Συμβατά & Ανακατασκευασμένα Μελάνια Inkjet

Πλήρες σετ χύμα μελανιού Εκτυπωτή InkJet HP EuroJet Refill Kit 20ml Πολλαπλό (Color) / Μαύρο 4τμχ

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 20ml Μελάνι Μαύρο
  • 60ml Έγχρωμα Cyan, Magenta, Yellow
  • 20ml Καθαριστικό Υγρό Κεφαλών
  • Ειδικό Clip Αποσυμπίεσης
  • Σύριγγες Γεμίσματος
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατός Κατασκευαστής
HP
Χρώμα
Πολλαπλό (Color) / Μαύρο
Ποσότητα
20 ml
Συσκευασία
Πλήρες σετ χύμα μελανιού
Πλήθος τεμαχίων
4 τμχ
Δημοφιλής Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (66)

Αξιολογήσεις

  1. 41
  2. 14
  3. 4
  4. 4
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Συμβατότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Όγκος εκτυπώσεων

georgeboti
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ καλό για τα λεφτά του. Καλή συσκευασία με οδηγίες. Εκτός από ρόλο χαρτί για να καθαρίσεις τα έχει όλα.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Συμβατότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eftihishdr
2
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την πρώτη φορά που το παράγγειλα τα μελάνια μέσα είχαν χυθεί αν και η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη. Μου το αντικατεστησαν άμεσα και ήταν κομπλέ. Ο κύριος της euro jet στο τηλέφωνο που του ανέφερα το πρόβλημα ευγενεστατος... το κλιπ αποσυμπίεσης κάνει θαύματα και οι οδηγίες καλές . Αυτά τα θετικά καθώς τα μελάνια δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα καθώς είχα άλλα ήδη. Στα αρνητικά ότι ουδέποτε έλαβα απόδειξη αν και τη ζήτησα και μέσω της εφαρμογής και τηλεφωνικά καθώς επίσης και το γεγονός ότι τα μελάνια εκτός από το ότι είναι μικρότερα από αυτά που φαίνονται, σίγουρα δεν έχουν την ποσότητα που αναγράφεται καθώς ενώ έχουν το ίδιο μέγεθος άλλα είναι γεμισμένα περισσότερο και άλλα λιγότερο που δείχνει προχειρότητα και παραπλάνηση καταναλωτή. Αυτά. Κατά τ άλλα καλό

  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
  • Από άλλες χώρες

  • silentalex

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω κανει 3 γεμίσματα σε μελάνια 305 για HP και λειτουργούν μια χαρά. Φυσικά το σφάλμα "Low ink" δεν φευγει γιατι έχει να κάνει με τον counter στο τσιπάκι του μελανιού. Απλα το αγνοείς και τυπώνεις κανονικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • firestorm766
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο. Θα προσεχετε βεβαια να μην δουλεψετε την κεφαλη του εκτυπωτη αδεια γιατι χαλαει. Οποτε μολις δειτε διακεκομενες γραμμες σταματηστε την εκτυπωση και γεμιστε την κεφαλη. Αυτο μπορειτε να το κανετε 5 φορες περιπου.ΠΡΟΣΟΧΗ στο γεμισμα της εγχρωμης κεφαλης η οποια χωριζεται σε τρια μερη με διαφορετικο χρωμα. Το αυτοκολλητο της ΗP εχει τα ακριανα χρωματα ΑΝΑΠΟΔΑ οποτε θα τα μπερδεψετε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ και βαλτε το αυτοκολλητο του σετ πανω στην κεφαλη για να γεμισετε σωστα τα χρωματα. Τελος ρουφηξτε και λιγο να ξεβουλωσει. ΑΞΙΖΕΙ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Neilpph

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It is a very good way of making the ink last, we live on a Greek island so in the heat we would purchase 3 sets a year so this is a great way to save money. I would recommend looking on YouTube to see the method of refilling, you must do a set of things in the right order, its easy to do but you need to the tasks in the right order.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calories_greece
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρέλαβα σήμερα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Η συσκευασία εξαιρετική, ποιοτική και όλα μέσα σωστά οργανωμένα σε σακουλάκια (σύριγγες, μελάνια, βάση για το δοχείο κτλ.). Περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες για το γέμισμα και των 2 μελανιών. Ξεκίνησα μόνο με το μαυρο (305 HP Black) όπου ακολούθησα όλη τη διαδικασία για το γέμισμα. Καπάκια το δοκίμασα και είδα απλά, λευκή σελίδα. Και εκεί κατάλαβα το λάθος μου. Προχώρησα μόνο στο γέμισμα χωρίς να κάνω τον καθαρισμό κεφαλής με το ειδικό διαλυτικό που συμπεριλαμβάνεται. Ετοίμασα ζεστό νερό και αναλογία 1/4 καθάρισα την κεφαλή του cartridge από το ξεραμένο μελάνι (είναι στις οδηγίες με φωτογραφία) και δοκίμασα ξανά. Εξαιρετική εκτύπωση! Το μόνο μειονέκτημα είναι το low level ink warning που δεν αλλάζει.. μικρό το κακό. Πολύ ευχαριστημένος προ το παρών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ekaterina_Korolkova

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    To me it works perfectly. The printer keeps informing me about empty cartridges but continues printing.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis vasiloglou
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από ένα σημείο και ύστερα τα μελανοδοχεία ξερένονται τόσο σύντομα που αναγκάστικα αγοράζεις καινούργια

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GRTUBE
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    well. in the picture there are bigger bottles and I thought I will get those but I got 20ml or 30 ml I don't remember I suggest them changing the picture because the bottles show bigger in reality.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Συμβατότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olageeva

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I tried very carefully with all instructions on the product and youtube. But the printing was not very good and quickly finished.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouil_m
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και οικονομικό Το Κιτ που χρειάζεσαι για την αποσυμπίεση είναι ποιο στενό για τα hp304 αλλά με λίγη πίεση παραπάνω γίνεται. Προσοχή γιατί τα μελάνια έχουν 20 ml και είναι σχετικά μικρά Βέβαια σου φτάνουν και με το παραπάνω για πολλές χρήσεις .Το προτείνω για αρχή Μετά καλύτερα αγοραστές μεγαλύτερα μπουκάλια

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sapemeg
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μελάνι είναι καλό, στο best quality αργεί λίγο να στεγνώσει, το κλιψακι για να τραβήξεις τον αέρα είναι σκληρό αλλά κάνει τη δουλειά του, έχει πολύ καλές οδηγίες για αρχάριους μέσα στο κουτί.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_ekon3
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα μελάνια άριστα σαν τα γνήσια! Ολοκληρωμένο κιτ μελανιων για το γέμισμα των cartridges , με οδηγίες πλήρωσης και πολυ ευκολο στην χρήση. Αξίζει τα χρήματά του με το παραπανω!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο προιον δουλεύει άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκτυπώνει καλύτερα από τα γνήσια μελάνια της hp

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αξίζει τά χρήματα τού πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Συμβατότητα
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Συμβατότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
  • 0
  • 0
  • Έχω κανει 3 γεμίσματα σε μελάνια 305 για HP και λειτουργούν μια χαρά. Φυσικά το σφάλμα "Low ink" δεν φευγει γιατι έχει να κάνει με τον counter στο τσιπάκι του μελανιού. Απλα το αγνοείς και τυπώνεις κανονικά!

    0
  • Εξαιρετικο. Θα προσεχετε βεβαια να μην δουλεψετε την κεφαλη του εκτυπωτη αδεια γιατι χαλαει. Οποτε μολις δειτε διακεκομενες γραμμες σταματηστε την εκτυπωση και γεμιστε την κεφαλη. Αυτο μπορειτε να το κανετε 5 φορες περιπου.ΠΡΟΣΟΧΗ στο γεμισμα της εγχρωμης κεφαλης η οποια χωριζεται σε τρια μερη με διαφορετικο χρωμα. Το αυτοκολλητο της ΗP εχει τα ακριανα χρωματα ΑΝΑΠΟΔΑ οποτε θα τα μπερδεψετε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ και βαλτε το αυτοκολλητο του σετ πανω στην κεφαλη για να γεμισετε σωστα τα χρωματα. Τελος ρουφηξτε και λιγο να ξεβουλωσει. ΑΞΙΖΕΙ

    3
  • It is a very good way of making the ink last, we live on a Greek island so in the heat we would purchase 3 sets a year so this is a great way to save money. I would recommend looking on YouTube to see the method of refilling, you must do a set of things in the right order, its easy to do but you need to the tasks in the right order.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

561 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
crybaby

Είναι συμβατό με το μελάνι hp 305 και 305xl?? Ευχαριστώ

Ioanna_Toylia

Καλησπερα ,μπορει καποιος απο αυτους που το εχουν παρει να μου πει πως και απο πού γεμίζουμε; Γεμίζουμε το δοχείο που έχουμε ήδη ή είναι άλλο συγκεκριμένο ;

Giannis_Papadopoulos9088

δεν εχω γεμίσει αλλά αν βγάλεις το αυτοκόλλητο επάνω έχει μικρές τρύπες που σε τρεις φαίνεται το χρώμα που πάει στην από πάνω τρύπα ανά πλευρά στο δοχείο με τα μελάνια, δεν χρειάζεται να ξεκολλήσεις το καπάκι από το δοχείο

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Χαρακτηριστικά

Συμβατός Κατασκευαστής
HP
Χρώμα
Πολλαπλό (Color) / Μαύρο
Ποσότητα
20 ml
Συσκευασία
Πλήρες σετ χύμα μελανιού
Πλήθος τεμαχίων
4 τμχ
Δημοφιλής Σειρά
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (66)

  1. 41
  2. 14
  3. 4
  4. 4
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Συμβατότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Όγκος εκτυπώσεων

georgeboti
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ καλό για τα λεφτά του. Καλή συσκευασία με οδηγίες. Εκτός από ρόλο χαρτί για να καθαρίσεις τα έχει όλα.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Συμβατότητα
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eftihishdr
2
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την πρώτη φορά που το παράγγειλα τα μελάνια μέσα είχαν χυθεί αν και η συσκευασία ήταν πολύ προσεγμένη. Μου το αντικατεστησαν άμεσα και ήταν κομπλέ. Ο κύριος της euro jet στο τηλέφωνο που του ανέφερα το πρόβλημα ευγενεστατος... το κλιπ αποσυμπίεσης κάνει θαύματα και οι οδηγίες καλές . Αυτά τα θετικά καθώς τα μελάνια δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα καθώς είχα άλλα ήδη. Στα αρνητικά ότι ουδέποτε έλαβα απόδειξη αν και τη ζήτησα και μέσω της εφαρμογής και τηλεφωνικά καθώς επίσης και το γεγονός ότι τα μελάνια εκτός από το ότι είναι μικρότερα από αυτά που φαίνονται, σίγουρα δεν έχουν την ποσότητα που αναγράφεται καθώς ενώ έχουν το ίδιο μέγεθος άλλα είναι γεμισμένα περισσότερο και άλλα λιγότερο που δείχνει προχειρότητα και παραπλάνηση καταναλωτή. Αυτά. Κατά τ άλλα καλό

  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
  • Από άλλες χώρες

  • silentalex

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω κανει 3 γεμίσματα σε μελάνια 305 για HP και λειτουργούν μια χαρά. Φυσικά το σφάλμα "Low ink" δεν φευγει γιατι έχει να κάνει με τον counter στο τσιπάκι του μελανιού. Απλα το αγνοείς και τυπώνεις κανονικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • firestorm766
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο. Θα προσεχετε βεβαια να μην δουλεψετε την κεφαλη του εκτυπωτη αδεια γιατι χαλαει. Οποτε μολις δειτε διακεκομενες γραμμες σταματηστε την εκτυπωση και γεμιστε την κεφαλη. Αυτο μπορειτε να το κανετε 5 φορες περιπου.ΠΡΟΣΟΧΗ στο γεμισμα της εγχρωμης κεφαλης η οποια χωριζεται σε τρια μερη με διαφορετικο χρωμα. Το αυτοκολλητο της ΗP εχει τα ακριανα χρωματα ΑΝΑΠΟΔΑ οποτε θα τα μπερδεψετε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ και βαλτε το αυτοκολλητο του σετ πανω στην κεφαλη για να γεμισετε σωστα τα χρωματα. Τελος ρουφηξτε και λιγο να ξεβουλωσει. ΑΞΙΖΕΙ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Neilpph

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It is a very good way of making the ink last, we live on a Greek island so in the heat we would purchase 3 sets a year so this is a great way to save money. I would recommend looking on YouTube to see the method of refilling, you must do a set of things in the right order, its easy to do but you need to the tasks in the right order.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • calories_greece
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρέλαβα σήμερα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Η συσκευασία εξαιρετική, ποιοτική και όλα μέσα σωστά οργανωμένα σε σακουλάκια (σύριγγες, μελάνια, βάση για το δοχείο κτλ.). Περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες για το γέμισμα και των 2 μελανιών. Ξεκίνησα μόνο με το μαυρο (305 HP Black) όπου ακολούθησα όλη τη διαδικασία για το γέμισμα. Καπάκια το δοκίμασα και είδα απλά, λευκή σελίδα. Και εκεί κατάλαβα το λάθος μου. Προχώρησα μόνο στο γέμισμα χωρίς να κάνω τον καθαρισμό κεφαλής με το ειδικό διαλυτικό που συμπεριλαμβάνεται. Ετοίμασα ζεστό νερό και αναλογία 1/4 καθάρισα την κεφαλή του cartridge από το ξεραμένο μελάνι (είναι στις οδηγίες με φωτογραφία) και δοκίμασα ξανά. Εξαιρετική εκτύπωση! Το μόνο μειονέκτημα είναι το low level ink warning που δεν αλλάζει.. μικρό το κακό. Πολύ ευχαριστημένος προ το παρών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ekaterina_Korolkova

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    To me it works perfectly. The printer keeps informing me about empty cartridges but continues printing.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis vasiloglou
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από ένα σημείο και ύστερα τα μελανοδοχεία ξερένονται τόσο σύντομα που αναγκάστικα αγοράζεις καινούργια

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GRTUBE
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    well. in the picture there are bigger bottles and I thought I will get those but I got 20ml or 30 ml I don't remember I suggest them changing the picture because the bottles show bigger in reality.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Συμβατότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olageeva

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I tried very carefully with all instructions on the product and youtube. But the printing was not very good and quickly finished.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouil_m
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και οικονομικό Το Κιτ που χρειάζεσαι για την αποσυμπίεση είναι ποιο στενό για τα hp304 αλλά με λίγη πίεση παραπάνω γίνεται. Προσοχή γιατί τα μελάνια έχουν 20 ml και είναι σχετικά μικρά Βέβαια σου φτάνουν και με το παραπάνω για πολλές χρήσεις .Το προτείνω για αρχή Μετά καλύτερα αγοραστές μεγαλύτερα μπουκάλια

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    • Όγκος εκτυπώσεων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sapemeg
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μελάνι είναι καλό, στο best quality αργεί λίγο να στεγνώσει, το κλιψακι για να τραβήξεις τον αέρα είναι σκληρό αλλά κάνει τη δουλειά του, έχει πολύ καλές οδηγίες για αρχάριους μέσα στο κουτί.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_ekon3
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα μελάνια άριστα σαν τα γνήσια! Ολοκληρωμένο κιτ μελανιων για το γέμισμα των cartridges , με οδηγίες πλήρωσης και πολυ ευκολο στην χρήση. Αξίζει τα χρήματά του με το παραπανω!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο προιον δουλεύει άψογα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκτυπώνει καλύτερα από τα γνήσια μελάνια της hp

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αξίζει τά χρήματα τού πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Συμβατότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Όγκος εκτυπώσεων
    • Συμβατότητα
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Συμβατότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος εκτυπώσεων
  • 0
  • 0
  • Έχω κανει 3 γεμίσματα σε μελάνια 305 για HP και λειτουργούν μια χαρά. Φυσικά το σφάλμα "Low ink" δεν φευγει γιατι έχει να κάνει με τον counter στο τσιπάκι του μελανιού. Απλα το αγνοείς και τυπώνεις κανονικά!

    0
  • Εξαιρετικο. Θα προσεχετε βεβαια να μην δουλεψετε την κεφαλη του εκτυπωτη αδεια γιατι χαλαει. Οποτε μολις δειτε διακεκομενες γραμμες σταματηστε την εκτυπωση και γεμιστε την κεφαλη. Αυτο μπορειτε να το κανετε 5 φορες περιπου.ΠΡΟΣΟΧΗ στο γεμισμα της εγχρωμης κεφαλης η οποια χωριζεται σε τρια μερη με διαφορετικο χρωμα. Το αυτοκολλητο της ΗP εχει τα ακριανα χρωματα ΑΝΑΠΟΔΑ οποτε θα τα μπερδεψετε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ και βαλτε το αυτοκολλητο του σετ πανω στην κεφαλη για να γεμισετε σωστα τα χρωματα. Τελος ρουφηξτε και λιγο να ξεβουλωσει. ΑΞΙΖΕΙ

    3
  • It is a very good way of making the ink last, we live on a Greek island so in the heat we would purchase 3 sets a year so this is a great way to save money. I would recommend looking on YouTube to see the method of refilling, you must do a set of things in the right order, its easy to do but you need to the tasks in the right order.

    0
  • Δες τα όλα
25,00 €
5,00 €   μεταφορικά