-
88
-
19
-
9
-
6
-
8
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Εφαρμογή
-
Όγκος
-
Προστασία
-
Αντοχή
-
Σχέση ποιότητας-τιμής
-
Ποιότητα υλικού
-
Αφαιρείται εύκολα
Εικόνες αξιολογήσεων
Αξιολογήσεις χρηστών
Από Κύπρο
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
το προστατευτικό πορτακι της κάμερας, απλώς δεν κουνιέται με τίποτα! και το λεπτό κομμάτι πλαστικού που περνάει από το κουμπί κλειδώματος, έσπασε
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Ποιότητα υλικού
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
5 αστέρια για πτώση από μηχανή!
Συμφωνώ πως ναι είναι σκληρό, και αν το βάλεις άντε να το ξαναβγάλεις ... Gami setta
αλλά ... Είναι σαν τανκς. Μου έπεσε από μηχανή!
(και έκανα κάτι καλά χιλιόμετρα),
είδα το κινητό να χτυπάει το τσιμέντο και να πετάει. Πωωωω.... Πάει το κινητό λέω εγώ.
Τελικά το βρήκα στο χαντακ, και ...απίστευτο!!!
το κινητό μια χαρά! κάτι γρατσουνιές στις άκρες και το πίσω μέρος από γυαλί, ούτε γρατσουνιτσα. Μπράβο λέω.
Καλά που είχα και καλώ screen protector στην τελική, που μόνο αυτό θέλει αλλαγή
Το πορτακι έφυγε κάπου στο διάστημα δεν ξέρω, αλλά νομίζω μου έσωσε της κάμερες σίγουρα.Η θήκη όμως δεν τα κατάφερε δυστυχώς.
της λείπουν κάτι κομμάτια, αλλά .. νάνε καλά εκεί που πήγε. πολέμησε και χάθηκε στην μάχη.. για να είναι το κινητό μου ζωντανό σήμερα.Είμαι σίγουρος εάν ήταν από σιλικόνη και μαλακό, το κινητό.. δεν θα ήτανε πια μαζί μας .
Και στην τελική,
γράφω αυτό το σχόλιο γιατί γύρισα εδώ για να ξαναπάρω την ίδια ακριβώς θήκη.
γιατί ξέρω! πόσες σαβουρες θα ξαναφάει το κινητό από τα λαδωμένα χέρια μου (αλλά όχι απ' μηχανή πάλι, είπαμε)
Είχε φάει πολύ ξύλο η παλιά θήκη και ίσως..ήθελε να σταματήσει αυτό το βασανιστήριο
(Αλήθεια είναι πως ακόμα το βασανίζω. γιατί μέχρι να έχω την καινούργια θήκη στα χέρια μου, ακόμα προστατεύει το κινητό καί ας λείπουν κομμάτια
δεν τα παρατάει μέχρι την τελευταία αναπνοή)Και όποιος κατάλαβε, είναι μάχιμο. Αξίζει τα λεφτά τής.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το υλικό είναι τραγικό για θήκη. Μιλάμε για ένα πλαστικό πράγμα που δεν απορροφά κανέναν κραδασμό από πέσιμο, συν ότι έσπασε στην πρώτη γερή πτώση του κινητού. Από όλες της θήκες που έχω πάρει στην ζωή μου αυτή είναι με διαφορά η χειρότερη. Επίσης δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία να γράψω κριτική για μια θήκη, αλλά είναι τόσο κακή η συγκεκριμένη, που αναγκάστηκα πρώτη φορά.
- Εφαρμογή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται δύσκολα
- Όγκος
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αγόρασα τη συγκεκριμένη θήκη λόγω σχεδιασμού και θετικών σχολίων.
Πέρα από όσα έχουν ήδη αναφερθεί, θετικό ότι το άνοιγμα στο κάτω μέρος για το καλώδιο φόρτισης, δέχεται οποιοδήποτε καλώδιο ασχέτως μεγέθους. Αυτό το αναφέρω διότι - για παράδειγμα - η εργοστασιακή θήκη δε δέχεται της Satechi ΠΧ που το "σώμα" είναι ελαφρώς παχύτερο με αποτέλεσμα να μην έκανε ποτέ "κλικ".
Επίσης μου αρέσει η αίσθηση των κουμπιών αυξομείωσης έντασης ήχου. Έχει μια "clicky" αίσθηση που τη προτιμώ και βέβαια ότι χάρη στο σχέδιο της θήκης, η συσκευή ελαφρώς τετραγωνίζει, κάτι που προσωπικά προτιμώ.
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αντοχή
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Την έχω περίπου εννιά μήνες και αγοράζω άλλες δύο. Όχι γιατί είναι τέλεια, με το που την αγόρασα πίεζε τα κουμπιά έντασης χωρίς να το καταλάβω και για μία μέρα το τηλέφωνο έβγαινε "fastboot" αν θυμάμαι καλά, είδα και έπαθα μέχρι να καταλάβω ότι ήταν ελάτtωμα κατασκευής. Το έφτιαξα με το χέρι και οκ. Επίσης στη μία γωνία μετά από όχι κακή χρήση ράγισε έσπασε βγήκε και κομματάκι. Αν με ρωτήσετε γιατί την ξανααγαοράζω επίμονα, απλά πιστεύω ότι προστατεύει τις κάμερες αυτό και τίποτε άλλο. Ίσως και να κρατάει σταθερό το τηλέφωνο και δεν μου έχει ραγίσει η οθόνη ακόμα. Για την κάμερα, λοιπόν, γίνονται όλα. Και επειδή οι θήκες book συγκριτικά είναι πολύ δύσχρηστες κατατρέφουν την αίσθηση κάμερας, που αυτή η θήκη ενισχύει πολύ. Με άλλα λόγια "το μη χείρον βέλτιστο"....
Προσπάθησα να είμαι ρεαλιστής και να σας βοηθήσω στις επιλογές σας! UPD: Μετά από δύο χρόνια και πέντε θήκες, οι οποίες κάθε λίγους μήνες σπάνε καταλήγω ότι το πλαστικό είναι κακό και έχει ημερομηνία λήξης. Επίσης μου κόστισε και σε τζαμάκια γιατί σπάνε εύκολα στις άκρες επειδή είναι εκτεθειμένα. Εγκαταλείπω την προστασία με πορτάκι και πάω σε θήκη "βιβλίο" με προστασία τζαμάκι.... Αφήνω τα τρία αστέρια γιατί περί ορέξεως...- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Από ανθεκτικότητα καλή σαν θήκη...
Θα μπορούσε να είναι ελαφρύτερη...
Το προστατευτικό της κάμερας μετά από δύο μήνες χαλασε και πήγαινε μόνο του πέρα δώθε...
Αποτέλεσμα πέταξα τη θήκη...- Εφαρμογή
- Προστασία
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εφαρμόζεται δύσκολα στο κινητό και τον τέταρτο μήνα έσπασαν τα κουμπιά ήχου και το κάτω μέρος της θήκης, το υλικό είναι πολύ κακής ποιότητας το καλημα της κάμερας δεν βαστάει καθόλου στο επάνω μέρος και λερώνεται πολλή εύκολα, δεν θα το πρότεινα.
- Προστασία
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Εφαρμογή
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Κόβω ένα αστέρι γιατί το πορτακι της κάμερας γίνεται λίγο πιο χαλαρό όσο περνάει ο καιρός. Κατά τ αλλά μια χαρά.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Υπέροχη θήκη και άψογη.Εχω εκπλαγεί με την εργονομία και την δυνατότητα προστασίας της κάμερας.Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Απαράδεκτη θήκη, σίγουρα δεν θα ξανα προτιμήσω πλαστική παρά μόνο σιλικόνης. Μόνο για το φαίνεσθαι. Προστασία μηδέν !!
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Προστασία
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Γερή κατασκευή που εφαρμόζει καλά στο κινητό και το προστατευτικό της κάμερας δεν ανοίγει μόνο του. Αλλά μια μέρα είπα να την βγάλω να καθαρίσω το κινητό και είδα ότι ολο το πίσω τζάμι του κινητού είχε σπάσει , φαίνεται το τράνταγμα από κάποιες μικρές πτώσεις πέρασε στο τζάμι και το χάλασε . Κρίμα γιατί νόμιζα ήταν η τέλεια θήκη. Ίσως για κινητά που δεν έχω τζαμί στο πίσω μέρος . Το πέταξα και έβαλα το εργοστασιακό προστατευτικό κάλυμμα
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Προστασία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εσείς που λέτε βγαίνει δύσκολα γιατί την πήρατε η θήκη είναι για προστασία αν έβγαινε εύκολα σε κάθε πέσιμο θα την ψάχνατε
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Ένα μόνο έχω να πω, έπεσε σήμερα στην άσφαλτο και πέρασε από πάνω του ένα μεγάλο Suv με τις δύο ρόδες και το κινητό δεν έπαθε τίποτα.!!! Το πορτάκι της κάμερας την προστάτεψε τέλεια και το τζαμάκι της οθόνης, πάλι Nilkin και αυτό, δεν ράγισε καθόλου από τις ρόδες του αυτοκινήτου που πέρασαν από πάνω του. Τελικά ότι δίνεις παίρνεις. Μπράβο Nilkin.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ ωραίο design με πορτακι στη κάμερα. Ωστόσο χάλασε αμέσως (έσπασε σε πολλά σημεία χωρίς να πέσει )
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν γλιστραει ευκολα το καπακι της καμερας. κατα τα αλλα προστατευει αψογα το κινητο και τις καμερες και την οθονη. θα το ξαναγοραζα
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται δύσκολα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το γιατί αυτή η εκπληκτική και απλή ιδέα με το κάλυμμα της κάμερας δεν έχει βρει άλλους μιμητές, είναι απορίας άξιο για μένα.
Ευτυχώς η μια εταιρεία που το χει σκεφτεί, το έχει υλοποιήσει τόσο αψεγάδιαστα.- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Λοιπόν... Η θήκη είναι καταπληκτική. Την έχω 2 μήνες και την πρώτη εβδομάδα είναι κομπλέ αλλά μετά χαλαρώνει πολύ. Τώρα εγώ το έχω βγάλει και με βολεύει ποιο πολύ.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
- Όγκος
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλή θήκη (ειδικά αυτή ή π@π@ρια με το πορτάκι στην κάμερα οτκ) ΑΛΛΑ, βγαίνει κάπως δύσκολα και μπορεί να σπάσει εύκολα στην γωνία απο την οποία θα την βγάζεις, θέλει προσοχή. Όλα τα υπόλοιπα τέλεια. Χωράει μόνο λεπτά πράγματα όπως κάρτες, ταυτότητα κλπ. Για κάτι πιο παχύ δύσκολα. Vfm
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Εφαρμογή
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται δύσκολα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Είναι αρκετά καλό προϊόν,το πορτάκι για την κάμερα εξαιρετικό,η αφαίρεση της θήκης έχει κολπάκι.. ανασηκώνεις τη μια γωνιά στο κάτω μέρος (όπως θα έβγαζες μια οποιαδήποτε θήκη).
Δεν δυσκολεύει τη χρήση υπάρχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του κινητού!
Συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
το σκευτομουν να την αγοράσω αλλά τώρα μάλλον όχι
η ίδια τύπου θήκη στο iphone 12 pro είναι πολύ καλύτερη και με περισσότερη προστασία στο κάτω μέρος
στην ίδια περίπου τιμήΣου φάνηκε χρήσιμη; -
Με μια γρήγορη ματιά ... αρκετά καλή θήκη, με έξυπνο κλείσιμο της κάμερας. Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι (για μένα τουλάχιστον).
Το υλικό της είναι πάν-σκληρό, με αποτέλεσμα ΑΝ αποφασίσεις να βγάλεις την θήκη απο το κινητό, θα βγάλεις και τα νύχια σου !!!. Πέρα απο αυτό, το οτι η θήκη είναι πολύ σκληρή δεν ξέρω κατά πόσο προστατεύει το κινητό. Ειδικά οι κάτω γωνίες του κινητού είναι σχεδόν εκτεθειμένες. Στην ουσία δηλαδή δεν απορροφά ... τίποτα, σε περίπτωση πτώσης. Το μόνο που προστατεύει άψογα είναι η κάμερα.
- Εφαρμογή
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Αν έχεις αυτό το κινητό, (Xiaomi Redmi Note 10 Pro) συγχαρητήρια κατ αρχήν για την επιλογή σου!!!
Τώρα αν επιλέξεις και αυτήν την θήκη και την συνδυάσεις και με ένα καλό τζαμάκι προστασίας για
την οθόνη σου να είσαι σίγουρος / σίγουρη ότι δεν πρόκειται να πάθει ποτέ τίποτα το κινητό σου!!!
Την θήκη την πήρα την ίδια μέρα που παρήγγειλα το κινητό (τα έχω και τα 2 εδώ και ένα εξάμηνο).
Πολύ VFM θήκη για όλα όσα σου προσφέρει από άποψη προστασίας του κινητού σου
και κυρίως όλων των καμερών που έχει στην πίσω όψη οι οποίες επειδή εξέχουν αρκετά
η συγκεκριμένη θήκη είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να τις προστατέψεις :)Αν όμως είσαι από εκείνους που θέλουν να μοστράρουν το μοντέλο του κινητού που κρατάνε στα χέρια τους, τότε δεν κάνει για σένα διότι κρύβει όλα τα χαρακτηρστικά της συσκευής (συμπεριλαμβανωμένων και των καμερών στο πίσω μέρος) ;P
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλή ανθεκτική και προστατεύει πολύ καλά το κινητό και την κάμερα που προεξέχει αξίζει τα λεφτά της
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Πολύ καλή και οικονομική επιλογή θήκης για αυτό το κινητό η οποία εφαρμόζει άψογα , καθαρίζει εύκολα από τις σκόνες που δύσκολα τις μαζεύει . Προστατεύει πολύ καλά την κάμερα και την περιφέρεια της συσκευής.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Καταπληκτική θήκη και το πορτάκι για την κάμερα όλα τα λεφτά. Για το συγκεκριμένο κινητό που η κάμερα εξέχει είναι κάτι εξαιρετικά αγχολυτικό (πως και που θα το ακουμπήσεις κλπ). Το υλικό πολύ γερό, βολικό και άνετο στο χέρι. Αφαιρείται με σχετική δυσκολία αλλά δεν έχει καμία σημασία , με ένα κουταλάκι γίνεται η δουλειά.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται δύσκολα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Εμφανισιακά είναι αρκετά όμορφη και προστατεύει μια χαρά την κάμερα αλλά αυτό που με πειράζει είναι ότι είναι σκέτο πλαστικό και κάθε φορά που θέλω να βγάλω την θήκη με πονάνε τα νύχια μ επειδή εφαρμόζει τέλεια στο κινητό το οποίο είναι και καλό και κακό
- Εφαρμογή
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Αντοχή
- Προστασία
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται δύσκολα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
κόντεψε να ξεκολλήσει το νύχι μου για να ανοίξω την κάμερα , οπότε μπήκα και πήρα μια tough armor , την έβγαλα και την πέταξα . πολύ κακό προϊόν
- Εφαρμογή
- Αφαιρείται εύκολα
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δυσχεραίνει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
η καλύτερη θήκη που πήρα ποτέ για το redmi note 10 pro προστατεύει τέλεια το κινητό και τη κάμερα και αυτό είναι πολύ καλό γιατί σε περίπτωση που πέσει με τη κάμερα δε θα πάθει τίποτα. Εξαιρετικά υλικά μια χαρά άνετη η θήκη με το κινητό στο χέρι το μόνο αρνητικό είναι ότι αφαιρείται με λίγη δισκολία αλλά μπορεί να είναι και θετικό αυτό για κάποιους αυτά 5/5 από εμένα
Update 5-2-2022: έσπασε το πλήκτρο της χαμηλής έντασης της θήκης αλλά ευτυχώς το κόλλησα με λίγο ζιλοτειπ κατά τα άλλα μια χαρά ανθεκτικότατη και μου έχει πέσει το κινητό και είναι μια χαρά
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μακράν η καλύτερη θήκη για αυτό το ιδιαίτερο κινήτο με την κάμερα που προεξέχει. Το συρταράκι που έχει για τη προστασία των φακών ειναι super χρήσιμο.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
Από άλλες χώρες
-
0
-
0
το προστατευτικό πορτακι της κάμερας, απλώς δεν κουνιέται με τίποτα! και το λεπτό κομμάτι πλαστικού που περνάει από το κουμπί κλειδώματος, έσπασε
-
5
5 αστέρια για πτώση από μηχανή!
Συμφωνώ πως ναι είναι σκληρό, και αν το βάλεις άντε να το ξαναβγάλεις ... Gami setta
αλλά ... Είναι σαν τανκς. Μου έπεσε από μηχανή!
(και έκανα κάτι καλά χιλιόμετρα),
είδα το κινητό να χτυπάει το τσιμέντο και να πετάει. Πωωωω.... Πάει το κινητό λέω εγώ.
Τελικά το βρήκα στο χαντακ, και ...απίστευτο!!!
το κινητό μια χαρά! κάτι γρατσουνιές στις άκρες και το πίσω μέρος από γυαλί, ούτε γρατσουνιτσα. Μπράβο λέω.
Καλά που είχα και καλώ screen protector στην τελική, που μόνο αυτό θέλει αλλαγή
Το πορτακι έφυγε κάπου στο διάστημα δεν ξέρω, αλλά νομίζω μου έσωσε της κάμερες σίγουρα.Η θήκη όμως δεν τα κατάφερε δυστυχώς.
της λείπουν κάτι κομμάτια, αλλά .. νάνε καλά εκεί που πήγε. πολέμησε και χάθηκε στην μάχη.. για να είναι το κινητό μου ζωντανό σήμερα.Είμαι σίγουρος εάν ήταν από σιλικόνη και μαλακό, το κινητό.. δεν θα ήτανε πια μαζί μας .
Και στην τελική,
γράφω αυτό το σχόλιο γιατί γύρισα εδώ για να ξαναπάρω την ίδια ακριβώς θήκη.
γιατί ξέρω! πόσες σαβουρες θα ξαναφάει το κινητό από τα λαδωμένα χέρια μου (αλλά όχι απ' μηχανή πάλι, είπαμε)
Είχε φάει πολύ ξύλο η παλιά θήκη και ίσως..ήθελε να σταματήσει αυτό το βασανιστήριο
(Αλήθεια είναι πως ακόμα το βασανίζω. γιατί μέχρι να έχω την καινούργια θήκη στα χέρια μου, ακόμα προστατεύει το κινητό καί ας λείπουν κομμάτια
δεν τα παρατάει μέχρι την τελευταία αναπνοή)Και όποιος κατάλαβε, είναι μάχιμο. Αξίζει τα λεφτά τής.
-
0
Το υλικό είναι τραγικό για θήκη. Μιλάμε για ένα πλαστικό πράγμα που δεν απορροφά κανέναν κραδασμό από πέσιμο, συν ότι έσπασε στην πρώτη γερή πτώση του κινητού. Από όλες της θήκες που έχω πάρει στην ζωή μου αυτή είναι με διαφορά η χειρότερη. Επίσης δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία να γράψω κριτική για μια θήκη, αλλά είναι τόσο κακή η συγκεκριμένη, που αναγκάστηκα πρώτη φορά.
-
0
Αγόρασα τη συγκεκριμένη θήκη λόγω σχεδιασμού και θετικών σχολίων.
Πέρα από όσα έχουν ήδη αναφερθεί, θετικό ότι το άνοιγμα στο κάτω μέρος για το καλώδιο φόρτισης, δέχεται οποιοδήποτε καλώδιο ασχέτως μεγέθους. Αυτό το αναφέρω διότι - για παράδειγμα - η εργοστασιακή θήκη δε δέχεται της Satechi ΠΧ που το "σώμα" είναι ελαφρώς παχύτερο με αποτέλεσμα να μην έκανε ποτέ "κλικ".
Επίσης μου αρέσει η αίσθηση των κουμπιών αυξομείωσης έντασης ήχου. Έχει μια "clicky" αίσθηση που τη προτιμώ και βέβαια ότι χάρη στο σχέδιο της θήκης, η συσκευή ελαφρώς τετραγωνίζει, κάτι που προσωπικά προτιμώ.
- Δες τα όλα