Υποστηρίζει συνδεσιμότητα 5G + 5G Dual Sim Dual Standby, η οποία θα σας προσφέρει μια ομαλότερη εμπειρία δικτύου 5G όταν παίζετε παιχνίδια ή παρακολουθείτε σειρές.
Στο κουτί έχει και θήκη?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Υποστηρίζει συνδεσιμότητα 5G + 5G Dual Sim Dual Standby, η οποία θα σας προσφέρει μια ομαλότερη εμπειρία δικτύου 5G όταν παίζετε παιχνίδια ή παρακολουθείτε σειρές.
O MediaTek Dimensity 700 διαθέτει οκτώ πυρήνες με συχνότητα έως 2,2 GHz και ισχυρή GPU ARM Mali G57. Εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία και δημιουργεί μια άψογη εμπειρία χρήσης, καθώς και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.
Εξοπλισμένο με τεχνολογία UFS 2.2 μνήμη flash, η ταχύτητα εγγραφής δεδομένων αυξάνεται έως και 100%.
Η μεγάλη οθόνη 6.5" FHD+ AdaptiveSync και ανάλυσης 2400x1080, διαθέτει ρυθμό ανανέωσης 90Hz.
Οι διπλοί αισθητήρες φωτός 360° μπορούν να ανιχνεύσουν και να ρυθμίσουν τη φωτεινότητα σε 4096 διαφορετικά επίπεδα με φυσικό, έξυπνο και ακριβή τρόπο.
Σε έντονο ήλιο ή τη νύχτα, η οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί λεπτομερώς για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη άνεση για τα μάτια σας. Επιπλέον διαθέτει την λειτουργία Reading mode 3.0 που μετατρέπει την προβολή της οθόνης σαν σελίδα βιβλίου.
Με την μπαταρία 5000 mAh, σουεξασφαλίζει έως 496 ώρες αναμονής, 16 ώρες παιχνιδιού, 178 ώρες μουσικής και 22 ώρες video. Επιπλέον διαθέτει 18Watt Fast Charge.
Ο βασικός ευρυγώνιος φακός 48MP,ο αισθητήρας βάθους 2MP και ο macro 2MP θα εξασφαλίσουν πως θα έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα ανεξάρτητα από το ποια σκηνή θέλεις να απαθανατίσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το τηλέφωνο το εχω από το 2021 (4 χρονιά δηλαδή) και μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος διοτι εχει κρατηση και δεν υπηρξε καποιο σοβαρο προβλημα απο μονο καποια σπαστικα lags θα ελεγα και καποια παιχνιδια που ειναι βαρια για τον επεξεργαστη του δεν θα μπορει να τα κρατησει στα 60 fps η 45 (αν μπει σε λειτουργια παιχνιδιου και εχει επιλεξεις την αποδοση δεν θα ποιασει τα 90fps) αν πεσει η ποσοτητας της μπαταρια αλλα για τωρα το κινητο δεν αξιζει να το αγορασεις διοτι εχουν βγει πολυ καλυτερα τηλεφωνα απο αυτο και οντως υπαρχει προβλημα οταν σε παιρνουν τηλεφωνο εννοω εχεις το κινητο ανοιχτο. Η καμερα θα ελεγα ειναι ενταξει δηλαδη 6/10 για σημερα αλλα η ποιοτητα βιντεο δεν ειναι καλη οπως θα περιμενε καποιος ανθρωπος που δεν ξερει απο κινητα.
εφαρμογές Xiaomi με διαφημίσεις???Ποτέ ξανά... αναβάθμιση με το σταγονόμετρο σε ένα κινητό που θα ήταν για πάρα πολλά αστέρια... κρίμα....
Μετά από 3 μήνες η μπαταρία τα έπαιξε. Είναι στο 30% και κλείνει με αποτέλεσμα να μένω χωρις κινητό. Έχει πρόβλημα κ με τις κλήσεις..αυτά..
Το κινητό είναι ένα χάλι πολύ κατώτερο από το 9 pro. Η οθόνη χάλια amoled οι κάμερες είναι για πέταμα δεν συζητώ βραδινή λήψη. Φαίνονται παντού πίξελ και η μπροστά και η πίσω. Γενικά το κινητό δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του
Το 1 αστέρι είναι για την μπαταρία και μόνο. Το κινητό το πήρα καινούργιο και δεν αξίζει τα λεφτά του. Κολλάει δεν ανοίγει πολλές εφαρμογες και μου λέει αδυναμία σύνδεσης δικτύου ενώ το ίντερνετ είναι μια χαρα. Στις κλήσεις μερικες φορές κολλάει και όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν με αφηνει να το σηκώσω. Το χειρότερο κινητό που είχα ποτέ. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου φέρνουν μια νοσταλγία γιατί θυμίζουν τις φωτογραφίες που βγάζαμε με τα sony Xperia
Από την πρώτη μέρα είχε θέμα με υο σήμα. Δεν πιάνει καλά ίντερνετ με τα δεδομένα. Επίσης όταν με παίρνουν δεν χτυπάει πολλές φορές. Τέλος, όταν το σηκώνω κάνει δευτερολεπτα να ακούσει τη φωνή μου ο συνομιλητής μου. Κακή αγορά όσο αφορά τις κλήσεις και τα δεδομένα.
Μετά από 2 μήνες λειτουργίας η μπαταρία έχει αρχίσει και κλατάρει..
Το πρωί το βγάζεις από την πρίζα και το βράδυ θέλει φόρτιση..
Τίμια πρόταση 5g στα 200 ευρώ. Κανένα πρόβλημα στο κινητό με γρήγορες λειτουργίες και ικανοποιητικό miui. Προσοχή δέχεται 2 sim ή 1 sim και 1 sd.
Δεν το έχω πολύ καιρο
Κόλαει που και που
Και επισεισ η ανοιχτή ακρόαση η χειρότερη το έδωσα να μου το φτιάξουν και μου λένε ότι δεν έχει τίποτα χαλιά παιδιά δεν αξιζει
Νομίζω πως για τα χρήματα που το πήρα 221 € είναι ένα μέτριο κινητό. Δεν θα το χαρακτήριζα σας μια καλή περίπτωση για τα χρήματα που έδωσα.
Μάλλον πολύ μέτρια.
δεν ξέρω κολλάει παρά πολύ το ηχείο του είναι τόσο αδύναμο που με το ζόρι ακούγεται ήχος. η η ποιότητα βίντεο δεν λέει κάτι. Η Xiaomi είναι ότι χειρότερο αλλά το poco x3 pro είναι αριστούργημα της. Τώρα για έναν απλό χρήστη που το χρησιμοποιεί για να μιλάει να βλέπει βίντεο να τραβάει κάνα δύο φωτογραφίες της προκοπής είναι ότι πρέπει.
Vfm 100% Εκτος των άλλων φορτίζει πολύ γρήγορα και η μπαταρία διαρκεί πολύ!! Το είχα πάρει στα 200 ευρώ αρχές Αυγούστου '21 έπειτα από ιδιαίτερη έρευνα και ηταν η βέλτιστη επιλογή. Είμαι πολύ ευχαριστημένη
Έχω το κινητό 4εις μήνες και μέχρι στιγμής δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το χρησιμοποιώ κυριολεκτικά 24/7 και ειναι πολυ καλο στις λειτουργίες του (η μπαταρία μου κρατάει απο το πρωί μεχρι απόγευμα-βράδυ με φούλ χρήση). Ο χώρος ειναι υπέρ αρκετός που δεν έχω βάλει καν κάρτα χώρου. Απο gaming δεν το έχω ζορίσει αλλα το mobile legends και το wild rift τα παίζει μια χαρά. Η μπροστινή κάμερα το βράδυ εάν δεν έχει αρκετό φως θολώνει τις φωτογραφίες,γενικά όμως ειναι εξαιρετική. Κανένα παράπονο , πολύ καλό, αξίζει τα λεφτά του.
Ένα οικονομικό κινητό που έχει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες για χρήση.
Βέβαια έχει οθόνη που δεν είναι κορυφαία, ο ήχος του ηχείου είναι μέτριος, μονό ηχείο έχει και λογικό είναι γιατί είναι σε χαμηλό κόστος.
Όμως με 200 ευρώ έχει ένα σωρό καλά πάνω του. Μέχρι και 5G! Το έκανα δοκιμή σε δίκτυο κοσμοτε και έπιασε 800Mbps down!
Με λίγα χρήματα κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά.
Μετά από δύο μήνες θα ήθελα να βοηθήσω λίγο περισσότερο.
Να σας πω ως το κινητό έχει και VoLTE και VoWiFi.
Η μπαταρία του είναι αξιοπρεπής, πάαντα βέβαια η μπαταρία οποιουδήποτε κινητού έχει να κάνει και με το τι χρήση κάνει κάποιος με τη συσκευή.
Με τη χρήση ζεσταίνεται η συσκευή στην πλατούλα της. Ο επεξεργαστής μάλλον ανεβάζει στροφές και δημιουργεί θερμότητα η οποία είναι ανεκτή όμως. Δε βγάζει μέχρι στιγμής κάποιο κόλλημα λόγω θερμοκρασίας πάντως...
Γενικα απο συνδεσιμότητα σε όλα τα επιπέδα είναι πολύ καλό. Από κεραίες κινητής, WiFi, 5G, κομπλέ. Σε τηλεδιακέψεις με εφααρμογή Zoom που κάνω στη δουλειά είναι άριστο.
Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να έπιασα πολλές περιπτώσεις ερωτήσεων...
Παραμένει VfM..
Το ηχείο του ακούγεται ελάχιστα και το έχω στο τερμα
Επιβεβαιωμένη αγορά
μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρά πολύ καλό εξαιρετικά αποτελέσματα καί για τα χρήματα τού
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή σχέση τιμής - προϊόντος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το τηλέφωνο το εχω από το 2021 (4 χρονιά δηλαδή) και μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος διοτι εχει κρατηση και δεν υπηρξε καποιο σοβαρο προβλημα απο μονο καποια σπαστικα lags θα ελεγα και καποια παιχνιδια που ειναι βαρια για τον επεξεργαστη του δεν θα μπορει να τα κρατησει στα 60 fps η 45 (αν μπει σε λειτουργια παιχνιδιου και εχει επιλεξεις την αποδοση δεν θα ποιασει τα 90fps) αν πεσει η ποσοτητας της μπαταρια αλλα για τωρα το κινητο δεν αξιζει να το αγορασεις διοτι εχουν βγει πολυ καλυτερα τηλεφωνα απο αυτο και οντως υπαρχει προβλημα οταν σε παιρνουν τηλεφωνο εννοω εχεις το κινητο ανοιχτο. Η καμερα θα ελεγα ειναι ενταξει δηλαδη 6/10 για σημερα αλλα η ποιοτητα βιντεο δεν ειναι καλη οπως θα περιμενε καποιος ανθρωπος που δεν ξερει απο κινητα.
εφαρμογές Xiaomi με διαφημίσεις???Ποτέ ξανά... αναβάθμιση με το σταγονόμετρο σε ένα κινητό που θα ήταν για πάρα πολλά αστέρια... κρίμα....
Μετά από 3 μήνες η μπαταρία τα έπαιξε. Είναι στο 30% και κλείνει με αποτέλεσμα να μένω χωρις κινητό. Έχει πρόβλημα κ με τις κλήσεις..αυτά..
Το κινητό είναι ένα χάλι πολύ κατώτερο από το 9 pro. Η οθόνη χάλια amoled οι κάμερες είναι για πέταμα δεν συζητώ βραδινή λήψη. Φαίνονται παντού πίξελ και η μπροστά και η πίσω. Γενικά το κινητό δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του
Το 1 αστέρι είναι για την μπαταρία και μόνο. Το κινητό το πήρα καινούργιο και δεν αξίζει τα λεφτά του. Κολλάει δεν ανοίγει πολλές εφαρμογες και μου λέει αδυναμία σύνδεσης δικτύου ενώ το ίντερνετ είναι μια χαρα. Στις κλήσεις μερικες φορές κολλάει και όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν με αφηνει να το σηκώσω. Το χειρότερο κινητό που είχα ποτέ. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου φέρνουν μια νοσταλγία γιατί θυμίζουν τις φωτογραφίες που βγάζαμε με τα sony Xperia
600 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Υποστηρίζει συνδεσιμότητα 5G + 5G Dual Sim Dual Standby, η οποία θα σας προσφέρει μια ομαλότερη εμπειρία δικτύου 5G όταν παίζετε παιχνίδια ή παρακολουθείτε σειρές.
O MediaTek Dimensity 700 διαθέτει οκτώ πυρήνες με συχνότητα έως 2,2 GHz και ισχυρή GPU ARM Mali G57. Εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία και δημιουργεί μια άψογη εμπειρία χρήσης, καθώς και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.
Εξοπλισμένο με τεχνολογία UFS 2.2 μνήμη flash, η ταχύτητα εγγραφής δεδομένων αυξάνεται έως και 100%.
Η μεγάλη οθόνη 6.5" FHD+ AdaptiveSync και ανάλυσης 2400x1080, διαθέτει ρυθμό ανανέωσης 90Hz.
Οι διπλοί αισθητήρες φωτός 360° μπορούν να ανιχνεύσουν και να ρυθμίσουν τη φωτεινότητα σε 4096 διαφορετικά επίπεδα με φυσικό, έξυπνο και ακριβή τρόπο.
Σε έντονο ήλιο ή τη νύχτα, η οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί λεπτομερώς για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη άνεση για τα μάτια σας. Επιπλέον διαθέτει την λειτουργία Reading mode 3.0 που μετατρέπει την προβολή της οθόνης σαν σελίδα βιβλίου.
Με την μπαταρία 5000 mAh, σουεξασφαλίζει έως 496 ώρες αναμονής, 16 ώρες παιχνιδιού, 178 ώρες μουσικής και 22 ώρες video. Επιπλέον διαθέτει 18Watt Fast Charge.
Ο βασικός ευρυγώνιος φακός 48MP,ο αισθητήρας βάθους 2MP και ο macro 2MP θα εξασφαλίσουν πως θα έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα ανεξάρτητα από το ποια σκηνή θέλεις να απαθανατίσεις.
Το τηλέφωνο το εχω από το 2021 (4 χρονιά δηλαδή) και μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος διοτι εχει κρατηση και δεν υπηρξε καποιο σοβαρο προβλημα απο μονο καποια σπαστικα lags θα ελεγα και καποια παιχνιδια που ειναι βαρια για τον επεξεργαστη του δεν θα μπορει να τα κρατησει στα 60 fps η 45 (αν μπει σε λειτουργια παιχνιδιου και εχει επιλεξεις την αποδοση δεν θα ποιασει τα 90fps) αν πεσει η ποσοτητας της μπαταρια αλλα για τωρα το κινητο δεν αξιζει να το αγορασεις διοτι εχουν βγει πολυ καλυτερα τηλεφωνα απο αυτο και οντως υπαρχει προβλημα οταν σε παιρνουν τηλεφωνο εννοω εχεις το κινητο ανοιχτο. Η καμερα θα ελεγα ειναι ενταξει δηλαδη 6/10 για σημερα αλλα η ποιοτητα βιντεο δεν ειναι καλη οπως θα περιμενε καποιος ανθρωπος που δεν ξερει απο κινητα.
εφαρμογές Xiaomi με διαφημίσεις???Ποτέ ξανά... αναβάθμιση με το σταγονόμετρο σε ένα κινητό που θα ήταν για πάρα πολλά αστέρια... κρίμα....
Μετά από 3 μήνες η μπαταρία τα έπαιξε. Είναι στο 30% και κλείνει με αποτέλεσμα να μένω χωρις κινητό. Έχει πρόβλημα κ με τις κλήσεις..αυτά..
Το κινητό είναι ένα χάλι πολύ κατώτερο από το 9 pro. Η οθόνη χάλια amoled οι κάμερες είναι για πέταμα δεν συζητώ βραδινή λήψη. Φαίνονται παντού πίξελ και η μπροστά και η πίσω. Γενικά το κινητό δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του
Το 1 αστέρι είναι για την μπαταρία και μόνο. Το κινητό το πήρα καινούργιο και δεν αξίζει τα λεφτά του. Κολλάει δεν ανοίγει πολλές εφαρμογες και μου λέει αδυναμία σύνδεσης δικτύου ενώ το ίντερνετ είναι μια χαρα. Στις κλήσεις μερικες φορές κολλάει και όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν με αφηνει να το σηκώσω. Το χειρότερο κινητό που είχα ποτέ. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου φέρνουν μια νοσταλγία γιατί θυμίζουν τις φωτογραφίες που βγάζαμε με τα sony Xperia
Από την πρώτη μέρα είχε θέμα με υο σήμα. Δεν πιάνει καλά ίντερνετ με τα δεδομένα. Επίσης όταν με παίρνουν δεν χτυπάει πολλές φορές. Τέλος, όταν το σηκώνω κάνει δευτερολεπτα να ακούσει τη φωνή μου ο συνομιλητής μου. Κακή αγορά όσο αφορά τις κλήσεις και τα δεδομένα.
Μετά από 2 μήνες λειτουργίας η μπαταρία έχει αρχίσει και κλατάρει..
Το πρωί το βγάζεις από την πρίζα και το βράδυ θέλει φόρτιση..
Τίμια πρόταση 5g στα 200 ευρώ. Κανένα πρόβλημα στο κινητό με γρήγορες λειτουργίες και ικανοποιητικό miui. Προσοχή δέχεται 2 sim ή 1 sim και 1 sd.
Δεν το έχω πολύ καιρο
Κόλαει που και που
Και επισεισ η ανοιχτή ακρόαση η χειρότερη το έδωσα να μου το φτιάξουν και μου λένε ότι δεν έχει τίποτα χαλιά παιδιά δεν αξιζει
Νομίζω πως για τα χρήματα που το πήρα 221 € είναι ένα μέτριο κινητό. Δεν θα το χαρακτήριζα σας μια καλή περίπτωση για τα χρήματα που έδωσα.
Μάλλον πολύ μέτρια.
δεν ξέρω κολλάει παρά πολύ το ηχείο του είναι τόσο αδύναμο που με το ζόρι ακούγεται ήχος. η η ποιότητα βίντεο δεν λέει κάτι. Η Xiaomi είναι ότι χειρότερο αλλά το poco x3 pro είναι αριστούργημα της. Τώρα για έναν απλό χρήστη που το χρησιμοποιεί για να μιλάει να βλέπει βίντεο να τραβάει κάνα δύο φωτογραφίες της προκοπής είναι ότι πρέπει.
Vfm 100% Εκτος των άλλων φορτίζει πολύ γρήγορα και η μπαταρία διαρκεί πολύ!! Το είχα πάρει στα 200 ευρώ αρχές Αυγούστου '21 έπειτα από ιδιαίτερη έρευνα και ηταν η βέλτιστη επιλογή. Είμαι πολύ ευχαριστημένη
Έχω το κινητό 4εις μήνες και μέχρι στιγμής δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το χρησιμοποιώ κυριολεκτικά 24/7 και ειναι πολυ καλο στις λειτουργίες του (η μπαταρία μου κρατάει απο το πρωί μεχρι απόγευμα-βράδυ με φούλ χρήση). Ο χώρος ειναι υπέρ αρκετός που δεν έχω βάλει καν κάρτα χώρου. Απο gaming δεν το έχω ζορίσει αλλα το mobile legends και το wild rift τα παίζει μια χαρά. Η μπροστινή κάμερα το βράδυ εάν δεν έχει αρκετό φως θολώνει τις φωτογραφίες,γενικά όμως ειναι εξαιρετική. Κανένα παράπονο , πολύ καλό, αξίζει τα λεφτά του.
Ένα οικονομικό κινητό που έχει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες για χρήση.
Βέβαια έχει οθόνη που δεν είναι κορυφαία, ο ήχος του ηχείου είναι μέτριος, μονό ηχείο έχει και λογικό είναι γιατί είναι σε χαμηλό κόστος.
Όμως με 200 ευρώ έχει ένα σωρό καλά πάνω του. Μέχρι και 5G! Το έκανα δοκιμή σε δίκτυο κοσμοτε και έπιασε 800Mbps down!
Με λίγα χρήματα κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά.
Μετά από δύο μήνες θα ήθελα να βοηθήσω λίγο περισσότερο.
Να σας πω ως το κινητό έχει και VoLTE και VoWiFi.
Η μπαταρία του είναι αξιοπρεπής, πάαντα βέβαια η μπαταρία οποιουδήποτε κινητού έχει να κάνει και με το τι χρήση κάνει κάποιος με τη συσκευή.
Με τη χρήση ζεσταίνεται η συσκευή στην πλατούλα της. Ο επεξεργαστής μάλλον ανεβάζει στροφές και δημιουργεί θερμότητα η οποία είναι ανεκτή όμως. Δε βγάζει μέχρι στιγμής κάποιο κόλλημα λόγω θερμοκρασίας πάντως...
Γενικα απο συνδεσιμότητα σε όλα τα επιπέδα είναι πολύ καλό. Από κεραίες κινητής, WiFi, 5G, κομπλέ. Σε τηλεδιακέψεις με εφααρμογή Zoom που κάνω στη δουλειά είναι άριστο.
Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να έπιασα πολλές περιπτώσεις ερωτήσεων...
Παραμένει VfM..
Το ηχείο του ακούγεται ελάχιστα και το έχω στο τερμα
Επιβεβαιωμένη αγορά
μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Παρά πολύ καλό εξαιρετικά αποτελέσματα καί για τα χρήματα τού
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή σχέση τιμής - προϊόντος
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το τηλέφωνο το εχω από το 2021 (4 χρονιά δηλαδή) και μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος διοτι εχει κρατηση και δεν υπηρξε καποιο σοβαρο προβλημα απο μονο καποια σπαστικα lags θα ελεγα και καποια παιχνιδια που ειναι βαρια για τον επεξεργαστη του δεν θα μπορει να τα κρατησει στα 60 fps η 45 (αν μπει σε λειτουργια παιχνιδιου και εχει επιλεξεις την αποδοση δεν θα ποιασει τα 90fps) αν πεσει η ποσοτητας της μπαταρια αλλα για τωρα το κινητο δεν αξιζει να το αγορασεις διοτι εχουν βγει πολυ καλυτερα τηλεφωνα απο αυτο και οντως υπαρχει προβλημα οταν σε παιρνουν τηλεφωνο εννοω εχεις το κινητο ανοιχτο. Η καμερα θα ελεγα ειναι ενταξει δηλαδη 6/10 για σημερα αλλα η ποιοτητα βιντεο δεν ειναι καλη οπως θα περιμενε καποιος ανθρωπος που δεν ξερει απο κινητα.
εφαρμογές Xiaomi με διαφημίσεις???Ποτέ ξανά... αναβάθμιση με το σταγονόμετρο σε ένα κινητό που θα ήταν για πάρα πολλά αστέρια... κρίμα....
Μετά από 3 μήνες η μπαταρία τα έπαιξε. Είναι στο 30% και κλείνει με αποτέλεσμα να μένω χωρις κινητό. Έχει πρόβλημα κ με τις κλήσεις..αυτά..
Το κινητό είναι ένα χάλι πολύ κατώτερο από το 9 pro. Η οθόνη χάλια amoled οι κάμερες είναι για πέταμα δεν συζητώ βραδινή λήψη. Φαίνονται παντού πίξελ και η μπροστά και η πίσω. Γενικά το κινητό δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του
Το 1 αστέρι είναι για την μπαταρία και μόνο. Το κινητό το πήρα καινούργιο και δεν αξίζει τα λεφτά του. Κολλάει δεν ανοίγει πολλές εφαρμογες και μου λέει αδυναμία σύνδεσης δικτύου ενώ το ίντερνετ είναι μια χαρα. Στις κλήσεις μερικες φορές κολλάει και όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν με αφηνει να το σηκώσω. Το χειρότερο κινητό που είχα ποτέ. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο σου φέρνουν μια νοσταλγία γιατί θυμίζουν τις φωτογραφίες που βγάζαμε με τα sony Xperia