. Εχει μέσα κερατίνη και για αυτό και ανάλογα τον τύπο μαλλιών σας και την φθορά είτε θα ταιριάξει γάντι είτε θα δημιουργήσει το εφέ του άχυρου.
Δεν ταιριάζει στο δικό μου μαλλί δυστυχώς. Παρόλα αυτά έχει υπέροχο άρωμα
Αφού δοκίμασα 2 ανάλογες σειρες άλλης Μάρκας , αυτή ήταν η καλύτερη για το δικό μου μαλλι . Είναι ταλαιπωρημένο από ντεκαπαζ , αδύναμο , σπάει .., είδα διαφορά από τα προηγούμενα προϊόντα , πολύ μαλακα κ φαίνονται πιο υγιή !
Είχε προηγηθεί κ θεραπεία αναδόμησης της L’Oréal ,η γκρι σειρά , σε κομμωτήριο κ επίσης είχα δει διαφορά στην ποιότητα της τρίχας , με τη μια εφαρμογή .
Ήταν δώρο για την μαμά μου που έχει βαμμένα/ταλαιπωρημένα μαλλιά. Το χρησιμοποίησα όμως μια φορά και είδα ότι κάνει δουλειά … για άτομα που θέλουν μια επαγγελματική σειρά για τα μαλλιά τους σε προσιτή τιμή είναι μια πολύ καλή επιλογή!!
Περιμένω να την δοκιμάσει για να δούμε αν θα την αγόραζε ξανά!!
Το πήρα γιατί τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και ταλαιπωρημένα και πραγματικά τα κάνει τόσο απαλά και μεταξένια το συνδυάζω με μάσκα και βοηθάει αρκετά
Θα το αγόραζα ξανά
Το αγόρασα έπειτα από πρόταση επαγγελματία του χώρου για πολύ ταλαιπωρημενα μαλλιά σγουρά μετά από ντεκαπαζ.. Μετά από ένα μήνα χρήσης όλης της σειράς (σαμπουάν, μάσκα, κρέμα και το λαδάκι) έχουν σχετικά καλύτερη όψη, αλλά μου έχει δημιουργήσει πολύ έντονη ξηροδερμια κ πραγματικά ανυπόφορη φαγούρα..
Έχω λιπαρά μαλλιά, λεπτή τρίχα με μπαλαγιαζ και ταλαιπωρημένες ακρες. Το πήρα για έξτρα ενυδάτωση σε συνδιασμό με τη μάσκα της σειράς. Ναι μεν έκανε για το λόγο που το αγόρασα, ωστόσο είναι αρκετά βαρυ (ειδικα σε συνδιασμό με τη μάσκα) και τα μαλλιά μου γινόταν λιπαρά πολύ πιο γρήγορα μετά τη χρήση τους. Πλέον το χρησιμοποιώ περιστασιακά γτ δεν είναι τοσο πρακτικό για την καθημερινότητα μου καθώς δεν έχω χρόνο να λούζομαι σε καθημερινή βάση.
Τιποτα το ιδιαιτερο...
Mε το Metal Detox που χρησιμοποιουσα ημουν πολυ ικανοποιημενη,κακως εκανα αλλαγη
εξαιρετικο σαμπουαν, εχω ξανθα λιπαρα σπαστα κ λιγα μαλλια. Το χρησιμοποιω περιπου 3 χρονια! Εχει υπεροχο αρωμα κ δεν φριζαρει τα μαλλια, τα ισιώνω πολυ ευκολα κ δε λαδωνουν, επισης τα κανει λαμπερα. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενη κ δεν το αλλαζω με τιποτα. Χρησιμοποιω κ την μασκα!
Μέχρι στιγμής το απολαμβάνω πολύ, έχει ευχάριστο άρωμα και αφήνει απαλά και λαμπερά τα μαλλιά στον βαθμό που μπορεί ένα σαμπουάν. Δεν γνωρίζω ακόμα αν έχει μακροπρόθεσμα οφέλη γιατί το χρησιμοποιώ περίπου 3 εβδομάδες πάντως είναι σε πολύ καλή κατάσταση τα μαλλιά μου δεδομένου ότι είναι ντεκαπαρισμενα πλατινε. Επίσης χρειάζεται μικρή ποσότητα για να κάνει αφρό και να καθαρίσει το κεφάλι!
εξαιρετικό σαμπουάν για ταλαιπωρημένα μαλλιά, αφήνει ωραία αίσθηση ΑΛΛΑ δημιουργεί ξηροδερμία και φαγούρα, το διάβασα και σε άλλες κριτικές και είπα να του δώσω μια ευκαιρία όποτε το διαπίστωσα και μόνη μου. δεν είχα ποτέ πρόβλημα ξηροδερμίας με κανένα άλλο σαμπουάν και έχω κανονικά μαλλιά. μόλις το σταμάτησα το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Δυστυχώς το δοκιμάζω πρώτη φορά και τελευταία καθώς μου δημιούργησε τριχόπτωση και φαγούρα έντονη.Κριμα γιατί τα κάνει απαλά τα μαλλιά αλλα οι προηγούμενοι λόγοι υπερισχύουν.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τον τύπο μαλλιών μου (λιπαρά) το βρήκα κάπως βαρύ
Επιβεβαιωμένη αγορά
ωραίο προϊόν. σε συνδυασμό με τη μάσκα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δε κανει και παρα πολυ αφρο προσωπικα εμενα με φαγουριζει δε κ μου κανει ξηροδερμια
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο σαμπουάν ωραία μυρωδιά αλλά θεωρώ πως είναι πολύ ακριβό για αυτό που προσφέρει
Επιβεβαιωμένη αγορά
καλό σαμπουάν
Μου αφήνει τα μαλλιά άχυρο και μπερδεύονται φουλ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπέροχη υφή. Αφήνει τα μαλλιά πολύ μαλακά και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί μετά μαλακτικό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
το αγοράζω συνεχώς. για ξηρά βαμμένα αφυδατωμένα μαλλιά είναι σούπερ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ούτε αναδόμηση είδα ουτε θρέψη αλλα μυρίζει απιστευτα
Δεν ενυδατώνει καθόλου τα μαλλια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μαλλιά μεταξένια , στρώνουν ωραία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αφυδατώνει τα μαλλιά, τα δικά μου τουλάχιστον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το αγοράζω σταθερά σχεδόν. Ο,τι κ να πάρω πάλι σε αυτό καταληγω
Αίσθηση κομμωτηρίου , ακόμα και σε λιπαρά μαλλιά με σωστό λούσιμο έχεις τέλεια αποτελέσματα . Μετά από ντεκαπαζ με έσωσε ,σε συνδυασμό με μάσκα και λαδακι
ειναι ενα οκευ σαμπουαν, χωρις ομως να με ενθουσιασε. Ξηραινει τα μαλλια και σε εμενα προκαλεσε κ λιγη φαγουρα. Σιγουρα θελω λιγο περισσοτερο καιρο για να καταλαβω αλλα προς το παρον, δεν μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενη.
γενικώς όλη η σειρά της loreal serie expert είναι φοβερή τα έχω δοκιμασει όλα !και έχω κατεστρεμμενα μαλλιά από χρόνια ντεκαπαζ
Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο καλά σαμπουάν για ξανθά ταλαιπωρημένα μαλλιά .Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα,κάνει πολύ ωραίο αφρό και καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει το τριχωτό .Σε συνδυασμό με τη μάσκα και το conditioner της ίδιας σειράς θα δείτε μεγάλη διαφορά .Εχω δοκιμάσει τη σειρά της blond me και τη fusion και πάντα ξαναγυρνάω σε αυτην .Κανω κάθε μήνα ντεξαπαζ στη ρίζα και με έχει σώσει.Τα μαλλιά μου δείχνουν υγιή παρά τις χημικές επεξεργασίες.
Το σαμπουάν έχει ωραία υφή και αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά. Το άρωμα είναι οκ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Θα το ξαναγοράσω σίγουρα :)
1193 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕμπλουτισμένο με Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, η επαγγελματική σύνθεση του Instant Resurfacing Shampoo καθαρίζει και αναδομεί αμέσως τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντάς τους ανάλαφρη αίσθηση. Σε συνδυασμό με τα Absolut Repair Conditioner, Masque ή Golden Masque, εξασφαλίζει στα μαλλιά λάμψη και λείανση.
Αποτελέσματα:
Χάρη στη δύναμη του Gold Quinoa + Πρωτεϊνη, τώρα η Absolut Repair μειώνει τη φθορά στην επιφάνεια της τρίχας έως και 77%* και προσφέρει 7x περισσότερη λάμψη**, χαρίζοντας στα μαλλιά ανάλαφρο άγγιγμα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το δοκίμασα σε συνδυασμό με τη μάσκα μαλλιών και με το mythic oil. Τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά και ενυδατωμένα με την πρώτη κιόλας χρήση. Είχα σημειωτέον φοβερό πρόβλημα ξηρότητας λόγω καλοκαιριού. Επίσης, είναι οικονομικό γιατί κάνει αφρό ακόμα και με μικρή ποσότητα.
καλή σειρά γενικά. το συγκεκριμένο θέλει να έχεις χοντρή τρίχα.εγω που έχω λεπτή μου τα λαδωνε τόσο που τα στέγνωμα και ενιωθαβοτι ηθελα πάλι λουσιμο
Αίσθηση κομμωτηρίου , ακόμα και σε λιπαρά μαλλιά με σωστό λούσιμο έχεις τέλεια αποτελέσματα . Μετά από ντεκαπαζ με έσωσε ,σε συνδυασμό με μάσκα και λαδακι
ειναι ενα οκευ σαμπουαν, χωρις ομως να με ενθουσιασε. Ξηραινει τα μαλλια και σε εμενα προκαλεσε κ λιγη φαγουρα. Σιγουρα θελω λιγο περισσοτερο καιρο για να καταλαβω αλλα προς το παρον, δεν μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενη.
γενικώς όλη η σειρά της loreal serie expert είναι φοβερή τα έχω δοκιμασει όλα !και έχω κατεστρεμμενα μαλλιά από χρόνια ντεκαπαζ
Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο καλά σαμπουάν για ξανθά ταλαιπωρημένα μαλλιά .Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα,κάνει πολύ ωραίο αφρό και καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει το τριχωτό .Σε συνδυασμό με τη μάσκα και το conditioner της ίδιας σειράς θα δείτε μεγάλη διαφορά .Εχω δοκιμάσει τη σειρά της blond me και τη fusion και πάντα ξαναγυρνάω σε αυτην .Κανω κάθε μήνα ντεξαπαζ στη ρίζα και με έχει σώσει.Τα μαλλιά μου δείχνουν υγιή παρά τις χημικές επεξεργασίες.
Το σαμπουάν έχει ωραία υφή και αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά. Το άρωμα είναι οκ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Θα το ξαναγοράσω σίγουρα :)
Αρκετά καλό σαμπουαν. Δεν είναι και το τέλειο για αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω και άλλα. Όμως τελικά κανένα δεν μου έκανε όπως αυτό. Άρα θα το ξανά πάρω
Έχουν μια μικρή φθορά τα μαλλιά μου και αυτό στοχεύει στο να διορθώσει αυτό το πρόβλημα όσο περισσότερο γίνεται. Παρόλα αυτά θεωρώ πως για τα δικά μου τα μαλλιά δεν έκανε τόσο καλή δουλειά διότι άφηνε μια κολλωδη αίσθηση μετά το λούσιμο καθώς τα στέγνωνα και μετά από μια ημέρα παρά το ότι χρησιμοποιούσα το κλασσικο μου leave in conditioner έδειχναν αφυδατωμένα σαν άχυρο. Οταν το σταμάτησα το σαμπουάν αυτό και συνέχισα τα ίδια προϊόντα στην ρουτίνα μου επανήλθαν κανονικά. Εχει μέσα κερατίνη και για αυτό και ανάλογα τον τύπο μαλλιών σας και την φθορά είτε θα ταιριάξει γάντι είτε θα δημιουργήσει το εφέ του άχυρου.
Δεν ταιριάζει στο δικό μου μαλλί δυστυχώς. Παρόλα αυτά έχει υπέροχο άρωμα
Αφού δοκίμασα 2 ανάλογες σειρες άλλης Μάρκας , αυτή ήταν η καλύτερη για το δικό μου μαλλι . Είναι ταλαιπωρημένο από ντεκαπαζ , αδύναμο , σπάει .., είδα διαφορά από τα προηγούμενα προϊόντα , πολύ μαλακα κ φαίνονται πιο υγιή !
Είχε προηγηθεί κ θεραπεία αναδόμησης της L’Oréal ,η γκρι σειρά , σε κομμωτήριο κ επίσης είχα δει διαφορά στην ποιότητα της τρίχας , με τη μια εφαρμογή .
Ήταν δώρο για την μαμά μου που έχει βαμμένα/ταλαιπωρημένα μαλλιά. Το χρησιμοποίησα όμως μια φορά και είδα ότι κάνει δουλειά … για άτομα που θέλουν μια επαγγελματική σειρά για τα μαλλιά τους σε προσιτή τιμή είναι μια πολύ καλή επιλογή!!
Περιμένω να την δοκιμάσει για να δούμε αν θα την αγόραζε ξανά!!
Το πήρα γιατί τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και ταλαιπωρημένα και πραγματικά τα κάνει τόσο απαλά και μεταξένια το συνδυάζω με μάσκα και βοηθάει αρκετά
Θα το αγόραζα ξανά
Το αγόρασα έπειτα από πρόταση επαγγελματία του χώρου για πολύ ταλαιπωρημενα μαλλιά σγουρά μετά από ντεκαπαζ.. Μετά από ένα μήνα χρήσης όλης της σειράς (σαμπουάν, μάσκα, κρέμα και το λαδάκι) έχουν σχετικά καλύτερη όψη, αλλά μου έχει δημιουργήσει πολύ έντονη ξηροδερμια κ πραγματικά ανυπόφορη φαγούρα..
Έχω λιπαρά μαλλιά, λεπτή τρίχα με μπαλαγιαζ και ταλαιπωρημένες ακρες. Το πήρα για έξτρα ενυδάτωση σε συνδιασμό με τη μάσκα της σειράς. Ναι μεν έκανε για το λόγο που το αγόρασα, ωστόσο είναι αρκετά βαρυ (ειδικα σε συνδιασμό με τη μάσκα) και τα μαλλιά μου γινόταν λιπαρά πολύ πιο γρήγορα μετά τη χρήση τους. Πλέον το χρησιμοποιώ περιστασιακά γτ δεν είναι τοσο πρακτικό για την καθημερινότητα μου καθώς δεν έχω χρόνο να λούζομαι σε καθημερινή βάση.
Τιποτα το ιδιαιτερο...
Mε το Metal Detox που χρησιμοποιουσα ημουν πολυ ικανοποιημενη,κακως εκανα αλλαγη
εξαιρετικο σαμπουαν, εχω ξανθα λιπαρα σπαστα κ λιγα μαλλια. Το χρησιμοποιω περιπου 3 χρονια! Εχει υπεροχο αρωμα κ δεν φριζαρει τα μαλλια, τα ισιώνω πολυ ευκολα κ δε λαδωνουν, επισης τα κανει λαμπερα. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενη κ δεν το αλλαζω με τιποτα. Χρησιμοποιω κ την μασκα!
Μέχρι στιγμής το απολαμβάνω πολύ, έχει ευχάριστο άρωμα και αφήνει απαλά και λαμπερά τα μαλλιά στον βαθμό που μπορεί ένα σαμπουάν. Δεν γνωρίζω ακόμα αν έχει μακροπρόθεσμα οφέλη γιατί το χρησιμοποιώ περίπου 3 εβδομάδες πάντως είναι σε πολύ καλή κατάσταση τα μαλλιά μου δεδομένου ότι είναι ντεκαπαρισμενα πλατινε. Επίσης χρειάζεται μικρή ποσότητα για να κάνει αφρό και να καθαρίσει το κεφάλι!
εξαιρετικό σαμπουάν για ταλαιπωρημένα μαλλιά, αφήνει ωραία αίσθηση ΑΛΛΑ δημιουργεί ξηροδερμία και φαγούρα, το διάβασα και σε άλλες κριτικές και είπα να του δώσω μια ευκαιρία όποτε το διαπίστωσα και μόνη μου. δεν είχα ποτέ πρόβλημα ξηροδερμίας με κανένα άλλο σαμπουάν και έχω κανονικά μαλλιά. μόλις το σταμάτησα το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Δυστυχώς το δοκιμάζω πρώτη φορά και τελευταία καθώς μου δημιούργησε τριχόπτωση και φαγούρα έντονη.Κριμα γιατί τα κάνει απαλά τα μαλλιά αλλα οι προηγούμενοι λόγοι υπερισχύουν.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τον τύπο μαλλιών μου (λιπαρά) το βρήκα κάπως βαρύ
Επιβεβαιωμένη αγορά
ωραίο προϊόν. σε συνδυασμό με τη μάσκα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δε κανει και παρα πολυ αφρο προσωπικα εμενα με φαγουριζει δε κ μου κανει ξηροδερμια
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο σαμπουάν ωραία μυρωδιά αλλά θεωρώ πως είναι πολύ ακριβό για αυτό που προσφέρει
Επιβεβαιωμένη αγορά
καλό σαμπουάν
Μου αφήνει τα μαλλιά άχυρο και μπερδεύονται φουλ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπέροχη υφή. Αφήνει τα μαλλιά πολύ μαλακά και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί μετά μαλακτικό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
το αγοράζω συνεχώς. για ξηρά βαμμένα αφυδατωμένα μαλλιά είναι σούπερ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ούτε αναδόμηση είδα ουτε θρέψη αλλα μυρίζει απιστευτα
Δεν ενυδατώνει καθόλου τα μαλλια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μαλλιά μεταξένια , στρώνουν ωραία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αφυδατώνει τα μαλλιά, τα δικά μου τουλάχιστον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το αγοράζω σταθερά σχεδόν. Ο,τι κ να πάρω πάλι σε αυτό καταληγω
Αίσθηση κομμωτηρίου , ακόμα και σε λιπαρά μαλλιά με σωστό λούσιμο έχεις τέλεια αποτελέσματα . Μετά από ντεκαπαζ με έσωσε ,σε συνδυασμό με μάσκα και λαδακι
ειναι ενα οκευ σαμπουαν, χωρις ομως να με ενθουσιασε. Ξηραινει τα μαλλια και σε εμενα προκαλεσε κ λιγη φαγουρα. Σιγουρα θελω λιγο περισσοτερο καιρο για να καταλαβω αλλα προς το παρον, δεν μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενη.
γενικώς όλη η σειρά της loreal serie expert είναι φοβερή τα έχω δοκιμασει όλα !και έχω κατεστρεμμενα μαλλιά από χρόνια ντεκαπαζ
Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο καλά σαμπουάν για ξανθά ταλαιπωρημένα μαλλιά .Τα αφήνει απαλά και ευκολοχτενιστα,κάνει πολύ ωραίο αφρό και καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει το τριχωτό .Σε συνδυασμό με τη μάσκα και το conditioner της ίδιας σειράς θα δείτε μεγάλη διαφορά .Εχω δοκιμάσει τη σειρά της blond me και τη fusion και πάντα ξαναγυρνάω σε αυτην .Κανω κάθε μήνα ντεξαπαζ στη ρίζα και με έχει σώσει.Τα μαλλιά μου δείχνουν υγιή παρά τις χημικές επεξεργασίες.
Το σαμπουάν έχει ωραία υφή και αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά. Το άρωμα είναι οκ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Θα το ξαναγοράσω σίγουρα :)