Μεχρι στιγμής φαίνεται εξαιρετικό.
Αγοράστηκε για ημιαιμο μαλινουά 7 ετών (25-30 κιλά) μονο και μόνο επειδή έτρωγε ότι έβρισκε κατα την βόλτα, πράγμα επικίνδυνο για το ίδιο το ζωντανο.
Πολυ σωστή εφαρμογή, υπάρχει μαξιλαράκι στο σημείο γύρω απο την μουσούδα, ο ιμάντας ειναι ρυθμιζόμενος.
Το μόνο πράγμα που ακομα με δυσκολευει λίγο ειναι το γεγονός οτι το κλιπάκι έχει συγκεκριμένη φορά. Αν κάποιος πάει να το κουμπώσει ανάποδα, απλά δεν κουμπώνει. Την πρωτη φορά νομιζα οτι ειχε χαλάσει, αλλα ολα ΟΚ. Απλά για μένα δεν υπάρχει λόγος να το έχουν έτσι, πολλές φορές επάνω στην μανουρα να βαλεις το φιμωτρο προσπαθεις να το κουμπώσεις όπως το έχεις πιασει εκεινη την στιγμή. Και ανάποδα να κουμπωνε, δεν θα είχε θέμα το σκυλι, ο ιμάντας ειναι τοσο λεπτος σε εκεινο το σημείο που δεν θα το ενοχλουσε.