Θα σχολιάσω με γνώμονα το ότι την συγκεκριμένη συσκευή της κατέχουν 4 άτομα στον κύκλο μου για διάστημα τουλάχιστον 2 χρόνων και δεν έχουν αναφέρει κανένα πρόβλημα, μια συσκευή κατέχω κι εγώ για περίπου ίδια διάρκεια, δεν μου έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα σχετικά με το λειτουργικό και τεχνικό στοιχείο της συσκευής, ο ηχώς είναι αρκετά καθαρός με στερεοφωνικό Atmos ήχο, κάμερα αρκετά καλή με καθαρά χρώματα, αξιόλογη μπαταρία μια με δύο μέρες ανάλογα με την χρήση, δεν έχω παρατηρήσει κάποια ιδιαίτερη θερμαντική απόδοση κατά την χρήση πάνω στην συσκευή, και θεωρώ και προτείνω ότι είναι μια καλή και γρήγορη συσκευή με ένα κόστος ισάξιο προς την απόδοση της, ίσως σε κάποιους διάβασα ότι παρουσίασε πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει καμία εταιρεία χωρίς τα ελαττωματικά προϊόντα τις δυστυχώς, ωστόσο σε σχέση με συσκευές γνωστής φίρμας από εμπειρία γνωστών βλέπω ότι έχουν πολύ καλές σχέσεις με τα service points που κάθε μήνα επισκέπτονται γιατί έχουν προβλήματα, όλα είναι και θέμα τύχης η ατυχίας για κάποιους!