100% Αμύγδαλο
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
100% Αμύγδαλο
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
όπως τα περισσότερα αν όχι όλα της lamoterra είναι εξαιρετικό προϊόν. φυσικά και θα το ξανά αγοράσω. όμως κάτι για την εταιρία: εδώ και πολύ καιρό πολλά προϊόντα της λένε out of stock. γιατι? φτιάξτε κι άλλα. ο κόσμος τα θέλει και τα αγοράζει. όταν κάτι το έχετε τόσο καιρο out of stock μου δίνει την εντύπωση πως ο προμηθευτής σας δεν σας φέρνει, οπότε αλλάξτε τον. όμως νόμιζα πως τα παράγετε εσείς μήπως έκανα λάθος.
Μου αρεσε η υφη του και η γευση του η οποια βελτιωνεται ακομα περισσοτερο με την προσθεση λιγου μελιου. Τελειο.
Το αμυγδαλοβούτυρο είναι ένα προϊόν το οποίο το αγοράζω χρόνια τώρα. Αυτό το συγκεκριμένο έχει έντονη γέυση καβουρδισμένου και είναι πολύ αραιό. Δεν θα το ξαναπροτιμίσω.
Την προηγούμενη φορά που το αγόρασα- πριν κάποιους μήνες- θα έβαζα 5 αστέρια αν μου είχε ζητηθεί η κριτική. Αυτή τη φορά όμως, επειδή αγοράζω εδώ και πολλά χρόνια αμυγδαλοβούτυρο, και της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά και άλλων, διαπίστωσα ότι η γεύση-μυρωδιά του, προδίδει έντονα την παρουσία φυστικιών στη σύνθεσή του. Για να φτάσει να γίνεται αντιληπτό, σίγουρα δεν πρόκειται για "ίχνη".
Δεν θα το αγόραζα ξανά μετά από αυτήν την τελευταία εμπειρία.
Οτι πρεπει για μετα την προπονηση. μια φετα μαυρο ψωμι και αυτο απο πανω... η αληθεια ειναι οτι το τρως κ με το κουταλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το προτιμώ εδώ και σχεδόν τρία χρόνια.Εξαιρετικά προιόντα σε γεύση και ποιότητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ισως το πιο γευστικο και φυσικο αμυγδαλοβουτυρο που εχω δοκιμασει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραία γεύση και καλή ποιότητα!!
Θα αγοράσω πάλι και θα δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προϊόντα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Συγκριτικά με αντίστοιχα της αγοράς είναι αρκετά φθηνότερο αλλά υστερεί σε γεύση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καταπληκτικό προϊόν! Εξαιρετική ποιότητα και λογική τιμή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπέροχο! Value for money
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή τιμή για εξαιρετική ποιότητα. Δεν ξεραίνεται όπως άλλα με τον καιρό. Νοστιμότατο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
όπως τα περισσότερα αν όχι όλα της lamoterra είναι εξαιρετικό προϊόν. φυσικά και θα το ξανά αγοράσω. όμως κάτι για την εταιρία: εδώ και πολύ καιρό πολλά προϊόντα της λένε out of stock. γιατι? φτιάξτε κι άλλα. ο κόσμος τα θέλει και τα αγοράζει. όταν κάτι το έχετε τόσο καιρο out of stock μου δίνει την εντύπωση πως ο προμηθευτής σας δεν σας φέρνει, οπότε αλλάξτε τον. όμως νόμιζα πως τα παράγετε εσείς μήπως έκανα λάθος.
Μου αρεσε η υφη του και η γευση του η οποια βελτιωνεται ακομα περισσοτερο με την προσθεση λιγου μελιου. Τελειο.
Το αμυγδαλοβούτυρο είναι ένα προϊόν το οποίο το αγοράζω χρόνια τώρα. Αυτό το συγκεκριμένο έχει έντονη γέυση καβουρδισμένου και είναι πολύ αραιό. Δεν θα το ξαναπροτιμίσω.
Την προηγούμενη φορά που το αγόρασα- πριν κάποιους μήνες- θα έβαζα 5 αστέρια αν μου είχε ζητηθεί η κριτική. Αυτή τη φορά όμως, επειδή αγοράζω εδώ και πολλά χρόνια αμυγδαλοβούτυρο, και της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά και άλλων, διαπίστωσα ότι η γεύση-μυρωδιά του, προδίδει έντονα την παρουσία φυστικιών στη σύνθεσή του. Για να φτάσει να γίνεται αντιληπτό, σίγουρα δεν πρόκειται για "ίχνη".
Δεν θα το αγόραζα ξανά μετά από αυτήν την τελευταία εμπειρία.
Οτι πρεπει για μετα την προπονηση. μια φετα μαυρο ψωμι και αυτο απο πανω... η αληθεια ειναι οτι το τρως κ με το κουταλι
198 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΔιαρκεια ζωης προιοντος ; Το ειχα αγορασει τον Φεβρουαριο κ εχει σβηστει η ημερομηνια ληξης!
θα πρωτεινα να δεις ποτε το παραγγειλες και παρε την εταιρια τηλ. η εμαιλ απαντανε γρηγορα
στα συστατικά του λέει 100% αμύγδαλα ή έχει και κάτι ακόμη μέσα?
Επειδή καταναλώνω αμυγδαλοβούτυρο εδω και χρόνια και έχω δοκιμάσει όλες τις μάρκες με μεγάλο βάζο (500-1000 gr) , τον τελευταίο χρόνο έχω με λύπη μου διαπιστώσει ότι μάλλον το νοθεύουν με φυστικοβούτυρο, σε σημείο που γίνεται δυσάρεστα αντιληπτό. Πλέον σκέπτομαι να το εγκαταλείψω , γιατί θυμώνω με την κοροϊδία. Αν θέλαμε την μυρωδιά του φυστικιού, θα αγοράζαμε φυστικοβούτυρο που έχει το 1/3 της αξίας του αμυγδαλοβούτυρου.
100% Αμύγδαλο
* Μπορεί να περιέχει ίχνη από αραχίδες, καρπούς με κέλυφος, σουσάμι, βρώμη, σίκαλη & σιτάρι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
όπως τα περισσότερα αν όχι όλα της lamoterra είναι εξαιρετικό προϊόν. φυσικά και θα το ξανά αγοράσω. όμως κάτι για την εταιρία: εδώ και πολύ καιρό πολλά προϊόντα της λένε out of stock. γιατι? φτιάξτε κι άλλα. ο κόσμος τα θέλει και τα αγοράζει. όταν κάτι το έχετε τόσο καιρο out of stock μου δίνει την εντύπωση πως ο προμηθευτής σας δεν σας φέρνει, οπότε αλλάξτε τον. όμως νόμιζα πως τα παράγετε εσείς μήπως έκανα λάθος.
Μου αρεσε η υφη του και η γευση του η οποια βελτιωνεται ακομα περισσοτερο με την προσθεση λιγου μελιου. Τελειο.
Το αμυγδαλοβούτυρο είναι ένα προϊόν το οποίο το αγοράζω χρόνια τώρα. Αυτό το συγκεκριμένο έχει έντονη γέυση καβουρδισμένου και είναι πολύ αραιό. Δεν θα το ξαναπροτιμίσω.
Την προηγούμενη φορά που το αγόρασα- πριν κάποιους μήνες- θα έβαζα 5 αστέρια αν μου είχε ζητηθεί η κριτική. Αυτή τη φορά όμως, επειδή αγοράζω εδώ και πολλά χρόνια αμυγδαλοβούτυρο, και της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά και άλλων, διαπίστωσα ότι η γεύση-μυρωδιά του, προδίδει έντονα την παρουσία φυστικιών στη σύνθεσή του. Για να φτάσει να γίνεται αντιληπτό, σίγουρα δεν πρόκειται για "ίχνη".
Δεν θα το αγόραζα ξανά μετά από αυτήν την τελευταία εμπειρία.
Οτι πρεπει για μετα την προπονηση. μια φετα μαυρο ψωμι και αυτο απο πανω... η αληθεια ειναι οτι το τρως κ με το κουταλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το προτιμώ εδώ και σχεδόν τρία χρόνια.Εξαιρετικά προιόντα σε γεύση και ποιότητα!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ισως το πιο γευστικο και φυσικο αμυγδαλοβουτυρο που εχω δοκιμασει.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραία γεύση και καλή ποιότητα!!
Θα αγοράσω πάλι και θα δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προϊόντα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Συγκριτικά με αντίστοιχα της αγοράς είναι αρκετά φθηνότερο αλλά υστερεί σε γεύση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καταπληκτικό προϊόν! Εξαιρετική ποιότητα και λογική τιμή.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπέροχο! Value for money
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλή τιμή για εξαιρετική ποιότητα. Δεν ξεραίνεται όπως άλλα με τον καιρό. Νοστιμότατο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
όπως τα περισσότερα αν όχι όλα της lamoterra είναι εξαιρετικό προϊόν. φυσικά και θα το ξανά αγοράσω. όμως κάτι για την εταιρία: εδώ και πολύ καιρό πολλά προϊόντα της λένε out of stock. γιατι? φτιάξτε κι άλλα. ο κόσμος τα θέλει και τα αγοράζει. όταν κάτι το έχετε τόσο καιρο out of stock μου δίνει την εντύπωση πως ο προμηθευτής σας δεν σας φέρνει, οπότε αλλάξτε τον. όμως νόμιζα πως τα παράγετε εσείς μήπως έκανα λάθος.
Μου αρεσε η υφη του και η γευση του η οποια βελτιωνεται ακομα περισσοτερο με την προσθεση λιγου μελιου. Τελειο.
Το αμυγδαλοβούτυρο είναι ένα προϊόν το οποίο το αγοράζω χρόνια τώρα. Αυτό το συγκεκριμένο έχει έντονη γέυση καβουρδισμένου και είναι πολύ αραιό. Δεν θα το ξαναπροτιμίσω.
Την προηγούμενη φορά που το αγόρασα- πριν κάποιους μήνες- θα έβαζα 5 αστέρια αν μου είχε ζητηθεί η κριτική. Αυτή τη φορά όμως, επειδή αγοράζω εδώ και πολλά χρόνια αμυγδαλοβούτυρο, και της συγκεκριμένης εταιρίας αλλά και άλλων, διαπίστωσα ότι η γεύση-μυρωδιά του, προδίδει έντονα την παρουσία φυστικιών στη σύνθεσή του. Για να φτάσει να γίνεται αντιληπτό, σίγουρα δεν πρόκειται για "ίχνη".
Δεν θα το αγόραζα ξανά μετά από αυτήν την τελευταία εμπειρία.
Οτι πρεπει για μετα την προπονηση. μια φετα μαυρο ψωμι και αυτο απο πανω... η αληθεια ειναι οτι το τρως κ με το κουταλι