Αυτοκόλλητα Αυτοκινήτου

Samurai Spoiler Αυτοκινήτου Πίσω Samurai Universal Universal Κωδικός: 232440

  • Ευέλικτο και εύκαμπτο
  • Universal, συμβατό με όλα τα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανάκια, κλπ)
  • Κατάλληλο για εμπρός σπόιλερ, μαρσπιέ καθώς και τον πίσω προφυλακτήρα
  • Με Ταινία διπλής όψης
  • ...
  • Ευέλικτο και εύκαμπτο
  • Universal, συμβατό με όλα τα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανάκια, κλπ)
  • Κατάλληλο για εμπρός σπόιλερ, μαρσπιέ καθώς και τον πίσω προφυλακτήρα
  • Με Ταινία διπλής όψης
  • Προστατεύει βαμμένους προφυλακτήρες από γρατζουνιές και δίνει μια σπορ εμφάνιση στο αυτοκίνητο
Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Ευέλικτο και εύκαμπτο
  • Universal, συμβατό με όλα τα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανάκια, κλπ)
  • Κατάλληλο για εμπρός σπόιλερ, μαρσπιέ καθώς και τον πίσω προφυλακτήρα
  • Με Ταινία διπλής όψης
  • Προστατεύει βαμμένους προφυλακτήρες από γρατζουνιές και δίνει μια σπορ εμφάνιση στο αυτοκίνητο

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
232440
Είδος
Ταινία
Τεμάχια
1 τμχ
Μήκος
250 cm
Πλάτος
3,5 cm
Σμάλτου
Όχι
3D
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 2
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Πεταμένα λεφτά. Η κόλα του απλά ΔΕΝ κολλάει. Επειδή είναι 100% λάστιχο σε λίγο καιρό ότι αυτοκόλλητες ταινίες και να έβαλα (ακόμα και τι ακριβές, 3Μ σιλικόνης) ξεκολλάνε. Έτσι επιχείρησα να χρησιμοποιήσω επιπλέον της αυτοκόλλητες ταινίας, τις λίγες βίδες που είχε στην συσκευασία. Τραγωδία.! Ήταν λίγες. Έτσι αγόρασα 4 φορές άλλες τόσες. Αν και γέμισα βίδες (και τρύπες φυσικά) το αμάξι, το προϊόν δεν είναι ευθύ , αλλά μοιάζει με την φουστανέλα του Μπάρμπαγιώργου. Πάνε τα λεφτάκια μου και το αμαξάκι μου φυσικά. Τραγωδία.! Πεταμένα λεφτά και ζημιά στο αυτοκίνητο. Σα δεν ντρεπόμαστε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amix.16lol
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κολλα που εχει επανω το "lip" ειναι της πλακας και δεν κραταει ουτε 1 ωρα.
    Την εβγαλα και εβαλα δικια μου 3Μ. Πλυθηκε και 2 φορες απο τοτε και κραταει γερα.
    Για 7-8 ευρω που εχει ειναι μια χαρα. Πρεπει να την τεντωσεται καλα για να μην κανει κυματα οπως λενε μερικοι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asterios_Kosmaras
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ακατάλληλο όπως και όλα αυτού του τύπου διότι το υλικό είναι μαλακό λάστιχο και πάει κυματιστα και φαίνεται χάλια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelo K.O.R
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έβαλα πάνω μόνο με την κόλα του, χωρίς τις βίδες μιας και δεν ήθελα να τρυπήσω τον προφυλακτήρα. Δεν έμεινε κολλημένο ούτε για μισή ώρα. Ίσως με μια κόλλα για επιπλέον κράτημα να αξίζει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagg_pat
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα κολλησει μονο για λιγα λεπτα στο αυτοκινητο και μετα θα αρχισει να ξεκολλαει. Χρειαζονται πολλες βιδες για να στερεωθει και δεν χρειαζεται να κανετε το αμαξι σας σουρωτηρι για 10 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Ps4
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία πινελιά. Με κόλλα στιγμής και την κόλλα του δεν θα πάει πουθενά. Το προτείνω!!!Βέβαια Άμα ο προφυλακτηρας σας έχει ποιο έντονη καμπύλη θα σας δυσκολέψει και θα χρειαστεί και καμιά βιδουλα που περιέχεται!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Navyblue
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε σε opel corsa D. Το περίμενα λίγο πιο μεγάλο στο πλάτος για αυτό και τα 4 αστέρια. Απλά είναι διακριτικό αλλά όμορφο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πεταμένα λεφτά. Η κόλα του απλά ΔΕΝ κολλάει. Επειδή είναι 100% λάστιχο σε λίγο καιρό ότι αυτοκόλλητες ταινίες και να έβαλα (ακόμα και τι ακριβές, 3Μ σιλικόνης) ξεκολλάνε. Έτσι επιχείρησα να χρησιμοποιήσω επιπλέον της αυτοκόλλητες ταινίας, τις λίγες βίδες που είχε στην συσκευασία. Τραγωδία.! Ήταν λίγες. Έτσι αγόρασα 4 φορές άλλες τόσες. Αν και γέμισα βίδες (και τρύπες φυσικά) το αμάξι, το προϊόν δεν είναι ευθύ , αλλά μοιάζει με την φουστανέλα του Μπάρμπαγιώργου. Πάνε τα λεφτάκια μου και το αμαξάκι μου φυσικά. Τραγωδία.! Πεταμένα λεφτά και ζημιά στο αυτοκίνητο. Σα δεν ντρεπόμαστε...

    0
  • Η κολλα που εχει επανω το "lip" ειναι της πλακας και δεν κραταει ουτε 1 ωρα.
    Την εβγαλα και εβαλα δικια μου 3Μ. Πλυθηκε και 2 φορες απο τοτε και κραταει γερα.
    Για 7-8 ευρω που εχει ειναι μια χαρα. Πρεπει να την τεντωσεται καλα για να μην κανει κυματα οπως λενε μερικοι.

    1
  • είναι ακατάλληλο όπως και όλα αυτού του τύπου διότι το υλικό είναι μαλακό λάστιχο και πάει κυματιστα και φαίνεται χάλια

    0
  • Το έβαλα πάνω μόνο με την κόλα του, χωρίς τις βίδες μιας και δεν ήθελα να τρυπήσω τον προφυλακτήρα. Δεν έμεινε κολλημένο ούτε για μισή ώρα. Ίσως με μια κόλλα για επιπλέον κράτημα να αξίζει...

    1
  • θα κολλησει μονο για λιγα λεπτα στο αυτοκινητο και μετα θα αρχισει να ξεκολλαει. Χρειαζονται πολλες βιδες για να στερεωθει και δεν χρειαζεται να κανετε το αμαξι σας σουρωτηρι για 10 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

93 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Ευέλικτο και εύκαμπτο
  • Universal, συμβατό με όλα τα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανάκια, κλπ)
  • Κατάλληλο για εμπρός σπόιλερ, μαρσπιέ καθώς και τον πίσω προφυλακτήρα
  • Με Ταινία διπλής όψης
  • Προστατεύει βαμμένους προφυλακτήρες από γρατζουνιές και δίνει μια σπορ εμφάνιση στο αυτοκίνητο

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
232440
Είδος
Ταινία
Τεμάχια
1 τμχ
Μήκος
250 cm
Πλάτος
3,5 cm
Σμάλτου
Όχι
3D
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 4
  2. 1
  3. 2
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Πεταμένα λεφτά. Η κόλα του απλά ΔΕΝ κολλάει. Επειδή είναι 100% λάστιχο σε λίγο καιρό ότι αυτοκόλλητες ταινίες και να έβαλα (ακόμα και τι ακριβές, 3Μ σιλικόνης) ξεκολλάνε. Έτσι επιχείρησα να χρησιμοποιήσω επιπλέον της αυτοκόλλητες ταινίας, τις λίγες βίδες που είχε στην συσκευασία. Τραγωδία.! Ήταν λίγες. Έτσι αγόρασα 4 φορές άλλες τόσες. Αν και γέμισα βίδες (και τρύπες φυσικά) το αμάξι, το προϊόν δεν είναι ευθύ , αλλά μοιάζει με την φουστανέλα του Μπάρμπαγιώργου. Πάνε τα λεφτάκια μου και το αμαξάκι μου φυσικά. Τραγωδία.! Πεταμένα λεφτά και ζημιά στο αυτοκίνητο. Σα δεν ντρεπόμαστε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amix.16lol
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κολλα που εχει επανω το "lip" ειναι της πλακας και δεν κραταει ουτε 1 ωρα.
    Την εβγαλα και εβαλα δικια μου 3Μ. Πλυθηκε και 2 φορες απο τοτε και κραταει γερα.
    Για 7-8 ευρω που εχει ειναι μια χαρα. Πρεπει να την τεντωσεται καλα για να μην κανει κυματα οπως λενε μερικοι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Asterios_Kosmaras
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ακατάλληλο όπως και όλα αυτού του τύπου διότι το υλικό είναι μαλακό λάστιχο και πάει κυματιστα και φαίνεται χάλια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angelo K.O.R
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έβαλα πάνω μόνο με την κόλα του, χωρίς τις βίδες μιας και δεν ήθελα να τρυπήσω τον προφυλακτήρα. Δεν έμεινε κολλημένο ούτε για μισή ώρα. Ίσως με μια κόλλα για επιπλέον κράτημα να αξίζει...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagg_pat
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα κολλησει μονο για λιγα λεπτα στο αυτοκινητο και μετα θα αρχισει να ξεκολλαει. Χρειαζονται πολλες βιδες για να στερεωθει και δεν χρειαζεται να κανετε το αμαξι σας σουρωτηρι για 10 ευρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Ps4
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία πινελιά. Με κόλλα στιγμής και την κόλλα του δεν θα πάει πουθενά. Το προτείνω!!!Βέβαια Άμα ο προφυλακτηρας σας έχει ποιο έντονη καμπύλη θα σας δυσκολέψει και θα χρειαστεί και καμιά βιδουλα που περιέχεται!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Navyblue
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τοποθετήθηκε σε opel corsa D. Το περίμενα λίγο πιο μεγάλο στο πλάτος για αυτό και τα 4 αστέρια. Απλά είναι διακριτικό αλλά όμορφο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πεταμένα λεφτά. Η κόλα του απλά ΔΕΝ κολλάει. Επειδή είναι 100% λάστιχο σε λίγο καιρό ότι αυτοκόλλητες ταινίες και να έβαλα (ακόμα και τι ακριβές, 3Μ σιλικόνης) ξεκολλάνε. Έτσι επιχείρησα να χρησιμοποιήσω επιπλέον της αυτοκόλλητες ταινίας, τις λίγες βίδες που είχε στην συσκευασία. Τραγωδία.! Ήταν λίγες. Έτσι αγόρασα 4 φορές άλλες τόσες. Αν και γέμισα βίδες (και τρύπες φυσικά) το αμάξι, το προϊόν δεν είναι ευθύ , αλλά μοιάζει με την φουστανέλα του Μπάρμπαγιώργου. Πάνε τα λεφτάκια μου και το αμαξάκι μου φυσικά. Τραγωδία.! Πεταμένα λεφτά και ζημιά στο αυτοκίνητο. Σα δεν ντρεπόμαστε...

    0
  • Η κολλα που εχει επανω το "lip" ειναι της πλακας και δεν κραταει ουτε 1 ωρα.
    Την εβγαλα και εβαλα δικια μου 3Μ. Πλυθηκε και 2 φορες απο τοτε και κραταει γερα.
    Για 7-8 ευρω που εχει ειναι μια χαρα. Πρεπει να την τεντωσεται καλα για να μην κανει κυματα οπως λενε μερικοι.

    1
  • είναι ακατάλληλο όπως και όλα αυτού του τύπου διότι το υλικό είναι μαλακό λάστιχο και πάει κυματιστα και φαίνεται χάλια

    0
  • Το έβαλα πάνω μόνο με την κόλα του, χωρίς τις βίδες μιας και δεν ήθελα να τρυπήσω τον προφυλακτήρα. Δεν έμεινε κολλημένο ούτε για μισή ώρα. Ίσως με μια κόλλα για επιπλέον κράτημα να αξίζει...

    1
  • θα κολλησει μονο για λιγα λεπτα στο αυτοκινητο και μετα θα αρχισει να ξεκολλαει. Χρειαζονται πολλες βιδες για να στερεωθει και δεν χρειαζεται να κανετε το αμαξι σας σουρωτηρι για 10 ευρω.

    1
  • Δες τα όλα
7,60 €
5,00 €   μεταφορικά