Ανδρικά Μποξεράκια & Slip

P Ανδρικά Μποξεράκια Μαύρα 6Pack

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εξωτερικό λάστιχο με λογότυπο
  • Σύνθεση: 95% Βαμβάκι, 5% Ελαστάνη
Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

Εφαρμογή από 64 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Αξιολογήσεις (163)

Αξιολογήσεις

  1. 114
  2. 28
  3. 10
  4. 1
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υλικών
  • Άνεση

Kos33
5
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

το 3xl είναι για 125 μέση . κάποια άλλα τις ίδιας εταιρίας που είχα πάρει από αλλού ήταν ποιο φαρδιά γραμμή . Για ποιο λόγο αυτήν την διαφορά δεν γνωρίζω . Είναι ένα φτηνό καλό εσώρουχο που φθείρεται και ποιο εύκολα, αλλά το πετάς χωρίς τύψεις για τα λεφτά που έχεις δώσει

Σου φάνηκε χρήσιμη;

tsilias1973
1
16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

η παραγγελία ήταν για xl και στείλανε 5xl και επειδή στα εσώρουχα δεν γίνονται αλλαγές σου λέει πάρτα και Βάλτα στον κ@#@ σου

  • Άνεση
  • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Konstantinos_VaL1986
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος επιθυμεί να αγοράσει θα πρέπει να επιλέξει δύο (2) νούμερα μεγαλύτερο (προσωπικά φοράω L και μου έκανε μόνο το 2XL).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mitch_Melissinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    good material, smaller size than regular fit.
    the major problem I have is it has no opening in the front like regular underwear does

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexanasgr
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέσα σε 2 εβδομάδες έβγαλα εξανθήματα, δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα είχαν πρόβλημα. Γενικά ότι βάζουμε στο σώμα μας, καλό θα ήταν να δίνουμε κάτι παραπάνω σε θέμα ποιότητας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orestismitrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά φοράω L στα 76 κιλά. Με βάση τις κριτικές που διάβασα αγόρασα 3xl για να είμαι σίγουρος και μου κάθονται άνετα. Σαν ποιότητα για τα λεφτά τους σίγουρα αξίζουν αλλά προσοχή στο νούμερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nes_Mantz
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λεει οτι ειναι 5xl και το εβαλα διπλα διπλα με ενα αλλο που ειναι xxl και ειχαν το ιδιο μεγεθος ασε που τρυπηθηκαν αμεσως πεταμενα λεφτα!!

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragiskos.prot
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλώς value for money και σε καμία περίπτωση δεν είναι για να αντέξουν χρόνια. Τα μισά έχω σκιστεί ήδη και τα έχω λίγο λιγότερο από χρόνο.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARTHA_PANAGIOTOPOULOU
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εχει μικρή φόρμα, χρειάζεται παραγγελία δύο νούμερα παραπάνω, κατά τα λοιπά πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του

    • Ποιότητα υλικών
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos@@
    1
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το εσωρουχο ηταν απιστευτα στενο σε σχεση με αλλα ιδιου μεγεθους και δεν χωρουσε ουτε το ποδι μου, το υφασμα καθολου ελαστικο και το καταστημα δεν δεχετε επιστροφη, μολις εχασα 15 ευρω οτι χειροτερο εχω παρει στο σκρουτζ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι αρκετα στενο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη ποιοτητα.Τα νουμερα ειναι μικρα 5xl ειναι 3xl σε αλλες μαρκες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ποιότητα και αντοχή.
    Για τα λεφτά τους είναι παραπάνω από καλά.
    Θα αγοράσω ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμή καλή κ ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το μέγεθός μου ήταν καλό το XL 78 κιλά 1.79 ύψος. Αλλά ζήτησα μαύρα, παραδόθηκαν γκρίζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ φθηνά και ποιοτικά εσώρουχα!!!

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρήγγειλα το νούμερο μου από την συγκεκριμένη εταιρία και όλα καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ειναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετα και για την τιμή δεν έχω βρει κάτι καλύτερο

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν είχε λίγο καλύτερη εφαρμογή…… θα ήταν πιο ακριβό..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα έχω πολύ φορέσει αλλά είναι καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τουλάχιστον 2 νούμερο μικρότερο από το κανονικό. Προσοχή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό το ύφασμα και το λάστιχο. Καλή αγορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Όποιος επιθυμεί να αγοράσει θα πρέπει να επιλέξει δύο (2) νούμερα μεγαλύτερο (προσωπικά φοράω L και μου έκανε μόνο το 2XL).

    1
  • good material, smaller size than regular fit.
    the major problem I have is it has no opening in the front like regular underwear does

    0
  • Μέσα σε 2 εβδομάδες έβγαλα εξανθήματα, δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα είχαν πρόβλημα. Γενικά ότι βάζουμε στο σώμα μας, καλό θα ήταν να δίνουμε κάτι παραπάνω σε θέμα ποιότητας.

    0
  • Γενικά φοράω L στα 76 κιλά. Με βάση τις κριτικές που διάβασα αγόρασα 3xl για να είμαι σίγουρος και μου κάθονται άνετα. Σαν ποιότητα για τα λεφτά τους σίγουρα αξίζουν αλλά προσοχή στο νούμερο.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανδρικό μποξεράκι της εταιρίας Uomo. Από βαμβακερό ύφασμα που επιτρέπει στο δέρμα να αναπνέει, δεν προκαλεί αλλεργίες και έχει ιδιαίτερα απαλή υφή.

Brand

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μποξεράκια
Χρώμα
Μαύρο
Ποσότητα
6 Pack
Σετ
Ναι
Μοτίβο
Μονόχρωμο
Εφαρμογή
Slim

Υλικό

Βαμβακερό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (163)

  1. 114
  2. 28
  3. 10
  4. 1
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα υλικών
  • Άνεση

Kos33
5
9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

το 3xl είναι για 125 μέση . κάποια άλλα τις ίδιας εταιρίας που είχα πάρει από αλλού ήταν ποιο φαρδιά γραμμή . Για ποιο λόγο αυτήν την διαφορά δεν γνωρίζω . Είναι ένα φτηνό καλό εσώρουχο που φθείρεται και ποιο εύκολα, αλλά το πετάς χωρίς τύψεις για τα λεφτά που έχεις δώσει

Σου φάνηκε χρήσιμη;

tsilias1973
1
16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

η παραγγελία ήταν για xl και στείλανε 5xl και επειδή στα εσώρουχα δεν γίνονται αλλαγές σου λέει πάρτα και Βάλτα στον κ@#@ σου

  • Άνεση
  • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Konstantinos_VaL1986
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος επιθυμεί να αγοράσει θα πρέπει να επιλέξει δύο (2) νούμερα μεγαλύτερο (προσωπικά φοράω L και μου έκανε μόνο το 2XL).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mitch_Melissinos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    good material, smaller size than regular fit.
    the major problem I have is it has no opening in the front like regular underwear does

    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexanasgr
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέσα σε 2 εβδομάδες έβγαλα εξανθήματα, δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα είχαν πρόβλημα. Γενικά ότι βάζουμε στο σώμα μας, καλό θα ήταν να δίνουμε κάτι παραπάνω σε θέμα ποιότητας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orestismitrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά φοράω L στα 76 κιλά. Με βάση τις κριτικές που διάβασα αγόρασα 3xl για να είμαι σίγουρος και μου κάθονται άνετα. Σαν ποιότητα για τα λεφτά τους σίγουρα αξίζουν αλλά προσοχή στο νούμερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nes_Mantz
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λεει οτι ειναι 5xl και το εβαλα διπλα διπλα με ενα αλλο που ειναι xxl και ειχαν το ιδιο μεγεθος ασε που τρυπηθηκαν αμεσως πεταμενα λεφτα!!

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fragiskos.prot
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλώς value for money και σε καμία περίπτωση δεν είναι για να αντέξουν χρόνια. Τα μισά έχω σκιστεί ήδη και τα έχω λίγο λιγότερο από χρόνο.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARTHA_PANAGIOTOPOULOU
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εχει μικρή φόρμα, χρειάζεται παραγγελία δύο νούμερα παραπάνω, κατά τα λοιπά πολύ καλή ποιότητα για την τιμή του

    • Ποιότητα υλικών
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos@@
    1
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το εσωρουχο ηταν απιστευτα στενο σε σχεση με αλλα ιδιου μεγεθους και δεν χωρουσε ουτε το ποδι μου, το υφασμα καθολου ελαστικο και το καταστημα δεν δεχετε επιστροφη, μολις εχασα 15 ευρω οτι χειροτερο εχω παρει στο σκρουτζ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι αρκετα στενο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη ποιοτητα.Τα νουμερα ειναι μικρα 5xl ειναι 3xl σε αλλες μαρκες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ποιότητα και αντοχή.
    Για τα λεφτά τους είναι παραπάνω από καλά.
    Θα αγοράσω ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμή καλή κ ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το μέγεθός μου ήταν καλό το XL 78 κιλά 1.79 ύψος. Αλλά ζήτησα μαύρα, παραδόθηκαν γκρίζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ φθηνά και ποιοτικά εσώρουχα!!!

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρήγγειλα το νούμερο μου από την συγκεκριμένη εταιρία και όλα καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία ειναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετα και για την τιμή δεν έχω βρει κάτι καλύτερο

    • Ποιότητα υλικών
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν είχε λίγο καλύτερη εφαρμογή…… θα ήταν πιο ακριβό..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα έχω πολύ φορέσει αλλά είναι καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τουλάχιστον 2 νούμερο μικρότερο από το κανονικό. Προσοχή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό το ύφασμα και το λάστιχο. Καλή αγορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • Όποιος επιθυμεί να αγοράσει θα πρέπει να επιλέξει δύο (2) νούμερα μεγαλύτερο (προσωπικά φοράω L και μου έκανε μόνο το 2XL).

    1
  • good material, smaller size than regular fit.
    the major problem I have is it has no opening in the front like regular underwear does

    0
  • Μέσα σε 2 εβδομάδες έβγαλα εξανθήματα, δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα είχαν πρόβλημα. Γενικά ότι βάζουμε στο σώμα μας, καλό θα ήταν να δίνουμε κάτι παραπάνω σε θέμα ποιότητας.

    0
  • Γενικά φοράω L στα 76 κιλά. Με βάση τις κριτικές που διάβασα αγόρασα 3xl για να είμαι σίγουρος και μου κάθονται άνετα. Σαν ποιότητα για τα λεφτά τους σίγουρα αξίζουν αλλά προσοχή στο νούμερο.

    0
  • Δες τα όλα
9,44 €
5,00 €   μεταφορικά