Για αρχή, ας ξεκαθαρίσουμε την ουσία των πραγμάτων. Όταν μιλάμε για πλούτο, δεν αναφερόμαστε απλώς στην κατοχή χρημάτων, αλλά σε αυτά που τα χρήματα μπορούν να προσφέρουν, στον διαθέσιμο χρόνο που μας παρέχουν ώστε να τα απολαμβάνουμε, στην αφθονία στη ζωή μας, την υγεία, τις λύσεις που προσφέρουν σε προβλήματα, στο να μπορείς να κάνεις αυτό που θέλεις, αυτό που αγαπάς, να γίνεις αυτό που μπορείς, να εκφραστείς, και να έχεις τη δυνατότητα να προσφέρεις στους δικούς σου ανθρώπους και στο σύνολο. γενικά να αποκτήσεις μια ζωή όπως την έχεις ονειρευτεί, να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου. είναι κάτι που όλοι μπορούμε να κατακτήσουμε, είναι κάτι που αποτελεί δικαίωμά μας.
Δε μιλάμε απλώς για χρήμα, μιλάμε για πολύ παραπάνω; μιλάμε για δυνατότητες, για επιλογές. να είσαι ελεύθερος, να είσαι αυτό που θέλεις, να γίνεις όλα αυτά που θέλεις. Καλύτερος άνθρωπος για έναν καλύτερο κόσμο. Το χρήμα είναι μορφή ενέργειας – περισσότερη ενέργεια και δυνατότητες στη ζωή σου. υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να εμποδίσεις για πάντα το χρήμα να εξουσιάζει τη ζωή σου: να το αποκτήσεις.
είναι το χρήμα κακό; με ένα μαχαίρι μπορείς να κόψεις ψωμί και να ταΐσεις τους ανθρώπους. με το ίδιο μαχαίρι μπορείς να σκοτώσεις ανθρώπους. είναι απλώς ένα εργαλείο. Έτσι είναι και το χρήμα. είναι άοσμο, άγευστο, άχρωμο. Ένα απλό, ουδέτερο εργαλείο της εποχής μας. (Ίσως το καλύτερο εργαλείο.) Δεν μπορεί να είναι κακό ή καλό.
Ο πλούτος δεν είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή αλλά αποτελεί την προϋπόθεση για να έχεις τη δυνατότητα και το χρόνο για τα αληθινά σημαντικά πράγματα στη ζωή σου. Δεν υπάρχει τίποτα το κακό ή το ανήθικο στο να θέλεις να γίνεις πλούσιος. εκφράζει τη φυσική ανάγκη του ανθρώπου για καλύτερη και πιο ευτυχισμένη ζωή. είναι κάτι απόλυτα καλό και θεμιτό.