- Γυαλί που έχει υποστεί ειδική θερμική επεξεργασία για αντοχή σε φθορές.
- Oleophobic επίστρωση που απομακρύνει τα αποτυπώματα.
- Ειδική επεξεργασία ώστε το τελείωμα του να είναι λείο και να μην προεξέχει.
Mocolo TG+ Full Glue Full Face Tempered Glass (Redmi Note 10 Pro)
- Γυαλί που έχει υποστεί ειδική θερμική επεξεργασία για αντοχή σε φθορές.
- Oleophobic επίστρωση που απομακρύνει τα αποτυπώματα.
- Ειδική επεξεργασία ώστε το τελείωμα του να είναι λείο και να μην προεξέχει.
- Γυαλί που έχει υποστεί ειδική θερμική επεξεργασία για αντοχή σε φθορές.
- Oleophobic επίστρωση που απομακρύνει τα αποτυπώματα.
- Ειδική επεξεργασία ώστε το τελείωμα του να είναι λείο και να μην προεξέχει.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Περιγραφή
Περιγραφή
- Γυαλί που έχει υποστεί ειδική θερμική επεξεργασία για αντοχή σε φθορές.
- Oleophobic επίστρωση που απομακρύνει τα αποτυπώματα.
- Ειδική επεξεργασία ώστε το τελείωμα του να είναι λείο και να μην προεξέχει.
Αξιολογήσεις (52)
Αξιολογήσεις
-
26
-
12
-
8
-
4
-
2
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Τοποθέτηση
-
Εφαρμογή
-
Προστασία
-
Αντοχή
Αξιολογήσεις χρηστών
-
Νομίζω το καλύτερο σε σχέση ποιότητας-τιμής.
Το τζαμάκι το νιώθεις σαν γυαλί και δεν αφήνει αυτήν την άθλια, ψίλο-πλαστική αίσθηση που έχουν μερικά ποιό φθηνά ούτε γραντζουνίζεται έυκολά. Δαχτυλιές πάντως μένουν, αλλά καθαρίζουν εύκολα. (Εγώ το τρίβω λίγο στο παντελόνι μου).Στην συσκευασία έχουν τα κλασικά πανάκια για καθαρισμό (1 υγρό και 1 στεγνό), αλλά έχουν και κάτι αυτοκολλητάκια (4 μικρά) που επιτρέπουν να ξεκολλήσεις ότι τυχόν κολλήσει στο τζαμάκι όπως το τοποθετείς, πράγμα που καθιστά δυνατόν να ξεκολλήσεις και να ξανακολλήσεις το τζαμάκι τουλάχιστον μέχρι να το κολλήσεις σωστά.
Στις πτώσεις πάντως ψιλό-ραγίζει. Δεν ξέρω αν θεωρείται οτι ραγίζει εύκολα ή όχι, αλλά αν πέσει απο ύψος 1,5 μέτρα περίπου (δηλαδή απο τα χέρια) συνήθως θα κάνει μια ή δύο μικρές ρωγμές. Οι ρωγμές όμως δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα καθώς δεν είναι ιδιαίτερα αισθητές με το δάχτυλο, και σπάνια αλλιώνουν την εικόνα.
Τέλος η κυρτή άκρη βοηθάει στο να αντέχουν περισσότερο οι άκρες, αλλά αν σαν εμένα αντί για τα κλασσικά κουμπιά χρησιμοποιείτε gestures για μετάγηση στο κινητό, μέσα στο δίμηνο θα αρχίζει να χάνει μικρά κομματάκια στο σημείο που συνήθως σέρνω απο την άκρη για να πάω πίσω.
Προσωπικά το προτιμάω διότι ξέρω πως προσωπικά κάποια στιγμή θα μου πέσει και θα ραγίσει (το τζαμάκι) ανεξαρτήτως το πόσο καλό είναι, επομένως μου φαίνεται προσιτή η τιμή για το πόσο συχνά το αλλάζω. (1 φορά το τρίμηνο περίπου)
Το μόνο κακό είναι ότι το τζαμάκι δέν είναι ακριβώς το ίδιο μέγεθος με την οθόνη, και το μαύρο περίγραμμα σου τρώει ένα ελάχιστο μέρος της οθόνης. Προσωπικά δεν μου καλύπτει τίποτα όντως στην χρήση και τυχαίνει όσο χώρο αφήνει το τζαμάκι να το παίρνει η θήκη του κινητού, οπότε έτσι κι αλλιώς καλύπτεται μια χαρά. Στην περίπτωση όμως που κάποιος δεν χρησιμοποιεί θήκη και θέλει μόνο τζαμάκι μπορεί να τον ενοχλέι και για αυτό δεν μπορώ να βάλω 5 αστέρια.
Η κόλλα δυνατή και δεν αφήνει φουσκάλες αν την εφαρμόσετε σωστά αρχικά.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Είναι μικρότερη από την οθόνη με αποτέλεσμα να καλύπτει μέρος της. Το πρόβλημα δημιουργείται κυρίως από το μαύρο περίγραμμα. Γενικά φαίνεται πολύ ανθεκτικό και δεν δημιουργεί πρόβλημα στην χρήση της συσκευής. Έχει καλή κόλλα και δεν κρατάει φουσκάλες.
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Τοποθέτηση
- Εφαρμογή
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Μιλώντας ως άσχετος, με ελάχιστη εμπειρία, μπορώ να πω δύσκολη τοποθέτηση. Η προστατευτική μεμβράνη του τζαμιού δεν είναι διάφανη, αλλά άσπρη, και είναι επίσης μεγαλύτερη απ' το ίδιο το τζάμι. Ως αποτέλεσμα, είναι δύσκολο να κεντραρεις το τζαμί σε σχέση με την οθόνη. Και επειδή έχει μαύρα πλαίσια περιμετρικά, κάνει μπαμ αν δεν είναι κεντραρισμενο. Κατά τ άλλα, ποιότητα φαίνεται καλή, αφή επίσης καλή και δεν επηρεάζει την εικόνα. Ανθεκτικότητα δε γνωρίζω καθώς δεν έχει πέσει ακόμα.
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
όχι βρε παιδιά ....έχεις παρει νέο κινητό ...θες να ευχαριστηθείς την νέα οθόνη και βάζεις το τζαμί και σου κόβει το μέγεθος της οθόνης με το μαύρο περίγραμμα που έχει ....το έβγαλα αμέσως ... δεν έχω άποψη για; το αν είναι ανθεκτικό...θα πάρω χωρίς περίγραμμα τζαμί ...
- Τοποθέτηση
- Εφαρμογή
- Αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Έσπασε στις άκρες με την πρώτη πτώση. Ιριδίζει λίγο οπότε αλλοιώνει λίγο τα χρώματα . Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το μαύρο περίγραμμα που έχει γύρω γύρω ,κόβει 3 χιλιοστά από την οθόνη και δε καταλαβαίνω για ποιο λογο
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
1,5 μήνα κράτησε . Ράγισε και επειδή είναι γυαλί άρχισε να θρυμματίζεται και το αφαίρεσα τελείως για αν η προκαλέσει ζημιά στην οθόνη του κινητού μου.. Αρχικά τρόμαξα και νόμισα ότι έσπασε η οθόνη του κινητού μου, μέχρι που το εβγαλα να δω τη ζημιά καλύτερα και κατάλαβα ότι είναι αυτό που έσπασε. Δύο αστέρια και είναι πολύ.
- Εφαρμογή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η Μονάδα της αξιολόγησης είναι γιατί ενώ είναι καλό σε όλα, λέει ότι έχει και ελαιοφοβική επίστρωση αλλά δεν υπάρχει τέτοια, γίνεται χάλια με το παραμικρό άγγιγμα, αίσχος είναι, χρειάζεται όλη μέρα να το καθαρίζεις.
Αλλάζω όμως την αξιολόγηση μου γιατί τελικά δοκιμάζοντας άλλα 3 διαφορετικά καταλήγω ότι αυτό εδώ είναι το καλύτερο. Για να είμαι δίκαιος.
Από τα άλλα που πήρα, το ένα έχει πολύ χοντρό μαύρο γύρω γυρω και καλύπτει την οθόνη, το άλλο δεν έχει καθόλου μαύρο μεν αλλά αφήνει μεγάλο κομμάτι οθόνης ακάλυπτο στις άκρες, και το τρίτο καθόλου καλό φινίρισμα στις άκρες.
Και επανέρχομαι μετά από πολλούς μήνες.
Είναι χωρίς αμφιβολία το καλύτερο, σαν να το έβαλα χτες, πολύ ανθεκτικό και δεν ξεφτίζει στις άκρες όπως κάποια πιο ακριβά, απλά σας το λέω εγγυημένα εγώ που δοκίμασα καμιά δεκαριά, δεν θα βρείτε καλύτερο.Και μετά από ένα ακόμα χρόνο πρέπει να προσθέσω ότι το τηλέφωνο έχει πέσει κάτω 100 φορές χωρίς να πάθει απολύτως τίποτα, είναι απίστευτο!
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
31 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν πιανει ολη την οθονη. την εβγαλα.
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Τοποθέτηση
- Αντοχή
- Εφαρμογή
- Προστασία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετικό!!!!!!value for money
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν εφάρμοσε με την θήκη του κινητού! Κρίμα !
- Τοποθέτηση
- Αλλοιώνει μέτρια την εικόνα
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό. Αξίζει τα λεφτά του, δε σπάει εύκολα.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ καλή , ανθεκτική και ελαστική προστασία της οθόνης ,εφαρμόζει άψογα.
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
31 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραίο αλλά δεξιά και αριστερά κρύβει ένα μέρος από την οθόνη.
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αξίζει 100% και ας μην είναι το φθηνότερο!
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Εφαρμογή
- Τοποθέτηση
- Προστασία
- Αντοχή
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
-
5
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
- Τοποθέτηση
- Δεν αλλοιώνει την εικόνα
- Εφαρμογή
- Προστασία
- Αντοχή
- Επηρεάζει μέτρια το χειρισμό
-
0
Νομίζω το καλύτερο σε σχέση ποιότητας-τιμής.
Το τζαμάκι το νιώθεις σαν γυαλί και δεν αφήνει αυτήν την άθλια, ψίλο-πλαστική αίσθηση που έχουν μερικά ποιό φθηνά ούτε γραντζουνίζεται έυκολά. Δαχτυλιές πάντως μένουν, αλλά καθαρίζουν εύκολα. (Εγώ το τρίβω λίγο στο παντελόνι μου).Στην συσκευασία έχουν τα κλασικά πανάκια για καθαρισμό (1 υγρό και 1 στεγνό), αλλά έχουν και κάτι αυτοκολλητάκια (4 μικρά) που επιτρέπουν να ξεκολλήσεις ότι τυχόν κολλήσει στο τζαμάκι όπως το τοποθετείς, πράγμα που καθιστά δυνατόν να ξεκολλήσεις και να ξανακολλήσεις το τζαμάκι τουλάχιστον μέχρι να το κολλήσεις σωστά.
Στις πτώσεις πάντως ψιλό-ραγίζει. Δεν ξέρω αν θεωρείται οτι ραγίζει εύκολα ή όχι, αλλά αν πέσει απο ύψος 1,5 μέτρα περίπου (δηλαδή απο τα χέρια) συνήθως θα κάνει μια ή δύο μικρές ρωγμές. Οι ρωγμές όμως δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα καθώς δεν είναι ιδιαίτερα αισθητές με το δάχτυλο, και σπάνια αλλιώνουν την εικόνα.
Τέλος η κυρτή άκρη βοηθάει στο να αντέχουν περισσότερο οι άκρες, αλλά αν σαν εμένα αντί για τα κλασσικά κουμπιά χρησιμοποιείτε gestures για μετάγηση στο κινητό, μέσα στο δίμηνο θα αρχίζει να χάνει μικρά κομματάκια στο σημείο που συνήθως σέρνω απο την άκρη για να πάω πίσω.
Προσωπικά το προτιμάω διότι ξέρω πως προσωπικά κάποια στιγμή θα μου πέσει και θα ραγίσει (το τζαμάκι) ανεξαρτήτως το πόσο καλό είναι, επομένως μου φαίνεται προσιτή η τιμή για το πόσο συχνά το αλλάζω. (1 φορά το τρίμηνο περίπου)
Το μόνο κακό είναι ότι το τζαμάκι δέν είναι ακριβώς το ίδιο μέγεθος με την οθόνη, και το μαύρο περίγραμμα σου τρώει ένα ελάχιστο μέρος της οθόνης. Προσωπικά δεν μου καλύπτει τίποτα όντως στην χρήση και τυχαίνει όσο χώρο αφήνει το τζαμάκι να το παίρνει η θήκη του κινητού, οπότε έτσι κι αλλιώς καλύπτεται μια χαρά. Στην περίπτωση όμως που κάποιος δεν χρησιμοποιεί θήκη και θέλει μόνο τζαμάκι μπορεί να τον ενοχλέι και για αυτό δεν μπορώ να βάλω 5 αστέρια.
Η κόλλα δυνατή και δεν αφήνει φουσκάλες αν την εφαρμόσετε σωστά αρχικά.
-
0
Είναι μικρότερη από την οθόνη με αποτέλεσμα να καλύπτει μέρος της. Το πρόβλημα δημιουργείται κυρίως από το μαύρο περίγραμμα. Γενικά φαίνεται πολύ ανθεκτικό και δεν δημιουργεί πρόβλημα στην χρήση της συσκευής. Έχει καλή κόλλα και δεν κρατάει φουσκάλες.
-
0
Μιλώντας ως άσχετος, με ελάχιστη εμπειρία, μπορώ να πω δύσκολη τοποθέτηση. Η προστατευτική μεμβράνη του τζαμιού δεν είναι διάφανη, αλλά άσπρη, και είναι επίσης μεγαλύτερη απ' το ίδιο το τζάμι. Ως αποτέλεσμα, είναι δύσκολο να κεντραρεις το τζαμί σε σχέση με την οθόνη. Και επειδή έχει μαύρα πλαίσια περιμετρικά, κάνει μπαμ αν δεν είναι κεντραρισμενο. Κατά τ άλλα, ποιότητα φαίνεται καλή, αφή επίσης καλή και δεν επηρεάζει την εικόνα. Ανθεκτικότητα δε γνωρίζω καθώς δεν έχει πέσει ακόμα.
-
0
όχι βρε παιδιά ....έχεις παρει νέο κινητό ...θες να ευχαριστηθείς την νέα οθόνη και βάζεις το τζαμί και σου κόβει το μέγεθος της οθόνης με το μαύρο περίγραμμα που έχει ....το έβγαλα αμέσως ... δεν έχω άποψη για; το αν είναι ανθεκτικό...θα πάρω χωρίς περίγραμμα τζαμί ...
-
0
Έσπασε στις άκρες με την πρώτη πτώση. Ιριδίζει λίγο οπότε αλλοιώνει λίγο τα χρώματα . Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το μαύρο περίγραμμα που έχει γύρω γύρω ,κόβει 3 χιλιοστά από την οθόνη και δε καταλαβαίνω για ποιο λογο
- Δες τα όλα
Ερωτήσεις
890 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα πλαίσια/οι άκρες με τα μαύρα καλύπτουν καθόλου την οθόνη; Ή είναι λεπτό ώστε να φαίνεται όλη η οθόνη; Έχει oleophobic coating; Είναι καλό σε ποιότητα γενικά;
Δεν καλύπτουν καθόλου την οθόνη, το τονίζω, γιατί ένα άλλο που δοκίμασα είχε πολύ πιο χοντρό μαύρο πλαίσιο και έκρυβε 1 χιλιοστό από κάθε πλευρά, ετούτο εδώ σε αυτό το θέμα είναι το καλύτερο, αν πάρεις κάποιο χωρίς καθόλου μαύρο θα φαίνεται άσχημο στα πλάγια και θα τονίζονται οι όποιες ατέλειες στο φινίρισμα.
Για το oleophobic coating είναι όπως όλα, αν πλένεις τα χέρια σου μια χαρά είναι.
Σε ποιότητα είναι πάρα πολύ καλό.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!